sõidab mees, mitte ratas !
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
sõidab mees, mitte ratas !
.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:08, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Päris hea tunne on saada sellise mehe näol oma tõekspidamistele kinnitust!!Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
samas kui sõidad XTR-iga ja mingi dressides, botastega ja alivioga vend mööda lendab, on ikka näru tunne küll.
Kas on sinuga nii juhtunud? Tuttav tunne.
Aga sellised vennad kaua ei kesta. Nii sama ärplevad ja mängivad tuusa.
Üks kord ka mingi vend pani must tinnaga mööda, eks siis ta korra vaatas tagsi et kas ma ka tulen ja vend sõitis puu otsa. Nii, et jah tuleb sõita arukalt, mitte rapsida vales kohas.
Kas on sinuga nii juhtunud? Tuttav tunne.
Aga sellised vennad kaua ei kesta. Nii sama ärplevad ja mängivad tuusa.
Üks kord ka mingi vend pani must tinnaga mööda, eks siis ta korra vaatas tagsi et kas ma ka tulen ja vend sõitis puu otsa. Nii, et jah tuleb sõita arukalt, mitte rapsida vales kohas.
No Pain No Gain
tartu Rattamaratonil oli nii et mingi dressides tüüp lendas täie tinaga mööda ja mõne aja pärast oli mul ees ja ei jõudnud sõita. See oli ka kogu tema tippliirus mis ta selle päeval sai. Nii on neid ärpleiaid notitud kyll ja kyll.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ega Marionil võib ka lõpuks üle vista, meest kodus pole!oddo kirjutas:See robin hood osaleb vist kogu neliküritusel. Olen venda mitmel suusamaratonil näinud, sel aastal sai veidi juttugi puhutud. Siis jooksumaratonil oli ta platsis ja ilmselt on ka sügisel rattamaratonil. Kui just serifi pole vaja samal ajal nottima minna
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
tegelt arvan, et rattasõidul on tähtis see, mis on jala musklis, aga mitte vähemtähtis pole see ,mis kahe kõrva vahel. peab oskama oma jõudu ökonoomselt rakendada.
tuttav tunne rattarallilt, kus esimestel kilomeetritel dressmehed mööda lendavad aga esimesel tõsisemal tõusul ratas käekõrval üles lähevad.
tuttav tunne rattarallilt, kus esimestel kilomeetritel dressmehed mööda lendavad aga esimesel tõsisemal tõusul ratas käekõrval üles lähevad.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
ahh, camoon mehed, it's all about the looks, isn't it?;)
miks me siis kõik mingite scott timberitega ringi ei kima, ahh?;P
ja no millega see mees siis sõidab, kui ratast pole?;P ütleks nii, et rattasõiduks on nii ratast kui meest vaja, no meest muidugi veidi rohkem.
ja isegi, kui sa tippsõitja pole, miks ei võiks sa nautida kiiret ja täpset käiguvahetust, kerget ja jäika raami jne, kui huvi ja võimalused on? iseasi muidugi, kas tasub alati seda viimast taga ajada aga samas, millegi poole tuleb ju püüelda.
ja ega jassil nüüd mingi "pann" ka ju polnud või mis?;P liht tip-top ratas, millega tippmees juba ka tippsaavutusi on võimeline tegema.
miks me siis kõik mingite scott timberitega ringi ei kima, ahh?;P
ja no millega see mees siis sõidab, kui ratast pole?;P ütleks nii, et rattasõiduks on nii ratast kui meest vaja, no meest muidugi veidi rohkem.
ja isegi, kui sa tippsõitja pole, miks ei võiks sa nautida kiiret ja täpset käiguvahetust, kerget ja jäika raami jne, kui huvi ja võimalused on? iseasi muidugi, kas tasub alati seda viimast taga ajada aga samas, millegi poole tuleb ju püüelda.
ja ega jassil nüüd mingi "pann" ka ju polnud või mis?;P liht tip-top ratas, millega tippmees juba ka tippsaavutusi on võimeline tegema.
Re: sõidab mees, mitte ratas !
No ja mõtlesin, et mu XT/LX Bianchi on juba päris tegija... Aga siin peetakse neid vist lahjadeks juppideksErmo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
mina kiman ringi veel hullema kui Scott Timberiga ringi. classic magnum lausa. aga siiski arvan, et kui mingeid suuri tulemusi pole, siis on asi minus, mitte rattas. noh võibolla sõidaks natuke kergema rattaga on tavapärase ringi minuti või kaks kiiremini läbi. pole suurt vahet.
sõitu saab nautida ka sellise rattaga, kui muidugi kõik jubinad korras on.
selle minu sõidetud 5000km on vastu pidanud, kuigi on vist mõeldud rohkem koolilapsele paar korda koolis ja poes käimiseks ja üks kord sõpradega järve äärde ka.
sõitu saab nautida ka sellise rattaga, kui muidugi kõik jubinad korras on.
selle minu sõidetud 5000km on vastu pidanud, kuigi on vist mõeldud rohkem koolilapsele paar korda koolis ja poes käimiseks ja üks kord sõpradega järve äärde ka.
sõidab mees, mitte ratas...
ei ei nii ikka ei saa Kes se seda trenni ikka nii väga palju jaksab teha. Kergem ju ennast lohutada mõttega, et näe oleks mul nüüd sid race olnud oleksin 50 kohta eespool Mina ikka siiamaani veel selles fantaasiamaailmas elan, et ratas sõidab, mitte mees (trenni teen muidu ikka ka )
ei ei nii ikka ei saa Kes se seda trenni ikka nii väga palju jaksab teha. Kergem ju ennast lohutada mõttega, et näe oleks mul nüüd sid race olnud oleksin 50 kohta eespool Mina ikka siiamaani veel selles fantaasiamaailmas elan, et ratas sõidab, mitte mees (trenni teen muidu ikka ka )
Re: sõidab mees, mitte ratas !
minu arust oli küll korralik ratas.Ja CrossMaxid lisavad asjale veel väärtust ja keegi teist ei ole seda Decathloni raami proovinud,et laita jupid on ju piisavalt korralikudErmo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
pole hullu. Mu eelmine vokk oli ka mingi altuse/acera jubinate ja cro-mo raamiga aga TRM, TRR, Teisipäevakud jms. sai ilusti läbitud. Peaasi jah et korras. Sai teist putitatud ja tuunitud siis.Lüliti kirjutas:mina kiman ringi veel hullema kui Scott Timberiga ringi. classic magnum lausa. aga siiski arvan, et kui mingeid suuri tulemusi pole, siis on asi minus, mitte rattas. noh võibolla sõidaks natuke kergema rattaga on tavapärase ringi minuti või kaks kiiremini läbi. pole suurt vahet.
sõitu saab nautida ka sellise rattaga, kui muidugi kõik jubinad korras on.
selle minu sõidetud 5000km on vastu pidanud, kuigi on vist mõeldud rohkem koolilapsele paar korda koolis ja poes käimiseks ja üks kord sõpradega järve äärde ka.
Tahtmine on peaaasi
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Jassi isiklik tohter (M. Lepik) on väitnud maksimaalseks läbisõiduks 37 000 km (muidu jääb selle ja 30 000 vahele). See inimene peaks vast teadma suht täpselt. Arvan, et teles pani Jass lihtsalt väikse üldistusega.N kirjutas:Kui jass oli nädal või nii tagasi hommiku televisioonis ütles ta isiklikult välja, et aastas tuleb kuni 35 tuhat.erikr kirjutas: jes, kunagi väideti, et Jass pidi end tuunima ca 35-40000 km aastas.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
nuh tatu rattarallil on näha tõesti kõiksugu liikureid nägin minagi robinit ja nooli eelmine aasta nägin vanal heal meestekal ülikonnaga venda lipsu ja kingadega puha ja oli isegi 200 sees seega sõidab ikke mees.........rattaga
kui on mees ja on ratas siis on ka tulemus kehvema rattaga ei pruugi see tulemus just eriti tore olla kui näiteks enne finisi 1 kohalt keti pooleks sõkud ja siis 10 jääd seega õpind mehed saksa relvad
vaata aga jassi kuramus ma pean aastas 20 tuhhi rohkem sõkuma siis saan ehk mehega võidu ajada
kui on mees ja on ratas siis on ka tulemus kehvema rattaga ei pruugi see tulemus just eriti tore olla kui näiteks enne finisi 1 kohalt keti pooleks sõkud ja siis 10 jääd seega õpind mehed saksa relvad
vaata aga jassi kuramus ma pean aastas 20 tuhhi rohkem sõkuma siis saan ehk mehega võidu ajada
;Kube hellaks;
No ratas peab mehe vääriline olema - mina näiteks ei saa aru, misk Märtinil Scott Team issue-t trenni tegemiseks vaja on ...
Ise ei kavatse oma 6 aastat vana Scott Vaili enne välja vahetada kui mees rattal selle vääriline on. Samas on selge, et kõik olulisemad jupid peavad rattal ikka olemas olema - ilma klipita vaevalt Jass võitnud oleks.
Ise ei kavatse oma 6 aastat vana Scott Vaili enne välja vahetada kui mees rattal selle vääriline on. Samas on selge, et kõik olulisemad jupid peavad rattal ikka olemas olema - ilma klipita vaevalt Jass võitnud oleks.
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
mina alustasin Scott cro-mo raamiga ja altuse juppidega?95-96 vist.
praegu on 4. mtb-bike...mis sõidab kolmandat aastat (eelmine aasta siiski panin uued hammakad ja keti)... häält teeb kõvasti, aga eks peaks hooldusse minema
a mis Märtinisse puutub, siis maailma tipus olles peabki seda vahtu, kulda ja karda ümber olema...... imelik oleks just kui ta Shimano kõige nõrgema käiguvahetajaga jamaks..... või tee ääres pidevalt ketti peale tõstaks
praegu on 4. mtb-bike...mis sõidab kolmandat aastat (eelmine aasta siiski panin uued hammakad ja keti)... häält teeb kõvasti, aga eks peaks hooldusse minema
a mis Märtinisse puutub, siis maailma tipus olles peabki seda vahtu, kulda ja karda ümber olema...... imelik oleks just kui ta Shimano kõige nõrgema käiguvahetajaga jamaks..... või tee ääres pidevalt ketti peale tõstaks
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Mina jälle väidan, et iga viimane kui üks mees siin foorumis võtaks endale hea meelega XTR tagavahetaja XT üle ja XT shifterid LX üle. Kui ta asja tõeline fänn on siis nii ka läheb. Loomulikult ei soovita ma tuttavast matkahimulisele hirmsat võistlusratas, millega ebamugav sõita on matkal. Kuid oleme ausad - fännidele mõeldes, näieks deore shifterid on eriline sitt ja neid võib tõeline huviline osta ainult siis kui on seatud asjale rahaline piir. Varem või hiljem vahetatakse nii palju asju ikkagi välja.Mati kirjutas:Päris hea tunne on saada sellise mehe näol oma tõekspidamistele kinnitust!!Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
Porter Lifts Your Ranking
Eks asja juures ongi kaks pointi - raha ja tase. Kui esimest on lademes, siis enamus ei mõtle ja ajab omale võim kõva ratta, olenemata tasemest. Mida vähem raha, seda rohkem mõtled ka oma taseme ja juppide taseme suhtele.
Tegelt on muidugi ka kolmas grupp - staatusemehed - nii varustuse kui ka koha osas. Tean ntx isikut, kes Otepääle ei läinud, sest rada niipalju raske, et soovitud kohta poleks vast tulnud, just kohta. Muidu sõidab TEC'il sinna 100 piirimaile. On vend ntx Tartu Rattamaratonilgi lühikest maad sõit vaid selleks, et võita, no komoon lapselt kommi võtmine .
Tegelt on muidugi ka kolmas grupp - staatusemehed - nii varustuse kui ka koha osas. Tean ntx isikut, kes Otepääle ei läinud, sest rada niipalju raske, et soovitud kohta poleks vast tulnud, just kohta. Muidu sõidab TEC'il sinna 100 piirimaile. On vend ntx Tartu Rattamaratonilgi lühikest maad sõit vaid selleks, et võita, no komoon lapselt kommi võtmine .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: sõidab mees, mitte ratas !
Oma kogemustest tean, et sellise konfiga ratas, kui ta on heas korras, on väga hästi sõidetav. Duke xs toimib hästi, natuke raskem on, kui tippvõistlus amort. Crossmax ongi siin asja juures point, ratta sõiduomadused määrabki ju peamiselt raam, jooksud, amort. Vahetused on väiksema tähtsusega. Kui nüüd hästi meenutan, siis eelmisel rattal olid vahetused: lenks deore, ees LX ja taga XT. Kui asi oli värske, siis erilist vahetusevahet võrreldes praeguse XT ja XTR rapid risega taga ei tähelda( va vastupidi).Ermo kirjutas:Meie siin arutame, kas XTR on parem kui X.O ja Skareb vs. Sid.
Vaadake E-Spordist Kõrve pilte ja erilist tähelepanu pöörake Jassi Decathlonile. XT tagavahetaja, LX esivahetaja, Truvativ käpp, RS Duke XC kahvel ( tundub vähemalt nii ). Ainuke "kallim" asi on Mavic CrossMax SL jooksud ...
N, miks arvad, et deore sifterid on eriline saast?
Sõitsi 2 hooaega nendega probleemideta ja nüüd sõidab uus omanik probleemideta.
Ma ei julgeks väita, et ainult raha lademes omamine midagi tähendaks. Ostsin oma esime ratta ülikooli alguspäevil ja pooleldi laenu võttes. Siiski olid komponentideks tol ajal kõva sõna STX-RC - ja 8 käiku, rapidfire shifterid, V-pidur (96 aasta!!!!). Ma ei poolda (teatud piirini) teooriat, et ostad alguses selle "piisavalt hea" ja siis hiljem upgrade-id või vahetad uuema vastu.Mati kirjutas:Eks asja juures ongi kaks pointi - raha ja tase. Kui esimest on lademes, siis enamus ei mõtle ja ajab omale võim kõva ratta, olenemata tasemest. Mida vähem raha, seda rohkem mõtled ka oma taseme ja juppide taseme suhtele.
Porter Lifts Your Ranking
ok. eks mul see sport tervisespordiks jääbki. sellise rattaga pole mõtet tõsisemaid plaane tehagi.Andrus K kirjutas:mõtet on ikka. Sport ju ikkagi. Saad nii keha kui vaimu turgutatud. Ja hakka uue ratta jaoks raha kõrvale panema
krt, käisin suvel soomes tööl, mõtlesin, et ajan hea papi kokku ja ostan uue ratta. sittagi, sääne orja töö, et ei pidanudud kuudki vastu. kui praegune ratas maha müüa ja võlgu võtta, saaks midagi isegi vast osta.
aga jah, selle rahaga on nagu on. pole teist kunagi piisavalt.
võta oma rattast viimast... mul ajab ka suu vett jooksma kui näen, mis ratastega rahvas võistlustel sõidab.. mitmeid kordi kallimad raamid ja jupid väga paljudel.. isegi valdaval enamusel.. pisar tuleb silma, kui kuuled, kuidas kellegi XTR mäest üles vändates vahetab...green_day kirjutas:ok. eks mul see sport tervisespordiks jääbki. sellise rattaga pole mõtet tõsisemaid plaane tehagi.
ise hoian korraliku hooldusega oma Deore pulgad elujõulisena ja saab kah hakkama.. ma küll ei viitsi plaanide tegemisega nii kaua oodata, kuni papp koguneb.. muidugi ma ei sõida väga karme XC sõite ka.. aga a'la TEC'i sõite silmas pidades pole mingit põhjust miks mitte scott apachega starti minna.. hoia ta tehniliselt korras ja küll ta kestab.. seda rohkem tead tulevikus paremast rattast lugu pidada
sõidab mees, mitte ratas! selles on iva sees..
Ei maksa enda ratta pärast põdeda!
Kui mõned aastad tagasi hakkasin ratast sõitma, siis rattaks oli
kõva kahvli, raske raami, ühekordsete pöidade ja täis acera juppidage sõiduriist.
Sai sellega sõidetud maratonid ja ka xc, kusjuures maratonid v edukalt - tartus 100 piirimaile, Mujal 30-40, Aegviidus lausa 10 piirimaile. Tec siis veel polnud ja tase oli muidugi ka tükk maad nõrgem siis.
Kui ratas oli korras, siis vahetused toimisid hästi, muidugi pöiad kartsid karme juurikaid ja kive.
Veel vaadake, mis rattaga sõidab näitex Rivo Subi.
Huvitav, kusmaal seee mees oleks hea rattaga?
Kui mõned aastad tagasi hakkasin ratast sõitma, siis rattaks oli
kõva kahvli, raske raami, ühekordsete pöidade ja täis acera juppidage sõiduriist.
Sai sellega sõidetud maratonid ja ka xc, kusjuures maratonid v edukalt - tartus 100 piirimaile, Mujal 30-40, Aegviidus lausa 10 piirimaile. Tec siis veel polnud ja tase oli muidugi ka tükk maad nõrgem siis.
Kui ratas oli korras, siis vahetused toimisid hästi, muidugi pöiad kartsid karme juurikaid ja kive.
Veel vaadake, mis rattaga sõidab näitex Rivo Subi.
Huvitav, kusmaal seee mees oleks hea rattaga?
Just. Arvan ka ise nii. Sõidan ka Deore juppidega praegu. Saab ikka väga paljudest XTR meestest mööda. Ja mul po..ui, ma võin sõita Alivioga ka. Aga sealt juba allapoole ma ei läheks. Ainult TEC'il ja maratonidel sõites võib-olla läheks allapoole ka.nemm kirjutas:Deorel pole häda midagi. Sõidan ise deore juppidega ja olen rahul. Ja pole olemas halbu rattaid ega vahetajaid, kõik oleneb ikka inimesest, mida ta soovib oma rattaga teha.
Viimati muutis Märt, 30. 07. 2003. 13:02, muudetud 1 kord.
kes meist ei ihkaks.. mina küll ihkan muidugi oleks äärmiselt kift väga hea tehnikaga sõita.. lihtsalt, et kui pole seda parimat kuskilt võtta, siis pole mõtet sõitmata jätta..UrmasL kirjutas:Mul pole ammu enam midagi tehnika taha jäänud, kuid sellegipoolest ihkan paremat/kergemat/ilusamat jne ratast. Hobivärk. Kui hobi on piisavalt hingelähedane ja võimalusi on siis miks mitte olla perfektsionist?
Sama moodi ilmus mõned aastad tagasi "mees metsast" nimega Ruvenemm kirjutas: Rivo vist on natuke eri teema. Pigem tal see värk, et kui tal metsiku jõu ja vastupidavusele lisaks veel ka sõiduoskust ning kogemust juurde tuleb, mis siis küll juhtuma võib hakata.
Aga mis Rivosse puutub siis tõesti huvitab mis tasemele ta järgmiseks aastaks jõuab...