Rattapesu
Re: Rattapesu
pühapäeval pesin oktoobrist alates esimest korda kuna oli vaja drivetraini ja shiftereid regullida ja spido koos anduriga vahetada. muidu pesen vaid ketti, kassetti, esihammakaid. pole lihtsalt kohta kus rattale vett peale lödistada. esikus vana vannikardina peal ämbri vee ja nuustikuga leotan lahti ja pühin puhtaks. ka umbes 15 minRom kirjutas:kuidas te oma rattaid puhastate iga päev ,kui siin loen et ilge mudaralli käib kõik see aeg
no ma ei tea...6 korrus ja 10 lidrone ämber ning hari ning lödistan seal siis nii et alumiste rõdude plekiääred kolisevad veepiiskade käes. Siis jätan kuivama ja hiljem õli. (rõdul on 2 äravoolukohta õnneks)
Aga ükskord ununes velo kuivama ja sa raibe kus oli vahepeal külm saabunud. Pidurilingid olid igatahes liikumatud
Aga ükskord ununes velo kuivama ja sa raibe kus oli vahepeal külm saabunud. Pidurilingid olid igatahes liikumatud
kett ja käiguvahetid
pesu kohta selline küsimus, et millega ketti ja käiguvaheteid puhastada? need võtavad ikka päris kõvasti sodi ja liiva külge...lausa kole. mõni puhastab bensiiniga näiteks, ma ei tea kas see ratta tervisele just eriti hästi mõjub. kahtlen. mis kõige mõistlikum ja tõhusam oleks? survepesureid asju kahjuks ei ole.
ostsingi mingi mootoripesuvedeliku ja väga ilusti võttis puhtaks keti jms. niiet tänud
ratta pesemise käigus tekkis selline küsimus ka veel, et kas mingit õli või määret tuleks sadulatorule ka määrida? et ta kinni ei jääks või nii. ise olen lihtsalt aeg ajalt sadula välja kiskunud, et äkki on kasu, aga sealt vaatab ikka suht sodi ja rooste vastu kuna sadula alt saab vesi ja sopp sisse torru.
ratta pesemise käigus tekkis selline küsimus ka veel, et kas mingit õli või määret tuleks sadulatorule ka määrida? et ta kinni ei jääks või nii. ise olen lihtsalt aeg ajalt sadula välja kiskunud, et äkki on kasu, aga sealt vaatab ikka suht sodi ja rooste vastu kuna sadula alt saab vesi ja sopp sisse torru.
See siin küll üli vana tema, kuid küsimus on lihtne. Et kui oled keti ja kasseti selle mootoripesu vedelikuga ära pesnud, kas siis on kasulik ketti õlitada kah? Ja kui peab õlitama, siis peale seda on see kett mega õline ning võtab kogu prahi kohe külge- kas see on normaalne või tuleb üleliigne õli siis eemaldada?
Mootoripesuvedelik tuleb enne keti õlitamist ketist ikka välja saada. Pesuvedelikul pole selliseid omadusi nagu õlil. Õli ju vähendab keti hõõrdumist ja kui pesuvedelik ketis "istub", siis ei jää ka õli kuigi kauaks püsima.
Ja õli on soovitatav panna mõõdukalt ning liigse võib lapiga peale väikest kerimist tõepoolest maha nühkida.
Ja õli on soovitatav panna mõõdukalt ning liigse võib lapiga peale väikest kerimist tõepoolest maha nühkida.
Signature sucks!
Jagan 100% sinu seisukohta, ise kasutan ka nn kuivpesu metoodikat, lapiga üle siis harjaga (tamiili ja hästi peene vaseniidi traadiga harjas) üle ja siis jälle lapiga, vägagi bueno tulemus. Kusjuures ketti võtan võibolla kahel korral aastas mahaErikT kirjutas:Mida rohkem igasugu jama sinna keti peale ajada, seda kiiremini saab uue keti osta. Olen proovinud mootoripesu vedelikku- see ei kõlba. Keti saad vahetada juba peale paari pesemist. Ise olen viimased aastad ainult kuivpuhastust kasutanud ja ennäe imet, kett kestab hästi.
Kel vähegi võimalik (töö juures või mujal), kasutage suruõhuga puhastamist. Kui keti mahavõtmine lihtne on, siis ei pea sellele protseduurile tingimata järgnema ratta ja enda pesu.
Mootoripesu vedelikud lahustavad tihvtide vahelt välja ka selle viimase "kasuliku rasva" ja uus määre on sinna tõrges pugema.
Mootoripesu vedelikud lahustavad tihvtide vahelt välja ka selle viimase "kasuliku rasva" ja uus määre on sinna tõrges pugema.
minagi ei pese oma ketti. Kasutan ka kuivlapi tehnikat, pärast veel pedrose määrded peale ja sõidab nii et ludiseb.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
põhimõtteliselt lasevad nad sul kogu ratta survepesuga yle, ex siis jah ka liikuvaid osi pestaxe. töö kvaliteet on mul siiamaani olnud hea, kuid jah eks see oleneb pesija tujust, kui väga ta tahab nikerdada yhe rattaga.alar kirjutas:Kas see hõlmab enda alla vaid raami pesu või ka liikuvate osade (kett, kasett, käiguvahetid jne.) pesu?baddog kirjutas:hea lihtne võimalus on minu arust 25 eeguga minna jazz autokäsipesulasse, kus poisid poleerivad ise su ratta ära, ma tavaliselt kasutan seda luksust enne hooldust.
Et kas siis kett saab kah sellest saastast puhtaks või peab ikka ise kah oma puhastamisoskusi peale seda näitama?baddog kirjutas:põhimõtteliselt lasevad nad sul kogu ratta survepesuga yle, ex siis jah ka liikuvaid osi pestaxe. töö kvaliteet on mul siiamaani olnud hea, kuid jah eks see oleneb pesija tujust, kui väga ta tahab nikerdada yhe rattaga.alar kirjutas:Kas see hõlmab enda alla vaid raami pesu või ka liikuvate osade (kett, kasett, käiguvahetid jne.) pesu?baddog kirjutas:hea lihtne võimalus on minu arust 25 eeguga minna jazz autokäsipesulasse, kus poisid poleerivad ise su ratta ära, ma tavaliselt kasutan seda luksust enne hooldust.
Hea võimalus on Rocca ja mõnedes muudes Neste tanklates ja mõningates Statoilides ka, kus kummipimpamise kapis on ka selline väljatõmmatav vee voolik, surve on küll olematu aga suurema saasta saab maha, nii, et ikka koduuksest sisse lastakse.
Aga korralikuks ratta pesuks ootan sobivat hetke - home alone - siis pesen vannis, võtan esijooksu alt, siis mahub poolpüsti ilusti ära, tagumise ratta alla, mis vanni põhja toetub, panen jälgede peitmiseks mingi põrandapesulapi ja kahvli alla ka mingi svammi või lappi ja siis leotan suurema muda survega lahti, pesen auto?ampooniga ja loputan - saab kui uus.
Vahest olen ka rõdul pesnud, siis peab ainult kärme olema ja alumisele naabrile kaela voolava vee mingi kaltsuga blokeerima.
Aga korralikuks ratta pesuks ootan sobivat hetke - home alone - siis pesen vannis, võtan esijooksu alt, siis mahub poolpüsti ilusti ära, tagumise ratta alla, mis vanni põhja toetub, panen jälgede peitmiseks mingi põrandapesulapi ja kahvli alla ka mingi svammi või lappi ja siis leotan suurema muda survega lahti, pesen auto?ampooniga ja loputan - saab kui uus.
Vahest olen ka rõdul pesnud, siis peab ainult kärme olema ja alumisele naabrile kaela voolava vee mingi kaltsuga blokeerima.
Hea (küll mitte kõige odavam) meetod on osta ketipuhastusvidin (mina ostsin Hawaii'st) ja ketipuhastusvahend - valad vahendi karpi, surad karbi keti ümber, toetumas ühe otsaga tirri taha ja väntad ketti ringi - 10 sekundiga lahustub räigeimki sodi maha. Siis veega üle, õli peale ja läigib nagu tutikas. Igakord ei viitsi muidugi sellega jamada aga näit pärast liivast sõitu tasuks ära küll.
Life Must Be Fun !
seda on varemgi siin eri teemades räägitud-kiidetud-laidetudMartster kirjutas:Hea (küll mitte kõige odavam) meetod on osta ketipuhastusvidin (mina ostsin Hawaii'st) ja ketipuhastusvahend - valad vahendi karpi, surad karbi keti ümber, toetumas ühe otsaga tirri taha ja väntad ketti ringi - 10 sekundiga lahustub räigeimki sodi maha. Siis veega üle, õli peale ja läigib nagu tutikas. Igakord ei viitsi muidugi sellega jamada aga näit pärast liivast sõitu tasuks ära küll.
Ma tavaliselt pesen ka rõdupeal ratast. Algul tuli küll paras mölin alumise korruse rahvalt, aga nüüd nagu pole kuulnud enam. Eelmine aasta oli mul katusele aiavoolik viidud ja siis sai ikka survega lastud. See aasta veel ei ole viitsinud uuesti vedada seda. katusel pesemisel on see hea eelis, et sealt voolab kõik sopp vihmavee renni ja esi sega kedagi.
Peale võistlusi vahel käin isal tööjuures survepesuriga ka puhastamas. Erilist vahet ei näe, kas survega või ilma. Keti saab küll päris puhtaks, kui survega lasta, aga muud vahet pole.
Peale võistlusi vahel käin isal tööjuures survepesuriga ka puhastamas. Erilist vahet ei näe, kas survega või ilma. Keti saab küll päris puhtaks, kui survega lasta, aga muud vahet pole.
velo.clubbers.ee
kui pealne vend julgex oma ratast rõdul pesta siis kuulex ta kyll paari sekundi pärast uxekella ja minu vihast trampimist uxelLauri kirjutas:Ma tavaliselt pesen ka rõdupeal ratast. Algul tuli küll paras mölin alumise korruse rahvalt, aga nüüd nagu pole kuulnud enam. Eelmine aasta oli mul katusele aiavoolik viidud ja siis sai ikka survega lastud. See aasta veel ei ole viitsinud uuesti vedada seda. katusel pesemisel on see hea eelis, et sealt voolab kõik sopp vihmavee renni ja esi sega kedagi.
Peale võistlusi vahel käin isal tööjuures survepesuriga ka puhastamas. Erilist vahet ei näe, kas survega või ilma. Keti saab küll päris puhtaks, kui survega lasta, aga muud vahet pole.
Ketti pesen Kemetyli T-Grön nimelise mustuse ja rasva eemaldiga. Võtab mustuse väga hästi maha, pärast sooja veega üle. Siis tuleb selle ketipuhastus 'kombainiga' üle käia ja uuesti veega puhtaks. Kett on puhas siis, kui kombainis olev puhastusvahend enam eriti ei värvu. Veel jälgi, et peale pesu kett ei krigiseks, kui näpuga kinni võtad ja ristipidi veidi väänad. On kuulda, kui liivaterad vahele on jäänud. Lased tunnike kuivada ja siis värske õli otsa. Liigse pühid lapiga maha (selgitus: ajad tagaratta vastu seina, paned eest keskmisele hammakale ja tagant kuhugi keskele. Võtad keti alumise osa keskelt lapiga kinni ja väntad tagurpidi)
Tagakasseti saad puhtaks mugavalt, kui võtad tagaratta alt ära ja pesed siis sama vahendi ja harja abil.
Tagavahetaja rullikutele kipub mustusevõru tekkima, see tuleb maha kraapida ja siis T-Grön-i otsa siis jälle sooja vett.
Kui pesta regulaarselt iga nädal, ei ole eriti raske töö, kui aga kord aastas, siis...
Kett kestab väga hästi, kui korralikult pesed ja ei unusta korralikult määrida. Ei tasu karta, et õli liiga välja pesed ja uus asemele ei lähe. Minul kett 5000km ja veel kulumisvaru järgi.
Kui teha vaid kuivpuhastust, siis jääb liiva ja määrde segu keti liikuvate pindade vahele. See sodi on aga väga hea abrasiivaine, sealt siis ka suur kulumine. On õige, et suur mustuse kiht kaitseb ketti värskete suurte liivaterade sattumise vastu keti vahele. Maratoni oludes käitub sitane sissesõitnud kett stabiilsemalt, kui just pestud. Puhta keti käitumine muutub oluliselt peale esimest mudaaukku
tänaseks aittab lobast
Tagakasseti saad puhtaks mugavalt, kui võtad tagaratta alt ära ja pesed siis sama vahendi ja harja abil.
Tagavahetaja rullikutele kipub mustusevõru tekkima, see tuleb maha kraapida ja siis T-Grön-i otsa siis jälle sooja vett.
Kui pesta regulaarselt iga nädal, ei ole eriti raske töö, kui aga kord aastas, siis...
Kett kestab väga hästi, kui korralikult pesed ja ei unusta korralikult määrida. Ei tasu karta, et õli liiga välja pesed ja uus asemele ei lähe. Minul kett 5000km ja veel kulumisvaru järgi.
Kui teha vaid kuivpuhastust, siis jääb liiva ja määrde segu keti liikuvate pindade vahele. See sodi on aga väga hea abrasiivaine, sealt siis ka suur kulumine. On õige, et suur mustuse kiht kaitseb ketti värskete suurte liivaterade sattumise vastu keti vahele. Maratoni oludes käitub sitane sissesõitnud kett stabiilsemalt, kui just pestud. Puhta keti käitumine muutub oluliselt peale esimest mudaaukku
tänaseks aittab lobast
Jutt küll kaldunud rohkem keti leotamise suunas aga rattapesu kohta sai kribatud teemas "Rattapesu Jazzis"...
Kasutan ise juba 2003 hooaja algusest saadik 1,5 liitrist pumbaga AIAPRITSi. Ja sealjuures on ta kaasas mul ka maratonidel. Võtad autost pumbaga pudeli ja kanistri veega - ei mingit rattapesu järjekorda. Koju sõidad puhas ratas katusel nagu õige mees. Sellel kevadel viisin sisse ka "süsteemi" täiustuse: nüüd on lisaks kaasas teise kanistriga autoshampooni lahus. Esmalt pritsid shampooni lahusega ratta üle, siis uhad sodi veega maha...
Kokku läheb selle tegevuse peale ca 5-7 minutit. Lõpuks veel ketile õli peale (tegelikult küll sisse ) ja ongi ratas järgmiseks sõiduks valmis.
Lisahüveks on see, et surve pole liiga suur ja sodi ei lase laagritesse.
Ketiõli soovitaks soojalt FINISH LINE Cross Country. Määrib suurepäraselt, seisab peal ka vihmaga ja POLE pihustiga. Lased iga lüli peale tilgakese ja õli jääb täpselt sinna kuhu teda vaja on (samas jääb ülejäänud ratas puhtaks).
Kasutan ise juba 2003 hooaja algusest saadik 1,5 liitrist pumbaga AIAPRITSi. Ja sealjuures on ta kaasas mul ka maratonidel. Võtad autost pumbaga pudeli ja kanistri veega - ei mingit rattapesu järjekorda. Koju sõidad puhas ratas katusel nagu õige mees. Sellel kevadel viisin sisse ka "süsteemi" täiustuse: nüüd on lisaks kaasas teise kanistriga autoshampooni lahus. Esmalt pritsid shampooni lahusega ratta üle, siis uhad sodi veega maha...
Kokku läheb selle tegevuse peale ca 5-7 minutit. Lõpuks veel ketile õli peale (tegelikult küll sisse ) ja ongi ratas järgmiseks sõiduks valmis.
Lisahüveks on see, et surve pole liiga suur ja sodi ei lase laagritesse.
Ketiõli soovitaks soojalt FINISH LINE Cross Country. Määrib suurepäraselt, seisab peal ka vihmaga ja POLE pihustiga. Lased iga lüli peale tilgakese ja õli jääb täpselt sinna kuhu teda vaja on (samas jääb ülejäänud ratas puhtaks).
Oot, kas see siis välimuselt selline tavaline plastmasssist potsik, kus pump küljes, ning veel mingi N pikusega vooliku jupp koos pihustiga ?OHT kirjutas:Kasutan ise juba 2003 hooaja algusest saadik 1,5 liitrist pumbaga AIAPRITSi.
Ja mina nühin toas lapiga Peaks kah selle AIAPRITSI variandi peale kolima.
Ei miskit voolikut... Lihtne ja odav!Rivo kirjutas:Oot, kas see siis välimuselt selline tavaline plastmasssist potsik, kus pump küljes, ning veel mingi N pikusega vooliku jupp koos pihustiga ?OHT kirjutas:Kasutan ise juba 2003 hooaja algusest saadik 1,5 liitrist pumbaga AIAPRITSi.
Ja mina nühin toas lapiga Peaks kah selle AIAPRITSI variandi peale kolima.
K-Rauta aiaprits
Pesulahuse ja vee võtan kaasa tavalistes klaasipesuvedeliku 5 l. kanistrites...
ostsin ka endale sellise, natuke lahjaks jääb kuid suurema sodi saab maha.OHT kirjutas: Ei miskit voolikut... Lihtne ja odav!
K-Rauta aiaprits
Pesulahuse ja vee võtan kaasa tavalistes klaasipesuvedeliku 5 l. kanistrites...
tulevikus proovin mingit 5 liitrist varjanti millel surve veidi suurem ja kestab kauem.
Survepesuga peaks ködi ikka korralikult keti sisse saama pressitud. Samuti tihendite alla, tagavedrustuse laagrite vahele ja mujale.
Mooteripesuvedelikuleotusega ketti puhastades tuleb hiljem panna ca 4x ports õli ketile, sest see leotus toob määrde ka sellistest kohtadest välja, kust ta muidu kunagi ei lahku. Sellest ilmselt ka mõnigate kodanike mulje selle hävitavast mõjust ketile - see on uskumatu kui palju keti sisse õli mahub. Peale sellist pesu tuleb esimesele sõidule õlinotsik kaasa võtta ja iga 20 km järel õlitada, siis vast jääb kett vaikseks lõpuks.
Ise puhastan ratast eriti põhjalikult ca 2 korda aastas, Pedrose Super Pit Kiti kõik asjad lähevad käiku (ja veel mõned) ja aega kulub ca 2 tundi. Proua nimetab seda "pedereerimiseks" ja õigusega, mulle tundub. Pärast on ratas puhas nagu karbist võttes.
Ratta vahatamine annab ka päris hea efekti, tolm jms kuguneb ca 3x aeglasemalt (vahatatud esirummu ja vahatamata tagarummu abil kogutud empiirilised teadmised).
Mooteripesuvedelikuleotusega ketti puhastades tuleb hiljem panna ca 4x ports õli ketile, sest see leotus toob määrde ka sellistest kohtadest välja, kust ta muidu kunagi ei lahku. Sellest ilmselt ka mõnigate kodanike mulje selle hävitavast mõjust ketile - see on uskumatu kui palju keti sisse õli mahub. Peale sellist pesu tuleb esimesele sõidule õlinotsik kaasa võtta ja iga 20 km järel õlitada, siis vast jääb kett vaikseks lõpuks.
Ise puhastan ratast eriti põhjalikult ca 2 korda aastas, Pedrose Super Pit Kiti kõik asjad lähevad käiku (ja veel mõned) ja aega kulub ca 2 tundi. Proua nimetab seda "pedereerimiseks" ja õigusega, mulle tundub. Pärast on ratas puhas nagu karbist võttes.
Ratta vahatamine annab ka päris hea efekti, tolm jms kuguneb ca 3x aeglasemalt (vahatatud esirummu ja vahatamata tagarummu abil kogutud empiirilised teadmised).
Survepesuriga pestes kaotab ratas garantii (v.a. raam). Läbi lähevad kaelad, jooksud ning kõige esimesena keskjooks. Kui paari-kolme kuu jooksul keskjooksu loks tuleb, siis tõenäosus on ülisuur, et ratast on survepesuriga pestud. Sellele ei anna garantiid ei tootjad ega rattapoed. Tavaliselt on see kirjas ka garantiipaberil, mis poest kaasa antakse.konakona kirjutas:Survepesu tgemiseks kasutatakse survepesurit...
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25