Saad veidi seletada, ei saa aru - mis värk oli?Kristiano kirjutas:Vargad, pätid jäid sinna, pika mokaga. Mingi salapärane võim, seadis asjad niimoodi, et jäi alles ratas ning uued päikeseprillid ostmata!
See oli aasta tagasi.
Autojuhtide suhtumisest jalgratturisse.
Väga lihtne Tallinna argipäev. Rattakollektsionäärid või päevavargad või mis iganes põrutasid mulle oma kaubikuga mööda Maarjamäed järgi, kuna neil oli kange tahtmine lükata mind tee äärde, natuke kolkida, ja siis ärandada jalgratas, mis ei ole võibolla nüüd enam kõige kallim, aga aasta tagasi 5tuh ikka. Otsustasin sellest heateost loobuda ja põgenesin sündmuskohalt, tänu soodsatele võimalustele.AndreK kirjutas:mis värk oli?
To Erko...
Jutt käib ikka jalgrattast. Ja ?igusest jalgrattaga rohelise tule ajal otse s?ita, ka siis, kui vastu tulevad autod, kes tahavad vasakule keerata, st jalgratta kursilt läbi s?ita.
Tartu otsa tegin ikka diiselrongiga, linnavahel s?itsin rattaga, mida vahest rongi masinaruumis kaasas vean.
Ehk läks korda end selgemalt väljendada.
Jutt käib ikka jalgrattast. Ja ?igusest jalgrattaga rohelise tule ajal otse s?ita, ka siis, kui vastu tulevad autod, kes tahavad vasakule keerata, st jalgratta kursilt läbi s?ita.
Tartu otsa tegin ikka diiselrongiga, linnavahel s?itsin rattaga, mida vahest rongi masinaruumis kaasas vean.
Ehk läks korda end selgemalt väljendada.
mustal taustal helendab must vari
Ei mäleta, kas ma siia sellest juhusest kirjutasin.
Samuti ei mäleta, millest tüli alguse sai, igatahes rullnokk tuututas mu peale Russalka ristmikul ja mina näitasin keskmist s?rme. Seepeale keeras rullnokk üle muru mulle järele ja mina tegin elu kiireima spurdi lauluväljakule. P?rutasin pääslast läbi. See oli mitu aastat tagasi, sel ajal, kui lauluväljaku pääslas olid meetriste vahedega mingid vöök?rgused raudtorudest värgid. Rullnokk jäi nende taha rahulolematult tuututama.
Samuti ei mäleta, millest tüli alguse sai, igatahes rullnokk tuututas mu peale Russalka ristmikul ja mina näitasin keskmist s?rme. Seepeale keeras rullnokk üle muru mulle järele ja mina tegin elu kiireima spurdi lauluväljakule. P?rutasin pääslast läbi. See oli mitu aastat tagasi, sel ajal, kui lauluväljaku pääslas olid meetriste vahedega mingid vöök?rgused raudtorudest värgid. Rullnokk jäi nende taha rahulolematult tuututama.
mustal taustal helendab must vari
Midagi analoogset. Veeresin rahulikult mööda Ehitajate teed, sõitsin rohelisega üle ristmiku, kui tagant tulev auto millegipärast tuututas.
Olles juba harjunud nende tuututajatega sõitsin märksa kiiremini edasi.
Olles juba km maad edasi majade vahel, võttis see tuututaja vaevaks mind üles otsida. Laiutas oma autoga tee peal ette ja hakkas mulle mõtetut jura ajama, et ma olla mitte tohtivat peateed mööda üle ristmike sõita, et oleks pidanud sebra juurde tõttama, ratta seljast maha tulema ja üle kõndima, kuna ma olla talle pööramisel ette jäänud. Ütlesin, et võibolla ja ega hakanudki rohkem aru pidama. Edaspidi olen ennast nii palju parandanud et lehvitan nendele tuututajatele, et nad teaksid, et ma olen neid tähele pannud.
Olles juba harjunud nende tuututajatega sõitsin märksa kiiremini edasi.
Olles juba km maad edasi majade vahel, võttis see tuututaja vaevaks mind üles otsida. Laiutas oma autoga tee peal ette ja hakkas mulle mõtetut jura ajama, et ma olla mitte tohtivat peateed mööda üle ristmike sõita, et oleks pidanud sebra juurde tõttama, ratta seljast maha tulema ja üle kõndima, kuna ma olla talle pööramisel ette jäänud. Ütlesin, et võibolla ja ega hakanudki rohkem aru pidama. Edaspidi olen ennast nii palju parandanud et lehvitan nendele tuututajatele, et nad teaksid, et ma olen neid tähele pannud.
Aga keegi Tartu liikluskorraldajatest tuleb üles puua. Kuna pidin rattaga auto alla s?itma.
Nimelt s?itsin Näituse tänaval, mis n?ukaajast saati on peatee olnud ja keegi tuli k?rvalteelt ette. Selgus, et ristmik oli muudetud v?rd?iguslikuks. Minu poolt olid pätid vastava märgi ära virutanud, ristid asfaldilt olid ka kulunud. Ja niimoodi on Tartus paljude ristmikega tehtud, kohati lausa absurdsetes kohtades. Kas oskab keegi sellistele liikluskorraldajatele diagnoosi panna?
Meenub veel hiljutine poleemika kollasetriibuliste künniste teemal postimehes, need olla nimelt ebaseaduslikud.
Nimelt s?itsin Näituse tänaval, mis n?ukaajast saati on peatee olnud ja keegi tuli k?rvalteelt ette. Selgus, et ristmik oli muudetud v?rd?iguslikuks. Minu poolt olid pätid vastava märgi ära virutanud, ristid asfaldilt olid ka kulunud. Ja niimoodi on Tartus paljude ristmikega tehtud, kohati lausa absurdsetes kohtades. Kas oskab keegi sellistele liikluskorraldajatele diagnoosi panna?
Meenub veel hiljutine poleemika kollasetriibuliste künniste teemal postimehes, need olla nimelt ebaseaduslikud.
mustal taustal helendab must vari
Ristmike võrdõiguslikuks tegemine on üks peamisi liikluse rahustamise viise, ei saa ju kihutada, kui igal ristmikul pead kellelegi teed andma.Soobel kirjutas:Aga keegi Tartu liikluskorraldajatest tuleb üles puua. Kuna pidin rattaga auto alla s?itma.
Nimelt s?itsin Näituse tänaval, mis n?ukaajast saati on peatee olnud ja keegi tuli k?rvalteelt ette. Selgus, et ristmik oli muudetud v?rd?iguslikuks. Minu poolt olid pätid vastava märgi ära virutanud, ristid asfaldilt olid ka kulunud. Ja niimoodi on Tartus paljude ristmikega tehtud, kohati lausa absurdsetes kohtades. Kas oskab keegi sellistele liikluskorraldajatele diagnoosi panna?
Meenub veel hiljutine poleemika kollasetriibuliste künniste teemal postimehes, need olla nimelt ebaseaduslikud.
Siis peaks sõpradele pinda käima või muhuklubilistega rääkima. Äkki on veel neid, kellele võrdõiguslikud ristmikud pinda käivad. Asi lihtne: tuleb vaid tipptunni ajal neljakesi kõigist suundadest peale tulla ja vahtima jääda. Lõpuks kutsuda liikluskorraldaja. Keegi ei tohi ju ristmikule sõita, kuna peab paremalt tulijale teed andma. Ja kui olukord lahendatud, minna järgmise ristmiku kallale.
Pigem peaks mõnda rullnokafoorumisse selle idee saatma, saaks vähemalt pulli.
Liikluse rahustamiseks ja kihutamise vastu on olemas kiirusepiirangu ja õueala märgid.
Pigem peaks mõnda rullnokafoorumisse selle idee saatma, saaks vähemalt pulli.
Liikluse rahustamiseks ja kihutamise vastu on olemas kiirusepiirangu ja õueala märgid.
mustal taustal helendab must vari
Kumb siis kihutajaid rohkem pidurdaks, kas mingi märk või reaalne oht, et keegi oma õigust kasutades talle küljelt sisse sõidab. Seda, et õuealal keegi 20 km/h või jalakäija kiirusega sõidaks, ei ole mina veel näinud. Kunagi kui Eesti liikluskultuur(itus) sinnamaale jõuab, siis võib jah võrdsed ristmikud ära kaotada.Soobel kirjutas:Liikluse rahustamiseks ja kihutamise vastu on olemas kiirusepiirangu ja õueala märgid.
Huvitav seik eile. Sõitsin Põlvast Tartusse ja natuke enne Vana-Kuustet sõitis mulle vastu VW väikebuss. Ainult, et mitte omal sõidurajal, vaid vastassuunas. Tabas vist asja ära ning tegi äkilise parempöörde ning vajutaspidurit ka veel. Tulemus on aimatav. Kaotas juhitavuse... vaatasin, et kas tuleb selga või mitte. Ei tulnd. Mehe nägu jääb küll tükiks ajaks meelde. Ei mingit emotsiooni. Nagu millegi mõju all.
Teiseks küsiks. Kes kasutavad Reola-Põlva mnt treeninguteks. Kuidas te käitute Võru mnt'lt Põlva mnt keerates? Mul ajab küll pulsi üles kui ma seda tegema pean. Paremast sõidureast mitu rada ületada, et vasakpööret saaks teha. Autod seal gaasipedaali ei hellita. Tuleb tahtmine enne pööret tee vasakule pervele minna ja sealt kaudu Põlva mnt'le minna.
Teiseks küsiks. Kes kasutavad Reola-Põlva mnt treeninguteks. Kuidas te käitute Võru mnt'lt Põlva mnt keerates? Mul ajab küll pulsi üles kui ma seda tegema pean. Paremast sõidureast mitu rada ületada, et vasakpööret saaks teha. Autod seal gaasipedaali ei hellita. Tuleb tahtmine enne pööret tee vasakule pervele minna ja sealt kaudu Põlva mnt'le minna.
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30. 07. 2004. 19:54
isiklikult olen õhtusel ajal rattaga maha pööranud samamoodi, kui autoga, kuid tihedama liiklusega on tõesti juhuseid olnud, kui tahetakse nagu nimme alla ajada, seega tihedama liikluse korral, sõltuvalt kellaajast olen varakult vasakule tee äärde tõmmanud, sealt vaikselt mahapöörde Põlva peale sooritanud ja siis õiges vööndis Põlva poole edasi kurninud.
Alles alustasin, kuid sõtkun, nagu jaksan. Vott nii!!!
Sõida lihtsalt Võru poole edasi ja pikal sirgel Reola vahel leiab ikka tagasipöörde võimaluse. Ise tavaliselt teen seal tagasipöörde kodu poole ja ega see lõbus eriti pole.Green_Day kirjutas: Teiseks küsiks. Kes kasutavad Reola-Põlva mnt treeninguteks. Kuidas te käitute Võru mnt'lt Põlva mnt keerates? Mul ajab küll pulsi üles kui ma seda tegema pean. Paremast sõidureast mitu rada ületada, et vasakpööret saaks teha. Autod seal gaasipedaali ei hellita. Tuleb tahtmine enne pööret tee vasakule pervele minna ja sealt kaudu Põlva mnt'le minna.
Olen korduvalt sel pööret teinud - no problems! Ümberreastumist tuleb alustada kohe, kui eraldi read tekivad, seega ~200 m. Tee seda astmeliselt, mitte kohe paremalt vasakule ja soovitav on hoida käega märguannet KUNI PÖÖRDE HETKENI. Sõida praktiliselt joone peal, mitte sellest vasakul - siis mahuvad kõik teele! Ilusat sõitu !Green_Day kirjutas:...Teiseks küsiks. Kes kasutavad Reola-Põlva mnt treeninguteks. Kuidas te käitute Võru mnt'lt Põlva mnt keerates? Mul ajab küll pulsi üles kui ma seda tegema pean. Paremast sõidureast mitu rada ületada, et vasakpööret saaks teha...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
-
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 09. 04. 2005. 23:01
liikluseeskirjad kehtivad tegelikult kõigile ning jalgratas ei tohiks ka kiirusepiirangu osas erand olla.
edit: ja ma ei taha eriti uskuda et autojuhid kes kiirusepiirangut järgivad hakkavad meelega ratturit tee äärde suruma. Selline asi rohkem rullnokkade teema kes kiirusepiirangute peale teatavasti sülitavad.
edit: ja ma ei taha eriti uskuda et autojuhid kes kiirusepiirangut järgivad hakkavad meelega ratturit tee äärde suruma. Selline asi rohkem rullnokkade teema kes kiirusepiirangute peale teatavasti sülitavad.
seda ei saagi seletada. ja võidelda pole ka mõtet, kannata ära ja sõida edasi. teatavasti on teiste liiklejate takistamine liikluseeskirja järgi keelatud, aga samas ka paremalt möödasõit nagu ma aru sain üritasid sa aeglasemast autost paremalt mööduda?classic only kirjutas:Ma ei saa aru autojuhtidest, kellele k2ib pinda temast kiiremini s6itev jalgrattur. Nimelt kui on kiirusepiirang ning autojuht seda mingil p6hjusel ka j2rgib siis l2hevad osad neid n2rvi ning hakkavad tee 22rde suruma...
Oskab keegi seletada nende v6istlushimu?
Nõmmelt tulles Hiiu raudteeülesõidu juures on mõnikord sarnane situatsioon: sõidad meetri kauguselt mõnest ratturist Hiiu Õlletoa kandis mööda, jääd siis 100m hiljem raudtee poolt tulijaid mööda laskma... ning samal ajal pead paranoiliselt paremat peeglit vaatama, et ratturit äärekivi ja auto vahele ei litsuks. Kui kasutab kõnniteed möödumiseks, siis ei ole probleem, aga natuke kannatust võiks ju olla, et mõned sekundid auto taga oodata?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Õnneks on suurel osal tänavatest nüüd jalgrattarada joonega eraldatud, nii et paremalt möödumise paragrahv seal ei tohiks kehtida (eri radadel sõitvad autod tohivad ju teineteisest ükskõik kuidas mööduda, eriti kui otsesuuna foor on ristmikul kinni, aga parempöörde rada roheline jne)
Sellist pulli pole ma veel näinud, et Veerennis või Liivalaial mõni autoist mind nähes kohe rattarajale teed lõikama trügib. See joon distsiplineerib autojuhte päris hästi, varem oli seal sõitmine ikka paras kaskadöörsus.
Muidu olen kuulnud, et ratturid on kiiruseületamise eest trahve saanud küll.
Sellist pulli pole ma veel näinud, et Veerennis või Liivalaial mõni autoist mind nähes kohe rattarajale teed lõikama trügib. See joon distsiplineerib autojuhte päris hästi, varem oli seal sõitmine ikka paras kaskadöörsus.
Muidu olen kuulnud, et ratturid on kiiruseületamise eest trahve saanud küll.
mustal taustal helendab must vari
Rattur, kes tegi hiinakaid
Täna sõitsin maaliinibussijaama sisse, tulin Kalevi spordihalli poolt ja üks rattur sõitis ees, no olin mõistlik ja võtsin hoo maha, ei hakanud trügima. Seal sissesõidu juures on kohe sebra. Ma mõtlesin, et rattur läheb ka bussijaama sisse, kuid järsku sebrani jõudes vaatas korra tagasi ja siis sõitis mu eest läbi, ületades tänavat nagu ratastega jalakäia. Hea oli, et oli pikivahe ja mees taha vaatas, vastasel korral oleks alla ajanud
Oleks siis käega märku andnud, et keerab vasakule, mul poleks midagi olnud.
Oleks mõni teine juht olnud, kes ratturitega eriti ei arvesta, see oleks raudselt alla ajanud.
Oleks siis käega märku andnud, et keerab vasakule, mul poleks midagi olnud.
Oleks mõni teine juht olnud, kes ratturitega eriti ei arvesta, see oleks raudselt alla ajanud.
See paremalt jalgrattaga sõiduraja piires möödumine tundub mulle nati segane lugu:Ruve kirjutas:teatavasti on teiste liiklejate takistamine liikluseeskirja järgi keelatud, aga samas ka paremalt möödasõit nagu ma aru sain üritasid sa aeglasemast autost paremalt mööduda?
Kui ma sõidan autodega sama sõiduraja piires, paremal ääres ja need must sama sõiduraja sees mööda vuravad ning siis kõrval seisma jäävad, ei näe ma, et ma midagi valesti teeksin, kui ma rahulikult edasi sõidan - loomulikult kuskile trügima ei hakka. Ülaltsiteeritud paragrahvi 3. punkt minuarvates ka midagi ei keela, sest teepeenar ja sõidurada on kaks iseasja. Või on kuskil mõni punkt, mis seda keelab?§ 137. Pärisuunavööndis ei tohi ees sõitvast sõidukist mööduda:
1) piiratud nähtavusega teelõigul, kui pärisuunavööndi sõidurajad pole tähistatud teekattemärgistega;
2) reguleerimata ülekäigurajal;
3) aeglustusraja, teepeenra või ühissõidukipeatuskoha teelaiendi kaudu. Nõue ei kehti möödumisel sõidukist, mis on vasak- või tagasipöördel.
-
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 09. 04. 2005. 23:01
Asi läheb hulluks
Läksin eile õhtupoolikul nelja ajal trenni ja tulin Tartus Kastani tänavalt ning keerasin Riia tänavale parempoolsest reast, et saaksin ilusti tee ääres sõitu Riia tänaval jätkata.
Äkitselt kuulen signaali selja taga ja korra taha piiludes märkan, et üks auto on maru lähedale sõitnud. Tõmbasin eest ära, kuna ahve on palju, kes arvavad, et autoroolis on nad mingid erilised kunnid.
Juhile sellest ei piisanud, vaid keeras mulle peale, üritades mind äärekivi ja auto vahele sõita. Virutasin vastu klassi, et mis teema on. Mees sõitis siis mulle ette, pidurds äkitselt. Õnneks reageerisin, pidurdasin, üritasin mööduda, ning siis proovis see idikas mind uuesti rammida. Ning siis litsus Raudtee silla all gaasi mis suutis ja kadunud ta oligi.
Kahjuks olin üksi sel hetkel ja tunnistajaid pole, aga politseisse andsin ikkagi teada. Teisi autosid muidugi liikus.
Auto nr on 003 TDA, punane Mazda. Nii et hoidke silmad lahti, kui seda masinat näete - talle ei meeldi ratturid.
Äkitselt kuulen signaali selja taga ja korra taha piiludes märkan, et üks auto on maru lähedale sõitnud. Tõmbasin eest ära, kuna ahve on palju, kes arvavad, et autoroolis on nad mingid erilised kunnid.
Juhile sellest ei piisanud, vaid keeras mulle peale, üritades mind äärekivi ja auto vahele sõita. Virutasin vastu klassi, et mis teema on. Mees sõitis siis mulle ette, pidurds äkitselt. Õnneks reageerisin, pidurdasin, üritasin mööduda, ning siis proovis see idikas mind uuesti rammida. Ning siis litsus Raudtee silla all gaasi mis suutis ja kadunud ta oligi.
Kahjuks olin üksi sel hetkel ja tunnistajaid pole, aga politseisse andsin ikkagi teada. Teisi autosid muidugi liikus.
Auto nr on 003 TDA, punane Mazda. Nii et hoidke silmad lahti, kui seda masinat näete - talle ei meeldi ratturid.
mul on just üks suitsugranaat ülearu. suviti pole midagi lõbusamat kui see ebameeldivale kliendile katuseluugist /avatud aknast sisse poetada keset tihedat liiklust ja kaduda kui tuul. aga kõlbavad ka tossutõrvikud/ falshfeierid. neid võiks endast lugupidaval ratturil seljakotis paar tükki alati kaasas olla
Re: Asi läheb hulluks
Ma poleks sinuasemel nii tagasihoidlik olnud!Boggy kirjutas: Virutasin vastu klassi, et mis teema on.
Oleks rattakingaga kohe vastu ust tõmmand sihukesele ahvile!
Jube kõvad mehed on siin kõik oma näppude, granaatide ja kingadega....
Kui sellistele konfliktiotsijatele sadulast näidata, et "siit saab", ei jää see neil kindlasti viimaseks korraks ratturitega tüli tekitada.
Sarnased olukorrad tuleks lahendada Gandhilikult, proovida alguses sõbralikult naeratada ja siis aggressorit ignoreerida. Keegi ei saa ju olla nii naiivne, et uskuda ärbeldes antud õpetuse mõju lollidele?
Kui sellistele konfliktiotsijatele sadulast näidata, et "siit saab", ei jää see neil kindlasti viimaseks korraks ratturitega tüli tekitada.
Sarnased olukorrad tuleks lahendada Gandhilikult, proovida alguses sõbralikult naeratada ja siis aggressorit ignoreerida. Keegi ei saa ju olla nii naiivne, et uskuda ärbeldes antud õpetuse mõju lollidele?
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Täna siis järgmine intsident toimunud.Käisime Silveriga H100 uut lõiku kaemas.Tagasi tulles sahistasime mööda kruusa,kõrvuti muidugi ,kui kuulsime tagant signaali.Tõmbasime kohe tee äärde,aga vennikesele oli sellest ikka vähe.Lasi nii lähedalt mööda,et laksatas Silverile peegliga lenksu pihta.Nii siis sentimeetrite küsimus ja asi oleks võinud olla kõvasti hullem.Hea et peeglid tänapäeval vedrudega on.Luban,et panen kogu oma tutvused mängu ja teen selle isiku kindlaks .Numbrit kahjuks täielikult ei näinud,aga kui palju neid siniseid universaalkerega u 92`aasta Passateid meil ikka on,millel tähed ATL.Kui sõidate Haanja kandis ja näete,hoidke eemale.
Mul siis selline juhus, et tulin autoga Pärnust ja teeremondi alas tuli Expressbuss täie lennuga vastu (50 oli piirang). Kohe ütlesin sõpradele, et nüüd tuleb kivi rahe kah. sai siis bussiga kõrvuti ja litaki esiklaas ämblikusse, auto külg ka kivimõlke täis. Nu keerasin otsa ringi ja läksin sõimasin bussijuhil näo täis, et ***** ja ****** . Helistasin politseisse kah, et mis teha, nemad ütlesid, et midagi ple teha, et maksad ise, kindlustus ei maksa. Suht kehv lugu, lambist mingi paar tuhhi maksta, bussijuht irvab niisama.
Siit nüüd aga küsimus, et kui ma sõidaks rattaga seal ja bussi ratta alt lendab kivi mulle näkku. Mina arvatavasti surnud kah. Kas siis ei ole ka keegi süüdi?
Siit nüüd aga küsimus, et kui ma sõidaks rattaga seal ja bussi ratta alt lendab kivi mulle näkku. Mina arvatavasti surnud kah. Kas siis ei ole ka keegi süüdi?
velo.clubbers.ee
Kindlasti tee kahjunõudega pöördumine bussifirmasse. Tunnistajad sul on, kõne polli on ja midagi peavad nad sulle vastama.Lauri kirjutas:... teeremondi alas tuli Expressbuss täie lennuga vastu (50 oli piirang). ... sai siis bussiga kõrvuti ja litaki esiklaas ämblikusse, auto külg ka kivimõlke täis. ... Helistasin politseisse kah, et mis teha, nemad ütlesid, et midagi ple teha, et maksad ise, kindlustus ei maksa. ... bussijuht irvab niisama. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Mul juhtus umbes nädal tagasi Rocca rattatee alguses (Al Mare keskuse juures) selline asi, et üks tädi sõitis mulle autoga rattateel vastu. Ei osanud nagu midagi arvata sellest, naeratasin ja lehvitasin siis tädile, kes roolis oli ja sõitsin sõiduteele. Tädi naeratas mulle vastu, kehitas õlgu ja tõstis hetkeks mõlemad käed roolilt lahti taeva poole.
Samas nüüd ma mõtlen, et oleks võind pollarid kutsuda, kiirust peaks saama ikka bussil teada, neil ju sõidumeerikud, on näha küll, kui kiiresti viimased kildad on läbitud. Ja kui siis ka midagi ei oleks välja tulnd, siis pohh, bussijuhile sai keerata vähemalt, jäi graafikust maha jne.vigurivänt kirjutas:Ei usu et asjast asja saab.Keegi ei fikseerinud bussi kiirust jne jne blaa-blaa-blaa.Enda energia kulu vaid.
Olen vastutuleva autoratta alt tuleva kiviga saanud pihta.Õnneks oli kivi väike ja mul prilled ees.Mälestuseks keset klaasi täke.
velo.clubbers.ee
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Selle peale ma ei tulnudki Neil ju kõigil kettad peal.Lauri kirjutas:Samas nüüd ma mõtlen, et oleks võind pollarid kutsuda, kiirust peaks saama ikka bussil teada, neil ju sõidumeerikud, on näha küll, kui kiiresti viimased kildad on läbitud. Ja kui siis ka midagi ei oleks välja tulnd, siis pohh, bussijuhile sai keerata vähemalt, jäi graafikust maha jne.vigurivänt kirjutas:Ei usu et asjast asja saab.Keegi ei fikseerinud bussi kiirust jne jne blaa-blaa-blaa.Enda energia kulu vaid.
Olen vastutuleva autoratta alt tuleva kiviga saanud pihta.Õnneks oli kivi väike ja mul prilled ees.Mälestuseks keset klaasi täke.
Järvevana teed ma olen üritanud tipptundidel vältida.. Nii mõnelgi autojuhil lõppeb ummikus kannatus otsa ja leiab kiirema mooduse mööda jalgrattateed sõita. Sealjuures veel signaalitavad ja vilgutavad tulesid kui mõni rattur julgeb ees "koperdada" või pressivad lihtsalt jõhkralt mööda.cowrider kirjutas:Rattatee pole kunagi püha olnud. Mind taheti mõni nädal tagasi Järvevana rattateelt minema puksida (olin sadulas), kuna üks autojuht arvas, et sealtkaudu on hea ees koperdavast raskeveokist mööduda - veidi hiljem ta seda tegigi, nii et tolmutont järel.
-
- Rattur
- Postitusi: 13
- Liitunud: 28. 04. 2004. 15:53
Astuks kah oma pikale veninud lugejastaatusest kirjutajate sekka.
Lembitu tänaval või viljasalve kõrval veeresin kord kodupoole kui avastasin, et komplekt ajukääbikuid sõidab mingi päevinäinud Hondaga sabas. Ja ikka nii, et stangest porilauani on vähem kui meeter. Mõtlesin, tahavad siseõue keerata ja sõitsin edasi kuid oma imestuseks avastasin, et seltskond üritab nalja teha ja lihtsalt jääbki mul rattas sõitma. Lasin siis kiiruse nii alla kui sain ja hetkel kui neil kannatus katkes ja nad mööda kiirendasid avas kõrvalistuja (välimuse järgi 20.a.) suu, näitas läbi avatud akna keelt ja tegi "äääääääääääää". Tase.
Lembitu tänaval või viljasalve kõrval veeresin kord kodupoole kui avastasin, et komplekt ajukääbikuid sõidab mingi päevinäinud Hondaga sabas. Ja ikka nii, et stangest porilauani on vähem kui meeter. Mõtlesin, tahavad siseõue keerata ja sõitsin edasi kuid oma imestuseks avastasin, et seltskond üritab nalja teha ja lihtsalt jääbki mul rattas sõitma. Lasin siis kiiruse nii alla kui sain ja hetkel kui neil kannatus katkes ja nad mööda kiirendasid avas kõrvalistuja (välimuse järgi 20.a.) suu, näitas läbi avatud akna keelt ja tegi "äääääääääääää". Tase.
Tegelikult ei käitunud politsei korrektselt. Nad oleks pidanud juhtumi fikseerima. Ise oleks pidnud minema Liikluskindlustusse ja teatama kahjujuhtumist. Sellised asjad korvab süüdlase olemasolul Liikluskindlustuse fond. Teadmiseks veoautojuhtide ja ka bussijuhtide sigatsemiste puhul - sõidukettaid peab alles hoidma 1 aasta. Nii, et peaaegu alati on võimalik kellaajaliselt ja kuupäevaliselt kindlaks teha kus auto viibis. JNE. See jutt oleks vist sobilikum mõnda autofoorumisse.Lauri kirjutas:Mul siis selline juhus, et tulin autoga Pärnust ja teeremondi alas tuli Expressbuss täie lennuga vastu (50 oli piirang). Kohe ütlesin sõpradele, et nüüd tuleb kivi rahe kah. sai siis bussiga kõrvuti ja litaki esiklaas ämblikusse, auto külg ka kivimõlke täis. Nu keerasin otsa ringi ja läksin sõimasin bussijuhil näo täis, et ***** ja ****** . Helistasin politseisse kah, et mis teha, nemad ütlesid, et midagi ple teha, et maksad ise, kindlustus ei maksa. Suht kehv lugu, lambist mingi paar tuhhi maksta, bussijuht irvab niisama.
Täna
Sai kah täna autojuhi suhtumist ratturisse tunda saada. Vasakpööret tehes (eelnevalt käega suunda näidanud) sõitis takso mulle küljepealt sisse. Ratas jäi auto alla, ise suutsin püsti hüpata, kui oma sõiduki kätte sain, siis tuli juht välja ja hakkas vene keeles mölisema, sellise olekuga, et kohe tuleb kallale. Kuna teeääres valusaid kohti hõõrusin ja vastu ei hakanud, siis kihutas minema. Järgmine peatus - politsei, kust suunati traumapunkti, sealt tagasi politseisse, kust suunati teise jaoskonda. Kiitus politseile, kes oli igati abivalmis liiklusõnnetuses osalenud ratturile. Kuigi kohtasin seal tööpäeva lõpus ka pahuraid ametnikke.
sõidan ise ratta ja autoga ning tihtilugu on hoopis rattur(tunnistan ausalt et ega ma ise kah puhas poiss rattaseljas pole)see kes ohtliku olukorra tekitab. just ükspäev Roiu poolt autoga Tartu sõites(tartukandi inimesed teavad seda teed) sõitsid mul ees kaks maanteeratturit külmalt kõrvuti võttes enda alla terve sõidurea sellest et ma tagant tulin ja eest auto vastu tuli ei tehtud väljagi(üks sõitjatest oli TÜ vormis). et mis siis ma tegema oleks pidanud? seisma jääma ja kordaraid purustama hakanud? see teema on ja jääb "pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad" teemaks
Re: Täna
kes tegi vasakpööret? Takso või sina?Overkilla kirjutas: Vasakpööret tehes (eelnevalt käega suunda näidanud) sõitis takso mulle küljepealt sisse.
Enne kui nö. "autojuhi suhtumist" oletada, huvitaks siiski kellele LE järgi õigus jäi?
Gravity is a Bitch
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=56575 - siin on indrek sirk vastanud sellele küsimusele üheselt.mmz kirjutas:Minuteada liikluseeskirjade järgi on neil õigus terve sõidurada enda alla võtta.heix kirjutas:...sõitsid mul ees kaks maanteeratturit külmalt kõrvuti võttes enda alla terve sõidurea sellest et ma tagant tulin ja eest auto vastu tuli ei tehtud väljagi...