Seda muidugi eeldusel, kui oled 100% kindel, et käiguvahetaja kolakat kuskilt ei saaKorralikult reguleeritud käiguvahetaja ja ei ole sinna mingit kaitset vaja...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Seda muidugi eeldusel, kui oled 100% kindel, et käiguvahetaja kolakat kuskilt ei saaKorralikult reguleeritud käiguvahetaja ja ei ole sinna mingit kaitset vaja...
IMHO on 9 süsteem 8 erinev ülekannete osas nagu öö ja päev ! neid asju ei saa mitte kuidagi võrrelda omavahel ! ja kuidas sa paned tagant kõige suuremale sõidad kett ristis võitsimpa kirjutas:siis saad sa ju kõvasti hoida raha kokku, pannes omale 8 või 7-käigulise süsteemi...reimers66 kirjutas:tahaks näha inimest kes sõidab tagant suure kettaga27käigu puhul seda küll ei juhtu vähemalt minul ja pann riivab silma!
võrde 8 ja 9k XTR hindu!
IMHOreimers66 kirjutas:...ja vaevalt er keegi kasutab eest väikest hammakat ja tagant suurt
võibolla tõesti aga ise kui olen naljapärast kasutand 1-1 siis on see väga väsitav tegevuserikr kirjutas:kasutab küll, sõida tahkot ja H100 siis võid isegi sellise kombinatsiooni peale mõtlema hakata kui paremaid mõtteid enam ei tule.reimers66 kirjutas: ja vaevalt er keegi kasutab eest väikest hammakat ja tagant suurt
Ratas pole mitte moditud vaid juppidest kokku pandud. Ostsin ta kasutatuna, juba siis polnud tal ühtegi originaaljuppi. Muudatusi olen ise veel teinud. Raam kaalub kuskil 2 kg, aga on tugev ja suhteliselt jäik. Ratas kokku on kuskil 11,5 kg, pole täpse kaalu juurde saanud.reimers66 kirjutas:Raam: KHS Alite 500 2001.a Urmo sul paistab olevat ikka päris tublisti mooditud ratas olevatAlite 500 seeria oli KHS kõige odavama otsaga ALU raamiga ratas (kui ma ei exi
see on päris aus bike eriti pidurid 5+ivo kirjutas:Hetkel 2005 a Matts Speed Disc Time ATAC XE-ga. Sai natuke upgradetud eelmisest Merida Kalahari 590 Disc'ist
hmm, millest küll selline alaväärne suhtumine? minu mtb on samuti 5a+ vana ja järjest haruldasemaks muutub tänavapildis. kuna mu vajadused on mtb puhul tagasihoidlikud, siis ei plaanigi uut raami/ratast lähima 5a jooksul soetada... ainult kõvakahvli vahetaks mingi norm.amordi vastu väljahulkur kirjutas:Hmm.
Vana ront näib, a tegelt lendab nigu linnuke.
Mõni hakkab nyid tõenäolikult hirnuma, a ratas on mul 5 aastat vana Classic Rock.
...kui tuu käis minu velo pihta?Pierre kirjutas:Noh samas ega millegagi "kiidelda" ka ei ole..........
......õigel rajal seda painutada........?
Bullshit, laguneb ka talutava sõiduoskuse korral, lihtsalt toodetakse meeletult praaki ka highend toodete seas.hulkur kirjutas: Btw, yhes teises foorumis on säuke kild:
Ratastega on nagu arvutitega. Olgu sul kuitahes kallis ratas, aga kui sõita ei oska, laguneb ikka ära. Sama, mis arvutikasutaja puhul, viga on tooli ja klaveri vahel.
No offence. See on fakt.
Mnjah... ei taha nigu hästi uskuda, et mulle alati high-quality low-end tehnika ette satub.Corrosion kirjutas:Bullshit, laguneb ka talutava sõiduoskuse korral, lihtsalt toodetakse meeletult praaki ka highend toodete seas.hulkur kirjutas: Btw, yhes teises foorumis on säuke kild:
Ratastega on nagu arvutitega. Olgu sul kuitahes kallis ratas, aga kui sõita ei oska, laguneb ikka ära. Sama, mis arvutikasutaja puhul, viga on tooli ja klaveri vahel.
No offence. See on fakt.
see on väga hea vaheldus high-end karbonraamidele. isegi veidi sümpaatne...tampico kirjutas:Kaevurid kimavad siis sellistega:
album_page.php?pic_id=2528
Ilmselt tegu Kohtla-Järve kaevanustes oleva nn. kaevurite rattaga. Käisin eelmisel aastal kah seal uudistamas ja kohe mitte ei saanud ennast tagasi hoida - oli ju vaja seda riistapuud proovida. Mõeldud tehtud, hoog oli ca. 10km/h, kui rautee keeras pimedale kõrvalteele. Oli see siis selline väiksem tunnel vmt. Siis alles tekkis vajadus pidurdamiseks. Ei näinud ju mis seal ees on/tuleb. Kuid oh häda, sel asjandusel ju polnud pidureid, või ei osanu mina neid lihtsalt üles leida. Linke polnud ja vända tagasi vajutamine kah ei mõjunud. Nii sekundi paari jagu "kihutamist" pimedas tunnelis lõppes millelegi otsa sõiduga. Muideks, päris kõva kolin oli kah. Siis kui silm hakkas napi valgusega harjuma, selgus, et tunnel oli nii kolm-neli meetrit peale sissesõitu kinni müüritudtampico kirjutas:Kaevurid kimavad siis sellistega:
album_page.php?pic_id=2528
Irw.Kuldar kirjutas:Ka erikr peaks nüüd mingite mentaalsete jamadega kasutajatele eraldi nurgakese tegema - "hingeabi" vms?
Saaksite seal üksteisel kätest kinni hoides viu-viu-viu teha - mu ratas ei kõlba kuhugi, mind narritakse pühapäevasõitjaks, alles ma siia kirjutasin nüüd on kõik läind, oleks olnud oleks saanud oleks pannud, keegi mind ei armasta jne.
Kuldar kirjutas:Ka erikr peaks nüüd mingite mentaalsete jamadega kasutajatele eraldi nurgakese tegema - "hingeabi" vms?
Saaksite seal üksteisel kätest kinni hoides viu-viu-viu teha - mu ratas ei kõlba kuhugi, mind narritakse pühapäevasõitjaks, alles ma siia kirjutasin nüüd on kõik läind, oleks olnud oleks saanud oleks pannud, keegi mind ei armasta jne.
tohib küsida mis rehvid sellel all on? Mustri järgi tundub et on päris hea läbivusega?DeeJott kirjutas:www.zone.ee/tengelbung/4300 < selline ta mul on
Bontrager Jones ACmmz kirjutas:tohib küsida mis rehvid sellel all on? Mustri järgi tundub et on päris hea läbivusega?DeeJott kirjutas:www.zone.ee/tengelbung/4300 < selline ta mul on