![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vb oleks suutnud mõned km-id juurde venitada veel.
Mäest alla mingi 60 umbes oli.
Ja see kõik MTB-ga. 60 juures lihtsalt jalad ei jõua enam nii kiiresti ringi käia kui vaja.
tuttav number, ma just nädal aega tagasi korraks proovisin maantekaga jalga ja sain Pirita ringraja tasase sirge peal enne Ambruse mäge miski 60 korraks sisse. Üks baigi mees üritas korraks tuulde võtta aga Lükati mäe peal polnud teda enam näha, äkki olidki see sinaron kirjutas:(tasasel teel, pirita ringraja sirgel) maantekaga mehe tuules 57.8
endal siis mtb ja slikid all.
ma sõitsin lükati poolt selveri poole (sisemist rada) ja olin maanteka mehel miski 20km tuules, siis ta keeras ära kuhugitarts kirjutas: tuttav number, ma just nädal aega tagasi korraks proovisin maantekaga jalga ja sain Pirita ringraja tasase sirge peal enne Ambruse mäge miski 60 korraks sisse. Üks baigi mees üritas korraks tuulde võtta aga Lükati mäe peal polnud teda enam näha, äkki olidki see sina
see lõik pea igas trennis sees.. alati vaatan enne laskumist seljataha et autosi ei tuleks, saab rahulikult tervet sõiduvööndit kasutada, siis eriti alla 55-60-e pole vaja maha pidurdada kurvis, ja edasi juba 70 ringis alla.RudiTurbo kirjutas:Sain MNT'ga mäest alla 63km/h sisse, see kuskil Tabasalu kandis, aga Ma seal esimest korda ja poole kurvi peal igaks juhuks pidurdasin hoo kuskil 45 kanti ning siis kui nägin enda ees sirget sain uuesti 60 sisse![]()
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
Hans kirjutas:see lõik pea igas trennis sees.. alati vaatan enne laskumist seljataha et autosi ei tuleks, saab rahulikult tervet sõiduvööndit kasutada, siis eriti alla 55-60-e pole vaja maha pidurdada kurvis, ja edasi juba 70 ringis alla.RudiTurbo kirjutas:Sain MNT'ga mäest alla 63km/h sisse, see kuskil Tabasalu kandis, aga Ma seal esimest korda ja poole kurvi peal igaks juhuks pidurdasin hoo kuskil 45 kanti ning siis kui nägin enda ees sirget sain uuesti 60 sisse![]()
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
Petacchi ei sprindi jah ilmselt mäest laskudes.tarmo kirjutas:lausa uskumatu et tervelt 16% siin küsitluses osalenud sõitjatest on saavutanud omal jõul siledal maal kiiruse 71 - ... kmhhetkel kindlalt maailma kiireim sprinter petacchi ei julgeks oma näruse 71,2 -se sprindikiirusega, mille üle ta muideks ise väga õnnelik oli, siinsete vendadega ilmselt üldse joonele astuda. mis seal ikka, respect minu poolt neile meestele
Eelmisel nädalal Pärnu maanteel tasasel lõigul maanterattaga. Kerge tuul küljelt-tagant. Tuli 55kmh. Teistpidi tulles samal lõigul kerge tuul küljelt-vastu. Tuli 50kmh. Need kiirused tulid üksi sõites ja ühtlaselt kiirendades umbes 30kmh pealt sadulas vändates. Pole kindel kas oleks saanud parema tippkiiruse kui oleks äkilist spurti proovinud püsti raiudes.AndreK kirjutas:Täna korra proovisin (küljetuul) vastu kerget mäge, sain 55 km/h
karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.Hans kirjutas:see lõik pea igas trennis sees.. alati vaatan enne laskumist seljataha et autosi ei tuleks, saab rahulikult tervet sõiduvööndit kasutada, siis eriti alla 55-60-e pole vaja maha pidurdada kurvis, ja edasi juba 70 ringis alla.RudiTurbo kirjutas:Sain MNT'ga mäest alla 63km/h sisse, see kuskil Tabasalu kandis, aga Ma seal esimest korda ja poole kurvi peal igaks juhuks pidurdasin hoo kuskil 45 kanti ning siis kui nägin enda ees sirget sain uuesti 60 sisse![]()
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
Tegelikult seal pole minuarust erilist imet, Ma kujutan ette, et saan seal kõvasti üle 70km/h kui ikka algusest täiega juba peale lennata. Spidokas ei valeta, Teisipäevaku 25kmisel etapil näitas spido alla 25km isegi.maxspeed kirjutas:karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.
Kui ülevalt peale lambist litrit panna siis viimane kurv vasakule läheb vääga raskeks, ise tulin ka nii ja siis oli ligi 70 pealt külglibisemine maantekaga. Osaliselt oli põhjuseks vasakult möödasõitu tegev auto. Aga tavaliselt lükkan rauad paremale poole kurvi pealt. Siis saab ilusti üle 70.RudiTurbo kirjutas:Tegelikult seal pole minuarust erilist imet, Ma kujutan ette, et saan seal kõvasti üle 70km/h kui ikka algusest täiega juba peale lennata. Spidokas ei valeta, Teisipäevaku 25kmisel etapil näitas spido alla 25km isegi.maxspeed kirjutas:karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.
sa Turbo Duck ära kaua ette kujuta, aga mine ja tee ära!RudiTurbo kirjutas:Tegelikult seal pole minuarust erilist imet, Ma kujutan ette, et saan seal kõvasti üle 70km/h kui ikka algusest täiega juba peale lennata.maxspeed kirjutas:karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.
kui tahad kiiresti mäest alla sõita ja soovid kohta väga liiklust ei ole siis teine hea paik on lasnamäe panga äärest alla minev jalgrattatee.. 70+ km/h ei ole seal probleemiks. Tee on üsnagi uus ja sile. Lõpus aga hakka aegsasti pidurdama, muidu ei võta kurvi välja.superior kirjutas:Palju te olete saanud seal Rocca Al Mare kooli juures languses?
Ise sain bike'ga 51,2. Enne langust oli kiirus juba 42. On see bike kohta hea?
Jama on see, et alati on seal rahvas ees ja mitte kunagi ei tule eest ära.
Pidi kõige kiirema koha sõitma murupealt :/
Green_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi Aigar Saarnits oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.
loogiline, et on lubatd. see oleks ju suht idiootne, kui võistlustel oleks kiiruse piirangud :/maxspeed kirjutas:Green_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi Aigar Saarnits oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.pole võimalik! huvitav, kas võistluste ajal on kiiruse ületamine lubatud? või tuleks nt. tartu rattaralli ajaks enne finishit planeerida vahepeatusena kahepäevane taastav puhkus tartu vanglas, jääbki täpselt marsruudile
kui hakata seadusi uurima, pole siin midagi loogilist. loe läbi mõni võistluste juhend, seal selgelt kirjas - võistleja peab liikluseks avatud trassil juhinduma liikluseeskirjadest. loogiline oleks siis võistlejaid samuti trahvida, nagu seda tehakse tavatreeninut tehes?superior kirjutas:
loogiline, et on lubatd. see oleks ju suht idiootne, kui võistlustel oleks kiiruse piirangud :/
jama siis ju. pole mingi õige võistlusgi siismaxspeed kirjutas:kui hakata seadusi uurima, pole siin midagi loogilist. loe läbi mõni võistluste juhend, seal selgelt kirjas - võistleja peab liikluseks avatud trassil juhinduma liikluseeskirjadest. loogiline oleks siis võistlejaid samuti trahvida, nagu seda tehakse tavatreeninut tehes?superior kirjutas:
loogiline, et on lubatd. see oleks ju suht idiootne, kui võistlustel oleks kiiruse piirangud :/
ei ole mõtet loba ajada...seattoledo kirjutas:Mina kuulsin,et kiiruse ületamine toimus Tartu Suusaklubi ees kus on kiirusepiirang 30 km/h.Aigarile mõõdeti jalgrattal sõidukiiruseks 63 km/hGreen_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi mees oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.
Selle karistuseks istuski 2 päeva türmis
ajasin ka mullu-tunamullu sama juttu siinsamas foorumis (ei viitsi otsida, kuskohas) ja siis tegid siinsed kaaslased mulle viisakalt selgeks, et olin eksinud.RvN kirjutas:ei ole mõtet loba ajada...
rattale ei saa kiiruse ületamise eest juba sellepärastki trahi teha, et sul ei pea olema spidomeetrit, rääkimata liikluseeskirja tundmisest jne
ja kui sa ületad autoga ka kuni 40 km/h kiirust siis saad mingi 10k trahvi...
temaatika on üsna erutav... mina olen aru saanud, et jalgrattur pole mootorsõiduki juht, mistõttu ei saaks ratturile kuidagi rakendada samu trahve, mis mootorsõiduki juhtidele. kuid samas õige, et rattur peab täitma le nõudeid. kui tõsiselt rääkida, siis mina ei usu seni seda, et keegi oleks kiiruse eest trahvi saanud, enne kui ta siia pole oma rikkumise otsust üles riputanud, mis oleks osaldusväärne tõend selle kohtaHerman kirjutas:Saab muidugi trahvi kiiruseületamise eest, täpselt samamoodi nagu purjuspea rattaga sõitmise eest. Jalgrattad on liiklusvahendid, järelikult sama pulga peal autode ja mootorratastega.