1. leht 1-st
Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 11:29
Postitas madist
Sai siis soetatud Elionist Garmini pulsikell. Teisel päeval sain aru, et kella aku ei tööta korrekselt. Kella võisid eelmisel õhtul täis laadida ja järgmiseks hommikuks (välja lülitatud olekus) oli kell tühi.
Läksin siis elioni esindusse, et toode garantiisse saata. Elioni vastus oli et üldiselt peaks minema 2 nädalat garantiiaeg. Mida ei olnud aga ei olnud ühtegi teavitust, ega kella 2 nädala pärast.
5ndal nädalal tuli sii telefoni sõnum, et teie toodet ei olnud võimalik parandada seega tulge elioni järvekeskuse esindusse ja saate sealt uue toote
Rõõmsalt siis sai mindud elioni esindusse kus ootasin 30 minutit järjekorras. Kuid kahjuks ei kella ega midagi vastuseks sain, et neil on see vigane teavitus et vabandame. Tuli välja, et hoopis tagastavad raha Noormees pakkus ilusti, et kas soovin ehk elioni kontole raha või pangakontole. Kuna elionil oli garmini soodukas mõtsin, et eks ostan siis uue kella. Järgmisel päeval e-poodi minnes avastasin, et kahjuks e isaa ma selle rahaga tasuda kella eest
vaid saan maksta interneti kuuarveid. Läksin siis uuesti elioni kust õeldi, et tõsi sellega kahjuks maksta ei saa kui soovite oma kontole kirjutage avaldus ja saate raha 7 tööpäeva jooksul raha arvelduskontole.
Teenindus ja müüijate ebapädevus ajas tõsiselt vihale. Kokkuvõttes 7 nädalat hoiti raha kinni ei ole mul kella ega midagi
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 12:21
Postitas T6nu
madist kirjutas:Sai siis soetatud Elionist Garmini pulsikell. Teisel päeval sain aru, et kella aku ei tööta korrekselt. Kella võisid eelmisel õhtul täis laadida ja järgmiseks hommikuks (välja lülitatud olekus) oli kell tühi.
Läksin siis elioni esindusse, et toode garantiisse saata. Elioni vastus oli et üldiselt peaks minema 2 nädalat garantiiaeg. Mida ei olnud aga ei olnud ühtegi teavitust, ega kella 2 nädala pärast.
5ndal nädalal tuli sii telefoni sõnum, et teie toodet ei olnud võimalik parandada seega tulge elioni järvekeskuse esindusse ja saate sealt uue toote
Rõõmsalt siis sai mindud elioni esindusse kus ootasin 30 minutit järjekorras. Kuid kahjuks ei kella ega midagi vastuseks sain, et neil on see vigane teavitus et vabandame. Tuli välja, et hoopis tagastavad raha Noormees pakkus ilusti, et kas soovin ehk elioni kontole raha või pangakontole. Kuna elionil oli garmini soodukas mõtsin, et eks ostan siis uue kella. Järgmisel päeval e-poodi minnes avastasin, et kahjuks e isaa ma selle rahaga tasuda kella eest
vaid saan maksta interneti kuuarveid. Läksin siis uuesti elioni kust õeldi, et tõsi sellega kahjuks maksta ei saa kui soovite oma kontole kirjutage avaldus ja saate raha 7 tööpäeva jooksul raha arvelduskontole.
Teenindus ja müüijate ebapädevus ajas tõsiselt vihale. Kokkuvõttes 7 nädalat hoiti raha kinni ei ole mul kella ega midagi
Ja milles täpsemalt seisneb
ebaausus? Selles, et kohe alguses jätsid teenindajale selgitamata, et elioni kontole kantava raha eest on plaanis uus Garmin soetada?
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 12:43
Postitas Rivo
No olgem ausad - 7 nädalat väntsutamist ei ole midagi normaalset. Üksikud on kahjuks need juhtumid (enda kogemustele tugunedes), kus garantii käsitlemine positiivse üllatuse pakkub. Valdavalt käivad meil asjad kahjuks nii, nagu Madis kirjeldas - jooksutame, väntsutame ja venitame niikaua, kuni klient kas üldse loobub või lepib kehvema alternatiiviga.
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 13:12
Postitas madist
Klienditeenindajalt sai küsitud kas antud elioni raha eest saab ka soetada kella. Isegi sai vaadatud koos temaga kas antud mudelit veel müügil on.
Klienditeenindaja on see kes peab selgitama kliendile mida miski tähendab selleks ta seal olemas ongi. Ilmselgelt ma ei lase kanda 390 EUR ettemaksu elioni kontole, et selle eest interneti arveid tasuda saaksin
(see tähendab, et saan 19neks kuuks tasuda oma interneti tasu klienditeenindajale võiks tähendada see juba ohumärki, et klient ei saand aru mida selle rahaga teha saab)
Võin julgelt väita, et see on esimene kaebus kuskil foorumis või internetis minu poolt. Üldjuhul suurt lärmi ei tee ja kaebusi ei esita aga antud olukord vihastas tõsiselt välja.
Alates sellest, et suur ettevõtte Elion lubab endale vigaseid sõnumeid mida nad parandada pole jõudnud. (ka klienditeenidaja sõnul olevat ma mitmes klient kes kaebab selles osas ja nad üritavad võimalikult kiiresti parandada oma automaatsed sõnumid).
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 14:01
Postitas Omiar
Spordikaupa võiks osta selleks loodud poodidest, kust üldjuhul saab kiiret ja adekvaatset abi ka siis kui asjad ei kulge ootuspäraselt. Elioni primaarne eesmärk on siiski massidele müüa, mitte kvaliteeti pakkuda. Lisaks toetad kodumaist väikeettevõtlust, mitte soomerootsi riigieelarvet.
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 14:27
Postitas madist
Tõsi tagantjärgi mõeldes kokkuhoid 45 EUR võrreldes esinduspoega ja jama 10 korda rohkem
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 15:20
Postitas T6nu
Ilmselgelt ei ole elion selline ettevõte, kus müüja lööb silmad maha, võtab kassast raha ja vabandab kliendi ees sealsamas. Selleks on seal mitmeid töötajaid, kes klientide kaebustega tegelevad. Ja tundub, et see ongi probleemiks- ei saa ju nüüd ja kohe- ei klienditeenindaja juurde, ega raha kätte.
Loomulikult peaks kodumaist toetama, kuid elioniga on vähemalt lootus, et ilma hoiatamata homme kauplust kinni ei panda, nagu toimus ühe suurema arvutipoega Eestis- ja siis võib garantiist ainult unistada (või vähemalt tavapärasest garantiiremondist).
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 16:04
Postitas Omiar
Elion ei teosta mingit garantiiremonti, vaid ainult vahendab seda. Nagu ka kõik teised tehnikakaupade müüjad.
45 euri rohkem maksta on muidugi natuke palju aga kindlasti tasuks väiksemalt poelt küsida paremat hinda. Erinevalt Elionist ei pea nad allahindluse jaoks peakontorist kolm nädalat kirjalikku luba ootama. Sellisel jaekaubal on juurdehindlus reeglina vähemalt 50%.
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 16:48
Postitas madist
Re: Elion
Postitatud: 20. 08. 2014. 17:25
Postitas T6nu
Omiar kirjutas:Elion ei teosta mingit garantiiremonti, vaid ainult vahendab seda. Nagu ka kõik teised tehnikakaupade müüjad.
45 euri rohkem maksta on muidugi natuke palju aga kindlasti tasuks väiksemalt poelt küsida paremat hinda. Erinevalt Elionist ei pea nad allahindluse jaoks peakontorist kolm nädalat kirjalikku luba ootama. Sellisel jaekaubal on juurdehindlus reeglina vähemalt 50%.
Loomulikult ei teosta, aga kas mugavam on komponendiga otse tootja poole pöörduda, või müüja poole pöörduda?
Re: Elion
Postitatud: 25. 08. 2014. 11:16
Postitas madist
Reede kaalusin Elionist soetada uue kella valikus oli 910XT ja 310 XT
910XT = 303 EUR
310XT = 239 EUR
Sain siis reede õhtul toreda kõne Elionist kus personaalselt vabandati antud olukorra pärast ja lubati teha personaalne hinnapakkumine kellale mis pidi soodsam olema kui e-poes. Väga tore oli seda kuulda ja minu arvamus Elionist paranes kuniks täna hommikuni.
Sain siis pakkumise 310XT pulsikellale 239 EUR kui läksin elioni e-poodi uuesti vaatama kella hinda oli selleks 299 EUR. Reede oli veel võimalik osta 239 EUR i eest sama kella
Järeldused tehke ise!
Re: Elion
Postitatud: 25. 08. 2014. 11:31
Postitas Mati
Loll ei ole see kes küsib, vaid see kes maksab!