1. leht 1-st
ratas toas pukkidele
Postitatud: 15. 10. 2006. 13:46
Postitas anka
tere
tahaks talvel toas ratast sõita..kas kellelgi on kogemust tavalise maastikuratta pukkidele panekuga? või on see väga rumal mõte mul?
Re: ratas toas pukkidele
Postitatud: 15. 10. 2006. 14:47
Postitas erikr
anka kirjutas:tere
tahaks talvel toas ratast sõita..kas kellelgi on kogemust tavalise maastikuratta pukkidele panekuga? või on see väga rumal mõte mul?
et siis rullikutele? parem oleks kasvõi mingi vana maanteekas. aga kui pole võtta siis maastikurattale pane täiesti siledad kummid alla.
Re: ratas toas pukkidele
Postitatud: 16. 10. 2006. 08:26
Postitas mart
erikr kirjutas: maastikurattale pane täiesti siledad kummid alla.
Tänavuse talve MTB pukikummi trendivärv on
oranzh
Postitatud: 16. 10. 2006. 12:12
Postitas anka
ei no väga tore muidugi - oranz ja rullikud, aga kas keegi võiks rääkida lähemalt, kuidas see pukindus käib:) kust ma pukid saan ja kuidas ratta pukkidele. tänud:)
Postitatud: 16. 10. 2006. 12:19
Postitas KristjanS
anka kirjutas:ei no väga tore muidugi - oranz ja rullikud, aga kas keegi võiks rääkida lähemalt, kuidas see pukindus käib:) kust ma pukid saan ja kuidas ratta pukkidele. tänud:)
oled sa eila sündinud? Ei pea just väga asjatundja olema, et teada, et rullid/pukid saad osta kas kodumaisest rattapoest või netikaubamajast. siiski soovitan ratta pukile tõstmiseks kasutada kraana abi, endal ei soovita sellega pead vaevata, läheb liiga keeruliseks. On siis seda jama vaja?
Postitatud: 16. 10. 2006. 12:55
Postitas Miki-Hiir
anka kirjutas:ei no väga tore muidugi - oranz ja rullikud, aga kas keegi võiks rääkida lähemalt, kuidas see pukindus käib:) kust ma pukid saan ja kuidas ratta pukkidele. tänud:)
Kõigepealt vaata
mõnele pukile otsa, palju küsimusi saavad iseenesest vastused.
Postitatud: 16. 10. 2006. 14:32
Postitas vigurivänt
Postitatud: 16. 10. 2006. 18:12
Postitas erikr
anka kirjutas:ei no väga tore muidugi - oranz ja rullikud, aga kas keegi võiks rääkida lähemalt, kuidas see pukindus käib:) kust ma pukid saan ja kuidas ratta pukkidele. tänud:)
palun ütle nüüd, mida sa pukkideks ja pukinduseks nimetad - rullikuid või cyclotrainerit, st kas Miki-Hiire või vigurivända poolt näidatud asja.
Postitatud: 28. 10. 2006. 17:05
Postitas velowend
netikaubamaja on tühjaks ostetud,selle talve trend on ratas pukil;)
Postitatud: 14. 11. 2006. 20:35
Postitas velowend
algul tundus mulle et pole võimalik tasakaalu saadagi selle asjanduse peal,kuid inimene harjub pikapeale kõigega.Nüüd juba nagu vana mees ,kilomeetrid aga tulevad,nii on oht isegi tugevks saada.
Postitatud: 01. 12. 2006. 22:02
Postitas velowend
tere pukivennad
Ma olen kuulnud et mõned mehed lasevad lahtikäsi ja tõstavad nokka isegi ning üksikud sõidavad lausa tagarattal;)))
Postitatud: 01. 12. 2006. 22:59
Postitas urmo
lahtikäsi pole mingi probleem, küll aga tagarattal sõitmine võib vähe raskem olla:P
Postitatud: 02. 12. 2006. 00:11
Postitas velowend
esimene kord tundus et pole üldse võimalik ilma seinast kinni hoidmata
nüüd ei imesta ma millegi üle
jama on selles et see pukk sööb kummi hullult,tagumine on täitsa kandiline
Postitatud: 08. 12. 2006. 02:22
Postitas tork
velowend kirjutas:
jama on selles et see pukk sööb kummi hullult,tagumine on täitsa kandiline
MTBga sõites soovitan minna lähimasse jalgrattapoodi ning soetada endale näiteks Hutchinsoni Top Slick kummid. Töötavad hästi nii rullikutel, kui asfaldil.
Postitatud: 08. 12. 2006. 20:32
Postitas velowend
Ega ma ei tea,võibolla on rulliku materjal ka selline mis närib rohkem kummi.Võrdlusmoment puudub kuna ostsin selle ju vaid 1500.- eest.Jõulisemalt vändates käib rihm või siis see veniv nöör vastu maad plaginaga.Aga ma ei virise ja kui vaja ostan kvaliteetsema kummi ning sõkun ikka edasi.
Pukisõit spidomeetriga...
Postitatud: 12. 12. 2006. 16:48
Postitas sokike
Kuidas targemad mehed kasutavad pukil (sellisel, mille külge kinnitatakse tagumine ratas) spidomeetrit kui kasutavad?
Ise katsetasin kõigepealt wirelessi (kinnitasin andurid tagumise ratta külge), aga see ei toimi kuna andurite ja spidoka vahe jääb liiga suur.
Siis katsetasin juhtmega versiooni nii, et panin andurid tagumise ratta külge, aga siis jääb juhe liiga lühikeseks ja spidokas juhtrauani ei ulatu. Mõnda aega sõitsin ka nii et spidokas oli keskmisel torul, aga nüüd ütles selle peale kuskil mingi juhe üles:)
Olen järgmise variandi otsinguil...
Postitatud: 12. 12. 2006. 16:53
Postitas veiko
Polar töötas lenksul 5+ nii, et kiiruseandur oli tagumise ratta juures.
Postitatud: 12. 12. 2006. 17:07
Postitas sokike
mul sigma
ja see näitas tagumiselt rattalt stabiilselt nulli
Postitatud: 12. 12. 2006. 17:35
Postitas veiko
Stabiilsus ongi tähtis
. Vaata, et andur ja kell oleks mõlemad samal pool ratast, vajadusel vaheta anduri patareid. Võta andur ja magnet kätte ning hakka impulsse imiteerima ja siis andurit kellast eemale viima, vaata kui kaugelt veel mõjub (kontrolli nii ettepoole suunda, kui tahapoole suunda). Sigmal oli vastuvõtja vist aluse sees. Võimalik, et antenn jääb sellisel juhul lenksu toru varju. Proovi keerata alust lenksul nurgaalla vms. Katseta. Ma arvan, et peaks ikka õnnestuma.
Postitatud: 12. 12. 2006. 17:52
Postitas Kuldar
Tohib küsida?
Mida te nende tubaste km-te ja kiirustega teete? kogute niisama või peab hiljem kusagil aru andma?
Kellast ja pulsokast peaks piisama.
Postitatud: 12. 12. 2006. 18:19
Postitas velowend
minul pole kahjuks pulsokatki
Kui keegi suudaks mulle selgeks teha,et ma pulsokaga kiiremini sõitma hakkan,siis ehk muretseks
Postitatud: 12. 12. 2006. 18:56
Postitas Lauri
Puhtalt pulsokaga ei hakka muidugi kiiremini sõitma, pulsokaga saad mugavamalt ja täpsemalt oma pulssi õiges tsoonis hoida. Kus ja kuidas, see on foorumis pikalt arutatud teema.
Pukist niipalju, et väiksena rattatrennis käies sai niimoodi sõitma õpitud selle peal, et treener hoidis tasakaalu, ise sõitsin koguaeg maha. Kõigeparemini õpib ikka seinast kinnihoides. Suht kiiresti sai selgeks ka lahtiste kätega sõitmine. Grupisõidule aitab ka see päris palju kaasa, kuna õpid otse (ehk siis puki keskel) sõitma ja ei vingerda niipalju ja saad teitega küünarnukid ja õlad koos sõita
.
Postitatud: 12. 12. 2006. 22:09
Postitas sokike
veiko kirjutas:Stabiilsus ongi tähtis
. Vaata, et andur ja kell oleks mõlemad samal pool ratast, vajadusel vaheta anduri patareid. Võta andur ja magnet kätte ning hakka impulsse imiteerima ja siis andurit kellast eemale viima, vaata kui kaugelt veel mõjub (kontrolli nii ettepoole suunda, kui tahapoole suunda). Sigmal oli vastuvõtja vist aluse sees. Võimalik, et antenn jääb sellisel juhul lenksu toru varju. Proovi keerata alust lenksul nurgaalla vms. Katseta. Ma arvan, et peaks ikka õnnestuma.
Mure ongi selles andur ja kell on vaja erinevale poole viia, kuna ringi käib tagumine ratas kuid seljataga mul silmi pole:)
Kilomeetreid otseselt ei kogu, aga hea on võrrelda erinevate päevade pulsi-kilometraazhi suhet.
Postitatud: 12. 12. 2006. 22:35
Postitas KaupoR
sokike kirjutas:Mure ongi selles andur ja kell on vaja erinevale poole viia, kuna ringi käib tagumine ratas kuid seljataga mul silmi pole:)
Naera puruks kui nutikad poisid/tüdrukud siin on. Ma pakun, et Veiko, öeldes "Vaata, et andur ja kell oleks mõlemad samal pool ratast", mõtles, et need mõlemad peavad ratta sõiduvektori suhtes olema ühel pool (ehk siis vasakul või paremal). Mitte nii, et kiiruse andur on vasaku chainstay/seatstay küljes ja vastuvõtja on lenksu paremal poolel (või siis vastupidi).
Ja muide - Polari kiiruseanduril peaks olema võimalus ka signaali tugevust sättida (Sigma kohta ei oska kommenteerida).
Postitatud: 15. 12. 2006. 15:40
Postitas tarmo
velowend kirjutas:Ega ma ei tea,võibolla on rulliku materjal ka selline mis närib rohkem kummi.Võrdlusmoment puudub kuna ostsin selle ju vaid 1500.- eest.Jõulisemalt vändates käib rihm või siis see veniv nöör vastu maad plaginaga.Aga ma ei virise ja kui vaja ostan kvaliteetsema kummi ning sõkun ikka edasi.
ma ise olen rullikuid kasutanud 2 eelneval talvel. sügisel panen alla vanad kandiliseks sõidetud kummid ja nendega väntan rullidel. pole veel lõpuni kulunud
kes tahab asja peeneks ajada, siis conti teeb spetsiaalseid rullikutel sõitmise kumme, millega väljas sõita ei tohi. maksavad ca 330.-/tk.
Postitatud: 17. 12. 2006. 18:51
Postitas velowend
Palju keegi viitsib korraga rullidel km maha sõita?Mul on siiani 35 pealt kumm tühjaks käinud,õhk ei liigu ja hullult ajab higistama
Postitatud: 17. 12. 2006. 19:00
Postitas KristjanS
velowend kirjutas:Palju keegi viitsib korraga rulidel km maha sõita?Mul on siiani 35 pealt kumm tühjaks käinud,õhk ei liigu ja hullult ajab higistama
ja sa ikka loed kilomeetreid? Äkitse ka tõusumeetreid?
Üldiselt sõidetakse rullidel ikka aja järgi. Rullidel sõites jäta spidomeeter kõrvale, piisab kellast ja pulsokast (tglt ei ole ka seda pulsokat vaja, sest intensiivsus on seal pea olematu ja sõidad ikkagi tunde järgi. Omat kogemusest võin öelda, et 140 pulssi hoida on ikka paganama raske. See on jub paras uhamine. Higistamisega on nii nagu on, tee aken pärani lahti ja küll siis õhk ka läbi käib. Endal jookseb higi ojadena, saunalina on koguaeg käepärast ja rätik peas. Kevadel, kui intensiivsus tõuseb ja treening läheb intensiivseks, on kiirenduste ajal higi mujalgi kui otsa ees või särgil
. Edu.
Postitatud: 17. 12. 2006. 20:36
Postitas velowend
mul ainult km lugeja ongi,ülejäänu on sesetunde asi,ma pole väga professionaalsele tasemele laskunud,harrastaja asi