MAX kiirus!!??
Sirgel teel pole üle 43km/h sisse saanud, aga tean, et olen lätis, täpsemalt saulkrasti mereäärses "tuumapommiaugus" suutnud mäest alla aretada kiiruse mis küündis 102.3km/h kanti. Tegelikult ei olegi vist mõtet küsida palju keegi sirgel teel saab sest ma ei usu, et keegi sirgel teel vändates pingsalt spidomeetrit vahib ja need kellel spidokas võtab ise MAX speedi tuleb tõenäoliselt tulemus ikkagi alla mäge veeredes.
PS! Olin tollele hetkel üleni kaitsmete all peidus ja ratta spec oli a-gangi raam koos vahetatud juppidega + 160mm traveliga amort. (suht vihane, kui arvestada a-gangi raami pikkust http://www.author.ee )
PS! Olin tollele hetkel üleni kaitsmete all peidus ja ratta spec oli a-gangi raam koos vahetatud juppidega + 160mm traveliga amort. (suht vihane, kui arvestada a-gangi raami pikkust http://www.author.ee )
tuttav number, ma just nädal aega tagasi korraks proovisin maantekaga jalga ja sain Pirita ringraja tasase sirge peal enne Ambruse mäge miski 60 korraks sisse. Üks baigi mees üritas korraks tuulde võtta aga Lükati mäe peal polnud teda enam näha, äkki olidki see sinaron kirjutas:(tasasel teel, pirita ringraja sirgel) maantekaga mehe tuules 57.8
endal siis mtb ja slikid all.
ma sõitsin lükati poolt selveri poole (sisemist rada) ja olin maanteka mehel miski 20km tuules, siis ta keeras ära kuhugitarts kirjutas: tuttav number, ma just nädal aega tagasi korraks proovisin maantekaga jalga ja sain Pirita ringraja tasase sirge peal enne Ambruse mäge miski 60 korraks sisse. Üks baigi mees üritas korraks tuulde võtta aga Lükati mäe peal polnud teda enam näha, äkki olidki see sina
Sain MNT'ga mäest alla 63km/h sisse, see kuskil Tabasalu kandis, aga Ma seal esimest korda ja poole kurvi peal igaks juhuks pidurdasin hoo kuskil 45 kanti ning siis kui nägin enda ees sirget sain uuesti 60 sisse
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
see lõik pea igas trennis sees.. alati vaatan enne laskumist seljataha et autosi ei tuleks, saab rahulikult tervet sõiduvööndit kasutada, siis eriti alla 55-60-e pole vaja maha pidurdada kurvis, ja edasi juba 70 ringis alla.RudiTurbo kirjutas:Sain MNT'ga mäest alla 63km/h sisse, see kuskil Tabasalu kandis, aga Ma seal esimest korda ja poole kurvi peal igaks juhuks pidurdasin hoo kuskil 45 kanti ning siis kui nägin enda ees sirget sain uuesti 60 sisse
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
Hans kirjutas:see lõik pea igas trennis sees.. alati vaatan enne laskumist seljataha et autosi ei tuleks, saab rahulikult tervet sõiduvööndit kasutada, siis eriti alla 55-60-e pole vaja maha pidurdada kurvis, ja edasi juba 70 ringis alla.RudiTurbo kirjutas:Sain MNT'ga mäest alla 63km/h sisse, see kuskil Tabasalu kandis, aga Ma seal esimest korda ja poole kurvi peal igaks juhuks pidurdasin hoo kuskil 45 kanti ning siis kui nägin enda ees sirget sain uuesti 60 sisse
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
Ma sain seal samas oma MTB-ga 60,5 km/h.
Pole sellist päeva, mis ei sobiks rattasõiduks.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Kirsipuu Märtinist: «Tase, kurat!» artiklis mainib Kirsipuu oma max kiiruseks allmäge 113 km/h. Nii, et mehed, kes veel sellise kiiruseni pole jõudnud, kohe harjutama
Petacchi ei sprindi jah ilmselt mäest laskudes.tarmo kirjutas:lausa uskumatu et tervelt 16% siin küsitluses osalenud sõitjatest on saavutanud omal jõul siledal maal kiiruse 71 - ... kmh hetkel kindlalt maailma kiireim sprinter petacchi ei julgeks oma näruse 71,2 -se sprindikiirusega, mille üle ta muideks ise väga õnnelik oli, siinsete vendadega ilmselt üldse joonele astuda. mis seal ikka, respect minu poolt neile meestele
Mõni päev tagasi rahulikku tempot tehes sain kiiruseks 41,2km/h. Kui spidoka viga maha arvata, on tegelik kiirus 39,3km/h. Lähimal ajal plaanis tagumine hammakarida ära vahetada, eks siis proovib seda kiiruserekordit ka.
Ratas polegi elu. Elu on ratas.
Mäest alla ja ainult 50??? Juba ntx Haanja Elionil enne starti (või läheduses) oli mingi asfaldilaskumine kus ntx minul veeres ilma väntamata 64km/h sisse. Kuskil Otepääl on ka mitmeid selliseid laskumisi kus pidurikrigina saatel ei julge üle 65 km/h kiirust lasta. Ei usu, et spidokas nii palju ka valetab
Sirgel on muidu endal seniseks rekordiks välja vändatud ~ 46-48 km/h, taganttuulega ja auto varjus tiba rohkem, aga sellil kiirusel ei jõua jalad enam kiiremini kerida.
Sirgel on muidu endal seniseks rekordiks välja vändatud ~ 46-48 km/h, taganttuulega ja auto varjus tiba rohkem, aga sellil kiirusel ei jõua jalad enam kiiremini kerida.
Eelmisel nädalal Pärnu maanteel tasasel lõigul maanterattaga. Kerge tuul küljelt-tagant. Tuli 55kmh. Teistpidi tulles samal lõigul kerge tuul küljelt-vastu. Tuli 50kmh. Need kiirused tulid üksi sõites ja ühtlaselt kiirendades umbes 30kmh pealt sadulas vändates. Pole kindel kas oleks saanud parema tippkiiruse kui oleks äkilist spurti proovinud püsti raiudes.AndreK kirjutas:Täna korra proovisin (küljetuul) vastu kerget mäge, sain 55 km/h
Eraldistardi (u. 15- 20km distantsid) keskmist suudan olenevalt oludset hoida ~36-37kmh peal.
Üleüldist tippkiirust (mäest alla, tagantuulega jms) MTB puhul ~70kmh. Maanteerattaga pole sattunud veel sellistesse tingmustesse, et tippkiirust üritada.
...
Max kiirus siledal maantekaga on 61km/h, kui teen lõike (15 sek -> 30 sek -> 1 min jne) siis nende lühemate lõikude aeg kiirus kuskil 50-55 juba, 1,30'se aeg langeb lõpuks a la 45 kanti. Aga baigiga on kõik näitajad täpselt 5 km/h aeglasemad. Mäest alla tulles, no nt Tabasalu mäest alla tulles olen saanud oma kõigi aegade tippkiiruseks 75km/h.
Bussi tuules saaks vast 100 kätte
Tean päris mitut kes on trennides bussi tuules saanud kiiruseid kuskile 110 kanti, hetkel minu teada kõige parem tulemus on ühel U23 ratturil - 125km/h. Päris kena või mis
Bussi tuules saaks vast 100 kätte
Tean päris mitut kes on trennides bussi tuules saanud kiiruseid kuskile 110 kanti, hetkel minu teada kõige parem tulemus on ühel U23 ratturil - 125km/h. Päris kena või mis
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.Hans kirjutas:see lõik pea igas trennis sees.. alati vaatan enne laskumist seljataha et autosi ei tuleks, saab rahulikult tervet sõiduvööndit kasutada, siis eriti alla 55-60-e pole vaja maha pidurdada kurvis, ja edasi juba 70 ringis alla.RudiTurbo kirjutas:Sain MNT'ga mäest alla 63km/h sisse, see kuskil Tabasalu kandis, aga Ma seal esimest korda ja poole kurvi peal igaks juhuks pidurdasin hoo kuskil 45 kanti ning siis kui nägin enda ees sirget sain uuesti 60 sisse
Huvitav, mis kiiruse seal saavutab kui juba languse alguses kuskil 40km/h sõita. Seda Ma lähen kunagi järgi proovima igatahes
Tegelikult seal pole minuarust erilist imet, Ma kujutan ette, et saan seal kõvasti üle 70km/h kui ikka algusest täiega juba peale lennata. Spidokas ei valeta, Teisipäevaku 25kmisel etapil näitas spido alla 25km isegi.maxspeed kirjutas:karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.
...
Kui ülevalt peale lambist litrit panna siis viimane kurv vasakule läheb vääga raskeks, ise tulin ka nii ja siis oli ligi 70 pealt külglibisemine maantekaga. Osaliselt oli põhjuseks vasakult möödasõitu tegev auto. Aga tavaliselt lükkan rauad paremale poole kurvi pealt. Siis saab ilusti üle 70.RudiTurbo kirjutas:Tegelikult seal pole minuarust erilist imet, Ma kujutan ette, et saan seal kõvasti üle 70km/h kui ikka algusest täiega juba peale lennata. Spidokas ei valeta, Teisipäevaku 25kmisel etapil näitas spido alla 25km isegi.maxspeed kirjutas:karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
sa Turbo Duck ära kaua ette kujuta, aga mine ja tee ära!RudiTurbo kirjutas:Tegelikult seal pole minuarust erilist imet, Ma kujutan ette, et saan seal kõvasti üle 70km/h kui ikka algusest täiega juba peale lennata.maxspeed kirjutas:karm värk... tegelikult tahaks neid sõitjaid näha, kes selle laskumise lõpus üle 70kmh kätte saavad? ma ise sain lõpuks paar nädalat tagasi seal täpselt 70 kätte ja tavaliselt on mul seal olnud punnitamise peale kuskil 63-67 käes. jutt omal jõul liikumisest, mitte auto tuules.
Christian Taifelleri abs. maailmarekord 212 km/h ongi juba 10 aastat püsinud...
Gravity is a Bitch
kui tahad kiiresti mäest alla sõita ja soovid kohta väga liiklust ei ole siis teine hea paik on lasnamäe panga äärest alla minev jalgrattatee.. 70+ km/h ei ole seal probleemiks. Tee on üsnagi uus ja sile. Lõpus aga hakka aegsasti pidurdama, muidu ei võta kurvi välja.superior kirjutas:Palju te olete saanud seal Rocca Al Mare kooli juures languses?
Ise sain bike'ga 51,2. Enne langust oli kiirus juba 42. On see bike kohta hea?
Jama on see, et alati on seal rahvas ees ja mitte kunagi ei tule eest ära.
Pidi kõige kiirema koha sõitma murupealt :/
pole võimalik! huvitav, kas võistluste ajal on kiiruse ületamine lubatud? või tuleks nt. tartu rattaralli ajaks enne finishit planeerida vahepeatusena kahepäevane taastav puhkus tartu vanglas, jääbki täpselt marsruudileGreen_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi Aigar Saarnits oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.
loogiline, et on lubatd. see oleks ju suht idiootne, kui võistlustel oleks kiiruse piirangud :/maxspeed kirjutas:pole võimalik! huvitav, kas võistluste ajal on kiiruse ületamine lubatud? või tuleks nt. tartu rattaralli ajaks enne finishit planeerida vahepeatusena kahepäevane taastav puhkus tartu vanglas, jääbki täpselt marsruudileGreen_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi Aigar Saarnits oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.
kui hakata seadusi uurima, pole siin midagi loogilist. loe läbi mõni võistluste juhend, seal selgelt kirjas - võistleja peab liikluseks avatud trassil juhinduma liikluseeskirjadest. loogiline oleks siis võistlejaid samuti trahvida, nagu seda tehakse tavatreeninut tehes?superior kirjutas:
loogiline, et on lubatd. see oleks ju suht idiootne, kui võistlustel oleks kiiruse piirangud :/
jama siis ju. pole mingi õige võistlusgi siismaxspeed kirjutas:kui hakata seadusi uurima, pole siin midagi loogilist. loe läbi mõni võistluste juhend, seal selgelt kirjas - võistleja peab liikluseks avatud trassil juhinduma liikluseeskirjadest. loogiline oleks siis võistlejaid samuti trahvida, nagu seda tehakse tavatreeninut tehes?superior kirjutas:
loogiline, et on lubatd. see oleks ju suht idiootne, kui võistlustel oleks kiiruse piirangud :/
Mina kuulsin,et kiiruse ületamine toimus Tartu Suusaklubi ees kus on kiirusepiirang 30 km/h.Aigarile mõõdeti jalgrattal sõidukiiruseks 63 km/hGreen_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi mees oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.
Selle karistuseks istuski 2 päeva türmis
-
- Rattur
- Postitusi: 51
- Liitunud: 02. 10. 2005. 09:48
Kui see linnalegendina tunduv story mingil määral tõele vastab, siis pakun et eelnev paturegister pidi mehel ikka päris korralik olema et asi nii teravaks aeti... Või üritas äkki politseil eest ära sõita?seattoledo kirjutas:Mina kuulsin,et kiiruse ületamine toimus Tartu Suusaklubi ees kus on kiirusepiirang 30 km/h.Aigarile mõõdeti jalgrattal sõidukiiruseks 63 km/hGreen_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi mees oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.
Selle karistuseks istuski 2 päeva türmis
ei ole mõtet loba ajada...seattoledo kirjutas:Mina kuulsin,et kiiruse ületamine toimus Tartu Suusaklubi ees kus on kiirusepiirang 30 km/h.Aigarile mõõdeti jalgrattal sõidukiiruseks 63 km/hGreen_Day kirjutas:Kuulsin täna üht toredat lugu... velo.clubbers.ee II tiimi mees oli mingi aeg 2 päeva türmis istunud, kuna ületas rattaga Tartu linnas kiirust... sõitis 60 km/h.
Selle karistuseks istuski 2 päeva türmis
rattale ei saa kiiruse ületamise eest juba sellepärastki trahi teha, et sul ei pea olema spidomeetrit, rääkimata liikluseeskirja tundmisest jne
ja kui sa ületad autoga ka kuni 40 km/h kiirust siis saad mingi 10k trahvi...
ajasin ka mullu-tunamullu sama juttu siinsamas foorumis (ei viitsi otsida, kuskohas) ja siis tegid siinsed kaaslased mulle viisakalt selgeks, et olin eksinud.RvN kirjutas:ei ole mõtet loba ajada...
rattale ei saa kiiruse ületamise eest juba sellepärastki trahi teha, et sul ei pea olema spidomeetrit, rääkimata liikluseeskirja tundmisest jne
ja kui sa ületad autoga ka kuni 40 km/h kiirust siis saad mingi 10k trahvi...
jalgrattur on liikleja.
liikluseeskiri on täitmiseks.
rikkumiselt tabamisele järgneb karistus.
m.o.t.t.