Tartu Rattaralli
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tundus, et paljud baigiga vennad ei osanud grupis teistega arvestada. Üks selline ka minu asfaldile saatis. Kuigi ise ka baigiga, siis üritasin jälgida ka mis tagapool toimub ja vajadusel enda manöövritest märku anda. Samuti üritasin võimalikult otsest sõidujoont hoida, niipalju kui see eespool olijate tegevuse tõttu võimalik oli.
Oddo
Grupis sõitmine ja mitte sõita oskamine ka varem mitmesugustes foorumites olnud jututeemaks.
Äkki keegi teadjatest mnt meestest viitsib kuskile mingi maakeelse teoreetilise grupi sõidu juhendi üles kribada - arvan, et enamik kes grupis lollusi teevad, teevad seda lihtsalt rumalusest, mitte pahatahtlikkusest.
PS: ise Tartu rattarallil ei osalenud ja lollusi ei teinud:)
Äkki keegi teadjatest mnt meestest viitsib kuskile mingi maakeelse teoreetilise grupi sõidu juhendi üles kribada - arvan, et enamik kes grupis lollusi teevad, teevad seda lihtsalt rumalusest, mitte pahatahtlikkusest.
PS: ise Tartu rattarallil ei osalenud ja lollusi ei teinud:)
espordis mingi mõttevahetus oliEreliukas kirjutas:Grupis sõitmine ja mitte sõita oskamine ka varem mitmesugustes foorumites olnud jututeemaks.
Äkki keegi teadjatest mnt meestest viitsib kuskile mingi maakeelse teoreetilise grupi sõidu juhendi üles kribada - arvan, et enamik kes grupis lollusi teevad, teevad seda lihtsalt rumalusest, mitte pahatahtlikkusest.
PS: ise Tartu rattarallil ei osalenud ja lollusi ei teinud:)
Ruve ja priidik võiks ette võtta ja kokku kirjutada, vbolla on siin mõni roadie veel...
Ei osalenud samuti sel aastal. Sest eelmisel aastal osalesin lollga (pikk distants) ja enam ei taha. Tookord ühest kobarast pääsesin, teisest mitte. Ei istu see sirgete lenksudega grupis pidevalt ohu piiril sõitmine. Bikega muidu ka natuke mõttetu.Ereliukas kirjutas:
PS: ise Tartu rattarallil ei osalenud ja lollusi ei teinud:)
Mõned sellid vist ei oska pidurit vajutada - täiesti sirge tee ja äkki tuvastad, et eesmine ratas pidurdab täiega. Min kukkumine oli ka ikka väga kahtlase koha peal - jummala sirge tee ja veits allamäge ka kus nagu midagi oodata pole - aga näed! Õnnesks väga puruks pole. Kas keegi sellisets rattakuhilast üle pole sõitnud? Bike peaks ju sobiv olema
Nonii, tea kas julgebki oma aega siia panna? 5h 13min, nii 8 minutit parem kui eelmine aasta. Eks see 133km ole rohkem selline ... kaitseingli olemasolu kontroll. Näiteks kusagi 11.45 paiku sadakond meetrit enne Pangodi TP-d sai üks vanem mees kas südameataki, päikesepiste vms. Igatahes minu ees ta külje peale käis. Ja oli ... mitte eriti heas korras.
Aga see on vist UCI reeglite järgimine, et hädasolijast tuleb mööda kimada ja mitte kontrollida, et kas saab kuidagi aidata? Mina ja üks Merida mees olime ainsad, kes raatsisid sadulast maha ronida ja vaadata, et kas saab kuidagi aidata. Õnneks oli kiirabi mõne minutiga platsis ja loodetavasti sellel kannatanul tervis paraneb.
Aga see on vist UCI reeglite järgimine, et hädasolijast tuleb mööda kimada ja mitte kontrollida, et kas saab kuidagi aidata? Mina ja üks Merida mees olime ainsad, kes raatsisid sadulast maha ronida ja vaadata, et kas saab kuidagi aidata. Õnneks oli kiirabi mõne minutiga platsis ja loodetavasti sellel kannatanul tervis paraneb.
Lühikese muljed (romaan)
Hakka või kartma, ei julge oma lühikese distantsi elamusi jagadagi, kuna kõik seltsimehed-naised pikal käisid...........
Alustuseks väike motivatsioon pika maa meestele. Kd Juri Molevil läks täpselt nii õnnetult, et Riia ringil purunes kumm, varukumm oli katki, tehnilise autot ei tulnud, kõne minu telefonilt treenerile paljastas kurva tõe, et too juba teab kus. Kui juba kõik need viimasedki sõitjad olid ammu läinud, sai ta stardist kutsutud V+ bussi abiga taas rajale. Kaotatud aeg ca 12-15 minutit. Tema lõpuaeg 3:51. Sellest maha seisuaeg, saame 3:36. See on siis Rattaralli eraldistardist (üksi sõites). Kõik, kes 300 kohast tagapool, pidid number 24 selga nägema. Tehke järgi või makske kinni.
Enda muljed. Läksin ilma numbrita ja igasuguse häbitundeta sõidule peale Riia mäe otsast. Ei näinud mingisugust mõtet maksta lühikese raja sõitmise eest, sest TM on liiga ahneks ja ülbeks läinud. Ja nagu selgus, oli see üks äraütlemata õige otsus, sest tänu sellele ei pidanud mõtlema kuidas ikka finishis võimalikult head kohta saada. Väljendus see selles, et sai mehemoodi TÖÖD tehtud. Suureks üllatuseks läks juba esimesel kilomeetril ära ca 10-ne punt ja sinna ma ennast sokutasin. Keegi ei virisenud, vingerdanud, kõik tegid oma töö vedamisel ära, isegi nõrgemad baigi vennad. 15 km peal toimus loomulik selektsioon ja järgi jäi 5 meest (3 Tartu contra 2 Tallinn). Ja trassi pikima tõusu lõpus need “mägedepojad” tuld andsid ja minema läksid. Algas sõidu parim osa. Taganttuule otsal Elvasse ei näinud enam üldse pointi vahetada, vedasin järjest mitu minutit. Fantast oli lennata väikses grupis kiirusega 45-50 ja rafas ergutas “liidrid pole kaugel”. Tunne oli “I`m the MAN”! Kõik ilus purunes kuskil Elva ja Tartu vahel, kui kaugelt hakkas paistma suuuur punt. Tugev küljetuul oli oma töö teinud ja jalg oli sodi. Oleks Tartuni ees vastu pidanud, aga lihtsalt motivatsiooni polnud pingutada. Jalg sirgeks ja grupi taha loksuma. Grupi tegelikust tempost andis märku varsti 140-150 vahele kukkunud pulss. Lõpus üritasin veel midagi uut teha – ühte oma kahest kaaslasest (veel baigiga!) lõpuspurdiks lahti vedada, aga see ebaõnnestus kahjuks, manööver sai tehtud liiga vara.
Sellise sõiduga sain kordades rohkem positiivseid emotsioone ja soovitan kõigil meestel, kes tööd rabavad laiskurite grupis või ees, teha seda suure uhkusetundega!
Alustuseks väike motivatsioon pika maa meestele. Kd Juri Molevil läks täpselt nii õnnetult, et Riia ringil purunes kumm, varukumm oli katki, tehnilise autot ei tulnud, kõne minu telefonilt treenerile paljastas kurva tõe, et too juba teab kus. Kui juba kõik need viimasedki sõitjad olid ammu läinud, sai ta stardist kutsutud V+ bussi abiga taas rajale. Kaotatud aeg ca 12-15 minutit. Tema lõpuaeg 3:51. Sellest maha seisuaeg, saame 3:36. See on siis Rattaralli eraldistardist (üksi sõites). Kõik, kes 300 kohast tagapool, pidid number 24 selga nägema. Tehke järgi või makske kinni.
Enda muljed. Läksin ilma numbrita ja igasuguse häbitundeta sõidule peale Riia mäe otsast. Ei näinud mingisugust mõtet maksta lühikese raja sõitmise eest, sest TM on liiga ahneks ja ülbeks läinud. Ja nagu selgus, oli see üks äraütlemata õige otsus, sest tänu sellele ei pidanud mõtlema kuidas ikka finishis võimalikult head kohta saada. Väljendus see selles, et sai mehemoodi TÖÖD tehtud. Suureks üllatuseks läks juba esimesel kilomeetril ära ca 10-ne punt ja sinna ma ennast sokutasin. Keegi ei virisenud, vingerdanud, kõik tegid oma töö vedamisel ära, isegi nõrgemad baigi vennad. 15 km peal toimus loomulik selektsioon ja järgi jäi 5 meest (3 Tartu contra 2 Tallinn). Ja trassi pikima tõusu lõpus need “mägedepojad” tuld andsid ja minema läksid. Algas sõidu parim osa. Taganttuule otsal Elvasse ei näinud enam üldse pointi vahetada, vedasin järjest mitu minutit. Fantast oli lennata väikses grupis kiirusega 45-50 ja rafas ergutas “liidrid pole kaugel”. Tunne oli “I`m the MAN”! Kõik ilus purunes kuskil Elva ja Tartu vahel, kui kaugelt hakkas paistma suuuur punt. Tugev küljetuul oli oma töö teinud ja jalg oli sodi. Oleks Tartuni ees vastu pidanud, aga lihtsalt motivatsiooni polnud pingutada. Jalg sirgeks ja grupi taha loksuma. Grupi tegelikust tempost andis märku varsti 140-150 vahele kukkunud pulss. Lõpus üritasin veel midagi uut teha – ühte oma kahest kaaslasest (veel baigiga!) lõpuspurdiks lahti vedada, aga see ebaõnnestus kahjuks, manööver sai tehtud liiga vara.
Sellise sõiduga sain kordades rohkem positiivseid emotsioone ja soovitan kõigil meestel, kes tööd rabavad laiskurite grupis või ees, teha seda suure uhkusetundega!
Kirsa:
Kõik olid sinna lühikese peale maru isuga tulnud - baikidel slikid all või siis üldse maanteeratastega. Ja väga vihane andmine käis kah - nagu oleks lühikese maa võitjale kõva auhind tulemas.
Kui Sul on mõru maik suus selle pärast, et Sa ei võitnudki lühikest distantsi, siis kahju küll. Ma ei saa aru, mis rattaga ma asfaldisõidule siis tulema oleks pidanud, kui mitte maantee omaga? See, et Eestis on need paksu kummiga MTB-d nii levinud, on meie enda teha. Mujal sõidavad enamus ikka õige rattaga. Ja lühike distants ei ole harrastajatele, vaid lihtsalt lühem. Ka nt Durand oleks seda sõita võinud. Auhinda ei jagatud, aga ikka kõik see mees uurib lühikese protokolli ajalises järjestuses ja vaatab mitmes ise oli.
Kõik olid sinna lühikese peale maru isuga tulnud - baikidel slikid all või siis üldse maanteeratastega. Ja väga vihane andmine käis kah - nagu oleks lühikese maa võitjale kõva auhind tulemas.
Kui Sul on mõru maik suus selle pärast, et Sa ei võitnudki lühikest distantsi, siis kahju küll. Ma ei saa aru, mis rattaga ma asfaldisõidule siis tulema oleks pidanud, kui mitte maantee omaga? See, et Eestis on need paksu kummiga MTB-d nii levinud, on meie enda teha. Mujal sõidavad enamus ikka õige rattaga. Ja lühike distants ei ole harrastajatele, vaid lihtsalt lühem. Ka nt Durand oleks seda sõita võinud. Auhinda ei jagatud, aga ikka kõik see mees uurib lühikese protokolli ajalises järjestuses ja vaatab mitmes ise oli.
Re: Lühikese muljed (romaan)
mullu tallinna rattarallil rabasin tallinnast keilani, nüüd tartust otepääni, otepää ringi ja kuni hellenurmeni. sealt edasi tegin ka eraldistarti kuni lõpuni, sest haamer tuli ja punt läks. stardis olen nõrk ja ei saa alguse kõrge tempoga kaasa. satun puntidesse kus vaid loksujad sees ja siis paari-kolme mehega peab neid lambaid vedama. selge, et sellise jama peale saab lõpuks haamri. peab midagi välja mõtlemaAlvaro kirjutas: .... ja soovitan kõigil meestel, kes tööd rabavad laiskurite grupis või ees, teha seda suure uhkusetundega!
Re: Lühikese muljed (romaan)
Kui ma ei eksi, siis pani ta meie grupist mööda kuskil Restu risti ja Sihva vahel. Pani grupist nagu sittuvast kassist mööda. Avaldas muljet ja tekitas väikest deprekat.Alvaro kirjutas:Kd Juri Molevil läks täpselt nii õnnetult ... Kaotatud aeg ca 12-15 minutit. Tema lõpuaeg 3:51. Sellest maha seisuaeg, saame 3:36. See on siis Rattaralli eraldistardist (üksi sõites). Kõik, kes 300 kohast tagapool, pidid number 24 selga nägema. Tehke järgi või makske kinni.
Vast oleks siin abi velo.clubbers teami ühistööst, eeldusel muidugi, et tase on teataval grupil sama. Selliselt võiks ju eest minekuidki üritada.erikr kirjutas:...selge, et sellise jama peale saab lõpuks haamri. peab midagi välja mõtlema.
just: midagi tuleb välja mõelda. Pasakottide vedamisest on ikka tõsine siiber . Aga omaette grupp, eriti, kui pole väga vinged sõidumehed, saab olla 6-8 meest. Siis on vedajate rotatsioon juba sedavõrd hea, et vahepeal, saab taga ära taastuda.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
ega midagi polegi eriti teha, tuleb lihtsalt neile asjad selgeks teha. Algul ilusasti öeldes ja pärast siis juba karmimalt.muaddib kirjutas:just: midagi tuleb välja mõelda. Pasakottide vedamisest on ikka tõsine siiber .
Muidu ise sõitsin ka sellest kõige esimeses grupis, kuni sinna jäi järgi 5 meest, siis läks asi liiga karmiks ja jäin lõpuks maha. Aga sõit jätkus varsti jälitajate grupis, kus sai ikka neid laiskvorste vedatud..
Kui me siin peale Viljandi TEC etappi rääkisime sellest, kuidas Gretekest aidati ja nügiti on nüüd aeg rääkida sellest, kuidas Riina Toomist mingi suuremat sorti prillidega vanamees nügis ja aitas (vist treener). Küsimus ei olegi vast selles, et ta aitas, vaid selles kuidas ta seda tegi. Enne 2 korda Otepäle jõudmist (enne tõusu) vanamees lihtselt "puhastas" Riina tee muudest sõitjatest ära. Lihtsalt sõna otseses mõttes rammis umbes 5-8 tegelast kraavi pervele (mind kaasa arvatud) , et Riina saaks enne tõusu parema positsiooni. Mul ei ole midagi selle vastu, et naisi rajal aidatakse, aga see oli juba veidi liiast. Selle tulemusena sõitsin ma muru peale ja jäin grupis praktiliselt viimaseks. Hea et püsti jäin. Ma saa aru ,et tegelikult on see teamwork üks tähtis osa grupisõidust no, aga come on, see on siiski rahvaspordi üritus. Lisaks lükkas ta Toomist pidevalt jõuga edasi, mille tulemusena ta ise teistele sõitjatele otsa vaarus
Aga aitab virisemisest lihtsalt selline lugu oli, ja mitte väga meeldiv.
Aga aitab virisemisest lihtsalt selline lugu oli, ja mitte väga meeldiv.
ühisgrupp
Lugedes järelkaja, siis ca 4:00-4:20 lõpetajaid suht palju + tean ise veel min. 1-te kes ei kirjuta aga oleks ka tegija. Tallinna Rattaralli toimub tõenäoliselt ka see aasta ja siis saaks juba proovida nö. teamitööd kui soovijaid jätkuks. Isiklik arvamus selline, et 'harrastajate' teami puhul ei oleks oluline niivõrd iga tegelase koht vaid hea aeg ja terved luud/kondid/nahk/ratas etc. Või mis teised arvavad?
Re: ühisgrupp
just. Oleks laiskvorstide pande korralikult tööd teinud, oleks kõigi aeg ses pundis 15-20 min parem tulnud. Nüüd aga kaotati ajas ja võit kohtade arvestuses suht ebaselge.harles kirjutas:Lugedes järelkaja, siis ca 4:00-4:20 lõpetajaid suht palju + tean ise veel min. 1-te kes ei kirjuta aga oleks ka tegija. Tallinna Rattaralli toimub tõenäoliselt ka see aasta ja siis saaks juba proovida nö. teamitööd kui soovijaid jätkuks. Isiklik arvamus selline, et 'harrastajate' teami puhul ei oleks oluline niivõrd iga tegelase koht vaid hea aeg ja terved luud/kondid/nahk/ratas etc.
Bikega sõites kaotab nagunii aasta-aastalt kohas TRR-il, sest maantekate osakaal hakkab suurenema, arvan. Või läheb üldisne tase siiski paremaks. Aga isikliku aja parandamine on ju alati võimalik.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: ühisgrupp
muaddib kirjutas:harles kirjutas:Lugedes järelkaja, siis ca 4:00-4:20 lõpetajaid suht palju + tean ise veel min. 1-te kes ei kirjuta aga oleks ka tegija. Tallinna Rattaralli toimub tõenäoliselt ka see aasta ja siis saaks juba proovida nö. teamitööd kui soovijaid jätkuks. Isiklik arvamus selline, et 'harrastajate' teami puhul ei oleks oluline niivõrd iga tegelase koht vaid hea aeg ja terved luud/kondid/nahk/ratas etc.
just. Oleks laiskvorstide pande korralikult tööd teinud, oleks kõigi aeg ses pundis 15-20 min parem tulnud. Nüüd aga kaotati ajas ja võit kohtade arvestuses suht ebaselge.
Bikega sõites kaotab nagunii aasta-aastalt kohas TRR-il, sest maantekate osakaal hakkab suurenema, arvan. Või läheb üldisne tase siiski paremaks. Aga isikliku aja parandamine on ju alati võimalik.
Ma kardan et need lasikvorstid on sellised kes ei jõua lihcalt tööd teha. Kuii nad olex ette läinud ja seal nacc ryganud olex peagi tempo alla langend ja nii olex kaotus palju suurem olnud. VOT
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Kahju et tänapäeval ilma vastavate märkideta (:) ;) ja muud smailid) ei saada enam aru mis on irooniline või naljalause.Alvaro kirjutas: Kui Sul on mõru maik suus selle pärast, et Sa ei võitnudki lühikest distantsi, siis kahju küll. Ma ei saa aru, mis rattaga ma asfaldisõidule siis tulema oleks pidanud, kui mitte maantee omaga? See, et Eestis on need paksu kummiga MTB-d nii levinud, on meie enda teha. Mujal sõidavad enamus ikka õige rattaga. Ja lühike distants ei ole harrastajatele, vaid lihtsalt lühem. Ka nt Durand oleks seda sõita võinud. Auhinda ei jagatud, aga ikka kõik see mees uurib lühikese protokolli ajalises järjestuses ja vaatab mitmes ise oli.
Ei ole üldse mõru maik suus, ma arvan et mul läks väga hästi enda kohta, mingeid ämbreid või krampe ei olnud. Lihtsalt "äge" oli seda rahmeldamist vaadata. Mul oli sõidu ajal nägu naerul ja seda juttu siia kirjutades.
njah, sai siis ka käidud ja sai sõidetud ka (lühikest distantsi ) Järgmine aasta kindlalt pikale, kuna lühike liiga lihtne tundus (vahepeal laskus pulss 130 peale). Start oli muidugi vägev. Kuna sai ennast suhteliselt hilja registreeritud, siis oli ka strdinumber kehv ja startida tuli u 1000 sõitja tagant. Ja nii ma siis sõitsing mööda riia maanteed pulsiga kuni 190, et kuhugi normaalsesse gruppi jõuda. Ise ka ei uskund, et tervis vastu pidas sellele tulistamisele kohe stradis. No ja peagi oli mingi punt käes. Küsisin, et palju siis veel eespool rahvast on - öeldi et kõvasti No siis ei jäänud muud üle kui tuld sealt grupist. Kutsusin veel ühe mehe kaasa, aga too ütles, et kahekesi me kaugele ei jõua. Võta näpust, aga peagi olin ma järgmisel grupil sabas. Ja sinna gruppi ma jäin kuni lõpuni. Tempo oli piisavalt kiire, et eest oleks raske olnud ära minna, ja kõige esimene grupp oli ka ammu läinud. Nagu juba eelpool mainiti, siis tööd tegid ainult käputäis mehi. Ise üritasin ka ikka vedada kui tempo juba liiga alla vajuma hakkas. Ühest kukkumisest pääsesin napilt, kui mu kõrval kaks seppa kokku panid ja külakuhja tekitasid Kui juba tartus tagasi, siis hakkasid üksikud maanteevennad eest ära tahtma, aga mitte ei lasknud Finis oli ka vägev, nii kui sirge paistis lasin nii palju kui torust tuleb, aga üks kurivaim jõudis oma maanteega ikka ette Lõpp hea kõik hea. Selline staari tunne tuleb ikka seda maanteed sõites Järgmine aasta siis 133 ja kui maantee vokki juba pole siis ette kindlasti 46h. Praegusest 42 jäi ikka kohati väheks Aga see tiimi koostöö mõte on küll vägev. Mina oleks küll nõus ennast ohverdama kellegi parema nimel OK liiga pikk tuli....Ah jaa päevitus on vägev
Re: ühisgrupp
Ise olen küll aasta-aastalt kohta parandanud lollga sõites. Sel aastal tundus tase isegi madalam olema. Koht paranes mitmekümne koha võrra (300 alguses), samas aeg oli u. 3 minutit kehvem. Aeg ja koht oleks muidugi veel paremad olnud, aga Elva TP-s jäin oma lolluse tõttu suurest grupist maha, mis lõpetas 3:45 kandis.muaddib kirjutas:just. Oleks laiskvorstide pande korralikult tööd teinud, oleks kõigi aeg ses pundis 15-20 min parem tulnud. Nüüd aga kaotati ajas ja võit kohtade arvestuses suht ebaselge.harles kirjutas:Lugedes järelkaja, siis ca 4:00-4:20 lõpetajaid suht palju + tean ise veel min. 1-te kes ei kirjuta aga oleks ka tegija. Tallinna Rattaralli toimub tõenäoliselt ka see aasta ja siis saaks juba proovida nö. teamitööd kui soovijaid jätkuks. Isiklik arvamus selline, et 'harrastajate' teami puhul ei oleks oluline niivõrd iga tegelase koht vaid hea aeg ja terved luud/kondid/nahk/ratas etc.
Bikega sõites kaotab nagunii aasta-aastalt kohas TRR-il, sest maantekate osakaal hakkab suurenema, arvan. Või läheb üldisne tase siiski paremaks. Aga isikliku aja parandamine on ju alati võimalik.
hea mõte, kuid kahekesi ära ei lähe, kui ühtegi gruppi eespool ei paista. Kas niimoodi üle grupi esimese otsa karjudes "kõvemad mehed, paneme nüüd minema" on ka midagi toimunud. On kellegil kogemusipriidik kirjutas:Kui tunnete et jõudu on rohkem kui teistel siis otsige alati mõni värskem vend, leppige kokku ja vähemalt üritage.
No et kas kisa ka tehakse, või sosistatakse midagi vaikselt, "omameeste keeles".
Ja kuidas sa hindad, kes on värske, kes mitte. 60 km. peal olid kõik vist värsked, aga tööd ei tehtud ikka.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
ilmselt jälle mingi teatud ringkondade nali. Informaator Madis nimetab Jaanus Prükkelit vähemal3 3x iga võistluse jooksul kus Jaanus kaasa teeb Eesti raskeimaks tegevratturiks. Müts maha mehe ees kes rabab ala mida armastab, hoolimata sellest, et kehaehitus ei vasta klassikalistele arusaamadele....Klemm kirjutas:Mis teema see on?UrmasL kirjutas:Vedas, et Prükkeli käest pähe ei saanud...kus siis selle häbi ots...Klemm kirjutas:.Lõpuni sõitsime 2 selliga, finishis täiesti sodi - aeg 3.51
Espordi foorumites esineb oma eesnimega. On KJK direktor ning tegeleb Marini maaletoomisega. Selle aasta Mynthon Cup korraldaja. Baiki sõita ei jõua (missest, et Crossmax SL all)kuid maanteel peaks kõvem olema.Klemm kirjutas:Mis teema see on?UrmasL kirjutas:Vedas, et Prükkeli käest pähe ei saanud...kus siis selle häbi ots...Klemm kirjutas:.Lõpuni sõitsime 2 selliga, finishis täiesti sodi - aeg 3.51
Tegelikult on selle suures grupis töö tegemisega asjad ka nati keerulised. Seda just eriti "harrastajate" klassis. Põhjus selles, et kui grupp suur ja peaks toimuma rotatsioon, siis grupisõidu oskuste puudumise tõttu võib selline orgunn lõppeda kägaraga. Ise nt olin alguses aktiivne kui oli vaja end korralikku gruppi imeda ja jalg soojaks saada. Üritasin siis mingis 10-20 mehelises grupis karusselli orgunnida, mis ka osaliselt õnnestus, kuid tehniliselt oli ikka vildakas küll (nt jäädi kõrvale sõitma jne). Elva-Tartu otsal istusin meelega grupi tagaosas, kuna ei riskinud ette trügima hakata (oli ju grupis siis ka oma jagu lühikese sõitjaid, kes - sorry kui keegi isiklikult võtab - olid silmnähtvalt kehvemate grupisõidu oskustega, aga pauku veel täis ja tegelesid "browni liikumisega" - vähemalt sel hetkel ja selles koosluses), kuigi matkatempo käis ükshetk ikka kõvasti pinda. Seega arvan, et vedamine on viisakas ja tore, aga teha seda puhtalt altruismist pole mõtet.
PS! Korraliku vedamistöö osas on mul parimad kogemused Tallinna Rattarallilt, kus asi on vähemalt minu gruppides töötanud nii 70-80 %-se efektiivsusega. Tallinna mehed normaalsemad?
PS! Korraliku vedamistöö osas on mul parimad kogemused Tallinna Rattarallilt, kus asi on vähemalt minu gruppides töötanud nii 70-80 %-se efektiivsusega. Tallinna mehed normaalsemad?
Baiki sõita ei jõua aga ikka sõidab (ka Vooremaad ntx), mis on iseenesest saavutus omaette. Maanteel on kõva tänu kogemusele ja tõenäoliselt ka nahhaalsusele, mis paistab välja tema jutust.UrmasL kirjutas:Prükkel ... Espordi foorumites esineb oma eesnimega. On KJK direktor ning tegeleb Marini maaletoomisega. Selle aasta Mynthon Cup korraldaja. Baiki sõita ei jõua (missest, et Crossmax SL all)kuid maanteel peaks kõvem olema.
PS! Muuseas arvestage sellega, et kui teil pole Marin'i, siis on teil järelikult mingi pann (kaudne tsiteering).
No siis tõesti vedasMati kirjutas:Baiki sõita ei jõua aga ikka sõidab (ka Vooremaad ntx), mis on iseenesest saavutus omaette. Maanteel on kõva tänu kogemusele ja tõenäoliselt ka nahhaalsusele, mis paistab välja tema jutust.UrmasL kirjutas:Prükkel ... Espordi foorumites esineb oma eesnimega. On KJK direktor ning tegeleb Marini maaletoomisega. Selle aasta Mynthon Cup korraldaja. Baiki sõita ei jõua (missest, et Crossmax SL all)kuid maanteel peaks kõvem olema.
PS! Muuseas arvestage sellega, et kui teil pole Marin'i, siis on teil järelikult mingi pann (kaudne tsiteering).
esimest korda
Esimest korda Rallil sõites, pean tõdema, et mul tuli just kogemustest puudust. Ma mõtlen seda, et sõitsin kogu tee samas grupis (lõpuaeg 4.06) ja kui ma esimesel 100 km tundsin et võiksin minna etteotsa vedama, siis ei saanud kuidagi grupist välja. Kui sain etteotsa, siis tekkis probleem, et ei tuldud etteantud tempoga kaasa, kuhu sa niimoodi üksi või kahekesi ikka lähed. Viimased 30 km oli küll mul hea meel, et sain sõita suures grupis, õnneks õnnetus vältida kahte kukkumist, mis seal grupis toimusid ja lõpusirgel oli jalg ikka väga pehme, polnud ma ju sellel hooajal üle 60 km otsi teinud.
ma ei tea mis neile ei meeldinud, ma sain sealt kõike mida vaja, inimesed abivalmid ja lahked. oli kaasavõtmiseks pudeleid jne. lõpu toitlustamine on küll sellele organisatsioonile pidevalt üle jõu käinud just korraldamise poole pealt, kraami jagub kuid ette ei suudeta nii suurele inimhulgale kiirelt anda.taavid kirjutas:vaatasin esport.ee-st hääletustulemusi rattaralli kohta. teeninduspunktide korraldus oli 1.9. samas ülejäänud asjad olid kõik >4.6. mis seal siis teenindusega lahti oli?
Teeninduspunktid - no kellel positiivsed, kellel negatiivsed. Minu hinne oleks 2 olnud.
Ainus positiivne asi oli jook pudelis.
Negatiivne - teenindajad arvasid et 30 km/h sõtvad ratturid haaravad lahtise joogitopsi niikui naksti ja nad ei pea üldse ennast liigutama.
Isegi pudeleid andes suutis üks vend neid kaks tükki maha pillata, enne kui kolmas pihku jäi. Vaevalt et selles rattur ainult süüdi oli.
Ainus positiivne asi oli jook pudelis.
Negatiivne - teenindajad arvasid et 30 km/h sõtvad ratturid haaravad lahtise joogitopsi niikui naksti ja nad ei pea üldse ennast liigutama.
Isegi pudeleid andes suutis üks vend neid kaks tükki maha pillata, enne kui kolmas pihku jäi. Vaevalt et selles rattur ainult süüdi oli.
Ah, mis te virisete - täiskasvanud olete ju ikkagi, mitte mingid teismelised.
Tulemuse järgi sul ju selline sõit (Priidikul), et korraks (10 sekundiks) seisma jääda ei oleks ju kohta nüüd oluliselt halvendanud. Pealegi, esikoha lootused olid ju niigi kadunud? Ning sinusuguse lihasmassiga ratturil (heas mõttes) ei tohiks ju olla probleem 0,75l pudeleid 4tk kaasa võtta (2 tükki raamile ja 2 selga).
Pealegi, Euroopa mastaabis ei tõesta ju suurt midagi kohaga esimese paarisaja hulgas? Tõeline test oleks ikka näiteks a la Tirooli Rattaralli. Marsruut Bludenz-Bielerhöhe-Landeck näiteks. Kes on Silvretta Alpiteel sõitnud, teab mida oodata. Isegi autoga oli raske, mis siis ratturitest (keda oli ikka kümnete kaupa, siis kui seal autoga käisin) rääkida . Ise tahaks ikka mingi aeg ennast testida, et mis hetkel sadulast ronin.
Aga kui tõsiselt rääkida, siis mis näiteks mujal Euroopas Tartu Rattarallile vastavad üritused oleks?
Lauri.
Tulemuse järgi sul ju selline sõit (Priidikul), et korraks (10 sekundiks) seisma jääda ei oleks ju kohta nüüd oluliselt halvendanud. Pealegi, esikoha lootused olid ju niigi kadunud? Ning sinusuguse lihasmassiga ratturil (heas mõttes) ei tohiks ju olla probleem 0,75l pudeleid 4tk kaasa võtta (2 tükki raamile ja 2 selga).
Pealegi, Euroopa mastaabis ei tõesta ju suurt midagi kohaga esimese paarisaja hulgas? Tõeline test oleks ikka näiteks a la Tirooli Rattaralli. Marsruut Bludenz-Bielerhöhe-Landeck näiteks. Kes on Silvretta Alpiteel sõitnud, teab mida oodata. Isegi autoga oli raske, mis siis ratturitest (keda oli ikka kümnete kaupa, siis kui seal autoga käisin) rääkida . Ise tahaks ikka mingi aeg ennast testida, et mis hetkel sadulast ronin.
Aga kui tõsiselt rääkida, siis mis näiteks mujal Euroopas Tartu Rattarallile vastavad üritused oleks?
Lauri.
Maanteevõistlustel võib ka üheks sekundiks seisma jäämine sind grupist maha jätta.Kui grupi järgi on saatemasinad,siis saab nende taga ikka järgi,aga kui ei ole on juba raske üksi grupp kätte saada...priidik oli vist koos kahe teise tüübiga,seisma jäädes oleksid nad nagunii eest läinud...LauriA kirjutas:Ah, mis te virisete - täiskasvanud olete ju ikkagi, mitte mingid teismelised.
Tulemuse järgi sul ju selline sõit (Priidikul), et korraks (10 sekundiks) seisma jääda ei oleks ju kohta nüüd oluliselt halvendanud. Pealegi, esikoha lootused olid ju niigi kadunud? Ning sinusuguse lihasmassiga ratturil (heas mõttes) ei tohiks ju olla probleem 0,75l pudeleid 4tk kaasa võtta (2 tükki raamile ja 2 selga).
Mina sõitsin kahe 0.5 l joogi pudeliga ja mulle sellest piisas.Stardis oli valmis ka kolmas pudel,aga vaatasin,et saab ka kahega hakkama ja ei hakanud kaasa vedama.Arvan,et see kes ikka ees pool sõidab võiks küll ise oma joogi kaasa vedada mitte TP-dele loota,sest sealt ei saa nagunii ju seda jooki mida harjunud jooma.
Seda virinat on alati palju ma arvan ka,et iga üks võiks oma joogivarud ikka ise kaasa võtta.
Teenindajad ei tohiga anda ratturitele pudeleid. Ise pead võtma laualt!!!Alvaro kirjutas:Teeninduspunktid - no kellel positiivsed, kellel negatiivsed. Minu hinne oleks 2 olnud.
Ainus positiivne asi oli jook pudelis.
Negatiivne - teenindajad arvasid et 30 km/h sõtvad ratturid haaravad lahtise joogitopsi niikui naksti ja nad ei pea üldse ennast liigutama.
Isegi pudeleid andes suutis üks vend neid kaks tükki maha pillata, enne kui kolmas pihku jäi. Vaevalt et selles rattur ainult süüdi oli.
Re: Lühikese muljed (romaan)
Mina olin see baigivend keda sa väga tublisti aitasid (TÄNX) Lahtivedamisel võin vist aind ennast kiruda, kuna jalg oli üpris pehme ja need, kes selle suure grupiga tulid olid ikka värskemad, aga nohh 14 koha sain kätte, M17 vanuses 2. Ma oleks ise ka rohkem tööd teinud, kui oleks jõudnud, aga ei jõudnud järgmine aasta äkki juba maanteerattaga ja pikal distantsil kohtume... Üks pilt ka mälsetuseks (kui sa seda veel näinud pole) : http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on5&nav_s=Alvaro kirjutas: 15 km peal toimus loomulik selektsioon ja järgi jäi 5 meest (3 Tartu contra 2 Tallinn). Ja trassi pikima tõusu lõpus need ?mägedepojad? tuld andsid ja minema läksid. Algas sõidu parim osa. Taganttuule otsal Elvasse ei näinud enam üldse pointi vahetada, vedasin järjest mitu minutit. Fantast oli lennata väikses grupis kiirusega 45-50 ja rafas ergutas ?liidrid pole kaugel?. Tunne oli ?I`m the MAN?! Kõik ilus purunes kuskil Elva ja Tartu vahel, kui kaugelt hakkas paistma suuuur punt. Tugev küljetuul oli oma töö teinud ja jalg oli sodi. Oleks Tartuni ees vastu pidanud, aga lihtsalt motivatsiooni polnud pingutada. Jalg sirgeks ja grupi taha loksuma. Grupi tegelikust tempost andis märku varsti 140-150 vahele kukkunud pulss. Lõpus üritasin veel midagi uut teha ? ühte oma kahest kaaslasest (veel baigiga!) lõpuspurdiks lahti vedada, aga see ebaõnnestus kahjuks, manööver sai tehtud liiga vara.
velo.clubbers.ee
Re: Lühikese muljed (romaan)
tglt....pean mina hoopis tänx ütlema kuna kukkusin u.7km enne lõppu täiesti grupi keskele(raudteeülesõidu kohal) ja enne kui alvaro ees sind lauri lahti tõmbama hakkas olin ma grupis mingi 70-80 kohal ja kui sa eest vedama hakkasid läxid kõik sõitjad minu eest paremasse rajaserva ning mulle jäi vaba tee spurtida..seetõttu tuli ka M17 klassi esikoht..aga respect to lauri and alvaro..mina olin üx nendest baigivendadest kes enne tatra orgu juhtgrupist maha jäi ja ma ei tea kas ma mäletad alvaro a sa veel julgustasid kusagil linna piiril mind et pole hullu kannatad ära ja meil oli väike diskussioon teemal et minu kummimuster ei ole mnt jaox just parim ..tglt olen ma laurist sitem sõitja ja näex võistlustel kus tal ka natuke õnne on aind ta limitedi tagakummi...Lauri kirjutas:Mina olin see baigivend keda sa väga tublisti aitasid (TÄNX) Lahtivedamisel võin vist aind ennast kiruda, kuna jalg oli üpris pehme ja need, kes selle suure grupiga tulid olid ikka värskemad, aga nohh 14 koha sain kätte, M17 vanuses 2. Ma oleks ise ka rohkem tööd teinud, kui oleks jõudnud, aga ei jõudnud järgmine aasta äkki juba maanteerattaga ja pikal distantsil kohtume... Üks pilt ka mälsetuseks (kui sa seda veel näinud pole) : http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on5&nav_s=Alvaro kirjutas: 15 km peal toimus loomulik selektsioon ja järgi jäi 5 meest (3 Tartu contra 2 Tallinn). Ja trassi pikima tõusu lõpus need ?mägedepojad? tuld andsid ja minema läksid. Algas sõidu parim osa. Taganttuule otsal Elvasse ei näinud enam üldse pointi vahetada, vedasin järjest mitu minutit. Fantast oli lennata väikses grupis kiirusega 45-50 ja rafas ergutas ?liidrid pole kaugel?. Tunne oli ?I`m the MAN?! Kõik ilus purunes kuskil Elva ja Tartu vahel, kui kaugelt hakkas paistma suuuur punt. Tugev küljetuul oli oma töö teinud ja jalg oli sodi. Oleks Tartuni ees vastu pidanud, aga lihtsalt motivatsiooni polnud pingutada. Jalg sirgeks ja grupi taha loksuma. Grupi tegelikust tempost andis märku varsti 140-150 vahele kukkunud pulss. Lõpus üritasin veel midagi uut teha ? ühte oma kahest kaaslasest (veel baigiga!) lõpuspurdiks lahti vedada, aga see ebaõnnestus kahjuks, manööver sai tehtud liiga vara.