Tippude rattad & jupid /MTB/

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Tippude rattad & jupid /MTB/

Postitus Postitas mart » 14. 06. 2005. 14:15

an overview of stuff shown during the May 27-29 2005 MTB XC World Cup in Houffalize, Belgium.
http://bigbadwolftravels.fotopic.net/c558335.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 14. 06. 2005. 15:01

Titaani esineb väga palju. Pole küll nende rataste kohta täpset infi, aga tundub, et mingi jupp on kõigil titaanist.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 14. 06. 2005. 15:31

Kessiakoffi passatka on eriti karm.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 14. 06. 2005. 15:38

Mati kirjutas:Kessiakoffi passatka on eriti karm.
Pole seal tegelikult karmi midagi. Tegu on hoopis Cannondale raami eripäraga. Kindel pole, kuid kaldun arvama, et põhjus on Lefty-Shock's
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 14. 06. 2005. 15:39

Mati kirjutas:Kessiakoffi passatka on eriti karm.
Silmapete, ratas on tagumik uppis, toe peal:
http://images2.fotopic.net/?iid=ycasfq& ... &nostamp=1
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 14. 06. 2005. 16:56

Ei tea kas karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 14. 06. 2005. 17:22

mart kirjutas:
Mati kirjutas:Kessiakoffi passatka on eriti karm.
Silmapete, ratas on tagumik uppis, toe peal:
http://images2.fotopic.net/?iid=ycasfq& ... &nostamp=1
nii ta on :oops: . scalpelil toptube ka sellise nõksuga, pettis ära.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

reimers66
Rattur
Postitusi: 138
Liitunud: 28. 10. 2003. 12:36

Postitus Postitas reimers66 » 14. 06. 2005. 22:02

Julieni Bianchi ka näha seal :D muidu jah enamus rattaid ikka Titaanist mis kandub juba üle stemmile ja istmepostidele
BIANCHI ASSET 3000SL
album_personal.php?user_id=496
Tel. 5170557

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 14. 06. 2005. 22:13

Hmm... tundub, et ülekaalus on SRAM X.0, ,mitte XTR. Mida võiks sellest järeldada? SRAM on parem?Odavam? Ise arvan küll nii.

Kasutaja avatar
InCu
Rattur
Postitusi: 60
Liitunud: 21. 04. 2005. 21:46

Postitus Postitas InCu » 14. 06. 2005. 22:16

Seda pilti vaadates jääb sõnadest puudu kui aus olla.. http://bigbadwolftravels.fotopic.net/p15591028.html (y)
:)

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4510
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Postitus Postitas riho » 14. 06. 2005. 22:27

Mida see teine balloon sellel Scottilseal taga teeb? Nitro:-)?

Bimmer
Rattur
Postitusi: 190
Liitunud: 03. 11. 2003. 16:44

Postitus Postitas Bimmer » 14. 06. 2005. 22:37

urmo kirjutas:Hmm... tundub, et ülekaalus on SRAM X.0, ,mitte XTR. Mida võiks sellest järeldada? SRAM on parem?Odavam? Ise arvan küll nii.
Mina järeldan seda, et Sram on hakanud rohkem tippsõitjaid/meeskondi sponsoreerima.

reimers66
Rattur
Postitusi: 138
Liitunud: 28. 10. 2003. 12:36

Postitus Postitas reimers66 » 14. 06. 2005. 22:56

SRAM on jah vägagi moodi läinud ! Bianchi kasutas ennem ainult Shimano juppe kuid nüüd juba ohtralt SRAM asju ! ega see XO ja XTR suht samas hinnas ja tippudel pole vaja raha kokku hoida see ju nii tühine summa!
samas XO pidi hullult hästi toimima jne
BIANCHI ASSET 3000SL
album_personal.php?user_id=496
Tel. 5170557

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 15. 06. 2005. 07:13

See, et Bianchi SRAMi jublakatega ratta turule tõi on väidetavalt Absaloni teene.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 15. 06. 2005. 07:18

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 09:50, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 15. 06. 2005. 07:25

Bimmer kirjutas:
urmo kirjutas:Hmm... tundub, et ülekaalus on SRAM X.0, ,mitte XTR. Mida võiks sellest järeldada? SRAM on parem?Odavam? Ise arvan küll nii.
Mina järeldan seda, et Sram on hakanud rohkem tippsõitjaid/meeskondi sponsoreerima.
Täpselt nii.
Tuleb lihtsalt puude tagant metsa näha.

Mingeid järeldusi sellest teha on pehmelt öeldes naiivne või lihtsalt oma arvamusele kinnituste otsimine. x.0 vs. xtr on eraldi teemana olemas, pange seal edasi.
Gravity is a Bitch

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 15. 06. 2005. 08:46

reimers66 kirjutas:SRAM on jah vägagi moodi läinud..... ega see XO ja XTR suht samas hinnas ....
seda nüüd niiöelda kalliks küll ei saa pidada: http://www.actionsports.de/Schalthebel/ ... 2c21ff974c

reimers66
Rattur
Postitusi: 138
Liitunud: 28. 10. 2003. 12:36

Postitus Postitas reimers66 » 15. 06. 2005. 11:32

Olts kirjutas:
reimers66 kirjutas:SRAM on jah vägagi moodi läinud..... ega see XO ja XTR suht samas hinnas ....
seda nüüd niiöelda kalliks küll ei saa pidada: http://www.actionsports.de/Schalthebel/ ... 2c21ff974c
see on seal päris suure allahindlusega ikka :roll: vaata ikka algset hinda! samas tippratturitel pole asi rahas küll kinni asi jah ikka rohkem sponsorluses
BIANCHI ASSET 3000SL
album_personal.php?user_id=496
Tel. 5170557

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 15. 06. 2005. 12:18

reimers66 kirjutas: see on seal päris suure allahindlusega ikka :roll: vaata ikka algset hinda! samas tippratturitel pole asi rahas küll kinni asi jah ikka rohkem sponsorluses
kisub offtopicuks kuid SRAM X.0 + gripparid on saksas 155-200 eur. see 343 EUR on mingi mõttetu ulmehind mida ei maksa vaadata.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 15. 06. 2005. 21:05

Erilist vaidlust ma siin küll ei tahtnud algatada... Selge see, et proffidel on asi sponsorluses, mitte rahas. SRAM on XTR-st siiski natuke odavam, asi seegi.
Kuldar kirjutas:...Mingeid järeldusi sellest teha on pehmelt öeldes naiivne või lihtsalt oma arvamusele kinnituste otsimine...
SRAM-i poolset aktiivset äritegevust võib vast ikka järeldada :roll:

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 27. 06. 2005. 11:05

Kuldar kirjutas:Ei tea kas Scalpeli karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
Sakslaste testide tulemusel on Scalpel edukalt läbinud kõige kangema väsitamistsükli.
http://www.efbe.de/ehard.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 19. 07. 2005. 08:13

Ned Overend oli Angelfire WCupi rajal full-carbon Epicuga:
http://www.mbaction.com/archive/NED1.jpg
Tegu siis 2006 mudeliga, millest seni on ainult sahinaid kostnud ...
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 04. 08. 2005. 16:52

Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele 8)
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 04. 08. 2005. 20:17

Järjekordne high-tech-50cm-äärest-alla-raam-pooleks ratas :roll:
Zero the Hero

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 04. 08. 2005. 20:48

mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele 8)
Sellist lahendust juba Eestiski nähtud 8) Ratta omanik ise lahendusega rahul, kuid kõrvalt vaadata kuidagi naljakas :)
Muidugi, on Eestis nähtud lahenduse korral tegu tavalise, st. manuaalse lukustushoovaga. Lukusti lüliti kohaks on siis valitus sarve ots.
Sauseri Scalpelil tunduvad mõlemi amordi lukustused olevat elektroonilised.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Bimmer
Rattur
Postitusi: 190
Liitunud: 03. 11. 2003. 16:44

Postitus Postitas Bimmer » 05. 08. 2005. 06:33

mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele 8)
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
elektrilise lukustuse (ELO) eelis on jah see, et saab nupu põhimõtteliselt ükskõik kuhu asetada. Mind aga paneb imestama, mis materialist on selle mehe ratta pidurikettad? Mulle tundusid nad komposiidist, carbonist või ceramic kattega hoopis. Ja mis tubular kummidest nad seal foorumis räägivad? Kas tõesti tehakse neid ka MTB-le. Ühegi tuntud tootja tootevalikus ei ole veel kohanud selliseid.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 05. 08. 2005. 08:09

mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele 8)
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 05. 08. 2005. 08:42

seal samas foorumis on pilt hoopis põnevamast pillist, millel on tubular kummid ja lenks ning sarved on kaetud lenksupaelaga. ratas kuulub ühele Rabobanki cyclocrossarile, kes nüüd pidi mtb-d proovima.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 05. 08. 2005. 08:56

tarmo kirjutas:seal samas foorumis on pilt hoopis põnevamast pillist, millel on tubular kummid ja lenks ning sarved on kaetud lenksupaelaga. ratas kuulub ühele Rabobanki cyclocrossarile, kes nüüd pidi mtb-d proovima.
No ei meeldi mulle need Colnago MTB raami keevisõmblused, õigemini nende viimistlematus. Võib-olla mõni raua-insener leiab sellele selgituse?

Aga pöid on sigaedev, Ritchey tahab neile käppa peale panna?
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 05. 08. 2005. 09:34

Bimmer kirjutas:....... Mind aga paneb imestama, mis materialist on selle mehe ratta pidurikettad? ..................
ilmselt midagi rallimaailmast........ja huvitav on see et esimene ketas on
tavaline :!:

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 05. 08. 2005. 09:44

SL kirjutas:
mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele 8)
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...
täiesti saavutatav ka kodustes tingimustes regulaarse puhastamise ja hooldamise tulemusel ! ;)

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 05. 08. 2005. 11:02

Arbo kirjutas:
SL kirjutas:
mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele 8)
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...
täiesti saavutatav ka kodustes tingimustes regulaarse puhastamise ja hooldamise tulemusel ! ;)
no vaata lähemalt, minule tundub, et selline tase pole kodustes tingimustes saavutatav:) Üldiselt katsun omad rattad ka puhtad hoida, kuid pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 05. 08. 2005. 11:09

SL kirjutas:[pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...
a äkki tal uued jooksud ongi all?

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 05. 08. 2005. 11:10

ei ole välistatud, et pildil ongi uus jooks, mis värskelt alla pandud (lohutuseks neile, kes tunnevad süümepiinu ratta puhtuse pärast...;) )

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 05. 08. 2005. 11:27

Ereliukas kirjutas:
SL kirjutas:[pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...
a äkki tal uued jooksud ongi all?
kusjuures ei pruugi olla. Eelmisel aastal MM-i külastades oli ikka masendav vaadata kui puhaste ratastega starti mindi. Kusjuures - pärast võistlust oli näha, kuidas mehhannid võitsid sauseri ja kessiakoffi rattad pea-aegu lõpuni juppideks lahti. pedaalid, vändad keskjookud etc laotati eraldi valgele linale kõik laiali, pesti, määriti ja pandi uuesti kokku. kes meist kodustes tingimustes pärast iga võistlust sama teeb ? :)

Kasutaja avatar
erko
Rattur
Postitusi: 362
Liitunud: 10. 09. 2003. 11:38

Postitus Postitas erko » 05. 08. 2005. 11:42

Ma arvan, et kui peale igat võistlust hakkab kodus üks valge lina kaduma siis on paljud ratturid karmi valiku ees :D
Muidugi on võimalik linu ka ise osta kuid kes see viitsib

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 05. 08. 2005. 11:44

SL kirjutas: pärast võistlust oli näha, kuidas mehhannid võitsid sauseri ja kessiakoffi rattad pea-aegu lõpuni juppideks lahti. pedaalid, vändad keskjookud etc laotati eraldi valgele linale kõik laiali, pesti, määriti ja pandi uuesti kokku. kes meist kodustes tingimustes pärast iga võistlust sama teeb ? :)
see on nende meeste töö ja nad teevad seda oma tööajal. kindlasti pikendab selline puhastamine drivetraini, jooksude ja pidurite eluiga, aga küsimus on kui palju ta pikendab? kas kodustes tingimustes kulutatud aeg ja vahendid on ikka väärt seda pikendamist, mis ei pruugi üldse suur olla? elu on näidanud, et rattad kestavad ka vähem põhjaliku puhastamisega ja järelejäänud aeg, mis on niigi defitsiit (vähemalt mul) kulub hädasti muudeks asjadeks ära.
kindlasti on ka siin lugejate hulgas sõitjaid kes siiski ratta eest nii põhjalikult hoolt kannavad. ju siis on aega ja võimalusi.
teisalt - sitase rattaga starti minna on ikka jube ebameeldiv - oleks nagu ise ka pesemata :evil:
sulev, xmaxid saad puhtaks vana hambaharja ja fairyga. ermo jättis viimane kord minu juurde ühe eksemplari - olen seda ise veel paar korda kasutanud :oops: kui sul käepärast pole, võin tuua :wink:

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 05. 08. 2005. 11:53

erko kirjutas: Muidugi on võimalik linu ka ise osta kuid kes see viitsib
:lol: :lol: njahh, võimalik on täiest vabalt ilma linadeta hakkama saada...

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 05. 08. 2005. 11:55

tarmo kirjutas:järelejäänud aeg, mis on niigi defitsiit (vähemalt mul) kulub hädasti muudeks asjadeks ära.
loe: (Porteri meeste puhul kindlasti) TREENINGUTEKS :)

PS - tänud, just vahetasin hambaharja uue vastu, vana täitsa alles :) Kuigi korralikul rattamahel oleks täiesti elementaarne oma xmaxide puhastamiseks ka uus hari osta... kudas sa siis ermo vanaga .... aru ma ei saa ...

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 05. 08. 2005. 12:01

SL kirjutas: kudas sa siis ermo vanaga .... aru ma ei saa ...
ta ise pakkus mulle lahkelt ja ma ei hakanud viisakusest ära ütlema :)

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 15. 08. 2005. 16:09

Chris Eatough's (101-mile endurance race winner)
Trek Top Fuel 110
Varulohvile on *käepärane* koht leitud :idea:
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 15. 08. 2005. 16:13

mart kirjutas:Chris Eatough's (101-mile endurance race winner) Trek Top Fuel 110 Varulohvile on *käepärane* koht leitud :idea:
Grippidele on ka nutikas asendus leitud. Pole vähemalt ise enne kohanud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 15. 08. 2005. 16:50

Mati kirjutas:
mart kirjutas:Chris Eatough's (101-mile endurance race winner) Trek Top Fuel 110 Varulohvile on *käepärane* koht leitud :idea:
Grippidele on ka nutikas asendus leitud. Pole vähemalt ise enne kohanud.
Oma popil talve-Marinil vedasin samuti äranäritud gripid äramädanenud vana lenksupaelaga kokku, väga pehme ja soe asi sai. Tahtsin sarved kah ühe jutiga paelaga üle kruttida, aga saast ei püsinud enam niipalju koos...

Aga varukummi (ja/või vahuballooni) jaoks on stemialune kindlalt kõige puhtam ja kuivem koht. Number kaitseb ka eessõitja ratta alt lendava sodi eest. Aga väga pasase raja korral on tagatasku siiski turvalisem koht.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 15. 08. 2005. 17:02

mart kirjutas:Varulohvile on *käepärane* koht leitud :idea:
:!: Super mõte! Hakkan ka seda varianti kasutama

EDIT: Kas sellel endurokal polegi sarvi :shock:
Zero the Hero

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 26. 08. 2005. 20:59

mart kirjutas:
Kuldar kirjutas:Ei tea kas Scalpeli karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
Sakslaste testide tulemusel on Scalpel edukalt läbinud kõige kangema väsitamistsükli.
http://www.efbe.de/ehard.htm
Token on oma FS raamile chainstayga eriti julge lahenduse teinud:
http://tokenproducts.com/2005/05htm/products.php
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 26. 08. 2005. 21:10

Kuldar kirjutas:Token on oma FS raamile chainstayga eriti julge lahenduse teinud:
http://tokenproducts.com/2005/05htm/products.php
nojah, see carbon chainstay yoke on vahetatav. ju siis arvestatakse, et on vajadust vahetada. :roll: aga idee iseenesest pole paha. GF sugari raamist teha midagi sellist mida varem pole tehtud.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 26. 08. 2005. 21:37

erikr kirjutas:
Kuldar kirjutas:Token on oma FS raamile chainstayga eriti julge lahenduse teinud:
http://tokenproducts.com/2005/05htm/products.php
nojah, see carbon chainstay yoke on vahetatav. ju siis arvestatakse, et on vajadust vahetada. :roll: aga idee iseenesest pole paha. GF sugari raamist teha midagi sellist mida varem pole tehtud.
Mardi viidatud koormustesti tulemused näitavad, et vahetamise vajadus võib tekkida pigem mehaanilistest vigastustest tulenevalt. Karboni väsimine paistab järjekordne näpust imetud müüt olevat, küll aga jätab soovida löögitugevus.
Lisaks sellele on materjali purustamistestidel iseloomulik elastsuspiiri ületamisele järgneva (näiteks metallisulamitele iseloomuliku) plastse deformatsiooni faasi puudumine.

Ideoloogialt jah päris sarnane Gary Fisherile, aga keskelt ahenev head-tube ja raamiamordi toe erivus ei luba siiski oletada, et samast tehasest tulevad.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 04. 09. 2005. 22:03

Kuldar kirjutas:
Aga pöid on sigaedev, Ritchey tahab neile käppa peale panna?
ja näed panigi WCS-i nime all letti.
Gravity is a Bitch

vaikija
Rattur
Postitusi: 384
Liitunud: 22. 02. 2003. 17:29

Postitus Postitas vaikija » 04. 09. 2005. 23:34

Ja seal pöia peal on liimitav baigi tuubikumm,mis ilmselt õite hästi veereb.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 09. 09. 2005. 07:20

wcs carbon jooksude promo juba käib,
Frishil olid need Livigno MM-il all:
http://www.cyclingnews.com/photos/2005/ ... C_0007.jpg
ja Nino Schurter:
http://www.bcf.uk.com/gallery/2005/phil ... _99/24.jpg
Gravity is a Bitch

Vasta

Mine “Jalgrattad”