Merida Cup 16.04. Ambruse mäel
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Merida Cup 16.04. Ambruse mäel
Küsimus homse sõidu kohta, et kus Pirital see Ambruse mägi asub??
Ja kui pikk saab sõitmine olema??
Ja kui pikk saab sõitmine olema??
No Pain No Gain
RTFM keri üles teema esimese sõnumi juurde, talla linki ja loe jutt läbi.Corrosion kirjutas:Nagu ma aru saan, on see hoopis kuskil S-kurvi juures. Where the fcuk is that?
Ja mis kell jne.... enne kui ma ümber mõtlen...
Kui ma väga segast ei pane siis on start kusagil surnuaia ja lükati silla vahelisel alal. kogu rada ka vaid 6 km pikk, paras soenduseks üles õige koht otsida
pirita-kose kollast silda tead?sillast teletorni poole ongi ambruse mägi,mäelt ~150 m päri ringrada üritus toimubki. start on avatud 18.00-20.00 ni.Corrosion kirjutas:Nagu ma aru saan, on see hoopis kuskil S-kurvi juures. Where the fcuk is that?
Ja mis kell jne.... enne kui ma ümber mõtlen...
täpsemalt siit:
http://www.kttiming.ee/arhiiv/7alad03/m ... rida03.htm
tule ikka üritus on seda väärt!
Ok. stardi Velotreki juurest suunaga Kose poole.
Kõigepealt Väike S kurv. Seejärel kose Sirge u 800 m. Seejärel, keerad vasakule. See käänak on Kose kurv. siis läheb tee mäest alla ja eelnimetatud sild juba paistab. Enne silda on veel Lükati kurv.
Edasi läheb tee pikalt mäest üles. See Mäetipp ongi Ambrose mägi.
Tavaliselt sealt mäe pealt juba paistavad kolmapäevakute korraldajad, ehk sõida nii palju veel edasi, kuni nad paistavad. Kui ei ole näha, siis vaata järgmise ringi ajal uuesti . Ringraja pikkus on täpselt 6 km.
Kõigepealt Väike S kurv. Seejärel kose Sirge u 800 m. Seejärel, keerad vasakule. See käänak on Kose kurv. siis läheb tee mäest alla ja eelnimetatud sild juba paistab. Enne silda on veel Lükati kurv.
Edasi läheb tee pikalt mäest üles. See Mäetipp ongi Ambrose mägi.
Tavaliselt sealt mäe pealt juba paistavad kolmapäevakute korraldajad, ehk sõida nii palju veel edasi, kuni nad paistavad. Kui ei ole näha, siis vaata järgmise ringi ajal uuesti . Ringraja pikkus on täpselt 6 km.
Lükati sild on kui keerad stardi-finisisirgelt vasakule ja mäest alla jõe äärde, jõe peal on lükati sild. aga kodulinna tundmises on sul järeltunde vaja võtta,Corrosion kirjutas:See on nagu selveri juurest kohe paremale ja siis otse edasi vä??
Palju nagu sealt sõita tuleks siis?
surnuaed on Kloostrimetsa kalmistu kuhu kõik kuulsad eesti inimesed maetud on
viimane inf korraldajalt:
300 meetrisel lõigul rajal on lumi sulamata, maa on külmunud, lume all on vesi, milllel pole kuhugi minna. Nii on tekkinud loigud. Soovitan porilaudu!
===
omalt poolt soovitaks ka mingit paksemat õli ketile panna, muidu peseb vesi vedela õli välja, liivast läbi sõites kett liivane ja mäest üles minnes võib chainsuck üllatada.
300 meetrisel lõigul rajal on lumi sulamata, maa on külmunud, lume all on vesi, milllel pole kuhugi minna. Nii on tekkinud loigud. Soovitan porilaudu!
===
omalt poolt soovitaks ka mingit paksemat õli ketile panna, muidu peseb vesi vedela õli välja, liivast läbi sõites kett liivane ja mäest üles minnes võib chainsuck üllatada.
ega hoobelda polnud. üldiselt olen minagi pidanud paar ringi tegema enne kui rada meelde on jäänud. seekord oli küll norm tähistus. vaatasid valgeid märke puudel ja rattajälgi maas.Corrosion kirjutas:Õudne rada
Eksisin ära, sest esimest korda seal rajal...
Väga puudulik raja märgistus...
Ja keegi vend käis üle pea mu ees...
Skoori ei saandki kirja.... Sest ei läind arvesse....
Shit..
praegu külmakott randmel mille eelmisel aastal viljandis tükkideks kukkusin. see keegi vend kes su ees nipli pani olin mina
Nojah Kõik vennad paistsid kohal olevat... Mõnes kohas lihtsalt enam ei olnud neid valgeid märke.... Oleks võinud parem olla raja märgistamine....
Esiteks mind hämmastasid need järsud allaminekud, nendega harjunud läks tee kuhugi rappa, sattusin kellegi koduõue
Ja üldse mingi teema käis...... Korralkult ei saandki nagu sõita..
Järsku läeb Viimsis paremini...
Esiteks mind hämmastasid need järsud allaminekud, nendega harjunud läks tee kuhugi rappa, sattusin kellegi koduõue
Ja üldse mingi teema käis...... Korralkult ei saandki nagu sõita..
Järsku läeb Viimsis paremini...
No Pain No Gain
jep, neil on kogu see leht panges hetkel. klotside kohta sama jutt.Amatöör kirjutas:Mul kulus selle sõiduga kolmandik tagumise piduri klotsi!!! Viimasel ringil keerasin näpuga eest pidurit peale, sest link hakkas juba vastu lenksu jõudma. Tahaks juba tulemusi näha, kui kiiresti need tavaliselt välja pannakse (kipsis jalaga mees lubas tegelikult eile õhtuks juba).
Krt, ma ei jõudnud oma klotse eile inspekteeridagi veel. Alles said uued peale....erikr kirjutas: klotside kohta sama jutt.
Aga teinekord on tõesti sellised tingimused, et praktiliselt ühe sõiduga saavad klotsid otsa. Tuleb meelde 2001 aasta sügisene nightride Keilajoal mägedes kus 1,5 tunniga sõitsin oma klotisid läbi. Vihma sadas ning liiva kõik kohad täis. Klotsid ei olnud küll tuttuued aga üle poole ressursist oli enne sõitu raudselt alles. Kui nüüd heietamiseks läks siis oli tõeliselt destruktiivne sõit. kamba peale (5 inimest) Hävines veel üks wellgo pedaal ja üks Trek 8500 raam sai ühe nipli käigus korraliku mõlgi. Lisaks see, et eranditult kõigil esines chainsuck. Seda nii deore tasemel kui ka täis XTR tasemel. Väga meeldejääv üritus oli ja osalised meenutavad seda siiani heldimusega...
[quote="UrmasL"][quote="erikr"] klotside kohta sama jutt.[/quote]
Kui nüüd heietamiseks läks siis oli tõeliselt destruktiivne sõit. kamba peale (5 inimest) Hävines veel üks wellgo pedaal ja üks Trek 8500 raam sai ühe nipli käigus korraliku mõlgi. Lisaks see, et eranditult kõigil esines chainsuck. Seda nii deore tasemel kui ka täis XTR tasemel. Väga meeldejääv üritus oli ja osalised meenutavad seda siiani heldimusega...[/quote]
Ooojjaaa, tore, et seda meelde tuletatakse. Aga seda kõike võiks ka jälle ehedalt järgi proovida. Nt eile seal kandis sõites jäi küll mulje, et rajad on sõidetavad, lund ei pastnud mnt pealt üldse kätte. Päris metsa alla ei saand ronida.
Kui nüüd heietamiseks läks siis oli tõeliselt destruktiivne sõit. kamba peale (5 inimest) Hävines veel üks wellgo pedaal ja üks Trek 8500 raam sai ühe nipli käigus korraliku mõlgi. Lisaks see, et eranditult kõigil esines chainsuck. Seda nii deore tasemel kui ka täis XTR tasemel. Väga meeldejääv üritus oli ja osalised meenutavad seda siiani heldimusega...[/quote]
Ooojjaaa, tore, et seda meelde tuletatakse. Aga seda kõike võiks ka jälle ehedalt järgi proovida. Nt eile seal kandis sõites jäi küll mulje, et rajad on sõidetavad, lund ei pastnud mnt pealt üldse kätte. Päris metsa alla ei saand ronida.
eilsetel laskumistel pidureid polnud vaja kasutada, oli vaja pidurdada laskumiste all kust pööras järsult paremale. mul lemmikkoht oli see esimene pikk laskumine mis hakkas sellelt mäetipult kuhu stardist jõudsid. pidurit vajutasin alles seal all lumisel väljal kust keeras paremale jäisele jooksukale. hea pikk laskumine oli, taastusin täiesti ära sellega pikast starditõusust.Amatöör kirjutas:Ma lasin aralt pea kõik laskumised piduritega (ei kujuta ette, kas ilma oli üldse võimalik) ning koos veega tekkis velgedele korralik lihvimispasta.Ereliukas kirjutas:Mis seal siis nii hullu oli, et pool klotsidest maha hööveldasid?
muidu oli päris raske rada hooaja esimese sõidu kohta.
Selline sõiduoskus teeb kadedaks.velosiped kirjutas:eilsetel laskumistel pidureid polnud vaja kasutada, oli vaja pidurdada laskumiste all kust pööras järsult paremale.
Tulemused ka üleval: http://www.kttiming.ee/arhiiv/7alad03/m ... da1604.htm