Mis ratas kellelgi on?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Mis ratas kellelgi on?
Huvitaks väga, mis ratast keegi omab.
Mul selline kahtlane tunne, et mul on see üks kehvemaid (kui mitte kõige kehvem). OK, ise oman siis Scott Apache'i (97. a). Vana ja päevinäinud teine, kuid pole raha, et uuemat kah muretseda. Pean sellega läbi ajama. Ning, ega ratas sõida, mees sadulal ikka sõidab.
Mul selline kahtlane tunne, et mul on see üks kehvemaid (kui mitte kõige kehvem). OK, ise oman siis Scott Apache'i (97. a). Vana ja päevinäinud teine, kuid pole raha, et uuemat kah muretseda. Pean sellega läbi ajama. Ning, ega ratas sõida, mees sadulal ikka sõidab.
porteri meeste rattad leiate siit: http://www.porterracing.ee/liikmed.php kui kedagi huvitab.
minu oma näete albumist pildilt. Giant XtC raam 1400g, XT, ritchey pro post ja lenks, raceface prodigy stem, mavic crossride jooksud, truvativ Firex SL crankset, Time ATAC pedaalid, Marz Z2 Atom Sport amort. Ise ehitasin ratta, poest sellist ei saa.
plaanis on võimalus teha kasutaja profiili täiendav väli kuhu soovi korral võib ratta konfi kirja panna.
plaanis on võimalus teha kasutaja profiili täiendav väli kuhu soovi korral võib ratta konfi kirja panna.
Olen ka seda ratast vaadanud. Väga hea hind ja korralik komplekteeritus. Kuidas amort tundub? Axel peaks olema järg eelmise aasta Six seerial. Six deluxe oli kuuldavasti väga noobel asi....marion kirjutas:Mul on Merida Matts Special Edition V, esimene, tagumine, käikarid on XT, pole veel eriti jõudnud sõita, ei oska kommenteerida
Marion
Urmas
Mul on 2002. aasta oma, amort on Judy XCUrmasL kirjutas:Olen ka seda ratast vaadanud. Väga hea hind ja korralik komplekteeritus. Kuidas amort tundub? Axel peaks olema järg eelmise aasta Six seerial. Six deluxe oli kuuldavasti väga noobel asi....marion kirjutas:Mul on Merida Matts Special Edition V, esimene, tagumine, käikarid on XT, pole veel eriti jõudnud sõita, ei oska kommenteerida
Marion
Urmas
Marion
Hardtailidest jätavad mulle mingi mulje vaid Pro Racing ja Team Issue. Pro Racingu kohapealt tekitavad küsimärke scotti enda rummud. Ei tea mis tehnoloogial tehtud ja palju nende kaal võiks olla?green_day kirjutas:Eile sai ajaviiteks meie kohalikust rattapoest läbi käidud. Kus ma alles unistasin, et oleks pappi, küll ostaks. Uued Scotid jätsid väga sümpaatse mulje...
Urmas
mul kax päeva endal olnud deore lx juppidega väääääääääääääääääääääääääääga vana scott boulder, ma ise pakun et mingi 9aastat vana voi nii,(siuke pasatooniga kollane raam, scoti kiri on tavapärasest diogonaalis raamipulgalt tulnud kohe sellele mis on sadula ja lenksu vahel niiet vist ysna vana ple enne niipidise nimega scotti näind) aga veereb samahästi voi isegi paremini kui 3aastat vana specialised hardrock.
pff
-
- Rattur
- Postitusi: 23
- Liitunud: 27. 04. 2003. 11:49
minu bike
hetkel liigun võistlustel Classic Stormi sadulas. minu meelest igati normaalne ratas, kannatab sõita nii rasketel tõusudel ja mõnusatel laskumistel, kui ka täitsa kiiretel kruusateedel. jupid on deore/LX ja amort on päris kobe Rock Shock Judy XC Air. [/b]
Mina sõidan Corratec Freeride Alivioga.Alivi seepärast et on (oli) Alivio jupi peal.Ehitan tasapisi Sram 7.0 peale yle. Ratas on muidu väga hea veerevusega,jäiga raamiga ja totaalselt mugav mecas sõita. Ka maanteel ei ole väga viga.
Corratec Freeride Alivio (Sram 7.0):
esimene käiguvahetaja-ALIVIO
tagumine käiguvahetaja- SRAM 7.0
Käigulülitid- Sram 7.0
vändad-SUNTOUR 22/38/42
pedaal- SHIMANO PD-M515
Lenks-CORRATEC
Sarved-ZZYZX (lyhikesed)
lenksupikendus. CORRATEC
Keskjooks-SHIMANO DEORE LX
Rummud-SHIMANO DEORE
Pidurid-SRAM 9.0
Pidurilink- SHIMANO DEORE LX
Sadul-CORRATEC
Sadulapost-CORRATEC
kasset-SHIMANO DEORE
Kett-SRAM PC-69
esikahvel-RST Gila (80mm)
kummid-CORRATEC PETER & WOLF
Kompuuter-VDO CYTEC 15
Pudelihoidja-ELITE
Selline on siis minu raudne ratsu.
Corratec Freeride Alivio (Sram 7.0):
esimene käiguvahetaja-ALIVIO
tagumine käiguvahetaja- SRAM 7.0
Käigulülitid- Sram 7.0
vändad-SUNTOUR 22/38/42
pedaal- SHIMANO PD-M515
Lenks-CORRATEC
Sarved-ZZYZX (lyhikesed)
lenksupikendus. CORRATEC
Keskjooks-SHIMANO DEORE LX
Rummud-SHIMANO DEORE
Pidurid-SRAM 9.0
Pidurilink- SHIMANO DEORE LX
Sadul-CORRATEC
Sadulapost-CORRATEC
kasset-SHIMANO DEORE
Kett-SRAM PC-69
esikahvel-RST Gila (80mm)
kummid-CORRATEC PETER & WOLF
Kompuuter-VDO CYTEC 15
Pudelihoidja-ELITE
Selline on siis minu raudne ratsu.
Viimati muutis KristjanS, 04. 06. 2003. 10:08, muudetud 1 kord.
ratas
Rattaks on Merida Special EDition.Deore ja Xt jupid, Authori clipless pedaalid, Judy XC air amort.Amort on raske ja läheb vahetusse, samuti rapidfire tagavahetaja (XT jääb taha alles aga lenksule tuleb Gripshift).Väga mugav ja suht kerge komplekst
SEE RATAS ENAM MINU ALL EI VURA
SEE RATAS ENAM MINU ALL EI VURA
Viimati muutis koomahai, 06. 08. 2004. 20:37, muudetud 1 kord.
Tanel
see ei oma tähtsust mis kompott peal on. Tähtis on ikkagi et asi töötax.sõitja ei vata mite ratta välimust,vaid seda kuidas ratas sõidab,käigud vahetavad. Mul on ka KOMPOTT:ette kruvisn hoopiski XT vändad aga kõik muu käiguvahetus on SRAMI peal.Isegi gripshiftid on lemksul erinevad. välimust vaatab aint võhik. Mina hindan siiski kvaliteeti.
corrosion kirjutas:Aga ei kujuta eriti ette vahetamist, et ühe käega klõpsid, teisega keerad...
Arvad,et läheb vahepeal segamini? Asi kõik mugavuses ju. Vahet pole kui kompott on. Gripshifti eeliseks on see ,et saan korraga kasvõi kõrgeimalt käigult madalamaile vahetada ühe liigutusega ja ei pea mitu korda klõpsima. Igaühele oma. Proovisin Gripshifti ja istus rohkem kui rapidfire
Arvad,et läheb vahepeal segamini? Asi kõik mugavuses ju. Vahet pole kui kompott on. Gripshifti eeliseks on see ,et saan korraga kasvõi kõrgeimalt käigult madalamaile vahetada ühe liigutusega ja ei pea mitu korda klõpsima. Igaühele oma. Proovisin Gripshifti ja istus rohkem kui rapidfire
Tanel
XT räppari puhul saab kahe vajutusega kõige kõrgemalt käigult kõige madalamale käigule. Madalalt kõrgele saamiseks on vaja kõik klõpsud teha. Deore räppari puhul oli vaja kõrgelt madalale saamiseks vist kolm korda vajutada.koomahai kirjutas: Gripshifti eeliseks on see ,et saan korraga kasvõi kõrgeimalt käigult madalamaile vahetada ühe liigutusega ja ei pea mitu korda klõpsima. Igaühele oma. Proovisin Gripshifti ja istus rohkem kui rapidfire
Tegelt oleks päris huvitav oma järgmine ratas gripshiftiga ehitada.....
Urmas
raam on KHS alite500, amort Manitou SX-R, taga Sram 7.0, kasett Sram 7.0, ees on Alivio, grip sram 7.0, esihammas on mingi tawaanikas aga igati korralik ja hea kaaluga( Deorest 30g kergem) kett pc69 , kummid spezialised Team master ja Dirt control. Deore rummud ees ja taga. selline see minu ratas ongi, ise suht rahul.
Ratas
Mul on uskumatu püss . Classicu 1280 g kaaluv raam. Ülejäänud kõik LX/XT ees vetrumas suurepärane RockShox Judy XC.
Kaal
No jah, selleks, et märgatavt kaaluvahet saada peaks ma sinna alla pistma RockShoxi SIDi, mis kaalub mingi 1,2 kg. Aga maksab umbes 10 000 :S
1.9 kg siiski kaalub Judy XC, TT on jah raskem.Corrosion kirjutas:Njah aga sinu uskumatult kerge ratta teeb raskeks uskumatult raske amort Judy, mis kaalub üle 2 kilo. :roll:
Raske sellegipoolest, aga selles hinnaklassis ei olegi ju kergemat varianti?!
Või on?
Manitou Axel seeria kaalub samamoodi ~1.9 kg, kergemat saad ainult siis kui võtad sama raha eest RST õhkamordi, mis aga kah maha tehti siin kuskil eelnevalt :).
Või olen ma millestki valesti aru saanud?