Esivahetaja
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Esivahetaja
Nii et minu problet kõik teavad juba nigunii.
Tahax saada sobilikku deore või lx-i esivahetajat.
Pildid:album_personal.php
Altõmbega teine siis. Huvitav kas see alttmõbega on mingi suur haruldus või? Ja kas 9-ne ei hakkagi siis 8-se käigulis eepal tööle?
Vähemalt on mingit poodi, kus võidaks müüa mulle sobivat isendit?
Tahax saada sobilikku deore või lx-i esivahetajat.
Pildid:album_personal.php
Altõmbega teine siis. Huvitav kas see alttmõbega on mingi suur haruldus või? Ja kas 9-ne ei hakkagi siis 8-se käigulis eepal tööle?
Vähemalt on mingit poodi, kus võidaks müüa mulle sobivat isendit?
No mina ikkagi ei usu, et esikäikari puhul mingi vahe on mitu hammakat taga on!Corrosion kirjutas:SHIMANO DEORE LX esikäiguvahetaja, E-tüüpi (kinnitub keskjooksu külge), alttõmbega (bottom pull või swing), MEGA RANGE, uuem variant, v.h.k., hind: 300kr
Oli selline kuulutus ja Eriku arvtes siit midagi välja ei tule....
Njah...sest nagu olevat probleeme 8-ses ja 9-se systeemide vahel..
Seega otsi eesti või mujalt netipoodidest sobiliku klambrimõõduga käikarit ja jälgi, et juures oleks kiri 'bottom pull'.
Urmas
jah, väidan, et 8-käiguline süsteem kasutab laiemat ketti ja seega peab esikäikari raam tiba laiem olema. installisin ise lolli peaga uue LX esikäikari 8-käigulisele rattale ja ei saa regullida paika. rademaris mingi sell kinnitas mu teooriat. usa netipoodides tihti näha vanadel esikäikaritel juures kirja 8-speed. aga kui keski on edukalt kasutanud megarange esikäikarit 8-speed süsteemil siis lükake mu jutt kolinal ümber.Corrosion kirjutas:SHIMANO DEORE LX esikäiguvahetaja, E-tüüpi (kinnitub keskjooksu külge), alttõmbega (bottom pull või swing), MEGA RANGE, uuem variant, v.h.k., hind: 300kr
Oli selline kuulutus ja Eriku arvtes siit midagi välja ei tule....
Njah...sest nagu olevat probleeme 8-ses ja 9-se systeemide vahel..
siin siiski prokuröri jaoks tiba tõendusmaterjali
Viimati muutis erikr, 08. 04. 2003. 22:36, kokku muudetud 2 korda .
8 ja 9speed vahe seisneb esihammakate omavahelisest kaugusest.9ne kett võib jääda 8speed hammakate vahele kinni ja 8ne kett hakkab 9speed esihammakate tõstukite taha kinni kui tagant rauad paremale lükata.Praktikas aga saab kõik asjad omavahel tööle.Näiteks 8speed esikäiguvahetaja 9speed esihammakatega,tuleb lihtsalt õieti timmida(vana 8speed rippuv LX esikäiguv.on üks parim kv üldse ka 9speed süsteemile).
Tegin vahepeal researchi ja pean tunnistama, et teoreetilislt oli erikul õigus esikäikarite süsteemide kohapealt. 7-8 speed süsteemide juures ei ole mõeldud kasutamiseks jupid kus on peal kiri Megarange või Mega9. Mis iseenesest ei tähenda seda, et neid seal kasutada ei saa. Reguleerimine on ilmselt komplitseeritum ja võibolla tuleb ketipiirajat veits painutada.erikr kirjutas:siis on sul Mega9, Megarange, uus, 9-käiguline jne... süsteem millele lööd õige läbimõõduga LX/XT/XTR esikäikari deore asemele külge ja rajale!
Härra korrosioonile pakuks siinkohal võimalust teha tiir rattapoodides (justnimelt kohal käia) ja küsida vanade juppide kohta. Küsima peaks hoolduse töötajatelt/mehaanikutelt mitte müüjatelt. Hea juhuse korral võiks vana LX esivahetaja üsna soodsalt kätte saada. Eelkõige võiks läbi käia Laki tn. Rademarist, Velospetsist (Rohu tn.) ja Veloplusist. Pirita Hawaiis võib ka näkata. Ntx üks tegelane meil siin ostis kevade alul vana LX tagavahetaja 100 eek eest.
Urmas
Upgrademine upgrademise enda pärast pole ka just kuigi tark tegevus. Aga eks meis igaühes lööb vahest välja väiklane rattapii**r ja siis tehakse igasugu mõtetusi.oddo kirjutas:Nii, üesõnaga siit võib välja lugeda 'tegijate' soovituse võimaluse korral upgradeda? Kas sel juhul leiaks järelturgu ka praktiliselt uutele Deore vahetajatele?
Ära upgrade/paranda seda mis töötab ja on korras. Lihtsalt mõtetu rahakulu. Ma arvan, et sinu praktiliselt uuel Deore esikäikaril on nutuselt väike järelturu hind. Lihtsalt nõudlus puudub. Upgradeda tasub kindlasti uut ratast ostes kui kaupmees paneb sulle parema jupi peale ja ostab vana jupi hinnakirja vahet arvestades tagasi. Kui aga oled poest välja sõitnud siis sõida oma asjadega seni kuni nad katki lähevad või lakkavad töötamast. Ma kinnitan sulle, et oma 1500-2000 km saad sa oma Deore esivahetajaga sõidetud küll
Üleüldse on mul ajapikku tekkinud selline teooria, et ühte ratast ei tasu üle kahe hooaja pidada. Liialt kulukaks osutub tema edaspidine hooldus ja liiga palju kukub järelturu hind. Kahe aastaga (~10000km) kulub ratas piisavalt läbi, et muretseda uus. Kahe aastaga võivad nii mõnedki jupid juba moraalselt vananeda. See jutt kehtib nn tavarataste (25-30keek) kohta. Cannarite jms omanikud on veits teises seisus
Urmas
Just! Minul pandi ilma käepidemeta pikem ümarviil sinna piiraja vahele ja siis väänati asi paika. Esiti ei julgend ise nii robustsete riistadega kallale minna Ja kui käikar kolisema hakkab juba siis lisandub tarvilike tööristade nimistusse veel kummiliim. Seda mätsitakse siis kulunud neetide vahele.velosiped kirjutas:nagu öeldi mulle ühes rattapoes, et esikäiguka regullimiseks on põhitööriistad "kullinokad" ja näpitsad. mitte siis tutikate käigukate hooldamiseks.
Urmas
krdi deore........esimene hakkas kolisema umb.3-400 km peal ja käiguvahetamisest ei tulnud veel paarisaja km pärast midagi välja,
no vedas.... sain garantiiga uue ja ega see suurt rohkem vastu ei pidanud.
Kui ainult maanteed sõidad siis võibolla peab veidi vastu aga see kolin käib küll ilgelt närvidele....
Mismoodi see kummiliim sinna topitakse
no vedas.... sain garantiiga uue ja ega see suurt rohkem vastu ei pidanud.
Kui ainult maanteed sõidad siis võibolla peab veidi vastu aga see kolin käib küll ilgelt närvidele....
Mismoodi see kummiliim sinna topitakse
Rom kirjutas:
??om"]krdi deore........esimene hakkas kolisema umb.3-400 km peal ja käiguvahetamisest ei tulnud veel paarisaja km pärast midagi välja,
no vedas.... sain garantiiga uue ja ega see suurt rohkem vastu ei pidanud.
Esikäigukas peab 5000 km ka vastu! Asi ei ole mitte käiguvahetajas vaid selles kes käike vahetab
??om"]krdi deore........esimene hakkas kolisema umb.3-400 km peal ja käiguvahetamisest ei tulnud veel paarisaja km pärast midagi välja,
no vedas.... sain garantiiga uue ja ega see suurt rohkem vastu ei pidanud.
Esikäigukas peab 5000 km ka vastu! Asi ei ole mitte käiguvahetajas vaid selles kes käike vahetab
kas oled nõus sõitma selle hooaja deore esikäikariga mille installiksime su bikele ja kinnituskruvi kinni plommime olen ka deore kapsaks sõitnud sama pika ajaga kui rom kuid mingil salapärasel põhjusel XT rippuv ei taha 2800 peale teist nägugi teha.Ruve kirjutas:Rom kirjutas:
??om"]krdi deore........esimene hakkas kolisema umb.3-400 km peal ja käiguvahetamisest ei tulnud veel paarisaja km pärast midagi välja,
no vedas.... sain garantiiga uue ja ega see suurt rohkem vastu ei pidanud.
Esikäigukas peab 5000 km ka vastu! Asi ei ole mitte käiguvahetajas vaid selles kes käike vahetab
Kui panete mu rattale tasuta deore esikäiguvahetaja,mis on täiesti uus,siis olen nõus,et sõidan sellega terve hooaja plommige kinni või tehke mis tahate,aga ma ei lõhu seda ära
Mul praegult mingi 1998-99 aasta XT(mitte rippuv) millega olen sõitnud vähemalt 2500 km,väike loks on sees,aga ei midagi hullu.
Aga tõsiselt,pange rahad kokku,ostke mulle käigukas ära ja kui ära lõhun,siis maksan teile välja pluss kast õlut ka
Mul praegult mingi 1998-99 aasta XT(mitte rippuv) millega olen sõitnud vähemalt 2500 km,väike loks on sees,aga ei midagi hullu.
Aga tõsiselt,pange rahad kokku,ostke mulle käigukas ära ja kui ära lõhun,siis maksan teile välja pluss kast õlut ka
mees lubas, et terve hooaeg. kalendris on hooaja viimane võistlus elva sügiskross. sellest tuleb video ka teha kuidas installitakse helerohelisele? merida tipmudelile deore esikäikar (pre '03).Rom kirjutas:see katseaeg peaks sisaldama vähemalt TEC-i sarja jagu võistlusi ning umb.3000 km.
velo+ hind 590 eeku. teeme ära, kontroll iga võistluse finisis.
kogu teadusliku eksperimendi sponsoriks võiks hakata mõni shimano edasimüüja millega nad tõestaksid kogu eesti rahvale, et igaühele taskukohase esivahetejaga on võimalik edukalt sõita tugeva võistleja tasemel. kasvõi seesama kassidele rattaid müüv pood
Äkki seletad kuidas sa käikusi vahetad? Tegelikult ei juhtu ka nende acerate ja altustega midagi,kui korralikult käike vahetada!Rom kirjutas:no ei vägista seda nagu arvad
Põhiline on,et esikäiguvahetuse hetkel ei tohi olla rasket vedu rattal järgi.Oletame,et sõidad rattaga,ees on kett suurel hammakal,taga kusagil keskel...kui jõuad mäeni kust ei jõua ees suurel ülesse,siis ca 10 m ennem mäge juba tuleks vahetada ees kett keskmisele hammakale.Kui kiirus langeb liiga palju,siis võid tõmmata tagant paar käiku kiiremaks.Taga võid käike vahetada ka tõusu peal.Põhiline,et kui sõidad juba mäest ülesse,siis ei saa ju ees käike vahetada.Piisab ka ühest valel ajal käiguvahetusest,et käigukal loks sees oleks!
Tavaliselt lõhutakse just nii esikäigukaid tean asja omastkäest,sain oma esimesest käigukast juba teisel võistlusel "jagu"
kahjuks polnud mulle juba siis su jutu sisus midagi uut kui endale 2001 aastal deore külge aretasin. aga suri 400 km-ga. haridus ja töökogemus peenmehaanika alal pikem kui mõnel sõitjal siin aastaid deore on nõrk. kast siidrit selle pealeRuve kirjutas:Äkki seletad kuidas sa käikusi vahetad? Tegelikult ei juhtu ka nende acerate ja altustega midagi,kui korralikult käike vahetada!Rom kirjutas:no ei vägista seda nagu arvad
Põhiline on,et esikäiguvahetuse hetkel ei tohi olla rasket vedu rattal järgi. ....
Tavaliselt lõhutakse just nii esikäigukaid tean asja omastkäest,sain oma esimesest käigukast juba teisel võistlusel "jagu"
Mul oli 2000 aasta deore mille lihtsalt ära lõhkusin,100 % ise süüdi!
Siis veidi uuem rippuv LX(FD-M571)mis on küll väga vastupidav,aga ega sellel ei olegi midagi mis logisema hakkaks.Samas see ei ole nii täpne kui tavaline käigukas!
Siis oli ka 2001 XT mis töötas hästi vähemalt 5000 km,aga ei sobinud uuele raamile.
Nüüd siis see vana tüüpi XT millega olen ka rahul
Aga päris uue käiguka vastu ei ole mul küll midagi Pildilt näeb see deore küll korralik
Siis veidi uuem rippuv LX(FD-M571)mis on küll väga vastupidav,aga ega sellel ei olegi midagi mis logisema hakkaks.Samas see ei ole nii täpne kui tavaline käigukas!
Siis oli ka 2001 XT mis töötas hästi vähemalt 5000 km,aga ei sobinud uuele raamile.
Nüüd siis see vana tüüpi XT millega olen ka rahul
Aga päris uue käiguka vastu ei ole mul küll midagi Pildilt näeb see deore küll korralik
Viimati muutis Ruve, 11. 04. 2003. 22:14, muudetud 1 kord.
Ruve, peaks seda jutuajamist veel veits venitama. Erikr on juba lubanud sulle käiguka ja kasti siidrit, kannata veel natuke, äkki tuleb veel midagi
Rom! TEC sarja ei maksa käiguka eksperimendiga siduda, sest Ruve sugused mehed ei kasuta seal praktiliselt esikäigukat
Mynthon cup tuleks asjaga siduda.
Rom! TEC sarja ei maksa käiguka eksperimendiga siduda, sest Ruve sugused mehed ei kasuta seal praktiliselt esikäigukat
Mynthon cup tuleks asjaga siduda.
Sama lugu käikude vahetamisest räägitakse ka rattapoodides, kui lähed garantiist juttu tegema.
Isikliku inimkatse tulemus: Deore esikäikar, mis oli peal tehasest uuel rattal, kestis 700 km(sh u 4 võistlust).
Logiseva ja kõvera Deore vahetasin siis rippuva LX vastu, mis kestis minu käes 1,5 hooaega(Ca 7000-8000 km, palju igatsugu võisluseid jne) ja kui ratta talvel müüsin, siis see käigukas ei näidanud veel mingeid väsimuse märke. Arvan, et kestab uue omaniku käes probleemideta veel teine niipalju.
Isikliku inimkatse tulemus: Deore esikäikar, mis oli peal tehasest uuel rattal, kestis 700 km(sh u 4 võistlust).
Logiseva ja kõvera Deore vahetasin siis rippuva LX vastu, mis kestis minu käes 1,5 hooaega(Ca 7000-8000 km, palju igatsugu võisluseid jne) ja kui ratta talvel müüsin, siis see käigukas ei näidanud veel mingeid väsimuse märke. Arvan, et kestab uue omaniku käes probleemideta veel teine niipalju.