Zwift
Zwift
Kindlasti on siin nii spinningurataste kui ka rattapukkide kasutajaid. Kuna iga aastaga tulevad järjest uuemad ja suuremate võimalustega vahendid välja, siis oleks huvitav kuulata erinevaid arvamusi ja kogemusi. Eriti oleks huvitav kuulda nende kogemusi, kellel ühendus Zwift jms. Ise olen aru saanud, et otse(kasseti)ühendusega oleks kõige loomutruum. On kellegil soovitusi selles osas?
EDIT by erikr -> tõstsin talvise treeningu teemast omaette Zwifti teemaks.
EDIT by erikr -> tõstsin talvise treeningu teemast omaette Zwifti teemaks.
Re: Talvine treening
Tere,
Ma ootamas ANT+ usb vastuvõtjat, siis plaan Zwift järgi proovida. Pukiks tavaline Tacx blue matic manuaalse koormusega. Loodan et Garmini tava kiiruseandur annab signaali edasi. Omaette küsimus, et kas mul läppar ka graafika osas piisavalt võimas, mingit udukogu ei viici passida.
Muidu talvise trenni osas siis puhtalt minu arvamus, et kodus filmi vms vaadates on toredaem pukiaega sisustada kui mingis higises klubis kus õhku ei ole ja tihti kõige kurnavam on sealse treeneri poolt valitud tümps. Kuidas kellelegi. Ennast pean individualistiks ja tahan ise valida tempo, meeleoli jne. Suudan end tagant tõugata ka ise. Lisaks ei ole spinn inimlik ilma välisõhu juurdepääsuta ja seda juba trennisaalidest ei leia. Kodus aken praokil ja ventilaator näkku puhumas ja siis ka särki seljas pole, nii minginegi võimalus 1h sadulas vastu pidada.
Peamine rõhk on aga ikka talvel suusatamisel. Kui lund pole, siis jooksutrennid koos jõupargis harjutustega ja kodune jõusaal. Tegevust küll. Talvel tuleb olla mitmekülgselt aktiivne mitte nüristada vaimu ühekülgse treeninguga.
Vot pikemad matkad oleks see, mis kutsuks mingi seltskonnaga liituma L-P. Sparta vist teeb midagi..
Ma ootamas ANT+ usb vastuvõtjat, siis plaan Zwift järgi proovida. Pukiks tavaline Tacx blue matic manuaalse koormusega. Loodan et Garmini tava kiiruseandur annab signaali edasi. Omaette küsimus, et kas mul läppar ka graafika osas piisavalt võimas, mingit udukogu ei viici passida.
Muidu talvise trenni osas siis puhtalt minu arvamus, et kodus filmi vms vaadates on toredaem pukiaega sisustada kui mingis higises klubis kus õhku ei ole ja tihti kõige kurnavam on sealse treeneri poolt valitud tümps. Kuidas kellelegi. Ennast pean individualistiks ja tahan ise valida tempo, meeleoli jne. Suudan end tagant tõugata ka ise. Lisaks ei ole spinn inimlik ilma välisõhu juurdepääsuta ja seda juba trennisaalidest ei leia. Kodus aken praokil ja ventilaator näkku puhumas ja siis ka särki seljas pole, nii minginegi võimalus 1h sadulas vastu pidada.
Peamine rõhk on aga ikka talvel suusatamisel. Kui lund pole, siis jooksutrennid koos jõupargis harjutustega ja kodune jõusaal. Tegevust küll. Talvel tuleb olla mitmekülgselt aktiivne mitte nüristada vaimu ühekülgse treeninguga.
Vot pikemad matkad oleks see, mis kutsuks mingi seltskonnaga liituma L-P. Sparta vist teeb midagi..
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Talvine treening
testisin nüüd ära ühenduse zwiftiga. Pmt mis vaja on basic pukk, mul endal Tacx blue motion ehk mehaaniline koormus, ei mingit elektroonikat, ostuhind oli vast 150.- suvel sai ostetud garmin edge ja sellel olid kaasas pedaalipöörde ja kiiruseandur mis seisid karbis kuna õues sõidul kasutanud gpsi järgi kiirust. Et ennast zwiftis ühendada oli vaja veel läppari poolt vastuvõtjat, ehk ANT+ jublakat. tellisin Veloplussist ja minu tellimusega võtsid nad sisse rohkem neid andureid. 49.- eur tk. Ja see on kõik mis vaja et zwiftis sõitma hakata. Soovitaks veel omaltpoolt pulsivööd ja kel olemas siis ka võimsusandurit kuid need ei ole hädavajalikud. Ma ei kavatse tervet talve pukil veeta kuid hädavajalikud sisetrennid saab sel moel kindlasti huvitavamaks teha. lapsed juba manguvad,et millal sõidan. Mäng on interaktiivne, ühenduses Stravaga, instagram jne. et sheerijatele lõbu laialt. PS, zwift tasuline, 1 kuu 10 dollarit, kes aga strava premium liige, see saab 14 päeva tasuta prooviaega + strava 2 kuud preemiumliikme boonust tasuta. ja kui nüüd ära regada, siis kevad juba koidab peagi Soovitasin V+ meestel ka see seadistus üles panna, et rahval huvi tekiks ja näidata, et kui väheste vahenditega saab ägeda koduse treeningsaali üles seada. Kutsun ka teisi poode üles sellele. Zwiftis praegu enamus liikmeid välismaalasi, aga päris äge oleks interaktiivsed ühistrennid eestlaste osalusel. aga nüüd hoopis õue, Kuusalu RM rada uuesti läbi sõitma...
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Talvine treening
Genryle sarnaselt tegin eile ka esimese proovitrenni Zwiftiga ära - selle pealt võib juba öelda, et sisetrennid lähevad minu jaoks tükimaad huvitavamaks (mängulisemaks).
Eelmisel talvel käisin Arigatos Wattbike'i puki otsas tööd tegemas. Selge oli see, et trenniasjad kotti-autoga kohale-riidesse-trenni-pesema-trenniasjad kokku-koju sõit on mõttetult suure tühja ajakuluga ja väikese väärtusega.
Nii leidsin Hollandi veebist hea hinnaga Elite Turbo Muini. Korteris eladades ei taha just helimüras keegi elada. 11-speed kassett + Cinelli MNT ratas peale. Rattal on 4iiii võimsusandur (sh kadents). Pulsivöö rinnale. Arvutile Garmini ANT+ pulk külge ja kõik signaal lendas probleemideta kohale. Zwift tööle ja esimesed 35 min läksid kiiremini kui eales varem
Kõik eestlased võiks märku anda, kes seal veel trenni teevad ja hakkame virtuaalseid "Statoili" ühissõite tegema.
Eelmisel talvel käisin Arigatos Wattbike'i puki otsas tööd tegemas. Selge oli see, et trenniasjad kotti-autoga kohale-riidesse-trenni-pesema-trenniasjad kokku-koju sõit on mõttetult suure tühja ajakuluga ja väikese väärtusega.
Nii leidsin Hollandi veebist hea hinnaga Elite Turbo Muini. Korteris eladades ei taha just helimüras keegi elada. 11-speed kassett + Cinelli MNT ratas peale. Rattal on 4iiii võimsusandur (sh kadents). Pulsivöö rinnale. Arvutile Garmini ANT+ pulk külge ja kõik signaal lendas probleemideta kohale. Zwift tööle ja esimesed 35 min läksid kiiremini kui eales varem
Kõik eestlased võiks märku anda, kes seal veel trenni teevad ja hakkame virtuaalseid "Statoili" ühissõite tegema.
Re: Talvine treening
Mul on ka plaan zwift ära proovida. Elite rullid on olemas, aga ootan bt kiiruseandurit ja usb pulka. Hetkel on häda selles, et igas toas oleksin ekraani suhtes küljega. Rullitamise ajal pidevalt küljepeale vahtimine tasakaalule vist kõige paremini ei mõju.
Re: Talvine treening
Kirsa, pane lamp rattale peale ja mine sõida õues. Mis sa neist ekraanidest vahid, neid on niigi igal sammul juba nii palju. Ühegi puki, ekraani ega äpiga ei saa kümnendikkugi sellest tundest, mida annab üks tavaline rattasõit õues.Kirsa kirjutas:Hetkel on häda selles, et igas toas oleksin ekraani suhtes küljega. Rullitamise ajal pidevalt küljepeale vahtimine tasakaalule vist kõige paremini ei mõju.
Re: Talvine treening
Ma juba paar nädalat ei ole ratast puutunudki, sest selline kohutav kliima ei ole minu maitsele. Kõik alla +15-e on minu jaoks vastik - eelistan +30 ...35. Lisaks on riietumine eksole meestrahvale juba sünnist saadik ebameeldiv tegevus.tarmo kirjutas:Kirsa, pane lamp rattale peale ja mine sõida õues. Mis sa neist ekraanidest vahid, neid on niigi igal sammul juba nii palju. Ühegi puki, ekraani ega äpiga ei saa kümnendikkugi sellest tundest, mida annab üks tavaline rattasõit õues.Kirsa kirjutas:Hetkel on häda selles, et igas toas oleksin ekraani suhtes küljega. Rullitamise ajal pidevalt küljepeale vahtimine tasakaalule vist kõige paremini ei mõju.
Aga jah pukisõit on tõesti nüri - ei vaidle vastu. Seetõttu otsingi vahendeid, et seda lõbusamaks muuta. Mul on rullid juba 3a olemas ja kasutan talviti - maha ei kavatse müüa - leiaks neile parem tegevust.
Re: Talvine treening
Elite treeningpukk Saksast tellitud ja liigub Eesti poole. Kui see käes, siis proovin ka Zwifti ära. Mingi aeg siis võiks ühissõidu teha!
Re: Talvine treening
Tere
Kas keegi kirjutaks, mis on kõik vaja muretseda, et talvel siseruumides trenni teha ja olla ühenduses Zwiftiga? Rullid, kiiruseandur, ... ? Kas olemas ka komplekti, kus kõik asjad olemas?
Kas keegi kirjutaks, mis on kõik vaja muretseda, et talvel siseruumides trenni teha ja olla ühenduses Zwiftiga? Rullid, kiiruseandur, ... ? Kas olemas ka komplekti, kus kõik asjad olemas?
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Talvine treening
Selleks, et talvel siseruumides trenni teha nii, et sa ka Zwiftiga ühenduses oleksid on päris palju variante. Kui inglisekeel on suus, siis kõige parema ülevaate trennipukkidest saad DC Rainmakeri postitusest siin: http://www.dcrainmaker.com/2015/11/2015 ... tions.html ja nüüd ka temapoolt värske postitus siin: http://www.dcrainmaker.com/2016/10/annu ... tions.html
Aga pikk jutt natuke lühemalt kokku võtta, siis Zwift toimib kiiruse ja powermeetri näidu baasil. Ehk kõige kiirem ja lihtsam variant Zwiftis sõita on, kui sul on jalgrattal olemas powermeeter, kiiruseandur, rullikud, kus peal ratast veeretada ja arvuti koos ANT+ USB otsikuga, siis sellisel juhul saad kohe Zwifti sõitma minna.
Aga, kui sa nüüd tahad Zwiftist natuke rohkemat, et näiteks sõidad Zwiftis mingisugust maailmakuulsat rada tõusude ja langustega, siis on olemas ka sellised treeningpukid, mis simuleerivad sulle näiteks 18 protsendilist tõusu või kui mäest alla sõidad, siis simuleerivad sulle mäest alla sõitmist nii, et selle puki "mootor" käiab su tagaratast nagu sõidaksidki mäest alla :) Ahjaa, lisaks on veel on sellistel pukkidel vigur ebatasasuste simuleerimiseks. Ehk su ratas väriseb munakiviteel näiteks :)
Laias laastus on olemas odavamad elektri-magnet "mootoriga" pukid, kuhu tõstad peale oma ratta, alla pead panema sileda kummi, mis käib siis vastu ühte rullikut, mis tekitab sulle pidurdamisega erinevat raskust. Üldiselt on nende maksimum pidurdusjõud ca 700-800 vatti. Nende pukkide kõige suurem miinus on see, et nad on suhteliselt lärmakad aga hinna poolest jällegi odavamad. Ilmselt on võimalik saada kuskilt ka 100 euriga mingisugune kasutatud isend.
Ja laia laastu teine kallim ots hõlmab endas "direct drive" pukke, mis tähendab, et sa võtad oma rattal alt ära tagajooksu ja tõstad ratta puki otsa, kus on samuti hammasratas nagu su tagajooksul. Neid on "electromagnetic" pidurdusjõul ja "fluid" pidurdusjõul. Kõige odavam direct-drive pukk on Elite Turbo Muin(ca 400€), mis tekitab pidurdusjõudu vedelikuga. Edasi tuleb natuke tühjust ja järgmised direct-drive isendid tulevad 800 euri kandis(Tacx Flux, Elite Kura, Elite Drivo) ja lõpetuseks kaks lipulaeva Tacx Neo ja Wahoo Kickr(hinnad 1200€ kandis). Direct Drive pukkide kõige suurem pluss on see, et nad on oluliselt vaiksemad, kui eelnevalt mainitud pukid. Neil on suuremad pidurdusjõud (kuni 2000 vatti) ja on rohkem realistlikuma tunnetusega.
Aga, kannatused puki valikuga otsa ei saa, kuna valik on oluliselt laiem, kui ma siin kirjeldasin ja kõikidel pukkidel ei ole samasugused omadused. Osadel on kõik tuled-viled küljes, samas teisel jälle ei ole ja kolmandatele pukkidele pandi õrrituseks kõikvõimalikud tuled külge aga vile jäeti panemata. Mingil määral kasutatakse sõna "Smart" selliste pukkide puhul, mis on targad ühendumaks arvutiga ja muude vidinatega.
Kui tahad, et see pukk ühilduks Zwiftiga, siis peab sellel pukil olemas olema ANT+ tugi või siis Bluetooth Smart tugi.
Kui tahad, et see sa saaksid mingist äpist ise muuta puki pidurdusjõudu, siis peab pukil olemas olema ANT+ FE-C tugi. See on olemas näiteks Tacx Vortex Smart traineril, Elite REAL Turbo Muin(direct drive), Taxc Flux(direct drive), Neo, Kickr jne. Väristamiseffekt on vist olemas ainult Tacx Neo pukil. Ehk siis tegu on puki ja äpi omavahelise suhtluskeelega.
Ja kui sa tahad, et Zwift muudaks seda pidurdusjõudu automaatselt vastavalt rajale, kas tõused või langed, siis on veel vaja, et sellel pukil oleks olemas ERG mode. Võimalik, et kui on olemas ANT+ FE-C tugi, siis on ka automaatselt olemas ERG mode, kuid ma olen selle väite kinnituseks leidnud internetist 0 informatsiooni.
Edit: Osadel pukkidel on olemas "private ANT" suhtluskeel, mis on mõeldud nende enda äpi informatsiooni edastamiseks pukist arvutisse. Sealjuures ANT+FE-C suhtluskeel on avalik, mida saavad kasutada kõik programmeerijad ehk teisisõnu puki ja arvuti omavaheline suhtlus toimib paljude erinevate programmidega.
Lisaks, kui sul enda rattal ei ole usaldusväärset powermeetrit, siis powermeetri usaldusväärsus pukkidel varieerub ka ikka väga tugevalt. Tacx NEO ja Wahoo Kickr isenditel räägivad, et on vattide täpsus +-2%. Natuke odavam Tacx Flux, mis tuleb välja alles detsembris, räägivad, et vattide täpsus on +-5%, kus peale 10-15 minutit väntamist/kalibreerimist see võibolla langeb +-2-3% peale. Keegi aga täpselt veel ei oska öelda, kuna DC Rainmaker on ise ka ainult prototüüpi testinud :) Aga noh, eks see powermeetri näidu üle arutlemine on üldse üks põnev teema. Kõik powermeetrid näitavad natuke erinevaid numbreid. Mõned vähem, mõned rohkem :D
Vist sai kõik kirja. Kui tegin vigu, siis parandage. PS. Ma ise ei ole mitte ühegi sellise puki peal sõitnud. Ma olen praegu sellise asja otsingul ja sellest lähtuvalt olen omajagu materjali läbi lugenud ;) Kogu see virtuaalsõitmise teema on tegelikult suhteliselt alguses praegu ja suure tõenäosusega muutuvad head pukid natuke taskukohasemaks mõne aasta pärast. Hetkel jääb Smart treeningpukkide tulekuga samasugune mulje nagu nutitelefonide tulemisega mõned aastad tagasi, kus alguses olid nad kallid, kuid hinnad ja valik hakkasid muutuma mõne aasta pärast.
Aga pikk jutt natuke lühemalt kokku võtta, siis Zwift toimib kiiruse ja powermeetri näidu baasil. Ehk kõige kiirem ja lihtsam variant Zwiftis sõita on, kui sul on jalgrattal olemas powermeeter, kiiruseandur, rullikud, kus peal ratast veeretada ja arvuti koos ANT+ USB otsikuga, siis sellisel juhul saad kohe Zwifti sõitma minna.
Aga, kui sa nüüd tahad Zwiftist natuke rohkemat, et näiteks sõidad Zwiftis mingisugust maailmakuulsat rada tõusude ja langustega, siis on olemas ka sellised treeningpukid, mis simuleerivad sulle näiteks 18 protsendilist tõusu või kui mäest alla sõidad, siis simuleerivad sulle mäest alla sõitmist nii, et selle puki "mootor" käiab su tagaratast nagu sõidaksidki mäest alla :) Ahjaa, lisaks on veel on sellistel pukkidel vigur ebatasasuste simuleerimiseks. Ehk su ratas väriseb munakiviteel näiteks :)
Laias laastus on olemas odavamad elektri-magnet "mootoriga" pukid, kuhu tõstad peale oma ratta, alla pead panema sileda kummi, mis käib siis vastu ühte rullikut, mis tekitab sulle pidurdamisega erinevat raskust. Üldiselt on nende maksimum pidurdusjõud ca 700-800 vatti. Nende pukkide kõige suurem miinus on see, et nad on suhteliselt lärmakad aga hinna poolest jällegi odavamad. Ilmselt on võimalik saada kuskilt ka 100 euriga mingisugune kasutatud isend.
Ja laia laastu teine kallim ots hõlmab endas "direct drive" pukke, mis tähendab, et sa võtad oma rattal alt ära tagajooksu ja tõstad ratta puki otsa, kus on samuti hammasratas nagu su tagajooksul. Neid on "electromagnetic" pidurdusjõul ja "fluid" pidurdusjõul. Kõige odavam direct-drive pukk on Elite Turbo Muin(ca 400€), mis tekitab pidurdusjõudu vedelikuga. Edasi tuleb natuke tühjust ja järgmised direct-drive isendid tulevad 800 euri kandis(Tacx Flux, Elite Kura, Elite Drivo) ja lõpetuseks kaks lipulaeva Tacx Neo ja Wahoo Kickr(hinnad 1200€ kandis). Direct Drive pukkide kõige suurem pluss on see, et nad on oluliselt vaiksemad, kui eelnevalt mainitud pukid. Neil on suuremad pidurdusjõud (kuni 2000 vatti) ja on rohkem realistlikuma tunnetusega.
Aga, kannatused puki valikuga otsa ei saa, kuna valik on oluliselt laiem, kui ma siin kirjeldasin ja kõikidel pukkidel ei ole samasugused omadused. Osadel on kõik tuled-viled küljes, samas teisel jälle ei ole ja kolmandatele pukkidele pandi õrrituseks kõikvõimalikud tuled külge aga vile jäeti panemata. Mingil määral kasutatakse sõna "Smart" selliste pukkide puhul, mis on targad ühendumaks arvutiga ja muude vidinatega.
Kui tahad, et see pukk ühilduks Zwiftiga, siis peab sellel pukil olemas olema ANT+ tugi või siis Bluetooth Smart tugi.
Kui tahad, et see sa saaksid mingist äpist ise muuta puki pidurdusjõudu, siis peab pukil olemas olema ANT+ FE-C tugi. See on olemas näiteks Tacx Vortex Smart traineril, Elite REAL Turbo Muin(direct drive), Taxc Flux(direct drive), Neo, Kickr jne. Väristamiseffekt on vist olemas ainult Tacx Neo pukil. Ehk siis tegu on puki ja äpi omavahelise suhtluskeelega.
Ja kui sa tahad, et Zwift muudaks seda pidurdusjõudu automaatselt vastavalt rajale, kas tõused või langed, siis on veel vaja, et sellel pukil oleks olemas ERG mode. Võimalik, et kui on olemas ANT+ FE-C tugi, siis on ka automaatselt olemas ERG mode, kuid ma olen selle väite kinnituseks leidnud internetist 0 informatsiooni.
Edit: Osadel pukkidel on olemas "private ANT" suhtluskeel, mis on mõeldud nende enda äpi informatsiooni edastamiseks pukist arvutisse. Sealjuures ANT+FE-C suhtluskeel on avalik, mida saavad kasutada kõik programmeerijad ehk teisisõnu puki ja arvuti omavaheline suhtlus toimib paljude erinevate programmidega.
Lisaks, kui sul enda rattal ei ole usaldusväärset powermeetrit, siis powermeetri usaldusväärsus pukkidel varieerub ka ikka väga tugevalt. Tacx NEO ja Wahoo Kickr isenditel räägivad, et on vattide täpsus +-2%. Natuke odavam Tacx Flux, mis tuleb välja alles detsembris, räägivad, et vattide täpsus on +-5%, kus peale 10-15 minutit väntamist/kalibreerimist see võibolla langeb +-2-3% peale. Keegi aga täpselt veel ei oska öelda, kuna DC Rainmaker on ise ka ainult prototüüpi testinud :) Aga noh, eks see powermeetri näidu üle arutlemine on üldse üks põnev teema. Kõik powermeetrid näitavad natuke erinevaid numbreid. Mõned vähem, mõned rohkem :D
Vist sai kõik kirja. Kui tegin vigu, siis parandage. PS. Ma ise ei ole mitte ühegi sellise puki peal sõitnud. Ma olen praegu sellise asja otsingul ja sellest lähtuvalt olen omajagu materjali läbi lugenud ;) Kogu see virtuaalsõitmise teema on tegelikult suhteliselt alguses praegu ja suure tõenäosusega muutuvad head pukid natuke taskukohasemaks mõne aasta pärast. Hetkel jääb Smart treeningpukkide tulekuga samasugune mulje nagu nutitelefonide tulemisega mõned aastad tagasi, kus alguses olid nad kallid, kuid hinnad ja valik hakkasid muutuma mõne aasta pärast.
Viimati muutis Nominative, 29. 10. 2016. 09:40, kokku muudetud 4 korda .
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Talvine treening
Tellisin endale saksast polar m450 BT kiiruse ja kadentsianduri, sest mul on neid nagunii suvel ka vaja. Aga tegelikult oleks pidanud hoopis tellima Elite Misuro B+ nimelise kavala jublaka, sest elite arion rullid on mul olemas ja niimoodi ma saan ka vatid kätte: http://www.bike-discount.de/en/buy/elit ... o-b-459875
Tundub et discoundis ongi treeningkola kõige odavam - näiteks see peaks olema kõige odavam smart pukk: http://www.bike-discount.de/en/buy/tacx ... wg_id-6822
Kes ühistellimust tahab teha andke teada.
Tundub et discoundis ongi treeningkola kõige odavam - näiteks see peaks olema kõige odavam smart pukk: http://www.bike-discount.de/en/buy/tacx ... wg_id-6822
Kes ühistellimust tahab teha andke teada.
Re: Talvine treening
Tänud Nominative'le asjaliku kokkuvõtte eest. Kui keegi endale mingi komplekti välja valib, siis võiks valiku ka siia teemasse visata. Äkki sobib mitmele sama komplekt ja saab teha ühis tellimuse.
Põhjusi, miks vahest on vaja tubases olukorras treenida, võib tuua mitmeid. Kuid see vist ei ole see teema siin ju?
Põhjusi, miks vahest on vaja tubases olukorras treenida, võib tuua mitmeid. Kuid see vist ei ole see teema siin ju?
Re: Talvine treening
Perkele, ma kaeban Pulleritsule ära, milline digipehmostumine siis võimust võtab. Ta viib asja kohe Ansipi juurde.
Väljas on kaunis sügis ja super ilm ja te jamate mingi simulatsiooniga. Varsti sõidate aasta ringi toas, VR-prillid peas.
Väljas on kaunis sügis ja super ilm ja te jamate mingi simulatsiooniga. Varsti sõidate aasta ringi toas, VR-prillid peas.
Re: Talvine treening
Zwiftiga ühilduvad VR prillid ära juba praegu. Oculus Rift nt. Vanad peerud saavad nüüd vist kreepsudPrommar kirjutas:/.../VR-prillid peas.
Re: Talvine treening
Lõpuks saabus ka minu tellitud pukk. Sai võetud Wahoo Kickr ja asjaga ülimalt rahul.
Ikka väga realistlik tunne on. Paar sõitu ka Zwift'is juba tehtud ja mulje ülimalt positiivne.
Eriti suurema ekraaniga on asi üsna kaasahaarav.
Ise eelistan ka ikka vabas õhus rohkem viibida, aga Eestimaa loodusjõududega terve
talv ei jaksa küll võidelda. Eelmainitud tehnika abil saab vast talve ilusti üle elatud
Ikka väga realistlik tunne on. Paar sõitu ka Zwift'is juba tehtud ja mulje ülimalt positiivne.
Eriti suurema ekraaniga on asi üsna kaasahaarav.
Ise eelistan ka ikka vabas õhus rohkem viibida, aga Eestimaa loodusjõududega terve
talv ei jaksa küll võidelda. Eelmainitud tehnika abil saab vast talve ilusti üle elatud
Re: Talvine treening
Hea kui keegi kogemusi-teadmisi jagab nagu osad eelpostitajad on seda teinud. Ise olen silma peale visanud Elite Turbo Muin Smart B+(https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... =1000,5,69), tundub, et hinna ja kvaliteedi suhe oleks sellel paigas ja igav ei tohiks hakata. Kirjelduse järgi peaks ka vaikne olema, mis korteris ei ole sugugi vähetähtis. Kas kellegil on kogemusi sellise isendiga?
Zwift
Zwifti tutvustav video: https://www.youtube.com/watch?v=4gspvBymj28 Lisavideosid leiab Zwift Youtube lehelt.
Mida vaja, et alustada? Mina tellisin omale sellise Smart traineri: https://www.bike24.de/1.php?content=8;p ... =1000,5,69
Täna tegin proovisõidu ja kõik toimib - teleri ekraanil kiirus, kadents, võimsus ja ka pulsinäit (ANT+ toega pulsiandur).
Kes juba praegu Zwifti kasutavad, võiks siin suhelda, kes millal sõidab jne.
Mida vaja, et alustada? Mina tellisin omale sellise Smart traineri: https://www.bike24.de/1.php?content=8;p ... =1000,5,69
Täna tegin proovisõidu ja kõik toimib - teleri ekraanil kiirus, kadents, võimsus ja ka pulsinäit (ANT+ toega pulsiandur).
Kes juba praegu Zwifti kasutavad, võiks siin suhelda, kes millal sõidab jne.
Re: Zwift
Keegi võiks jagada kogemusi, et millisele indoor trainerile saaks sobitada 20/24 tollist ratast. Ehk siis mõte lastele anda ka võimalus toas vändata, sest kõrvalt vaatajana on nad sellest "mängust" väga kaasahaaratud
Rullikutest pole huvitatud.
Rullikutest pole huvitatud.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Zwift
Palju käike 20"ndal on, 5/6/7?rootsrai kirjutas:Kuna ise olen omale swifti jaoks juba nädal aega pukki "valinud"(ei suuda ära otsustada), siis on silma jäänud ,et see 20" võimalus on direct drive pukkidel, näiteks Elite Turbo Muin Smart B+.
Muin toetab 9/10/11 kassettid. 20" ei ole proovinud, kuid 24" saab vabalt kasutada tavalistel (mitte direct drive) pukkidel.
Turbo Muin on tore ja odav masin, kuid sellega ei saa Zwiftis saavutada täieliku elamuse. See pukk ei ole kontrollitav, ehk ilma FE-C toeta. See tähendab seda, et kui nt Zwiftis tuleb mägi, pukk sellele ei reageeri ning enda takistust ei muuda. Teine probleem, et Muin näitab u. 50w rohkem, ning mida suurem võimsus, seda rohkem ta valetab (1000w juures viga võib olla 200-300w).
Kui eelarve lubab, siis soovitan vaadata Elite Drivo või eelmised põlvkonnad "Real" seeriat, Tacx Neo/Vortex/Bushido/Genius, Wahoo, Bkool jne. Siin saab lugeda
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Zwift
Osadele direct drive pukkidele saab panna alates 20tollistest, teistele alates 24tollistest ja kolmandatele alates 26tollistest. Aga muidu 'tavapärastele' ühe rullikuga pukkidele tundub, et saab rohkematele panna 20 tolliste jooksudega rattaid.
Direct Drive(odavamast kallimaks) pukid:
Elite Turbo Muin alates - alates 20"
Elite Kura - alates 20"
Tacx FLUX - alates 26"
Wahoo KICKR - alates 24"
Elite Drivo - alates 20"
Tacx NEO - alates 26"
Magnetic või electromagnetic pukid(ühe rullikuga) on täpselt sama lugu. Päris paljud ühilduvad 20tollisega aga mitte kõik. Hea ülevaate saab Bike24 lehelt, kus ütleb ära, mis suurusega rattad alla lähevad. Link: Bike24
Soovitada midagi ei oska, kuna ei ole mitte ühegagi kogemust. Aga ühe probleemina tundub rattapuki tagajooksu kinnitus, mis fikseeritud kõrgusega võib jääda suht kõrgeks lasteratta puhul(aga mine sa ka tonti tea). Äkki lahendab selle probleemi ära selline pukk, mis ei ole fikseeritud kõrgusega, mis peale tagajooksu kinnitamist vajub oma keharaskusega taha 'rulliku peale', mis tähendab, et kõrgus läheb ka madalamaks.
Elite Turbo Muin. Ma ise olin ka seda peaaegu ostmas, kuna see on tegelikult treeningu mõttes väga äge asi. Ehk vatte reguleerid sellega, kui suure ülekandega sõidad. Kasutaja eyper rääkis, et intervalltreeninguid saab väga edukalt teha. 53-se esihammakaga on ikka väga raske. Aga miks ma ikkagi selle puki kasuks ei otsustanud oli ANT+FE-C toe puudumine. Ehk siis ma tahan, et Zwift reguleeriks mu puki pidurdusjõudu vastavalt rajale, kus ma sõidan.
Tacx FLUX. Ehk siis see on pukk, mille kasuks ma otsustasin. See rattapukk tuleb välja alles novembri lõpus ja praegu saab eeltellida. Clevertraining.co.uk lehel saab DC Rainmakeri sooduskupongiga selle puki kätte 718 euriga. Veits kallim, kui TurboMuin ja on electromagnetic pidurdusjõuga ning kõik vidinad on küljes. Ainukeseks miinuseks puki enda vattide näidu täpsus +-5%. Kui enda rattal usaldusväärne powermeter olemas, siis ei ole sellega ka probleemi.
Kui vidin käes on, siis eks ma räägin siin sellest lähemalt :)
Direct Drive(odavamast kallimaks) pukid:
Elite Turbo Muin alates - alates 20"
Elite Kura - alates 20"
Tacx FLUX - alates 26"
Wahoo KICKR - alates 24"
Elite Drivo - alates 20"
Tacx NEO - alates 26"
Magnetic või electromagnetic pukid(ühe rullikuga) on täpselt sama lugu. Päris paljud ühilduvad 20tollisega aga mitte kõik. Hea ülevaate saab Bike24 lehelt, kus ütleb ära, mis suurusega rattad alla lähevad. Link: Bike24
Soovitada midagi ei oska, kuna ei ole mitte ühegagi kogemust. Aga ühe probleemina tundub rattapuki tagajooksu kinnitus, mis fikseeritud kõrgusega võib jääda suht kõrgeks lasteratta puhul(aga mine sa ka tonti tea). Äkki lahendab selle probleemi ära selline pukk, mis ei ole fikseeritud kõrgusega, mis peale tagajooksu kinnitamist vajub oma keharaskusega taha 'rulliku peale', mis tähendab, et kõrgus läheb ka madalamaks.
Elite Turbo Muin. Ma ise olin ka seda peaaegu ostmas, kuna see on tegelikult treeningu mõttes väga äge asi. Ehk vatte reguleerid sellega, kui suure ülekandega sõidad. Kasutaja eyper rääkis, et intervalltreeninguid saab väga edukalt teha. 53-se esihammakaga on ikka väga raske. Aga miks ma ikkagi selle puki kasuks ei otsustanud oli ANT+FE-C toe puudumine. Ehk siis ma tahan, et Zwift reguleeriks mu puki pidurdusjõudu vastavalt rajale, kus ma sõidan.
Tacx FLUX. Ehk siis see on pukk, mille kasuks ma otsustasin. See rattapukk tuleb välja alles novembri lõpus ja praegu saab eeltellida. Clevertraining.co.uk lehel saab DC Rainmakeri sooduskupongiga selle puki kätte 718 euriga. Veits kallim, kui TurboMuin ja on electromagnetic pidurdusjõuga ning kõik vidinad on küljes. Ainukeseks miinuseks puki enda vattide näidu täpsus +-5%. Kui enda rattal usaldusväärne powermeter olemas, siis ei ole sellega ka probleemi.
Kui vidin käes on, siis eks ma räägin siin sellest lähemalt :)
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Zwift
Ise otsustasin tacx geniuse kasuks, millel on lisaks kõigele muule ka laskumit, vabajooksu imiteeriv lisamootor mis muudab sõidutunde reaalsemaks, mitte nii et kui laskumisel ei vänta siis jääb pilt seisma. Hetkel bike discoundis ka hea pakkumine kus arvutiga ühendatav ant vastuvõtja tuleb ka juba kaasa http://www.bike-discount.de/en/buy/tacx ... wg_id-1320
Re: Zwift
mul endal on Tacx blue motion (mehaaniline koormus), millel väikseim aste 26 tolline ja lisavõimalusena lastele jäi silma Elite Novo force ka 100% mehaaniline - kirja järgi sobilik 24 tollisele aga hakkasin kahtlema. Ühesõnaga per rullik peaks hind 150 kanti jääma. Kui tõesti ostaks esimest ja tahaks erinevaid mõõte rattaid sobitada, siis nõus, et ühekordse investeeringuna tasuks vaadata selle nn kassett rulliku poole. Samas ma ei kujuta ette, et erinevad rattad, sh lasterattad istuksid kassetiga mis statsionaarseks installitud (nt shimano 105 vms)? Praegu kui sai Tacx blue motion ostetud, siis lisaks sininsed shwalbe kummid MTB + MNT rattale + 2 eksentriku.
Ma uut juurde ostan, siis tahaks kõige lihtsamat (lapsed ilmselt ei tahagi reaalset koormust ja nüüd sain siit kindlust et 24 juba läheb peal eküll kui pukil see välja toodud. Teisalt kui endal seda lihtsamat Tacxi ei oleks ja teeks esimest ostu, siis sisetrennideks kulutatamisel oleks äärmiselt tagasihoidlik. Aga eks see kui kallis kellegi jaoks midagi on jääb igaühe enda otsustada. Kevadlaagri hinda ei tohiks üks pukk maksta, ega hea jooksupaari hinda
Mul endal ei ole esimeste Zwift katsetustega tulnud sellist tunnet, et peaks olema kindlasti virtuaalne koormus olemas. See et ise sätin vastavalt enesetundele mind ei häiri. Reaalsed võidusõidud tuleb ikka päris maastikul teha ja Zwift annab võimaluse anonüümne olla, seega milleks seal detailidega üle pingutada.
Aga ka sellest võiks keegi kirjutada et kas lapsed rohkem kui paar minutit viitsivad pukil vändata? Minult manguvad, et too meile ka pukk aga ei taha 1-2 katsetuse nimel investeeringut teha.
Kui keegi siin loeb ja omab Novo Elite pukki (foorumis mitu müügis), siis olen nõus rentima 15.- eur nädal testiks (Tln, ise järgi) 30.- kuu. Juhul kui lastele peale läheb võin ilmselt välja osta.
Ma uut juurde ostan, siis tahaks kõige lihtsamat (lapsed ilmselt ei tahagi reaalset koormust ja nüüd sain siit kindlust et 24 juba läheb peal eküll kui pukil see välja toodud. Teisalt kui endal seda lihtsamat Tacxi ei oleks ja teeks esimest ostu, siis sisetrennideks kulutatamisel oleks äärmiselt tagasihoidlik. Aga eks see kui kallis kellegi jaoks midagi on jääb igaühe enda otsustada. Kevadlaagri hinda ei tohiks üks pukk maksta, ega hea jooksupaari hinda
Mul endal ei ole esimeste Zwift katsetustega tulnud sellist tunnet, et peaks olema kindlasti virtuaalne koormus olemas. See et ise sätin vastavalt enesetundele mind ei häiri. Reaalsed võidusõidud tuleb ikka päris maastikul teha ja Zwift annab võimaluse anonüümne olla, seega milleks seal detailidega üle pingutada.
Aga ka sellest võiks keegi kirjutada et kas lapsed rohkem kui paar minutit viitsivad pukil vändata? Minult manguvad, et too meile ka pukk aga ei taha 1-2 katsetuse nimel investeeringut teha.
Kui keegi siin loeb ja omab Novo Elite pukki (foorumis mitu müügis), siis olen nõus rentima 15.- eur nädal testiks (Tln, ise järgi) 30.- kuu. Juhul kui lastele peale läheb võin ilmselt välja osta.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Zwift
Nii. Tänud foorumile teema eest! Samm virtuaalmaailma on tehtud ja see on järgmine hype. Virtuaalne rattasõit on tulnud, et jääda!
Enam ei ole asi tollides, ega amortides, vaid protsessuri kiiruses ja trena detsibillides.
Just müra pärast valisin välja Elite Turbo Muin Smart B+. Bluetooth ei töötanud kolmandate osapoolte progedega ja nii tuli osta Matkaspordist Suunto USB-pulk 30 euroga. Pärast seda oli lillepidu. Kui Eestis on Strava segmendis 100 ratturit, Hispaanias tuhanded, Mallorcal 25000, siis Zwiftis 60 000. Seega KÕIK on juba seal
Kui öeldakse, et trena on igav ja kuidas seal on võimalik 3 tundi trenni teha, siis ma ütleks, et trena on nii põnev, et kuidas seal on võimalik üle 20 minuti vastu pidada
Direct Drive'iga põhimõtteliselt ei ole wattide piiri (sellel vist 2700 W piir) ja kõik numbrid on kenasti ees. Ja siis on ka mõnus vajutada. Peaks olema ideaalne wati-treenijatele.
Räägitakse, et watid tõesti ei klapi ja seega võiks mõni sõber watipedaalidega käia külas võrdlemas. Aga erinevus vaid suurtel ja seega vahet eriti pole.
Põhiline on ikka see info küllus ja põnevus. 300-500 euroga saad väga täpselt oma trennid tehtud. Watipedaalid on suurusjärk 2 x kallimad.
Kellel vähegi on raha või saab äialt laenata, siis kindlasti Direct Drive + juhitav pidur ehk umbes 1000 eurone asi. See pole ainult trenn, vaid ka päris puhkus. Kui sa trenni ajal veel võid omaette mõtetes hulkuda, siis Zwiftis on kogu tähelepanu ekraanil ja see ongi puhkus, mida pärast tööpäeva iga inimene vajab. Kasvõi pool tundi, mis tavaliselt kulub ära juba trenniks sättimisele (talvel).
Enam ei ole asi tollides, ega amortides, vaid protsessuri kiiruses ja trena detsibillides.
Just müra pärast valisin välja Elite Turbo Muin Smart B+. Bluetooth ei töötanud kolmandate osapoolte progedega ja nii tuli osta Matkaspordist Suunto USB-pulk 30 euroga. Pärast seda oli lillepidu. Kui Eestis on Strava segmendis 100 ratturit, Hispaanias tuhanded, Mallorcal 25000, siis Zwiftis 60 000. Seega KÕIK on juba seal
Kui öeldakse, et trena on igav ja kuidas seal on võimalik 3 tundi trenni teha, siis ma ütleks, et trena on nii põnev, et kuidas seal on võimalik üle 20 minuti vastu pidada
Direct Drive'iga põhimõtteliselt ei ole wattide piiri (sellel vist 2700 W piir) ja kõik numbrid on kenasti ees. Ja siis on ka mõnus vajutada. Peaks olema ideaalne wati-treenijatele.
Räägitakse, et watid tõesti ei klapi ja seega võiks mõni sõber watipedaalidega käia külas võrdlemas. Aga erinevus vaid suurtel ja seega vahet eriti pole.
Põhiline on ikka see info küllus ja põnevus. 300-500 euroga saad väga täpselt oma trennid tehtud. Watipedaalid on suurusjärk 2 x kallimad.
Kellel vähegi on raha või saab äialt laenata, siis kindlasti Direct Drive + juhitav pidur ehk umbes 1000 eurone asi. See pole ainult trenn, vaid ka päris puhkus. Kui sa trenni ajal veel võid omaette mõtetes hulkuda, siis Zwiftis on kogu tähelepanu ekraanil ja see ongi puhkus, mida pärast tööpäeva iga inimene vajab. Kasvõi pool tundi, mis tavaliselt kulub ära juba trenniks sättimisele (talvel).
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 16. 10. 2016. 05:07
Re: Zwift
peale esimest sõitu tekkis küsimus, et kas eesti lippu polegi võimalik oma nime järgi saada? sedasi raskem teisi eestlasi Watopia teedel kohata
Re: Zwift
Uurisin seda zwifti loojatelt ja sain järgmise vastuse: (ümber tõlkida ei viitsi usun ,et kõik saavad inglise keelest aru)Veiko.Saarestik kirjutas:peale esimest sõitu tekkis küsimus, et kas eesti lippu polegi võimalik oma nime järgi saada? sedasi raskem teisi eestlasi Watopia teedel kohata
Hi Rainer,
Thank you for contacting Zwift Support.
We are gradually loading more flags in as we optimize the Zwift client. The Estonian flag (as well as others) will be brought in eventually.
Apologies for the limitation, and thank you for your patience and understanding.
Re: Zwift
Krt, see lipu laadimine süsteemi oleks tõenäoliselt võtnud sama kaua aega kui selle "ticketi" käsitlemine. Maksad täishinna, aga tunned ennast ikka mingi arengumaa kodanikuna.
rootsrai kirjutas:Uurisin seda zwifti loojatelt ja sain järgmise vastuse: (ümber tõlkida ei viitsi usun ,et kõik saavad inglise keelest aru)Veiko.Saarestik kirjutas:peale esimest sõitu tekkis küsimus, et kas eesti lippu polegi võimalik oma nime järgi saada? sedasi raskem teisi eestlasi Watopia teedel kohata
Hi Rainer,
Thank you for contacting Zwift Support.
We are gradually loading more flags in as we optimize the Zwift client. The Estonian flag (as well as others) will be brought in eventually.
Apologies for the limitation, and thank you for your patience and understanding.
Re: Zwift
Kõik foorumi kasutajad kes sõidavad Zwiftis võiksid saata küsimuse Eesti lipu kohta, küllap siis oleks neil tõepoolest lihtsam see lipp üles laadida kui kõigi küsimustele vastata . Küsimuse saab esitada siit https://support.zwift.com/hc/en-us/requests/new
Re: Zwift
Tehtud! Vastus copy-paste ehk täpselt identne.
rootsrai kirjutas:Kõik foorumi kasutajad kes sõidavad Zwiftis võiksid saata küsimuse Eesti lipu kohta, küllap siis oleks neil tõepoolest lihtsam see lipp üles laadida kui kõigi küsimustele vastata . Küsimuse saab esitada siit https://support.zwift.com/hc/en-us/requests/new
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Zwift
Ega Eesti ongi muu maailma mõistes suhteliselt tühi koht :D Ma üldse ei imesta, kui seal Läti ja Leedu lipp olemas on ja Eesti oma pole.
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Zwift
harjutusi pukile - http://www.bikeradar.com/road/gear/arti ... ons-48468/
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Zwift
Läti lipp on olemas, olen Läti lipu all sõitjaid mitmel sõidul näinud. Samuti üsna palju soomlasi sõitmas.Nominative kirjutas:Ega Eesti ongi muu maailma mõistes suhteliselt tühi koht Ma üldse ei imesta, kui seal Läti ja Leedu lipp olemas on ja Eesti oma pole.
Viimasel treeningul oli kahtlane asi võimsuse mõõtmisega. Lambist keset sõitu kargas võimsusnäit ca 40 vatti kõrgemale kui norm oleks. Ehk siis võimsus muutus küll olenevalt tempost, aga lihtsalt näit oli selgelt liiga kõrge. Oskab keegi aidata, milles asi võiks olla?
Pukk selline: https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... =1000,5,69
Re: Zwift
milleks spämmida kui saab lihtsalt upvote teemale teha (nool üles)rootsrai kirjutas:Kõik foorumi kasutajad kes sõidavad Zwiftis võiksid saata küsimuse Eesti lipu kohta, küllap siis oleks neil tõepoolest lihtsam see lipp üles laadida kui kõigi küsimustele vastata . Küsimuse saab esitada siit https://support.zwift.com/hc/en-us/requests/new
https://support.zwift.com/hc/en-us/comm ... nian-flag-
Re: Zwift
Mul on üks natukene teistmoodi küsimus mis otseselt Zwifti ei puuduta aga kaudselt küll. Kaalun endale Tacx Fluxi ostmist aga paraku puudub maanteratas ja hetkel ei näe pointi ainult sellepärast seda ka osta. Ma saan aru, et enamusel on maantekad aga kas keegi kasutab mõnda sarnast pukki ka MTB rattaga, on see okei?
Re: Zwift
Ma ei julge pakkuda kas just kõigi, aga enamus pukkidega saab kasutada nii mnt kui mtb ratast. Konkreetse Fluxi kohta on kirjas ,et mtb tagakahvli laiusega 135mm on okindro kirjutas:Mul on üks natukene teistmoodi küsimus mis otseselt Zwifti ei puuduta aga kaudselt küll. Kaalun endale Tacx Fluxi ostmist aga paraku puudub maanteratas ja hetkel ei näe pointi ainult sellepärast seda ka osta. Ma saan aru, et enamusel on maantekad aga kas keegi kasutab mõnda sarnast pukki ka MTB rattaga, on see okei?
Re: Zwift
Tacx Flux Smart ühildub ainult ratastega, millel on 135 mm või 130 mm kiirkinniti, s.t. näit. poldiga 12x142 jm tagarattakinnitused ei sobi. UPDATE: Vist peaks tulema müüki ka mingid adapterid poltkinnituste jaoks.indro kirjutas:Mul on üks natukene teistmoodi küsimus mis otseselt Zwifti ei puuduta aga kaudselt küll. Kaalun endale Tacx Fluxi ostmist aga paraku puudub maanteratas ja hetkel ei näe pointi ainult sellepärast seda ka osta. Ma saan aru, et enamusel on maantekad aga kas keegi kasutab mõnda sarnast pukki ka MTB rattaga, on see okei?
Maastikurattaomanikule soovitaks pigem Elite Kura või Elite Drivo direct drive trenažööri, sest need ühilduvad nii 130-135 mm kiirkinniti, kui 12x142 poltkinnitiga
Kural on ka väga täpne (1% täpsusega) wattmeeter sisse ehitatud - täpselt sama, mis Elite kallimal Drivo mudelil. Ise oman Drivot ja selle wattmeetri näidud langevad praktiliselt kokku rattaküljes oleva Power2Max wattmeetriga.compatibility with bikes: for road, mountain and city bikes, including carbon ones, with 130-135 x 5 mm hubs with quick clamping system and 142x12 with thru-axle.
Nende kahe Elite trenažööri vahe on, et Drivo on ANT+ FE-C protokolliga ja Zwift jm tarkvara saab seda juhtida, s.t. trenažööri võimsust muuta. Kura saab Zwiftile saata wattmeetri, vändapöörete ja kiiruse näite (ANT+ ja Bluetooth protokollidega) aga watte peab rattur ise käiguvahetuse ja vändapööretega reguleerima.
Bike24 hinnad: Kura: 699,90 €, Flux: 799,00 €, Drivo: 1.149,00 €.
Viimati muutis Tr11, 25. 11. 2016. 10:27, kokku muudetud 2 korda .
Re: Zwift
Suur tänu lisainfo eest, sellele ei osanud isegi tulla, et tänapäeval pole värskelt välja tuleval pukil võimalik thru-axle kinnitust kasutada. Kuivõrd soov oli osta kindlasti ANT+ FE-C protokolli toetav pukk ja Elite Drivo maksab võrreldes Tacx Flux-ga (720 eur - www.clevertraining.co.uk) omajagu rohkem, siis tõenäoliselt lükkan selle ostu tulevikku.
Re: Zwift
Väike täiendus: Leidsin Bike24 lehelt kirje Fluxi kohta, etindro kirjutas:Suur tänu lisainfo eest, sellele ei osanud isegi tulla, et tänapäeval pole värskelt välja tuleval pukil võimalik thru-axle kinnitust kasutada. Kuivõrd soov oli osta kindlasti ANT+ FE-C protokolli toetav pukk ja Elite Drivo maksab võrreldes Tacx Flux-ga (720 eur - http://www.clevertraining.co.uk) omajagu rohkem, siis tõenäoliselt lükkan selle ostu tulevikku.
For using thru axle systems corresponding adapters are optionally available
Tacxi kodulehelt aga sellekohast infi ma küll ei leia ja Bike24 lehelt ka ei saa aru, milline see "corresponding adapter" siis olema peaks ja kas ta on juba "available" või mitte Fluxi manuaal oleks ilmselt siinkohal abiks... Võib-olla pole see adapter veel müüki tulnud.
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Zwift
Tacx Fluxi(sh ka Neo) thru axle adapter on see: rosebikes.com link
Saad valida kahe suuruse vahel 135x10 ja 142x12. Hetkel tundub, et 135 on laos aga 142 tuleb 4 nädala pärast.
Ja paigaldatakse umbes-täpselt sedasi: Youtube link
PS! Tacx Flux jõuab UK poodidesse järgmisel nädalal(nädal 48). Lisaks sai DCRainmaker esimese puki kätte ja tegi sellega 30minutilise testsõidu. Ja powermeetri näit esimese 11minutilise kalibreering-väntamise järel esmapilgul tasasel väntamisel jäi ca 3-4% peale. Kiire võrdlus powermeetri väntadega(Stages ja Quarq Riken) tal siin: DC Rainmakeri link
Korraliku ülevaate Tacx Flux pukist kirjutab ta 3ndaks detsembriks.
Saad valida kahe suuruse vahel 135x10 ja 142x12. Hetkel tundub, et 135 on laos aga 142 tuleb 4 nädala pärast.
Ja paigaldatakse umbes-täpselt sedasi: Youtube link
PS! Tacx Flux jõuab UK poodidesse järgmisel nädalal(nädal 48). Lisaks sai DCRainmaker esimese puki kätte ja tegi sellega 30minutilise testsõidu. Ja powermeetri näit esimese 11minutilise kalibreering-väntamise järel esmapilgul tasasel väntamisel jäi ca 3-4% peale. Kiire võrdlus powermeetri väntadega(Stages ja Quarq Riken) tal siin: DC Rainmakeri link
Korraliku ülevaate Tacx Flux pukist kirjutab ta 3ndaks detsembriks.
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Zwift
Nonii. Mu Tacx Flux jõudis kohale. Õhtul panen Zwifti tööle ja siis vaatame, mis saab.
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Zwift
Kuidas asi tundub? On kuidagi võrreldav väljas sõitmisega-pedaali tunnetus?Nominative kirjutas:Nonii. Mu Tacx Flux jõudis kohale. Õhtul panen Zwifti tööle ja siis vaatame, mis saab.
Kasutan ise veel kõige algelisemat NOVO Force pukki, võimsus on kalkuleeritud, liiga petlik on sellega treenida, kuid saab hakkama. Enne jõule peaks saabuma mulle Tacx Neo, saab siis näha kas asi on seda väärt.
Tööstusautomaatika lahendused www.minitec.de
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Zwift
Ahoi.
Ma saan võrrelda ainult MTB-ga, kuna mul MNT ratast ei ole. Ja MTB-ga maanteel vs MTB-ga puki otsas on ikka suht sama, kui mitte arvestada maantee krobelisust jms.(Mis sul NEO pukil olemas on). Pedaalitunnetus täpselt sama. Väga mõnus on. ERG mode(sätib pidurdusjõudu vastavalt rajale Zwiftis) töötas ka suurepäraselt. Kõige suurem tõus, mis ma praegu sõitnud olen oli 2% ja no väga hästi on tunda, kui tuleb tõus. Harkis puki jalad teevad asja päris stabiilseks. Olen praegu 71kg ja olles rattaseljas, oli kogu kupatus täiesti jäik. Võinoh, 94,7% jäik, väike liikuvus ikka on :D Aga rääkides edasi, siis mu rõõm jäi suhteliselt lühikeseks, sest peale 1h sõitu hakkas hooratas kahtlast häält tegema. Tegin video, saatsin Tacx'i supporti ja nüüd läheb pukk tagasi ning saadavad uue. Tore, et saab korda aga noh, halb on see, et halvemal juhul ma olen jälle ca 3 nädalat ilma pukita :/ Aga rääkides NEO-st, siis väga lahe, kuna NEO on tegelikult tase edasi ja lugedes inimeste arvamusi ning vaadates videosid, võid teha järelduse, et sul on enne jõulusid tulemas midagi väga toredat! :P
Ma saan võrrelda ainult MTB-ga, kuna mul MNT ratast ei ole. Ja MTB-ga maanteel vs MTB-ga puki otsas on ikka suht sama, kui mitte arvestada maantee krobelisust jms.(Mis sul NEO pukil olemas on). Pedaalitunnetus täpselt sama. Väga mõnus on. ERG mode(sätib pidurdusjõudu vastavalt rajale Zwiftis) töötas ka suurepäraselt. Kõige suurem tõus, mis ma praegu sõitnud olen oli 2% ja no väga hästi on tunda, kui tuleb tõus. Harkis puki jalad teevad asja päris stabiilseks. Olen praegu 71kg ja olles rattaseljas, oli kogu kupatus täiesti jäik. Võinoh, 94,7% jäik, väike liikuvus ikka on :D Aga rääkides edasi, siis mu rõõm jäi suhteliselt lühikeseks, sest peale 1h sõitu hakkas hooratas kahtlast häält tegema. Tegin video, saatsin Tacx'i supporti ja nüüd läheb pukk tagasi ning saadavad uue. Tore, et saab korda aga noh, halb on see, et halvemal juhul ma olen jälle ca 3 nädalat ilma pukita :/ Aga rääkides NEO-st, siis väga lahe, kuna NEO on tegelikult tase edasi ja lugedes inimeste arvamusi ning vaadates videosid, võid teha järelduse, et sul on enne jõulusid tulemas midagi väga toredat! :P
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
-
- Rattur
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24. 05. 2010. 08:41
Re: Zwift
Flux on ennast juba halvast küljest näidanud. Olen leidnud paar videot, kus temaga on probleeme. Ehk siis praegu võiks tema ostmisega oodata mõned kuud. Probleemid ei tundu küll tõsised, aga see on halb kui talvel oled mitu nädalat ilma pukita ja oled samas ise mingi treeningplaani üles ehitanud.
Üks näide on siin https://www.youtube.com/watch?v=xi9Hbfrh2Wc
ja teine siin https://www.youtube.com/watch?v=oDVrvG6zTxA
Ise kasutasin mõnda aega Tacx Vortex Smart'i koos Trainerroadi programmiga. Kuna rattal on eraldi võimsusmõõtja ka olemas, siis oli näha, et see aparaat ei olnud täpne (tavapärane viga oli 20-30W ja seda nii üles kui allapoole võis olla), mis tegi Trainerroadi kasutamise keeruliseks. Lõpuks hakkas ka suurt müra tegema. Garantiiga seade ei olnud, seega võtsin lahti. Selgus, et laagrid läbi. Sees olevad laagrid olid hiinakad, mis näitab, et Tacx on vale koha pealt kokku hoidnud. Laagrid lähevad uued, ning küllap seade jälle töötab, aga seniks vaja ka uut pukki...
Ka Neo kohta on juba kõlakaid kuulda, et esineb kvaliteediprobleeme. Isegi DCrainmaker ise on nendele viidanud. Olen näinud ka Neo'd lahtivõetuna ja see pilt mulle lihtsalt ei meeldinud.
Ise otsustasin Tacxi toodetest praegu loobuda ja pika kaalumise peale sai omale hoopis Elite Drivo tellitud. Kui hästi läheb, siis jõuab äkki see nädal kohalegi. Jätkan kasutamist Trainerroad programmiga ja võib-olla natuke Zwifti ka katsetan. Kirjutan ka siia muljetest.
Dcrainmakeril on Elite Drivo ülevaade ka olemas. Mõõtmistäpsuse poolest on ta Tacx Neost üle, viga vaid +/- 1%. Ning suure plussina pole alguses vaja mingit kalibreerimist teha. Kohe selga ja tuld. Ka Neo ei vaja kalibreerimist, kuid teised odavamad enamasti küll. Enamasti tuleb teha veel 10 minutiline soojendussõit ning alles siis kalibreerida. See aga ei sobi hästi, sest Trainerroadiga mul mõni kiire intervalltreening võib-olla ongi vaid 40 minutit pikk ja varahommikul enne tööd.
Üks näide on siin https://www.youtube.com/watch?v=xi9Hbfrh2Wc
ja teine siin https://www.youtube.com/watch?v=oDVrvG6zTxA
Ise kasutasin mõnda aega Tacx Vortex Smart'i koos Trainerroadi programmiga. Kuna rattal on eraldi võimsusmõõtja ka olemas, siis oli näha, et see aparaat ei olnud täpne (tavapärane viga oli 20-30W ja seda nii üles kui allapoole võis olla), mis tegi Trainerroadi kasutamise keeruliseks. Lõpuks hakkas ka suurt müra tegema. Garantiiga seade ei olnud, seega võtsin lahti. Selgus, et laagrid läbi. Sees olevad laagrid olid hiinakad, mis näitab, et Tacx on vale koha pealt kokku hoidnud. Laagrid lähevad uued, ning küllap seade jälle töötab, aga seniks vaja ka uut pukki...
Ka Neo kohta on juba kõlakaid kuulda, et esineb kvaliteediprobleeme. Isegi DCrainmaker ise on nendele viidanud. Olen näinud ka Neo'd lahtivõetuna ja see pilt mulle lihtsalt ei meeldinud.
Ise otsustasin Tacxi toodetest praegu loobuda ja pika kaalumise peale sai omale hoopis Elite Drivo tellitud. Kui hästi läheb, siis jõuab äkki see nädal kohalegi. Jätkan kasutamist Trainerroad programmiga ja võib-olla natuke Zwifti ka katsetan. Kirjutan ka siia muljetest.
Dcrainmakeril on Elite Drivo ülevaade ka olemas. Mõõtmistäpsuse poolest on ta Tacx Neost üle, viga vaid +/- 1%. Ning suure plussina pole alguses vaja mingit kalibreerimist teha. Kohe selga ja tuld. Ka Neo ei vaja kalibreerimist, kuid teised odavamad enamasti küll. Enamasti tuleb teha veel 10 minutiline soojendussõit ning alles siis kalibreerida. See aga ei sobi hästi, sest Trainerroadiga mul mõni kiire intervalltreening võib-olla ongi vaid 40 minutit pikk ja varahommikul enne tööd.
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Zwift
Muide, Tacx'i support on päris vinge! Kiire ja personaalne suhtlus. Helistasid mulle Hollandist, tundsid muret ja ütlesid, et panevad täna uue puki teele. Polegi sellist ättituudi varem kuskil kohanud. Aga rääkides pukkidest siis eks ta ole. Praaki on igal firmal, mõnel rohkem, mõnel vähem. Fluxi puhul on praegu uue tootega ja vead selguvad millegipärast alles nüüd, kui osad kliendid on tooted kätte saanud juba. Positiivne on see, et kõik praak läheb tagasi ja nad saavad hakata uurima, milles teema on ja probleemi ära lahendada. Naljakas on see, et igal pukil on omad head ja vead. Ei ole nagu sellist ultimate rattapukki veel. Praegu on just see aeg, kui see valdkond on hakanud arenema. Paari aasta pärast on kindlasti midagi uut ja põnevat rattapuki turul, mis on samm lähemal Ultimate rattapukile ;) PS. mul õnneks kalibreerimisega probleemi pole, aega on vändata küll :P
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Zwift
Natuke nüüd on Tacx Neoga treenitud, hetkel mingeid kaebusi ei ole, aga oli unustanud kui raske võib olla 13% tõusu sõita.
Natuke põnevat vaatamist ka Zwifti tiimi poolt, kuidas asi alguse sai ja arenemis ruumi ilmselt on palju.
https://www.youtube.com/watch?v=rxaXRPvtThQ
Natuke põnevat vaatamist ka Zwifti tiimi poolt, kuidas asi alguse sai ja arenemis ruumi ilmselt on palju.
https://www.youtube.com/watch?v=rxaXRPvtThQ
Tööstusautomaatika lahendused www.minitec.de