Mis ratas kellelgi on?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Heh, kust sa neid noname vene titaanraame välja võlud? MTB ka juba sellise peale ümber laotud? Vene ajal MTB tüüpi raame ju minu teada ei tehtud või tehti? Kas Giant raam ja Marzocchi amort juba müüdud?erikr kirjutas:sai ka siin õhtu läbi mehanni pandud. muudatused profiili sisse viidud. nüüd on siis mõlemad rattad NoName.
need mõlemad raamid on Putini, mitte Breznevi venemaal tehtud. vana nodi kohta veel pole jõudnud kuulutust kirjutada, vaja ikka pori maha pesta ja hind välja mõelda. jälgige reklaami.5TH ELEMENT kirjutas: Heh, kust sa neid noname vene titaanraame välja võlud? MTB ka juba sellise peale ümber laotud? Vene ajal MTB tüüpi raame ju minu teada ei tehtud või tehti? Kas Giant raam ja Marzocchi amort juba müüdud?
olen Steppenwolf Tundra FSi omanik, ja krt kui rahul ma selle handling?uga olen, arvan et korralik fullsuspension, ongi alles see õige ratas, Hardtail?id, ükskõik kui megahea jupiga nad on, nad on nagu poolrattad ikkagi , midagi on puudu, nad ei toimi justkui ja seda ei asenda XTRi käikar . Reegel on ju ikkagi olnud selline, et: kes kord korraliku FS?iga sõitma on harjunud, see enam kunagi Hardtail?ide poole ei vaata.
Ma ei tea, mis teie arvate...
Ma ei tea, mis teie arvate...
Sellel kuul sai soetatud..
NISHIKI ACCELERATOR aastast 2002. Raam: Triple butted Alloy 7005 HQ, Esi- ja tagakäiguvaheti: Shimano XTR, Pidurid: Shimano Deore XT (ketas), Jooks: Shimano Deore XT, Vändad: Truvativ stylo, Pedaalid: Time, Esihark: Manitou Mars, Kasset: Sram PG 990, Kett: Sram PC99 jpm.
Sa tüüna vändulit, ma koba kübalit...
aitan: viewtopic.php?p=50913#50913GK kirjutas:Mul ei olegi ratast
mees räägib MNT rattast. too on meil ju mnt meesJack kirjutas:aitan: viewtopic.php?p=50913#50913GK kirjutas:Mul ei olegi ratast
SL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
talverattaks täitsa ok ma arvan. ja kuipalju seda veel upgradeda annabSL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
kuni XTR ,RS SID ja CrossMaxideni väljaerikr kirjutas:talverattaks täitsa ok ma arvan. ja kuipalju seda veel upgradeda annabSL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Just. See mul salaplaan oligi. Kaasaarvatud, carbon sarved etc.veloman32 kirjutas:kuni XTR ,RS SID ja CrossMaxideni väljaerikr kirjutas:talverattaks täitsa ok ma arvan. ja kuipalju seda veel upgradeda annabSL kirjutas:Olen tuttuue ja ilusa Author Basicu õnnelik omanik nüüd!
Täpsemalt:
http://www.author.ee/basic.htm
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Kaks kuud sebimist,kaks nädalat tihedat tööd,eelarve 1000 krooni-tulemus on piltidel:
album_page.php?pic_id=2236
album_page.php?pic_id=2235
album_page.php?pic_id=2237
Kõik on väga algupärane.Ainult tagumine kumm on vahetatud,vana oli liiga mõranenud.Isegi dünamo töötab.
Kuna käepidemed on puust ja originaalis on neid katnud mingi nahk,siis sinna sai peale mässitud tennise reketi jaoks mõeldud kunstnahast lint.Tõeliselt mõnus on kinni hoida.
Iga detaili ehivad kolm rootsi krooni.
Üllatavalt hea jooksuga ratas.Tõsi,ta on ka tõeline raskekaallane.
Üks sai päästetud,aga selliseid vedeleb kaitseväe käes veel sadasid,kui mitte tuhandeid.
album_page.php?pic_id=2236
album_page.php?pic_id=2235
album_page.php?pic_id=2237
Kõik on väga algupärane.Ainult tagumine kumm on vahetatud,vana oli liiga mõranenud.Isegi dünamo töötab.
Kuna käepidemed on puust ja originaalis on neid katnud mingi nahk,siis sinna sai peale mässitud tennise reketi jaoks mõeldud kunstnahast lint.Tõeliselt mõnus on kinni hoida.
Iga detaili ehivad kolm rootsi krooni.
Üllatavalt hea jooksuga ratas.Tõsi,ta on ka tõeline raskekaallane.
Üks sai päästetud,aga selliseid vedeleb kaitseväe käes veel sadasid,kui mitte tuhandeid.
Crank on hea kujundusega. Oleneb kuda vaadata - kas on tegu saatanakummardajatega või hoopis kurjapeletajatega (oleneb siis pentagrammi asendist). Aga muidu on väga sheff selliseid vanu isendeid heas kuues vaadata.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
väga ilus ratas tõesti. Paar aastat tagasi kroonuleival olles sai isegi sellega käskjala kohustusi täidetud. Kui kummid täis lüüa siis veereb küll. Ainult juhtida tuli ühe käega, teine hoidis automaati, et see kodarate vahele ei jääks. Kompanii keldris vedeles neid rattaid paarkümmend.
Kuidas selline isend õnnestus hankida?
Kuidas selline isend õnnestus hankida?
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
See oligi asja juures kõige suurem keemia.Nagu ma ütlesin oli eelarve väike,aga nagu ikka on igal inimesel oma hind.Kõrgemale mehele Metaxa ja transale ÜX viin.bambino kirjutas:väga ilus ratas tõesti. Paar aastat tagasi kroonuleival olles sai isegi sellega käskjala kohustusi täidetud. Kui kummid täis lüüa siis veereb küll. Ainult juhtida tuli ühe käega, teine hoidis automaati, et see kodarate vahele ei jääks. Kompanii keldris vedeles neid rattaid paarkümmend.
Kuidas selline isend õnnestus hankida?
Kui pärast liivapritsi selgus,et tagapöid on sõelapõhi(roosteuss),siis uue sain ilma eest.See kulus marjaks ära,sest kokku pannes sai mingi oluline vedruseib ära murtud,oli kust võtta.
Muide pedaalid on sellel isendil ühes tükis.
Peamurdmist oli alguses küllalt.
Tegelikult hakkab see rariteetne riist maad mõõtma päälinnas,sest kogu ettevõtmine oli sõbrale kingituseks.Pärast, kui valmis sai,hakkas endalegi meeldima,näis kas õnnestub veel üks hankida.Kunagi 10 aastat tagasi oleks võinud terve autotäie ära vedada.
-
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 09. 04. 2005. 23:01
trek 810
Saadud tasuta 2000 a vist (Oli mingi uno raadio mäng)
Esimese õhukummi vahetasin järgmisel päeval, teise õhukummi nädala pärast, kolmanda järgmisel suvel peale esimest sõitu.
OK kaalusin siis vist u. 110-115 kg
Praeguseks vahetatud veel 2 sisekummi ja üks väliskumm(lihtsalt läks lõhki).
Vahetatud 2 korda tagakäikarit, ei teagi mis ta nüüd on(parem kui eelmine).
Vahetatud 1 kord esivahetaja.
Juurde ostetud porikummid ja üks kiirem kumm taha.
Spidokas
Sarved
3 korda ketti vahetatud, sellega koos esi ja tagahammakad.
1 kord vahetatud terve tagaratas.
Juurde ostetud 2 joogipudelihoidjat ja pudelid.
Vahetatud 4 paari porikaid(kadusid ära kuidagi)
Külge pandud clipid kingade jaoks.
3 korda vahetatud piduriklotsid.
Liigub nii kiiresti kui ise jõuan vändata.
Sõitnud tuhandeid kilomeetreid, siin ja sealpool soome lahte
Suurim saavutus sellel vanakesel H100 läbimine.
Liigub vähemalt selle hooaja veel.
Keskmine kiirus 30 km haanjas kruusal 23-25
Võiks öelda et hästi teeninud ja ise olen rahul.
(Päris hea oli mälu värskendada)
Saadud tasuta 2000 a vist (Oli mingi uno raadio mäng)
Esimese õhukummi vahetasin järgmisel päeval, teise õhukummi nädala pärast, kolmanda järgmisel suvel peale esimest sõitu.
OK kaalusin siis vist u. 110-115 kg
Praeguseks vahetatud veel 2 sisekummi ja üks väliskumm(lihtsalt läks lõhki).
Vahetatud 2 korda tagakäikarit, ei teagi mis ta nüüd on(parem kui eelmine).
Vahetatud 1 kord esivahetaja.
Juurde ostetud porikummid ja üks kiirem kumm taha.
Spidokas
Sarved
3 korda ketti vahetatud, sellega koos esi ja tagahammakad.
1 kord vahetatud terve tagaratas.
Juurde ostetud 2 joogipudelihoidjat ja pudelid.
Vahetatud 4 paari porikaid(kadusid ära kuidagi)
Külge pandud clipid kingade jaoks.
3 korda vahetatud piduriklotsid.
Liigub nii kiiresti kui ise jõuan vändata.
Sõitnud tuhandeid kilomeetreid, siin ja sealpool soome lahte
Suurim saavutus sellel vanakesel H100 läbimine.
Liigub vähemalt selle hooaja veel.
Keskmine kiirus 30 km haanjas kruusal 23-25
Võiks öelda et hästi teeninud ja ise olen rahul.
(Päris hea oli mälu värskendada)
..no ma kaalun ka umbes nii palju ja ratast oma sõidustiiliga just väga ei hellita, samas pole mul nelja aasta jooksul kumm kordagi katki läinud. Enamasti tuleks süüdlast otsida kas siis ebakvaliteetsetes rehvides, sisekummides, paigaldamisel või valel rõhul. Enda ratta kummides hetkel 4 Bari sees ja vähemaks väga lasta ei tahaks (4,5 maksimum). 4 bari juures kipub ratas maastikul kurvides küll veidi rohkem libisema aga üldiselt pole probleeme olnud. Täna näiteks käisin sõbraga sõitmas ja kesklinnas läks tal kumm katki. Süüdlaseks antud juhul liiga madal rehvirõhk... Statoilis teist kummi kontrollides oli seal ainult 1 bar kuigi rehvi peale märgitud minimum oli 2,5 bariskogvarg kirjutas:trek 810
Saadud tasuta 2000 a vist (Oli mingi uno raadio mäng)
Esimese õhukummi vahetasin järgmisel päeval, teise õhukummi nädala pärast, kolmanda järgmisel suvel peale esimest sõitu.
OK kaalusin siis vist u. 110-115 kg
Oo jaa, see viga võis olla ka minul, sest kindlasti ei olnud siis kummis 3,5 bari, nüüd kui sõidan 3,5 kuni 4,5 bar-iga(vahest isegi 5-ga) ei ole probleeme olnud. Sul võib täitsa õigus olla.mmz kirjutas:..no ma kaalun ka umbes nii palju ja ratast oma sõidustiiliga just väga ei hellita, samas pole mul nelja aasta jooksul kumm kordagi katki läinud. Enamasti tuleks süüdlast otsida kas siis ebakvaliteetsetes rehvides, sisekummides, paigaldamisel või valel rõhul. Enda ratta kummides hetkel 4 Bari sees ja vähemaks väga lasta ei tahaks (4,5 maksimum). 4 bari juures kipub ratas maastikul kurvides küll veidi rohkem libisema aga üldiselt pole probleeme olnud. Täna näiteks käisin sõbraga sõitmas ja kesklinnas läks tal kumm katki. Süüdlaseks antud juhul liiga madal rehvirõhk... Statoilis teist kummi kontrollides oli seal ainult 1 bar kuigi rehvi peale märgitud minimum oli 2,5 bariskogvarg kirjutas:trek 810
Saadud tasuta 2000 a vist (Oli mingi uno raadio mäng)
Esimese õhukummi vahetasin järgmisel päeval, teise õhukummi nädala pärast, kolmanda järgmisel suvel peale esimest sõitu.
OK kaalusin siis vist u. 110-115 kg
Omal sai juppidest üles ehitatud selline masin: CORRATEC FREERIDE X-TREME 2002, amort:MARZOCCHI JUNIOR T 2001 QR20, pidurid:XT BR-M755, käiguvahetaja taga: XT M750, ees:TRUVATIV BOXGUIDE DH 2005, sadula post:CORRATEC ZZYZX, pöiad: ALEXRIMS DISC SUPRA-D PRO, rummud; TIMELESS DISC rehvid:NOKIA GAZZALODI 2,6x26''
;Kube hellaks;
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
reimers66 kirjutas:OT: rahvas võix ikka pildi ka oma rattast juurde panna siia
mina võin pilte küll näidata, ja muidugi rahvas pange ikka pildid ka ülesse...mina sain nüüd hiljuti siis tutika classic team xt/lx õnnelikuks omanikuks, lust nüüd kohe sõita ja pildid aadressil http://www.2k.pri.ee/classic_team/
ära palun riku ilusat ratast helkuritega, ventiili korkide ega hammakate panniga muidu kena pillkristjan07 kirjutas:reimers66 kirjutas:OT: rahvas võix ikka pildi ka oma rattast juurde panna siia
mina võin pilte küll näidata, ja muidugi rahvas pange ikka pildid ka ülesse...mina sain nüüd hiljuti siis tutika classic team xt/lx õnnelikuks omanikuks, lust nüüd kohe sõita ja pildid aadressil http://www.2k.pri.ee/classic_team/
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Väljavõte LE-st:reimers66 kirjutas:kristjan07 kirjutas: ...ära palun riku ilusat ratast helkuritega, ventiili korkide ega hammakate panniga muidu kena pill
208. Jalgrattal peab olema
1. töökorras pidur ja signaalkell;
2. vähemalt ühe ratta mõlemal küljel kollane helkur;
3. pimeda ajal või halva nähtavuse korral sõites ees valge ja taga punane tuli või viimast asendav punane helkur.
Kui rattur 'laseb vett' liikluseeskirjadele, siis miks ta viriseb autojuhtide ja jalakäijate peale ?
PS. Helkurid saab alati võistluste ajaks ajutiselt maha keerata ...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
miks ei või hammakate ja keti vahel olla lihtsat plastikust ketast?reimers66 kirjutas: ära palun riku ilusat ratast helkuritega, ventiili korkide ega hammakate panniga muidu kena pill
ise olen vähemalt kahel korral suutnud raami-käikarit-kodaraid vahetada/parandada selle pisikese detaili puudumise tõttu. edaspidi üritan oma ratastele selle ikka paigaldada.
tahaks näha inimest kes sõidab tagant suure kettaga 27käigu puhul seda küll ei juhtu vähemalt minul ja pann riivab silma!
no mind see LE küll ei tõmba ! esiteks helkurid kolisevad,vilisevad ja nagunii kukuvad kohe küljest ära! samas see on juba võistlusklassi pill ja
sellele enam ei sobi helkurid ja asjad
no mind see LE küll ei tõmba ! esiteks helkurid kolisevad,vilisevad ja nagunii kukuvad kohe küljest ära! samas see on juba võistlusklassi pill ja
sellele enam ei sobi helkurid ja asjad