DOWNHILL
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
1.Mavicu koha pealt sõna ei võta
2.Xt kettaga on see asi, et vaheta piduripadjad ära. Pane asemele EBC punased. Tuttav Soome triali ning DH sõitja vähemalt soovitas seda.
Üldiselt on aga xt ketas siiski XC jaoks mõeldud. DH jaoks võib nõrgaks jääda. Kuna sa elad Võrus siis ma võin sulle näidata kui hästi/halvasti see pidur töötab.
3.No ja Bomber rockib igast asendist
XT ketta puhul on oluline silmas pidada, et 2003 mudel on universaalne. St. et kaabel on juba valmislõigatud pikkusega. Minu rattal on ees 100 mm käiguga bomber, lenks ei ole ka teab mis eriti kõrgele tõstetud aga kaabel on õnneks täpselt paras. Kujutan ette, et sellel sinu bomberil on see käik vähe pikem kui 100 mm. Seega võib kaabel lühikeseks jääda :/
2.Xt kettaga on see asi, et vaheta piduripadjad ära. Pane asemele EBC punased. Tuttav Soome triali ning DH sõitja vähemalt soovitas seda.
Üldiselt on aga xt ketas siiski XC jaoks mõeldud. DH jaoks võib nõrgaks jääda. Kuna sa elad Võrus siis ma võin sulle näidata kui hästi/halvasti see pidur töötab.
3.No ja Bomber rockib igast asendist
XT ketta puhul on oluline silmas pidada, et 2003 mudel on universaalne. St. et kaabel on juba valmislõigatud pikkusega. Minu rattal on ees 100 mm käiguga bomber, lenks ei ole ka teab mis eriti kõrgele tõstetud aga kaabel on õnneks täpselt paras. Kujutan ette, et sellel sinu bomberil on see käik vähe pikem kui 100 mm. Seega võib kaabel lühikeseks jääda :/
mine käi vällamäel ja kütiorus ära, siis võib edasi rääkida sel teemalCorrosion kirjutas:kuskohal sa seal võrus downhilli sõitma hakkad?
Ma vaatasin ükspäev X-treme channelilt downi võistlusi. Eestis midagi sellist ei ole, sest vennad sõna otseses mõttes kukkusid mäest alla ilma vahepeal pinda puudutamata.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
to urmas382:
no kuigi XT kettaid loetakse ühtedeks maailma parimateks ja XT-l on ka DH 210mm rootoriga variant, siis siiski on mulje jäänud, et DH maailm pole neid väga soojalt vastu võtnud, vaid asjad on rohkem XC valda jäänud. muidu XT kettaid müüs talvel veel NRP (ca 5000kr/tk, kuid eks annab ka veidi tingida ehk). samuti polnud vist 2002a XT-l trosse kaasas, need tuli eraldi osta (alates ca 400kr/tk).
enamus DH mehi kasutab HAYES'i hüdraulilisi ja ka nt kõigil KONA DH/FR ratastel (mis on vist kõige populaarsem selle ala ratta firma) on HAYES'id. aga Hayes'i ei too keegi sisse ja isegi klotse on neile Eestist võimatu saada:(
samuti on MAGURA'l legendaarne DH mudel GUSTAV M, mida loetakse üheks kõige võimsamaks piduriks üldse, ka välimus meenutab asjal rohkem juba MX (motocross) pidurit-metsikult massiivne ja raske;) hind hawaiis 5200kr vist 2003a mudelil (musta värvi, eelmine mudel hõbedane). stockis ees 190mm, taga 160mm rootor, kuid saab ka tuunida mõlemad adapterite (samuti väga kallid metallnublakad-ca 1000-1800kr/tk) abil 210mm-steks:) siis meenutab ratas juba pigem krossikat;)
nii et eestis ainuke variant vist GUSTAV M-id, kuigi arvan, et ka XT-d tulevad Eestis ka DH vallas täiesti toime.
mavic 321DISC veljed aga on samuti antud vallas vist kõige populaarsemad, legendaarsemad on muidugi MAVIC DEE-MAX'id, enne olid kollased, nüüd 2003a hõbedast värvi aga hind ka vastav-hawaiis vist 10k jooks (2 velge koos rummude ja kodaratega) 2003a mudel siis ja see on soodushind, muidu vist ca 18k/jooks.
321DISC'i aga müüs veel talvel VELOPLUS 990kr/tk, nii 28 kui 32 kodaralisi, kui seal veel alles on.
mis aga DH amorti puutub, siis nagu silver juba mainis, on MARZOCCHI way to go!;) ja eriti veel selline elajas nagu seda on SUPER MONSTER-oujee beibiii!!:)) ainult sa pead kindel olema, et sa sellist monstrumit ka edasi jõuad vändata;P
2003a MONSTER maksis vist SURFHOUSE'is (ainuke KONA ja MARZOCCHI maaletooja) ca 18k, ette tellides -20% aga tellimus saadeti juba märtsi lõpus ja järgmist ei oska öelda, sees selliseid asju kahjuks ei ole:(
muidugi veel legendaarsem DH amort on MARZOCCHI SHIVER, mis siis saanud otseseid mõjutusi MX vallast, too oli vist ca 23k.
nii et põhimõtteliselt oled õigel teel. aga kangesti huvitab, mis raamile sa asjad laod ja ega ometi pilte asjast pole? kui, siis lao need siia oma personaalalbumisse üles.
ja võrus ning otepääl ongi ehk ainukesed kohad, kus Eestis vähegi DH-d võiks harrastada, Tallinnas enamus ikka freeride, Kütiorus ja Karksi-Nuias ju peetakse Eesti ainukesi DH võistlusi minu teada.
ja vastu peavad need osad küll, kui ainult ise vastu pead;PP no kui rekka alla jääb, siis vist jah aga üldiselt on sellised asjad ikka sellisteks sõitudeks mõeldud, kus on võimatu sõita;)
sellise configa võid juba vabalt DH MM-i kinni panna:)
no kuigi XT kettaid loetakse ühtedeks maailma parimateks ja XT-l on ka DH 210mm rootoriga variant, siis siiski on mulje jäänud, et DH maailm pole neid väga soojalt vastu võtnud, vaid asjad on rohkem XC valda jäänud. muidu XT kettaid müüs talvel veel NRP (ca 5000kr/tk, kuid eks annab ka veidi tingida ehk). samuti polnud vist 2002a XT-l trosse kaasas, need tuli eraldi osta (alates ca 400kr/tk).
enamus DH mehi kasutab HAYES'i hüdraulilisi ja ka nt kõigil KONA DH/FR ratastel (mis on vist kõige populaarsem selle ala ratta firma) on HAYES'id. aga Hayes'i ei too keegi sisse ja isegi klotse on neile Eestist võimatu saada:(
samuti on MAGURA'l legendaarne DH mudel GUSTAV M, mida loetakse üheks kõige võimsamaks piduriks üldse, ka välimus meenutab asjal rohkem juba MX (motocross) pidurit-metsikult massiivne ja raske;) hind hawaiis 5200kr vist 2003a mudelil (musta värvi, eelmine mudel hõbedane). stockis ees 190mm, taga 160mm rootor, kuid saab ka tuunida mõlemad adapterite (samuti väga kallid metallnublakad-ca 1000-1800kr/tk) abil 210mm-steks:) siis meenutab ratas juba pigem krossikat;)
nii et eestis ainuke variant vist GUSTAV M-id, kuigi arvan, et ka XT-d tulevad Eestis ka DH vallas täiesti toime.
mavic 321DISC veljed aga on samuti antud vallas vist kõige populaarsemad, legendaarsemad on muidugi MAVIC DEE-MAX'id, enne olid kollased, nüüd 2003a hõbedast värvi aga hind ka vastav-hawaiis vist 10k jooks (2 velge koos rummude ja kodaratega) 2003a mudel siis ja see on soodushind, muidu vist ca 18k/jooks.
321DISC'i aga müüs veel talvel VELOPLUS 990kr/tk, nii 28 kui 32 kodaralisi, kui seal veel alles on.
mis aga DH amorti puutub, siis nagu silver juba mainis, on MARZOCCHI way to go!;) ja eriti veel selline elajas nagu seda on SUPER MONSTER-oujee beibiii!!:)) ainult sa pead kindel olema, et sa sellist monstrumit ka edasi jõuad vändata;P
2003a MONSTER maksis vist SURFHOUSE'is (ainuke KONA ja MARZOCCHI maaletooja) ca 18k, ette tellides -20% aga tellimus saadeti juba märtsi lõpus ja järgmist ei oska öelda, sees selliseid asju kahjuks ei ole:(
muidugi veel legendaarsem DH amort on MARZOCCHI SHIVER, mis siis saanud otseseid mõjutusi MX vallast, too oli vist ca 23k.
nii et põhimõtteliselt oled õigel teel. aga kangesti huvitab, mis raamile sa asjad laod ja ega ometi pilte asjast pole? kui, siis lao need siia oma personaalalbumisse üles.
ja võrus ning otepääl ongi ehk ainukesed kohad, kus Eestis vähegi DH-d võiks harrastada, Tallinnas enamus ikka freeride, Kütiorus ja Karksi-Nuias ju peetakse Eesti ainukesi DH võistlusi minu teada.
ja vastu peavad need osad küll, kui ainult ise vastu pead;PP no kui rekka alla jääb, siis vist jah aga üldiselt on sellised asjad ikka sellisteks sõitudeks mõeldud, kus on võimatu sõita;)
sellise configa võid juba vabalt DH MM-i kinni panna:)
Jackassi valda kuuluv DH trikk? :-)
..et kas siis DH maailmameistrile oleks jõukohane hea DH rattaga suusahüppetornist alla tulla, teha üks väike õhulend (K90 mäel näiteks 10-20 meetrit) ja edukalt maanduda? Nõlv oleks loodusliku pinnasega s.t mitte selle tehiskattega.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
to LauriA:
no tehiskattega suusahüppetornist on alla tuldud ja edukalt, siis nõmmel 3-st tornist keskmisest. küllap tullaks toime ka loodusliku kattega, sest need rattad on mõeldud pommiaukude jaoks ja ega mehedki papist poisid ole;P
siis nt Bender üritas ju 2a järjest ühest ca 30m dropist (50-60ft ehk jalga) jagu saada aga paraku ebaõnnestunult, kuid on ainult aja küsimus, kuna ka sellest jagu saadakse. 300MM esiamort +254MM (10", nt V10) taga imeb nii mõndagi;P
üldiselt jah ex(treme) kanalist tuleb vahel harva ka DH-d aga soovitan soojalt kõigile huvilistele selliseid filme nagu NEW WORLD DISORDER triloogia, KRANKED I-IV, DOUBLE DOWN I-II jne, praegu on lagi NWDIII FREEWHEEL BURNING, kus tehakse ikka metsikuid asju.
no tehiskattega suusahüppetornist on alla tuldud ja edukalt, siis nõmmel 3-st tornist keskmisest. küllap tullaks toime ka loodusliku kattega, sest need rattad on mõeldud pommiaukude jaoks ja ega mehedki papist poisid ole;P
siis nt Bender üritas ju 2a järjest ühest ca 30m dropist (50-60ft ehk jalga) jagu saada aga paraku ebaõnnestunult, kuid on ainult aja küsimus, kuna ka sellest jagu saadakse. 300MM esiamort +254MM (10", nt V10) taga imeb nii mõndagi;P
üldiselt jah ex(treme) kanalist tuleb vahel harva ka DH-d aga soovitan soojalt kõigile huvilistele selliseid filme nagu NEW WORLD DISORDER triloogia, KRANKED I-IV, DOUBLE DOWN I-II jne, praegu on lagi NWDIII FREEWHEEL BURNING, kus tehakse ikka metsikuid asju.
Downhilli mentaliteet Eestis
Lisaks vaid niipalju, et sai täna mööda sõites visatud pilk peale nö downhilli võistlustele suusahüppetornide juures ja üks suur kontrast võrreldes MTB võistlustega hakkas silma:
peaaegu igal pealtvaatajal oli vähemalt üks õlu pihus. OK, ilm oli ka ilus, mõnus põõsa all õltsi lasta. Aga silma hakkas just see, et õlu DOMINEERIS mitte võistlejad ja sport. Järelikult on see ala veel ikka lapsekingades...
peaaegu igal pealtvaatajal oli vähemalt üks õlu pihus. OK, ilm oli ka ilus, mõnus põõsa all õltsi lasta. Aga silma hakkas just see, et õlu DOMINEERIS mitte võistlejad ja sport. Järelikult on see ala veel ikka lapsekingades...