1. leht 1-st
igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 06:25
Postitas hypernotik
tere kysimus siis selline, et ma s6idan praegu iga p2ev 10km rongipeale ja siis kuskil 5,5km veel linnas t66juurde ja p2rast samamoodi tagasi. ma kavatsen hakata s6itma veel pikemaid maid nt: kas hagudist (raplamaalt) tallinnasse keskilinna s6ita iga p2ev ja tagasi kah oleks liiga palju? see teeks siis yle 100km p2evas. v6i siis s6ita hommikul linna ja 6htul rongiga tagasi?
sorry kui tundun radikaalne v6i debiilne aga ma pole veel tegelenud sellise t6sisema jalgrattas6iduga. olge ikka viisakad ja andke vihjeid v6i parandage mind kui mu jutt pole loogiline.
lisaks siis veel, et spordiga ei puutu ma kokku esimest korda, tegelesin enne ka kergen6ustikuga ja suusatamisega ja ka k6ige muuga pole lihtsalt aega enam nende spordialadega tegeleda.
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 07:12
Postitas erikr
See 50 km ots pole iseenesest ju midagi hullu.
Teatava treenituse juures on seda võimalik sõita normaalselt ca 2 tunniga või tiba kiiremini.
Kas Sul on iga päev 4 tundi selleks?
Tee nr 15 pole muidugi oma tipptundidel kuigi ratturisõbralik, aga kui hunti karta, ei maksa metsa ka minna.
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 07:13
Postitas j4lgr477ur
Ma arvan, et pigem esialgu tuleks ikka võtta ette ainult üks ots ja siis rongiga tagasi. 30km pealt 100km peale oleks ikka liiga suur hüpe.
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 08:16
Postitas metslane
Ära sa võistlustel küll käima hakka!Võtad sedasi meie profidel leiva laualt
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 08:45
Postitas hypernotik
metslane kirjutas:Ära sa võistlustel küll käima hakka!Võtad sedasi meie profidel leiva laualt
kas ma tajun veidi sarkasmi?
ega veel ei hakka v6istlustel k2ima aga kunagi vbolla kyll.
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 09:32
Postitas MeipMeip
Ise olen mitu suve (kokku vast 5) käinud rattaga matkamas nii, et suht tagasihoidliku talvise suusatamise pinnalt hakanud sõitma u. 80..100km päevas. Algus on raske, aga mitte üliinimlik, harjub ära. Mingi sujuvam üleminekuperiood, nagu juba pakuti, oleks kindlasti parem. Minu jaoks kestis see režiim kuni kaks kuud korraga, siis sai lihtsalt reis otsa. Muidugi vähemalt üks päev nädalas jäi puhkuseks, aga eeldan sama sinu puhul. Seega usun, et on tehtav küll, eriti kui kummid hästi pumbatud, paar müslibatooni taskus ja vesi pudelis
Aga proovi (nt. alguses ainult hommikune ots päevas), vaata mis jalad järgmisel hommikul tunnevad ja mõne aja pärast on sul kõige adekvaatsem vastus käes.
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 10:13
Postitas Lapeteus
et asi alguses lõbusam oleks, siis soovitaks ka ainult ühe otsa päevas sõita. kas hommikul või õhtul, seda peaks vaatama emhi-st tuule suuna pealt. Lisaks hommikuse minekuga on see, et kui tööjuures pesemisvõimalust ei ole, siis varsti hakkavad kolleegid nina kirtsutama
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 10:43
Postitas hypernotik
Lapeteus kirjutas:et asi alguses lõbusam oleks, siis soovitaks ka ainult ühe otsa päevas sõita. kas hommikul või õhtul, seda peaks vaatama emhi-st tuule suuna pealt. Lisaks hommikuse minekuga on see, et kui tööjuures pesemisvõimalust ei ole, siis varsti hakkavad kolleegid nina kirtsutama
heh tööjuures on pesemisvõimalus täitsa olemas. aga tuule suund on vist jah ikka suht oluline aga võin ka vastu tuult sõita kuna elan nii imelikus kohas, et enamus korrad kui rattaga sõidan on tuul vastu
ja lisaks veel sitt tagaratas mille tädi rattalt rottisin (shmann jalgratas)
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 10:51
Postitas Lapeteus
kui kunagi võitlema plaan hakata, siis kõige parem on tulla kohalikele võistlustele proovima. võistluste kohta on info olemas
http://www.komo.ee. Üks võistlus on näiteks juba täna raplas tammemäel. kell 18:00 on esimesed stardid.
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 11:53
Postitas hypernotik
Lapeteus kirjutas:kui kunagi võitlema plaan hakata, siis kõige parem on tulla kohalikele võistlustele proovima. võistluste kohta on info olemas
http://www.komo.ee. Üks võistlus on näiteks juba täna raplas tammemäel. kell 18:00 on esimesed stardid.
kahjuks sinna ma ei jõua
ja mu jalgratas praegu ei ole võistlus olukorras
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 18:28
Postitas mart
hypernotik kirjutas:tere kysimus siis selline, et ma s6idan praegu iga p2ev 10km rongipeale ja siis kuskil 5,5km veel linnas t66juurde ja p2rast samamoodi tagasi. ma kavatsen hakata s6itma veel pikemaid maid nt: kas hagudist (raplamaalt) tallinnasse keskilinna s6ita iga p2ev ja tagasi kah oleks liiga palju? see teeks siis yle 100km p2evas. v6i siis s6ita hommikul linna ja 6htul rongiga tagasi?
sorry kui tundun radikaalne v6i debiilne aga ma pole veel tegelenud sellise t6sisema jalgrattas6iduga. olge ikka viisakad ja andke vihjeid v6i parandage mind kui mu jutt pole loogiline.
lisaks siis veel, et spordiga ei puutu ma kokku esimest korda, tegelesin enne ka kergen6ustikuga ja suusatamisega ja ka k6ige muuga pole lihtsalt aega enam nende spordialadega tegeleda.
Kiire otsing andis tulemuseks, et oled osalenud aastaid tagasi rapla koolinoorte spordüritusel, mille võitjad on praegu tublid tulemussportlased, kuid sinu tulemus oli siis alla harju keskmist, "10 olümpiastarti" noorsportlaste rubriigist rääkimata (milles olen ise kandva tulemuseta osalenud:
.)
Tundub, et sul liiguvad näpud klaviatuurist kiiremini (õ-d ja täpitähti su klõbistamine ei näita), kui jalad pedaalidel. Tore, kui eksiks - olen nõus sind rattaga töölt koju Hagudise/Valtusse saatma ja kogu tee kommenteerima, et rongiga saaksid kiiremini.
Võibolla peaks kodanikualgatusel tegema ratturite liikumise - "hypohondrik koju ja tööle" ja küsiks EAS-ilt tugiraha rongipileti ostuks?
Re: igap2evane treening
Postitatud: 17. 05. 2012. 22:03
Postitas maxspeed
Milleks kritiseerida kodanik Hypernotiku unistusi? Sobiva ilmastiku korral on rattasõit tööle 50 km ja tagasi 50 km täiesti ok ja seda isegi kohalikul Route15 suunal, kus muidu üldine liiklus ratturi jaoks ok, kui kõrvale jätta lõik Rapla mk. piirilt kuni Tln. ringteeni. Rongisõit on seevastu masendavalt igav, aeglane ja liikumisgraafiku ühtlustamine lisaaega nõudev. Usun, et veidi Hypernotikut treenides ja innustades saabub efekt, kus rongile tehakse kokkuvõttes ratturi poolt pähe (pannakse särk (piletikonduktor) püksi
või pööratakse Edelaraudtee rong mõne Nitro lisavarustuse store poole
, kuna keskmine liikumiskiirus on neil sel lõigul 43-48km/h, sõltuvalt rongist). Igatahes on rongisõit odavaim, kuid mitte parim lahendus igapäevaste sõitude tegemiseks. Kindlasti võib parimaks pidada treeningu ühildamist igapäevase vajadusega transpordi järgi.