Parem loobu amordist. Selles hinnaklassis lisab see mõtetu kolakas su rattale vaid kaalu.HUS kirjutas:Aga kas selle hinnaklassi rataste amordid üldse mingit kriitikat kannatavad ja mida eelistada tasuks (selles hinnaklassis pakutavatest, muidugi eeldusel, et seal üldse midagi valida/eelistada on)? Ja kus sellest esiamordist üldse olulist kasu on, äkki oleks otstarbekam tast üldse loobuda?
Minu eelmine ratas oli Deore varustuses Scott millel RST 281 jublakas all. See amort (õigemine vedrukas) omas mingit efekti vaid vahetult peale hooldust. Siis kui kõik oli värskelt määritud ja puhastatud. Kogusin raha ja ostsin Manitou Mars amordi alla. Nagu öö ja päev. Siis järgmisel kevadel läks juba ratas ka vahetusse ja kuna amort oli juba olemas tuli uus ratas üsna soodsalt kätte.
Et soovitaks siis samuti kõva kahvliga läbi ajada ja kui tunned, et tahad ikka (metsa)sõidust täit mõnu tunda siis osta hiljem päris amort juurde. Ja kui rattahuvi jätkuv on siis juba uue ja parema ratta ostmisel säästad amordi raha ja saad sellevõrra kõvema ratta. Korralik amort on 25-30% ratta hinnast.
Urmas