Parim ratas 8000-9000 kr eest
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Parim ratas 8000-9000 kr eest
Äkki olete abiks. Summa ei ole suur ,sest rohkem ei tahaks maksta.
13.2kg!
heh Selle raha eest ei saa paremat kaalu nõudagi.
Pealegi mis on siis hea kaal sellises harrastaja klassis 12.5?
Võtad pool kilokehakaalust maha efekt on sama. Installid endale käputäie tipp rattatehnikat efekt on sama ja kallim muidugi...
heh Selle raha eest ei saa paremat kaalu nõudagi.
Pealegi mis on siis hea kaal sellises harrastaja klassis 12.5?
Võtad pool kilokehakaalust maha efekt on sama. Installid endale käputäie tipp rattatehnikat efekt on sama ja kallim muidugi...
Viimati muutis Corrosion, 25. 05. 2003. 19:11, muudetud 1 kord.
No Pain No Gain
täpne käiguvahetus, - rehvid liival abitud
No see küll kedagi rattaostul ei tohiks kottida. Kõik algab raamist ja selle geomeetriast.Käiguvahetus on juba shinamo probleem ja ka regullimisest oleneb palju. Oleks tore kui oleks flatbari asemel riser bar. Palju mugavam ja laskumisel annab paremini juhtida, lisaks sellele ei väsi selg nii ruttu ära. Aga kaalub rohkem aga who the hell gives a damn of weight if its so good..
Selle raha eest sa parema käiguvahetusega ratast ei saa pakun.
No see küll kedagi rattaostul ei tohiks kottida. Kõik algab raamist ja selle geomeetriast.Käiguvahetus on juba shinamo probleem ja ka regullimisest oleneb palju. Oleks tore kui oleks flatbari asemel riser bar. Palju mugavam ja laskumisel annab paremini juhtida, lisaks sellele ei väsi selg nii ruttu ära. Aga kaalub rohkem aga who the hell gives a damn of weight if its so good..
Selle raha eest sa parema käiguvahetusega ratast ei saa pakun.
No Pain No Gain
ma viskasin küll vanal rattal riser bari minema ja flatbari asemele. asi läks kohe aerodünaamilisemaks ja juhtimine konkreetsemaks. eks jupid vastavalt sellele mida rattaga tehakse.Corrosion kirjutas: Oleks tore kui oleks flatbari asemel riser bar. Palju mugavam ja laskumisel annab paremini juhtida, lisaks sellele ei väsi selg nii ruttu ära. Aga kaalub rohkem aga who the hell gives a damn of weight if its so good..
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
no kui ma ka oma gary fisher hoo koo e koo-l flati asemele riseri panin, siis juhitavus muutus ikka TUNDUVALT paremaks ja mugavamaks. samas, tõsistel XC ratastel kasutatakse ikka flati. riser rohkem ikka freeride ja downhilli rida, kus põhirõhk ratta esiosal ja selle juhitavusel, sest laskumistel kerkivad kiirused mõne sekundiga kuni 100km/h ja sellest võib sõltuda su elu.
eks sportlikkuse eest peab millegagi maksma ja tavaliselt on selleks mugavus. nt ega kivikõvad ja piitspeenikesed sportsadulad ka ju eriti mugavad pole, see eest aga kergemad ja ehk ka aerodünaamilisemad;)
eks sportlikkuse eest peab millegagi maksma ja tavaliselt on selleks mugavus. nt ega kivikõvad ja piitspeenikesed sportsadulad ka ju eriti mugavad pole, see eest aga kergemad ja ehk ka aerodünaamilisemad;)
täis deore
MERIDAL oli kah vist Matts Sport 500 selline sobiv hinna poolest(kaal vist sama mis authoril)
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Tänan kõiki soovitajaid
Kuid HE-s oli alla hindlus ja sain sealt Schwinn Mesa SL i. Minuarust parim pakkumine 9000 eest. Kui tahate vaielge vastu. Kuid selle raha eest päris normaalne. Rakvere HE-s on veel üks selline 14700kr nilt 9000le hinnatud ratas.
nii panin pildi ka üles see on siin
rattaga olen üsna rahul kuivaga märjaga jurab veic ,kui seadistatud saan arvatavasti olukord paraneb (seni umbes 1100 km sõitnud-paika pole saand) võibla olen lihtsalt oskamatu aga isegi rakvere HE-s ei saadud esipidurit vastukäimast (kui amort õõtsub käib esipidur vastunad võibla ei märgand)
rattaga olen üsna rahul kuivaga märjaga jurab veic ,kui seadistatud saan arvatavasti olukord paraneb (seni umbes 1100 km sõitnud-paika pole saand) võibla olen lihtsalt oskamatu aga isegi rakvere HE-s ei saadud esipidurit vastukäimast (kui amort õõtsub käib esipidur vastunad võibla ei märgand)
ise 178 ja ka 20" ja väiksemat küll ei tahaks. Sai proovitud kunagi ka 18" aga lenks tundus kuidagi hirmus lähedal ning sadulaposti oleks pidanud kohe uue ostma (ja ei, mul ei ole ei pikad käed, jalad ega pikk selg)Ruffneck kirjutas:Kas keegi oskab Merida raamisuuruste kohta kosta, et näiteks 20" raam on siis sobiv enamvähem kui pikale inimesele?
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
pakkuda 2003a MERIDA MATTS SPECIAL EDITION
täielik 2003a XT varustus (rummud, käiguvahetajad ees ja taga, käiguvahetushoovad, vändad), Manitou Axel Elite õliamort 80mm (regul. ülevalt ja alt), Ritchey tugevad pöiad, AVID SPEED DIAL 5 võimsad ja sujuvad V-pidurid jne. Kaal 11,6kg. värvus must/hõbedane (väga ilus).
ostetud 14.09.03 ja läbisõit 100km, seega pea uus.
dokumendid ja garantii NRP-st.
poes oli 16900kr, mul nüüd vaid 8500kr (sellise ratta eest pole seda palju).
raam 20" RACELITE SHOTGUN TUBING 7005 ALUMIINIUM, (ise 182cm ja ideaalne)
tel. 05227316
Risto
Tallinna kesklinn
nexus6@hot.ee
täielik 2003a XT varustus (rummud, käiguvahetajad ees ja taga, käiguvahetushoovad, vändad), Manitou Axel Elite õliamort 80mm (regul. ülevalt ja alt), Ritchey tugevad pöiad, AVID SPEED DIAL 5 võimsad ja sujuvad V-pidurid jne. Kaal 11,6kg. värvus must/hõbedane (väga ilus).
ostetud 14.09.03 ja läbisõit 100km, seega pea uus.
dokumendid ja garantii NRP-st.
poes oli 16900kr, mul nüüd vaid 8500kr (sellise ratta eest pole seda palju).
raam 20" RACELITE SHOTGUN TUBING 7005 ALUMIINIUM, (ise 182cm ja ideaalne)
tel. 05227316
Risto
Tallinna kesklinn
nexus6@hot.ee
100 km/h = 27, 7 m/s: kuna tavainimese reageerimiskiirus on ca 1 sekund . siis rattur laskub mäest igat 27,7-t meetrit ilma juhitavuseta, alles seejärel jõuab ajust käsk jäsemetesse5TH ELEMENT kirjutas: XC ratastel kasutatakse ikka flati. riser rohkem ikka freeride ja downhilli rida, kus põhirõhk ratta esiosal ja selle juhitavusel, sest laskumistel kerkivad kiirused mõne sekundiga kuni 100km/h )
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
[/quote]
100 km/h = 27, 7 m/s: kuna tavainimese reageerimiskiirus on ca 1 sekund . siis rattur laskub mäest igat 27,7-t meetrit ilma juhitavuseta, alles seejärel jõuab ajust käsk jäsemetesse [/quote]
seda nüüd küll;P aga nii see on, selliseid kiirusi teatud rajalõikudel võib ette tulla, mitte küll meie võistlustel.
100 km/h = 27, 7 m/s: kuna tavainimese reageerimiskiirus on ca 1 sekund . siis rattur laskub mäest igat 27,7-t meetrit ilma juhitavuseta, alles seejärel jõuab ajust käsk jäsemetesse [/quote]
seda nüüd küll;P aga nii see on, selliseid kiirusi teatud rajalõikudel võib ette tulla, mitte küll meie võistlustel.