Kuidas ketti maha võtta???

Siia kõik hüvad nõuanded.
Vasta
Kasutaja avatar
fwdfreak
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 17. 04. 2003. 20:36

Kuidas ketti maha võtta???

Postitus Postitas fwdfreak » 18. 04. 2003. 22:30

Ma noor ja loll tahaks teada kuidas ketti maha votta? Peaks olema mingi eriline lüli kuskil vahel?
pff

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kuidas ketti maha võtta???

Postitus Postitas erikr » 18. 04. 2003. 23:05

fwdfreak kirjutas:Ma noor ja loll tahaks teada kuidas ketti maha votta? Peaks olema mingi eriline lüli kuskil vahel?
SRAM-i ketid käivadPowerlinkiga (palja käega kett lahti, tööriistu pole vaja), shimano omade jaoks vajad ketivõtit ja vahetusneete (uue ketiga vist paar tükki kaasas). kuigi jah, suure tõenäosusega pead ka uue SRAMi keti tiba lühemaks tegema paari lüli võrra ketivõtme abil enne kui rajale tuiskad 8) . ketivõtme näide
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
fwdfreak
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 17. 04. 2003. 20:36

Postitus Postitas fwdfreak » 19. 04. 2003. 20:54

mulle läheb kmc kett peale
pff

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 20. 04. 2003. 16:52

fwdfreak kirjutas:mulle läheb kmc kett peale
SRAM lüli saad sellele ka vahele panna. Aga enivei, üks korralik multitool on alati abiks:

album_page.php?pic_id=36

Urmas

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 20. 04. 2003. 17:20

UrmasL kirjutas:Aga enivei, üks korralik multitool on alati abiks:
Kust sa selle ostsid, palju maksis? Mul ka plaanis midagi sellist soetada.

Amatöör

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 21. 04. 2003. 08:29

Amatöör kirjutas:Kust sa selle ostsid, palju maksis? Mul ka plaanis midagi sellist soetada.
Eelmine aasta oli hawaiis letihinnaga 290eek. Rohkem pole seal näinud. V+ müüb ka ritchey jubinaid ja seal oli kunaga saada minu võtmest veits advancem mudel (cpr 15 vist). Hind oli ka juba ligi 500 vist.

Urmas

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 21. 04. 2003. 09:50

Vaata ka Authori nime kandvaid jubunaid. Mälu järgi hind normis. Müüb Velospets ja esinduskauplus Mõigus. pilti näeb vist ka http://www.author.ee

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 21. 04. 2003. 19:08

Ostsin täna V+-ist Merida ketivõtme ja nii kui pakendist välja võtsin kadus vaibale väike kuul ning surumiseks kasutatav tift. Õnneks leidsin nad üles ja isegi vana kett õnnestus kokku panna, aga ikkagi. Kas see on normaalne, et nii väikesed tükid on lahtised? V+-is ma spetsiaalselt ütlesin, et ma tahan teda pluusi taskus kaasas kanda ..... ma ei usu, et 2.5mm läbimõõduga kuul ja sama jäme 1 cm pulk mul ära ei kao. Kindlasti kaovad!!! Krt. ma ei öelnud ka et ma amatöör olen, aga ikkagi tõmmati kott pähe.

Kas V+ oma tooteid tagasi ka võtab? Laske tulla V+ mehed.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 21. 04. 2003. 19:37

Amatöör kirjutas:Ostsin täna V+-ist Merida ketivõtme ja nii kui pakendist välja võtsin kadus vaibale väike kuul ning surumiseks kasutatav tift. Õnneks leidsin nad üles ja isegi vana kett õnnestus kokku panna, aga ikkagi. Kas see on normaalne, et nii väikesed tükid on lahtised? V+-is ma spetsiaalselt ütlesin, et ma tahan teda pluusi taskus kaasas kanda ..... ma ei usu, et 2.5mm läbimõõduga kuul ja sama jäme 1 cm pulk mul ära ei kao. Kindlasti kaovad!!! Krt. ma ei öelnud ka et ma amatöör olen, aga ikkagi tõmmati kott pähe.

Kas V+ oma tooteid tagasi ka võtab? Laske tulla V+ mehed.
mine pane neile see letile tagasi ja ütle, et sa ei ostnud konstruktori vaid ketivõtme. asja idee on selles, et tihvt peab toetuma kuulile ja suutma vajadusel suure teljesuunalise jõu all pöörelda kuid korpuses olev pesa peab olema niipalju kokku valtsitud, et jubinad koos püsivad.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
oddo
Rattur
Postitusi: 205
Liitunud: 31. 03. 2003. 19:22

Postitus Postitas oddo » 23. 04. 2003. 09:37

SRAM-i ketid käivad Powerlinkiga (palja käega kett lahti, tööriistu pole vaja), shimano omade jaoks vajad ketivõtit ja vahetusneete (uue ketiga vist paar tükki kaasas).
Mõned küsimused teema kohta. Kas tänapäva kettidel noid tihvte või vahetusneete korduvkasutada ei saa? Kas neid on ka eraldi müügil? Ja kas Shimano HG ketile ka saaks ketiluku panna või ei sobi eri firmade pulgad omavahel?
Oddo

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 23. 04. 2003. 10:31

....."Mõned küsimused teema kohta. Kas tänapäva kettidel noid tihvte või vahetusneete korduvkasutada ei saa? Kas neid on ka eraldi müügil? Ja kas Shimano HG ketile ka saaks ketiluku panna või ei sobi eri firmade pulgad omavahel?....."


Minumeelest ei peaks küll tifti vahetama, paned keti kokku ja haamriga kergelt pihta et äär laiemaks läheks, kuid seda peab ettevaatlikult tegema et tifti liiga laiaks ei lööks, pärast kinnitamist vaatad et kett korralikult liikuma jääks selle lüli kohapealt, kui on natuke jäik siis aitab kerge külgsuunas väänamine.
Ise vahetasin enne powerlinkide kasutamist oma ketid niimoodi.
Erik ütles et saab pärast palja käega ketti lahti võtta, kuid minul see päris ei õnnestunud, peab ikka natuke jõudu kasutama ja millegiga koksima et lahti tuleks.Aga märgatavalt lihtsam ikkagi sest kokkupanemine on väga lihte.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 23. 04. 2003. 10:36

oddo kirjutas: Kas neid on ka eraldi müügil?
SRAM'i powerlinke on küll eraldi müügil (nt Velospets). Sobivust Shimanoga ei oska kindlalt väita, pole proovinud. Sobivuse tõenäosus on küll suur. Powerlini võid kasutada nii "korduvalt" kuni kestab.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 23. 04. 2003. 10:41

Rom kirjutas:Erik ütles et saab pärast palja käega ketti lahti võtta, kuid minul see päris ei õnnestunud, peab ikka natuke jõudu kasutama ja millegiga koksima et lahti tuleks.
Powerlink tuleb lõdvalt käega lahti. Vajuta linki keskelt näppudega kokku ja samas lükka otsi teine-teise poole ja ohhoo klõpsti lahti. Soovitan enne kuiva trenni teha lihtsalt lingiga (st ära keti külge topi).

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 23. 04. 2003. 10:44

Panin Shimanole Srami powerlinki ja töötab küll.
Kuid selline küsimus....kui kaua seda lüli kasutada saab, kas pärast 500km saab seda tõsta uuele ketile või ei sobi need enam kokku :?:

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 23. 04. 2003. 11:01

Rom kirjutas:Kuid selline küsimus....kui kaua seda lüli kasutada saab, kas pärast 500km saab seda tõsta uuele ketile või ei sobi need enam kokku :?:
Eeldatavasti läheb küll. Proovi, selgub suht lihtsalt.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 23. 04. 2003. 11:05

Rom kirjutas:Panin Shimanole Srami powerlinki ja töötab küll.
Kuid selline küsimus....kui kaua seda lüli kasutada saab, kas pärast 500km saab seda tõsta uuele ketile või ei sobi need enam kokku :?:
uus lüli kulunud kassetil annab kindlasti kehva tulemuse. kui on plaan kette ringidena vahetada, ntx 500 km järel siis oleks otstarbekas igal ketil oma lukku kasutada.
ära sa lukule vasarat küll näita, ikka palja käega, vajab nõksu kättesaamist
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 23. 04. 2003. 11:14

Peangi mõne km pärast uue keti panema............Erik võibolla paari sõnaga..... mismoodi sa palja käega seda teed? kas väänad enne või midagi?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 23. 04. 2003. 13:37

Rom kirjutas:Peangi mõne km pärast uue keti panema............Erik võibolla paari sõnaga..... mismoodi sa palja käega seda teed? kas väänad enne või midagi?
Mati andis juba ülalpool instruktsiooni. Pigistad Powerlinki plaate tihvtide kohalt kokku ja siis lükkad (libistad) neid omavahel kokkupoole.
originaalõpetus
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 23. 04. 2003. 16:31

mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 30. 04. 2003. 12:11

no ja saingi powerlingi ilma suurema vaevata lahti...........
Kõigepealt võtsin korraliku telliskivi ja selle kõrvale 3 kilose vasara,
igaks juhuks panin käeulatusse ka rauasae.........siis võtsin keti näppude vahele ja pressisin natuke sõrmedega ning lahti ta oligi......arvan et abiks olid siin vasar ja rauasaag mis keti psüühikale niivõrd hästi mõjusid.... :twisted:
aga võibolla ka asjatundlikud nõuandjad ,kes teab :)

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 11. 06. 2003. 13:48

Kas keegi oskab nõu anda kuidas lülisi koos hoidnud jublakas on lahti tulnud, siis kuidas seda sinna sisse tagasi saada. On teada et see jublakas on äärte poolt laiem .
No Pain No Gain

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 11. 06. 2003. 13:50

ega seda ,,jublakat saagi tagasi.nüüd on kett lihtsalt lühem :D
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

charlie
Rattur
Postitusi: 445
Liitunud: 18. 05. 2003. 15:36

Postitus Postitas charlie » 11. 06. 2003. 13:56

KMC kasutab Sramile sarnast lüli, vaid nimi on Missing Link (MTBAction ajakirjas 5 tärniga hinnatud jubin). põhimõte sarnane PowerLink`ile ja käsitsi peaks hakkama saama. mina olen oma eelmistel KMC kettidel jätnud selle ära ja ketivõtmega ikka kinni keeranud.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 11. 06. 2003. 14:00

Corrosion kirjutas: lülisi koos hoidnud jublakas on lahti tulnud, siis kuidas seda sinna sisse tagasi saada. .
Kui sul on shimano kett, siis PEAD asemele panema spetsiaal musta needi. Vana neeti tagasi panna ei lubata. Lippa poodi :lol:

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 11. 06. 2003. 14:07

mart kirjutas:
Corrosion kirjutas: lülisi koos hoidnud jublakas on lahti tulnud, siis kuidas seda sinna sisse tagasi saada. .
Kui sul on shimano kett, siis PEAD asemele panema spetsiaal musta needi. Vana neeti tagasi panna ei lubata. Lippa poodi :lol:
krt, ma seda ei teadnudki et vana ei tohi tagasi panna. mina olen alati pannud kui olen ta juhuslikult välja keeranud ja lahti pole kunagi tulnud. ju siis on hästi läinud.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 11. 06. 2003. 14:35

tarmo kirjutas:
mart kirjutas:
Corrosion kirjutas: lülisi koos hoidnud jublakas on lahti tulnud, siis kuidas seda sinna sisse tagasi saada. .
Kui sul on shimano kett, siis PEAD asemele panema spetsiaal musta needi. Vana neeti tagasi panna ei lubata. Lippa poodi :lol:
krt, ma seda ei teadnudki et vana ei tohi tagasi panna. mina olen alati pannud kui olen ta juhuslikult välja keeranud ja lahti pole kunagi tulnud. ju siis on hästi läinud.
Tegin copy-paste:
Shimano® chains use a special replacement rivet when the chain is installed new or when one is removed and re-installed. This replacement rivet has special flaring that is guided in by a long tapered pilot. The pilot is then broken off before riding. Only Shimano® brand chains should use the Shimano® replacement rivet. The 7 and 8 speed chains use a black rivet. The narrower 9 speed chain uses a silver rivet.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 11. 06. 2003. 14:44

Minu HG 73-el on kyll black rivet.. :roll:
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 11. 06. 2003. 14:50

Corrosion kirjutas:Minu HG 73-el on kyll black rivet.. :roll:
Ära seda black or silver juttu väga tõsiselt võta. Shimano kompaktiibel vahetusneete teevad teised ka (ntx KMC), ja nemad juhinduvad keti laiusest, mitte shimi värvi soovist.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 11. 06. 2003. 14:58

mart kirjutas:
Corrosion kirjutas:Minu HG 73-el on kyll black rivet.. :roll:
Ära seda black or silver juttu väga tõsiselt võta. Shimano kompaktiibel vahetusneete teevad teised ka (ntx KMC), ja nemad juhinduvad keti laiusest, mitte shimi värvi soovist.
Kui osta shimano originaalkett originaalpakendis siis on ka must pin kaasas. Kui on karbitoode (retail) siis oli vist isegi kaks pini kaasas. OEM toote puhul olen märgand vaid ühte pini kaasas. Must pin oli nii HG-73 kui HG-93 ketil.

kba
Testisõitja
Postitusi: 17
Liitunud: 18. 02. 2003. 11:58

Postitus Postitas kba » 11. 06. 2003. 15:03

tarmo kirjutas:krt, ma seda ei teadnudki et vana ei tohi tagasi panna. mina olen alati pannud kui olen ta juhuslikult välja keeranud ja lahti pole kunagi tulnud. ju siis on hästi läinud.
Ise olen ka üpris palju Shimano, SRAM'i ja KMZ kette läbi sõitnud ning pole kunagi neid spetsiaalseid neete kasutanud, alati on saanud väga edukalt tavaliste neetidega hakkama. See tähendab siiani.
Viimase LX'i keti astusin u. 20 km jooksul 2 korda puruks (kusjuures varem pole ühtegi ketti läinud :!: ) ja andsin ka vennasele testida. Temal läks see esimesel tõusul. Närv oli nii must, et ostsin kohe SRAM'i.
Saan aru, et ei toiminud täpselt tootja instruktsioonide järgi, aga krt ma ei saa aru, kui normaalsed firmad mõtlevad välja lihtsamaid võimalusi kuidas ketti ühendada/lahti võtta, siis Shimano piiderdab mingisuguste lisalülidega. Ma tahaks näha, kui kellegil peaks kett metsas katki minema (ma mõtlen siis igati juhtnööride järgi spets lingiga ühendatud kett), kas tal siis on see väike lisalüli tagataskus, et toimida täpselt Shimano instruktsioonide järgi.
PS! Kes tahab odavalt LX'i ketti osta, siis võtke ühendust, annan oma 150KM sõitnud rõveduse ära.
Porter lifts your ranking.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 11. 06. 2003. 15:35

Mõtlen miks ma küll pidin HG 73 keti ostma Sram 7 kassettile(uuele)
Peaks vist Pc 69 poole vaatama... Kusjuures Lx-i ketiga libiseb ikka kohati üle uute hammakate... :?
No Pain No Gain

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 11. 06. 2003. 15:42

Amatöör kirjutas:Ostsin täna V+-ist Merida ketivõtme ja nii kui pakendist välja võtsin kadus vaibale väike kuul ning surumiseks kasutatav tift. Õnneks leidsin nad üles ja isegi vana kett õnnestus kokku panna, aga ikkagi. Kas see on normaalne, et nii väikesed tükid on lahtised? V+-is ma spetsiaalselt ütlesin, et ma tahan teda pluusi taskus kaasas kanda ..... ma ei usu, et 2.5mm läbimõõduga kuul ja sama jäme 1 cm pulk mul ära ei kao. Kindlasti kaovad!!! Krt. ma ei öelnud ka et ma amatöör olen, aga ikkagi tõmmati kott pähe.

Kas V+ oma tooteid tagasi ka võtab? Laske tulla V+ mehed.
vahet pole mis poest ostsid, kui sulle asi ei meeldi või 14 päeva jooksul tagasi viia kui ei ole kasutanud. Aga merida mutlitooli ei saa küll heaks hypeida, ketivõti on igaven pask ja needid küljel ei ole ka suuremad asjad..
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 11. 06. 2003. 15:53

mis merida mt häda on? Keti saab ilusti lahti mida veel vaja on? Suht odav oli ta ka. Asi ju toimib ja midagi paremat ei oskaks tahtagi.
Olen ise küll võtit igatpidi väänand ja kangutand, katki pole küll läinud.
No Pain No Gain

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 11. 06. 2003. 15:55

kba kirjutas:Viimase LX'i keti astusin u. 20 km jooksul 2 korda puruks (kusjuures varem pole ühtegi ketti läinud :!: ) ja andsin ka vennasele testida. Temal läks see esimesel tõusul. Närv oli nii must, et ostsin kohe SRAM'i.
Äkki täpsustad. Palju sa kaalud, kuidas (kust) kett katki läks ning millega/kuidas sa ta kokku panid? Kas läks ühest või erinevatest kohtadest katki?

Kui see kett oli korralikult kokku pandud, siis sinu jõud ajab ka jõutõstjatele hirmu nahka. ;)

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 11. 06. 2003. 16:09

Corrosion kirjutas:mis merida mt häda on? Keti saab ilusti lahti mida veel vaja on? Suht odav oli ta ka. Asi ju toimib ja midagi paremat ei oskaks tahtagi.
Olen ise küll võtit igatpidi väänand ja kangutand, katki pole küll läinud.
Mul oli tavaline ketivõti, mitte MT. Pakendist välja võttes kukkusid tift ja kuul põrandale. St. praak. Vahetasin välja, nüüd toimib, kuigi on äärmiselt pehmest materjalist.

Kasutaja avatar
oddo
Rattur
Postitusi: 205
Liitunud: 31. 03. 2003. 19:22

Postitus Postitas oddo » 11. 06. 2003. 16:16

Mina olen ühe Pedrose multitooli ketivõtme puruks keeranud. Tõsi küll, selle koha peal oli valuviga. Vahetati välja ja uus tegi oma töö korralikult. Aga olen nüüd teistega võrrelnud ja ausaltöeldes võiks Pedrose konstruktsioon ka parem olla.
Oddo

Pikk
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 18. 02. 2003. 14:06

Postitus Postitas Pikk » 11. 06. 2003. 16:16

Corrosion kirjutas:mis merida mt häda on? Keti saab ilusti lahti mida veel vaja on? Suht odav oli ta ka. Asi ju toimib ja midagi paremat ei oskaks tahtagi.
Olen ise küll võtit igatpidi väänand ja kangutand, katki pole küll läinud.
no ketivõtit olen kasutanud vast 6-7 korda ja kohe esimesel keeramisel läks kõveraks tugi, mis keti lüli paigal hoiab st. need kaks hammast mis seal on olid lihtsalt tagumisest toest liiga kaugel ja paindusid väljapoole viltu. Seoses sellega on edasised keti kokku lahti keeramised väga närvilised olnud, sest kett keerab ennast ülespoole viltu ja raske on tihvti otse suruda.
Edaspidi eelistaks mõnda muud MT proovida.
Pikk

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 11. 06. 2003. 16:19

Sellise nimega firmalt nagu Pedros ei saagi paremat oodata :)
Igast praaki ju tehakse.. :?
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
margo
Rattur
Postitusi: 288
Liitunud: 09. 04. 2003. 12:26

Postitus Postitas margo » 11. 06. 2003. 16:29

Nagu ma aru saan, siis SRAM PC69 ketiga oleks pidanud powerlingi kaasa saama? Ma nimelt maksin Velospetsile 415 kr ja ei ole seda jullat - sain vastu pükse jälle?

kba
Testisõitja
Postitusi: 17
Liitunud: 18. 02. 2003. 11:58

Postitus Postitas kba » 11. 06. 2003. 16:40

Amatöör kirjutas: Äkki täpsustad. Palju sa kaalud, kuidas (kust) kett katki läks ning millega/kuidas sa ta kokku panid? Kas läks ühest või erinevatest kohtadest katki?
Kui see kett oli korralikult kokku pandud, siis sinu jõud ajab ka jõutõstjatele hirmu nahka. ;)
Kaalun u.80kg. Kett läks katki täpselt sellest kohast, kust ta sai kokku keeratud (tegime viiliga väiksed sälgud peale, et oleks näha) ja käiguvahetuse hetkel liiga kõvasti sõtkumisega ei saa kindlasti tegu olla. Kokku keerasin sama Ritchey võtmega, mille pilt siingi varem kuskil esines. Kusjuures liitmisel vaatasin veel piinliku täpsusega, et tiftist jääks mõlemale poole ketti täpselt ühe palju üle. Siia võiks veel vist lisada, et kette on kümneid ja kümneid ja kümneid kordi edukalt kokku lahti keeratud.

Tore oleks muidugi mõelda, et olen lihtsalt nii kõva mees, et võtan kätte ja astun keti pooleks, aga ... :lol:

Oli siis tegu praagi või lihtsalt kehva tähtede seisuga, Shimano ketid jäävad minust igatahes tulevikus puutumata. Nagu ka mõnedki teised suure S'i tooted.
Porter lifts your ranking.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 11. 06. 2003. 20:49

person kirjutas:Nagu ma aru saan, siis SRAM PC69 ketiga oleks pidanud powerlingi kaasa saama? Ma nimelt maksin Velospetsile 415 kr ja ei ole seda jullat - sain vastu pükse jälle?
SRAM'i kodukas ütleb, et PC69 peaks olema PL'ga. Velospetsis on muidu ka PL eraldi. Ise sain sealt vajadusel ühe PL niisama, aga olen ka nn püsikliendi staatuses nii, et mine tea. Soovitan minna tagasi ja nõuda PowerLink'i, arvan, et nad unustasid :? .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 11. 06. 2003. 20:51

Mati kirjutas: Soovitan minna tagasi ja nõuda PowerLink'i, arvan, et nad unustasid :? .
See Kuivakas kipub kuuldavasti üsna tihti "unustama" üht-teist......

Bimmer
Rattur
Postitusi: 190
Liitunud: 03. 11. 2003. 16:44

Postitus Postitas Bimmer » 08. 11. 2003. 00:23

to kba

sellepärast sul läkski kett samast kohast katki, et panid vana tiftiga. Huvitav oleks veel teada, missugusest poest sa keti ostsid. Olen kuulnud, et osad poed praktiseerivad juppidest kokkupandud kettide müümist - ostes keti ja lastes selle poes paigaldada tehakse kett üldjuhul natuke lühemaks. Tavaliselt jääb järgi 3-5 lüli pikkune jupp. Kui nüüd neid juppe on kogunenud piisaval hulgal, krutitakse need vanade tiftidega omavahel kokku ja ongi uus kett valmis ja 690.-(dura ace kett) nagu maast leitud.

Ise olen olen kasutanud erinevaid kette ja leian, et shimano kett+kassett on parim kombinatsioon, samas KMZ täielik s***.

Tiftide värvi kohta ütleks niipalju, et värvi tasub ostmisel jälgida küll. Kettidega kaasas olevad tiftid on alati ketiga sama tooni. Näiteks HG 50 tift on must, HG 73 tift on tumehall, Dura Ace tift on hõbedane. Kui tahate osta aga ainult tifti, siis on valida musta ja hõbedase vahel, milledest esimene sobib 8käigulistele ja viimane 9käigulistele kassettidele.

Shimano kette ostes tasub veel jälgida tootjamaad. Kui keti (mite karbi) peale on kirjutatud Japan, siis kõik OK, kui aga Taiwan, siis forget it (Taiwani toodang venib välja 2xkiirmini).

Viimase asjana tasub arvesse võtta seda, et kui lasta kett poes paigaldada, siis kehtib sellele ka garantii (vähemalt Tartu HEs), mistõttu saate oma katkenud ketist tuleneva frustratsiooni kellegi peal välja elada ning uut ketti või vähemalt vana tasuta parandamist nõuda.

Vasta

Mine “Kasulikud näpunäited”