Sram XO vs. XTR
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Sram XO vs. XTR
kui mõtled shima rapideid siis ei tööta. no way. kui õigesti mäletan siis oli SRAMI ülekande suhe lenksult tagavahetajale 1:1 ja shimal 1:2.Ermo kirjutas:Kas keegi kasutab Sram XO tagavahetajat ? Mis on asja eelised XTR-i ees, kas seda on ka "teistpidi vedruga" ( nagu Shimano RapidRiser ) ja kas töötab RapidFire shifteritega ?
vt ka http://www.sram.com
ai ai...kergem ta nüüd küll ei ole Pigem on xt mõned grammid kergem. Vahetab sujuvalt? Mida see xt siis teeb? Mul vahetas xt küll nii sujuvalt, et polnud kõrvaga/jalaga kuuldagi/tundagi, kui käik juba alla sai vahetatud. XTR muidugi selles osas veel tublim Täpsusega vaidleks kaa. Mitte ei taha uskuda et 7.0 täpsemalt vahetab kui xt. Omal muidu sramiga arvestatvad kogemused puuduvadveloman32 kirjutas:SRAM 7.0 plussid
1.Vahetab sujuvalt
2.vahetab täpsemalt
3.Kergem kui XT
4.Vahetada saab madalamalt kõrgemale vahetada ühe liigutusega
5.Proovige ise ja saate teada
Kui see eestis nii on, siis küllap ikka hinna tõttu. WCS tasemel ikka kas xtr, X.0 või 9.0SLveloman32 kirjutas:... Aga millegipärast on nii et paljud profid eelistavad XTR'ile XT'd, ja X.O olen väääga harva näinud. Ei tea milles asi. VÕibolla hind aga see ei tohix proffide puhul probleem olla sest nemad saavad ju rattad niisama
Erinevus on süsteemides,mitte käiguvahetajates.Üks on töökindel,lihtne ja mugav kasutada(lihtsus ja loogilisus tekitab eelarvamusi).Teine keeruline,mitte nii töökindel(jonnib kohe kui mõni viga küljes),ääretult POPULAARNE,tõeliste "tegijate"kraam.Tipud maailmas kasutavad juppe mitte eelistuste,vaid lepingute alusel.Kesiakoff sõidab tehase tiimis(BIANCHI-Motorex),mis kasutab SHimi,nagu enamus.Kv-jatelX.0 ja 9.0SL ei ole vahet tunda(mõlemad ülihead).9.0SL-i enam ei valmistata kuid 9.0 pole mitte halvem.TASUB ISE PROOVIDA erinevaid süsteeme,siis saate aru,mis hea.
ketiga on hea võimalus pikalt sõita, kui iga 500 km tagant vahetad keti, kuid mitte uue vaid kasutatud vana. s.t. et sõidad ühega 500km, siis teisega 500km ja siis esimesega uuesti 500 km jne. sel juhul kuluvad kasseti hammakad ketiga ühtlaselt...aga see pole see millest tahtsin täna teile rääkida...
ise ei oska sram-i headust kommenteerida, ostsin 9.0 kasseti ja PC69 keti, pole veel peale pannud., seega kogemused vaid shimanolt ja need pole rõõmsad. nii pehmeid kassette ja kette peale shimano vaevalt et keegi veel teeb, aga muud jubinad on küll head.
ise ei oska sram-i headust kommenteerida, ostsin 9.0 kasseti ja PC69 keti, pole veel peale pannud., seega kogemused vaid shimanolt ja need pole rõõmsad. nii pehmeid kassette ja kette peale shimano vaevalt et keegi veel teeb, aga muud jubinad on küll head.
Kas mitte Sram 7.0 ei olnud see huvitav shifter (mitte derall.), millel trossi vahetamine oli "kuidagi" komplitseeritud - kuskilt jäi kõrva - on sel alust?veloman32 kirjutas:no krt. Minul on praegu Sram 7.0.Ennem oli XT aga 7.0 kõvasti parem nii et ei tahaxki XT'd enam. Ja ei kujuta ettegi et X.O võix 7.0'ist paremini vahetada.Aga kes teab-OMA SILM ON KUNINGAS.
Ma ei oska XO kohta midagi lisada, kuid XTR-i tahaks küll kaitsa. Krt mul on tagavahetaja juba 4 hooaega vist üle elanud ainult litrite vahetusega. Just üks päev arutasime Tarmoga, et krt kuidas see XTR ikka nii hästi kestab.
Mis puutub eelpool mainitusse, et gripshiftiga saab korraga rohkem kui neli käiku vahetada siis küsiksin kommentaari selle kohta, mis siis gripshiftiga teha, kui on ootamatu mahga pidurdamine ja näiteks tõusu nukk järgi - Et kas pidurdades õnnestub käiku ka vahetada? rapidiga saab.
Mis puutub eelpool mainitusse, et gripshiftiga saab korraga rohkem kui neli käiku vahetada siis küsiksin kommentaari selle kohta, mis siis gripshiftiga teha, kui on ootamatu mahga pidurdamine ja näiteks tõusu nukk järgi - Et kas pidurdades õnnestub käiku ka vahetada? rapidiga saab.