1. leht 1-st

Tõus

Postitatud: 17. 02. 2004. 10:41
Postitas mart2
Ruve kirjutas:
Arbo kirjutas:Kas keegi oskab nimetada Eestis 6% tõusu, mida saaks kauem, kui 2 min nühkida?
tean küll eestis vaid ühte tõusu mida tahaks väga vastassuunas võtta. see siis tartu rr-i alguse poole, pikk laskumine kus kiirus erinevatel sõitjatel 70-100 km/h läheb. silma järgi tundub ca 1 km pikk olevat, seda võtad kindlasti üle 2 min. kui tartu kandis elaks, siis ilmselt mujal trenni ei teekski.
Arvan, et Ruve pidas silmas lõiku Tatra oru ja Pangodi vahel. Kõrguste vahe Tatra orust sinna kõrgema tipuni Polari järgi 95-100 m (~5-6km). :shock: Mäest alla oli pikkus tõesti poolteist kilomeetrit, kuid kõrguste vahe umbes 30-40 meetrit. Kahjuks pole tabelit hetkel käepärast. Kes eelmisel aastal Tartu RM protokolli sai, siis seal vahel oli Nelikürituse kirjeldus koos kõikide alade rajaprofiilidega (siis ka RR). :wink:

Re: Tõus

Postitatud: 17. 02. 2004. 11:30
Postitas maxspeed
mart2 kirjutas:
Ruve kirjutas:
Arbo kirjutas:Kas keegi oskab nimetada Eestis 6% tõusu, mida saaks kauem, kui 2 min nühkida?
tean küll eestis vaid ühte tõusu mida tahaks väga vastassuunas võtta. see siis tartu rr-i alguse poole, pikk laskumine kus kiirus erinevatel sõitjatel 70-100 km/h läheb. silma järgi tundub ca 1 km pikk olevat, seda võtad kindlasti üle 2 min. kui tartu kandis elaks, siis ilmselt mujal trenni ei teekski.
Arvan, et Ruve pidas silmas lõiku Tatra oru ja Pangodi vahel. Kõrguste vahe Tatra orust sinna kõrgema tipuni Polari järgi 95-100 m (~5-6km). :shock: Mäest alla oli pikkus tõesti poolteist kilomeetrit, kuid kõrguste vahe umbes 30-40 meetrit.

Pean ütlema, et Pangodi poolt laskudes saab mõnusa hoo sisse küll, kuid see krdi ristmik, kust keerab Otepää poole, vot see on ohtlik sealt väljakeeravate autode tõttu, kes tahvad Tartu poole sõita. Oleksin eelmisel suvel seal treenides peaaegu küljelt sisse sadanud ühele ohmule, mul oli kiirus 70 kandis tol hetkel...

Postitatud: 17. 02. 2004. 17:18
Postitas huko
Ja siin ta on:

Pilt

Postitatud: 18. 02. 2004. 08:42
Postitas charlie
Ja seda viimast tõusunukki nimetatakse naljatades Kiisa suitsiidiks. :D

Postitatud: 18. 02. 2004. 16:11
Postitas Lauri
Rattarallil ongi seal paras suitsiid, enne on pulss juba laes ja siis veel hakka sealt mäest üles punnima. Lühikesel RR-i distantsil on see üks parimaid grupi lõhkumise ja eest minemise kohti. Seal raputab ikka need mehed maha, kes mingite Sardadega sirgepeal veel kuidagi tuules püsisid 8)

A sealt graafikult see kõige esimene tõusu nukk. Kas see on Riia mägi ve? Kui on, sis ma ei uskunud, et see pea 50 m tõuseb...

Postitatud: 18. 02. 2004. 16:48
Postitas Alvaro
Lauri kirjutas:Rattarallil ongi seal paras suitsiid, enne on pulss juba laes ja siis veel hakka sealt mäest üles punnima. Lühikesel RR-i distantsil on see üks parimaid grupi lõhkumise ja eest minemise kohti. Seal raputab ikka need mehed maha, kes mingite Sardadega sirgepeal veel kuidagi tuules püsisid 8)

A sealt graafikult see kõige esimene tõusu nukk. Kas see on Riia mägi ve? Kui on, sis ma ei uskunud, et see pea 50 m tõuseb...
Riia mägi see küll olla ei saa, sest kui vaadata teekonda, siis on see tõus 4 km vältel. Tundub, et see on Tartust väljasõidul tekkiv kõrguste vahe?? Kuigi mingit tõusmist küll ei tähelda sellel lõigul......

Lauri vist meenutab ikka veel helduse ja soojusega 03 a lühikest RRallit, kus iga tõsisema tõusuga jälle mõni sell lihtsalt ära kadus grupi tagant. Ja lõpuks saime ise sellel samal viimasel tõusul põlistartlastelt õppetunni.

Postitatud: 18. 02. 2004. 19:10
Postitas surfar
Alvaro kirjutas: Riia mägi see küll olla ei saa....
See on viadukt. Tirsi poolt peale sõites ei tundugi ta nii kõrge, aga kõrgust tal on.
Alvaro kirjutas: Lauri vist meenutab ikka veel helduse ja soojusega 03 a lühikest RRallit, kus iga tõsisema tõusuga jälle mõni sell lihtsalt ära kadus grupi tagant. Ja lõpuks saime ise sellel samal viimasel tõusul põlistartlastelt õppetunni.
Mina selleks põlistartlaseks olingi. Tahtsin lihtsalt katsetada, mis meestel jalas on, aga kukkus kuidagi ootamatult välja ning nii see vahe tekkiski. Eks ma ise rohkem ikka pika distantsi mees, aga eelmisel aastal oli trenni nõnda vähe tehtud ja eelkõige vajas vaim värskendust. Mitte ei tahtnud pikal distantsil olla üks vagunitest. Lühikesel saad ikka oma sõitu teha ja pead panna tööle, et kuidas konkurente maha raputada. Seda peab aga tunnistama, et lühikesel distantsil on keskmine pulss ikka tunduvalt kõrgem kui pikal.

Postitatud: 18. 02. 2004. 20:16
Postitas ain
surfar kirjutas:
Alvaro kirjutas: Riia mägi see küll olla ei saa....
See on viadukt. Tirsi poolt peale sõites ei tundugi ta nii kõrge, aga kõrgust tal on.
See esimene neli kilomeetrit pikk küngas on maa stardist kuni viaduktini. Emajõe veetase on 32 m üle merepinna, Tartu linna kõrgeim punkt ongi kuskil Riia tänava otsas ringtee juures, 76 m üle merepinna, lisada sinna viadukti kõrgus, saabki nelja kilometri kohta tõusu üle 50 m.

Postitatud: 18. 02. 2004. 21:06
Postitas spl
minu hac 4 näitas nii, enamvähem sama.
album_page.php?pic_id=848
Pilt

Postitatud: 18. 02. 2004. 21:10
Postitas spl
keegi võiks seletada kuidas pildi siia otse ülesse saab

Postitatud: 18. 02. 2004. 21:26
Postitas erikr
spl kirjutas:keegi võiks seletada kuidas pildi siia otse ülesse saab

Kood: Vali kõik

[img]http://velo.clubbers.ee/foorum/album_pic.php?pic_id=848[/img]
ehk üldistatult
[img]http://link.sinu.pildile[/img]
juhin tähelepanu, et mitte lehele ku spilt on vaid pildile endale, st pildi asukoht serveris.
Pilt

Postitatud: 18. 02. 2004. 21:41
Postitas spl
proovisin aga seal punane rist nagu ei leiaks seda pilti mis valesti siis edaspidi tean

veel

Postitatud: 20. 02. 2004. 21:05
Postitas mart2
Teine hea tõus on samast Tatra orust Kambjani - kokku ligi 2 kilomeetrit ja vahe umbes 50 meetrit (keskel on küll üks pea-aegu tasane lõik). Alumine kolmandik 8% :D !