kindlustaks?
kindlustaks?
Kes oskab aidata?
Mõtlesin, et peax enne järgmist hooaega ennast ära kindlustama mingi summa peale ja äkki tasuks ka ratta kindlustus ennast ära?
Kas kellegil on mingeid häid nõuandeid kust võix saada infi või kelle poole pöörduda?
Suht nõme leks kui võistlusel murrad käeluu ja tööl ei saa sellepärast käia.. kindlustuselt saax siis äkki elux vajaliku papi kätte...
Mõtlesin, et peax enne järgmist hooaega ennast ära kindlustama mingi summa peale ja äkki tasuks ka ratta kindlustus ennast ära?
Kas kellegil on mingeid häid nõuandeid kust võix saada infi või kelle poole pöörduda?
Suht nõme leks kui võistlusel murrad käeluu ja tööl ei saa sellepärast käia.. kindlustuselt saax siis äkki elux vajaliku papi kätte...
Re: kindlustaks?
,wipper007 kirjutas:Kes oskab aidata?
Mõtlesin, et peax enne järgmist hooaega ennast ära kindlustama mingi summa peale ja äkki tasuks ka ratta kindlustus ennast ära?
Kas kellegil on mingeid häid nõuandeid kust võix saada infi või kelle poole pöörduda?
Suht nõme leks kui võistlusel murrad käeluu ja tööl ei saa sellepärast käia.. kindlustuselt saax siis äkki elux vajaliku papi kätte...
Pöördu nooremspetsialist $au$eri poole,või kui tõesti sealt abi ei saa siis : Seesam,Ergo jne
Igaüks võib olla kõige kiirem ja osavam.
Tuleb lihtsalt natuke harjutada!
Tuleb lihtsalt natuke harjutada!
Usun et kõige täpsemini oskab Sulle vastata mõni kindlustusagent. Ratast nad vaevalt et vastuvõetava hinnaga kindlustavad. Aga küsi järgi ja anna teada.
Re: kindlustaks?
Esmalt mainin, et kindlustusseltse huvitab rohkem see, et NEMAD saaks eluks vajaliku papi kätte... Aga uuri välja, anna teistele ka teada.wipper007 kirjutas: Suht nõme leks kui võistlusel murrad käeluu ja tööl ei saa sellepärast käia.. kindlustuselt saax siis äkki elux vajaliku papi kätte...
Mis puutub ratta kindlustamisse, siis vaata oma ratta garantiitalongi. Mõnedel on seal kirjas, et rattaga võistlemine pole ratta sihipärane kasutamine ja sedapidi hüvitamisele ei kuulu. Kõlab naljakalt ent eks igaüks seisab ikka enda huvide eest...
Parim kindlustus on siiski kaassõitjatega arvestav sõidustiil ja oskused ratta valitsemisel.
hmm..tuttava agendi (Ifi) käest sain teada,et võistlusspordiga tegelev rattur saax näitex õnnetuse puhul 50.- päevas, kui midagi juhtub. Aga no kui arvestada, et luumurd paraneb täieliku kordasaamiseni ligi 3-4 nädalat... siis peax üle tonni saama ju korra eest ja pealegi maxe aastas 850 eeku... no kui rattaga ei sõidax siis olex palju madalam maxe aga no mis teha..
Ühesõnaga igaühe enda otsustada, kas see aitax tal veits finantsiliselt või mitte.. Ma vist teen kunagi lepingu ära... vähemalt natuke kindlam tunne vast..
Ühesõnaga igaühe enda otsustada, kas see aitax tal veits finantsiliselt või mitte.. Ma vist teen kunagi lepingu ära... vähemalt natuke kindlam tunne vast..
Kindlustusest pappi saada on minu kogemustest väga küsitav. Käeluu pärast pojal viisin kõik vajalikud paberid. Lubatud vastust pole aasta jooksul saabunud. Teine poeg pani suusarolleritega laksu (ratta polt murdus) esihammas poolik kindlustuses "muigasid" ainult. Eile tuvastati päksi murd, jalg kipsis ja kas saab midagi paistab hiljem. Litsentsi taotlemisel kindlustus vajalik aga kui eluvaim sees ei ole vist mõtet aega ja närve kulutada. Maksa, maksa, maksa!
http://www.ejl.ee/index.php?page=44wipper007 kirjutas:Vabandage, et ma nii võhik asjas..aga mis litsensist jutt käib?
Re: kindlustaks?
Tere!
Ma juhuslikult AS If Eesti Kindlustuse agent
Raha kättesaamise küsimuses oskan nii palju öelda, et pm saavad kõik isikud, kellega on midagi juhtunud raha korralikult kätte. Va. juhud, mis on kindlalt sätestatud lepingus ja agendi ülessanne on kindlustusvõtjaid nendest asjaoludest teavitada. Ja kui keegi väidab vastupidist ja ei saa kindlustuselt raha kätte siis ma oleks 100% Teie poolt ja aitaks teid!!!.. ainuke aga on selles, et te peate olema siis Ifi klient. Teiste kindlustusseltside rahapoliitikat ma kahjuks ei tunne!
Poja kindlustusjuhtumi puhul on Teil õigus kindlustusseltsilt raha välja nõuda+ viivituse korral on ka päevane intress 0,1%
Kui kellegil veel küsimusi, probleeme või soovite ennast kindlustada siis võtke julgelt ühendust!
jyrinikolajev@gmail.com
Ma juhuslikult AS If Eesti Kindlustuse agent
Raha kättesaamise küsimuses oskan nii palju öelda, et pm saavad kõik isikud, kellega on midagi juhtunud raha korralikult kätte. Va. juhud, mis on kindlalt sätestatud lepingus ja agendi ülessanne on kindlustusvõtjaid nendest asjaoludest teavitada. Ja kui keegi väidab vastupidist ja ei saa kindlustuselt raha kätte siis ma oleks 100% Teie poolt ja aitaks teid!!!.. ainuke aga on selles, et te peate olema siis Ifi klient. Teiste kindlustusseltside rahapoliitikat ma kahjuks ei tunne!
Päksi murdumise kohta ütleksin kohe ära, et kui Teil oli Valurahaga kindlustusvariant(puude korral näiteks 100000.-), siis Ifis peaksite saama 1500.-.ennoeilo kirjutas:Kindlustusest pappi saada on minu kogemustest väga küsitav. Käeluu pärast pojal viisin kõik vajalikud paberid. Lubatud vastust pole aasta jooksul saabunud. Teine poeg pani suusarolleritega laksu (ratta polt murdus) esihammas poolik kindlustuses "muigasid" ainult. Eile tuvastati päksi murd, jalg kipsis ja kas saab midagi paistab hiljem. Litsentsi taotlemisel kindlustus vajalik aga kui eluvaim sees ei ole vist mõtet aega ja närve kulutada. Maksa, maksa, maksa!
Poja kindlustusjuhtumi puhul on Teil õigus kindlustusseltsilt raha välja nõuda+ viivituse korral on ka päevane intress 0,1%
Soovitan kindlustust teha nendel, kes tõesti peavad oma pere finantsilise olukorra eest hoolitsema! Rattaid kahjuks võistlusteks ei kindlustata. Ainult juhul kui nad on kodune vara, nagu eelpool keegi mainis.wipper007 kirjutas:Kes oskab aidata?
Mõtlesin, et peax enne järgmist hooaega ennast ära kindlustama mingi summa peale ja äkki tasuks ka ratta kindlustus ennast ära?
Kas kellegil on mingeid häid nõuandeid kust võix saada infi või kelle poole pöörduda?
Suht nõme leks kui võistlusel murrad käeluu ja tööl ei saa sellepärast käia.. kindlustuselt saax siis äkki elux vajaliku papi kätte...
Kui kellegil veel küsimusi, probleeme või soovite ennast kindlustada siis võtke julgelt ühendust!
jyrinikolajev@gmail.com
Re: kindlustaks?
võib-olla tulevik toob ses osas muudatusi (EL) ja saab hakata ka rattaid kindlustama. Inglismaal juba asi toimib.agent007 kirjutas:Rattaid kahjuks võistlusteks ei kindlustata. Ainult juhul kui nad on kodune vara, nagu eelpool keegi mainis.
http://www.mountainbikeriderinsurance.co.uk/
Re: kindlustaks?
Tiba OT: Kindlustus annab ka nimekirja lukkudest, mida nad aktsepteerivad.tarmo kirjutas:agent007 kirjutas: võib-olla tulevik toob ses osas muudatusi (EL) ja saab hakata ka rattaid kindlustama. Inglismaal juba asi toimib.
http://www.mountainbikeriderinsurance.co.uk/
https://quote.cycleinsurancedirect.co.u ... y=locklist
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Infot veel
Tänane äripäeva artikkel - kes läbi ei viitsi lugeda, siis artiklist kumab läbi mõte, et varsti võib ka ratta kindlustamine võimalik olla KUI on piisavalt huvi selle vastu.
Rattakindlustus seni olematu
Martin Hanson
Martin.Hanson@aripaev.ee 04.08.2006 00:00
Suvine rattahooaeg on endaga kaasa toonud ka sõidurõõmu pidurdava vargustelaine, mille tagajärjel on nii mitmedki varguse ohvriks langenud inimesed hakanud mõtlema ratta kindlustamisele, eriti kui ratas maksab mitu tuhat krooni.
Kahjuks ei ole täna võimalik sellist kindlustustoodet Eesti kindlustusseltsidest leida. Miks? Rattaomanikel puudub huvi oma sõiduvahend mõnda portfelli liita, väidavad seltsid.
Salva Kindlustuse kindlustusdirektor Urmas Kivirüüt ütles, et asi on ikkagi selles, et kuna pole nõudlust rattaomanike poolt, pole ka teenuse pakkumist.
"Kindlustustoode on ju sisult riskide maandamine seltside poolt. Kuna praegu on nõudlus väike või koguni puudub, ei oska välja arvutada ei toote hinda ega ka kahjuriski. Loogika on selles, et kui teeme uue toote, näiteks rattakindlustuse, siis kindlustusselts ei tekita raha tühjast kohast juurde, vaid kogub sarnaste huvidega raha kokku ja siis jagab edasi, kui kellelgi midagi juhtub," sõnas Kivirüüt.
Kivirüüt lisas, et ratta kindlustamisel saab vaadata ka teist poolt ehk omakahju kindlustust.
"See tähendab seda, et saab kindlustada ennast selle vastu, kui teed rattaga õnnetuse ning sellest tuleb märkimisväärne kahju teisele poolele, kas siis inimesele või varale. Need huvid, kui neid peaks olema, suudame me kindlasti ära paigutada ja enda kanda võtta," sõnas Kivirüüt.
Kivirüüt ütles, et selline toode on uuest aastast kindlasti ka olemas.
Kui aga vaadata Eestist väljapoole, siis rattatraditsiooniga riikides nagu Holland või suure rahvaarvuga Prantsusmaal või Saksamaal on sarnased tooted olemas ning laialt kasutatud.
Hansapanga avalike suhete juht Kristiina Tamberg ütles, et Hansapangal veel varakindlustust ei ole ning kindlasti ei ole ka rattakindlustust.
"Seltsidel on küll olemas võimalus, kuid varakindlustuse all. Ratast ei saa veel ka liisida, mis nõuaks selle juurde kindlustust. Tegemist ei ole kuigi kuluka esemega, et oleks vaja toodet. Üldse eestlane vabatahtlikult ennast ei kindlusta, kuid see muutub järjest," sõnas Tamberg.
Hobijalgrattur Lars-Erik Hion ütles aga, et tema ei jaga arvamust huvipuuduse kohta kindlustada oma kaherattaline sõiduvahend.
"Mina kindlustaks kindlasti jalgratta varguse vastu, kui makse oleks mõistusepärane, ütleme 100-200 krooni kuus. Ma tahan, et ma saaks oma rattaga linnas käia või näiteks seda supermarketi juures auto katusele jätta. Ma arvan, et huvi oleks kindlasti," sõnas Hion ja lisas, et vähemalt pooltel kui mitte rohkematel juhtudel varastatakse ju ikka mujalt kui koduseinte vahelt.
"Kindlasti aitaks ratta populariseerimisele kaasa kindlus, et on võimalik saada vähemalt mõistlikku kompensatsiooni kaduma läinud ratta eest," sõnas Hion.
Rattakindlustus seni olematu
Martin Hanson
Martin.Hanson@aripaev.ee 04.08.2006 00:00
Suvine rattahooaeg on endaga kaasa toonud ka sõidurõõmu pidurdava vargustelaine, mille tagajärjel on nii mitmedki varguse ohvriks langenud inimesed hakanud mõtlema ratta kindlustamisele, eriti kui ratas maksab mitu tuhat krooni.
Kahjuks ei ole täna võimalik sellist kindlustustoodet Eesti kindlustusseltsidest leida. Miks? Rattaomanikel puudub huvi oma sõiduvahend mõnda portfelli liita, väidavad seltsid.
Salva Kindlustuse kindlustusdirektor Urmas Kivirüüt ütles, et asi on ikkagi selles, et kuna pole nõudlust rattaomanike poolt, pole ka teenuse pakkumist.
"Kindlustustoode on ju sisult riskide maandamine seltside poolt. Kuna praegu on nõudlus väike või koguni puudub, ei oska välja arvutada ei toote hinda ega ka kahjuriski. Loogika on selles, et kui teeme uue toote, näiteks rattakindlustuse, siis kindlustusselts ei tekita raha tühjast kohast juurde, vaid kogub sarnaste huvidega raha kokku ja siis jagab edasi, kui kellelgi midagi juhtub," sõnas Kivirüüt.
Kivirüüt lisas, et ratta kindlustamisel saab vaadata ka teist poolt ehk omakahju kindlustust.
"See tähendab seda, et saab kindlustada ennast selle vastu, kui teed rattaga õnnetuse ning sellest tuleb märkimisväärne kahju teisele poolele, kas siis inimesele või varale. Need huvid, kui neid peaks olema, suudame me kindlasti ära paigutada ja enda kanda võtta," sõnas Kivirüüt.
Kivirüüt ütles, et selline toode on uuest aastast kindlasti ka olemas.
Kui aga vaadata Eestist väljapoole, siis rattatraditsiooniga riikides nagu Holland või suure rahvaarvuga Prantsusmaal või Saksamaal on sarnased tooted olemas ning laialt kasutatud.
Hansapanga avalike suhete juht Kristiina Tamberg ütles, et Hansapangal veel varakindlustust ei ole ning kindlasti ei ole ka rattakindlustust.
"Seltsidel on küll olemas võimalus, kuid varakindlustuse all. Ratast ei saa veel ka liisida, mis nõuaks selle juurde kindlustust. Tegemist ei ole kuigi kuluka esemega, et oleks vaja toodet. Üldse eestlane vabatahtlikult ennast ei kindlusta, kuid see muutub järjest," sõnas Tamberg.
Hobijalgrattur Lars-Erik Hion ütles aga, et tema ei jaga arvamust huvipuuduse kohta kindlustada oma kaherattaline sõiduvahend.
"Mina kindlustaks kindlasti jalgratta varguse vastu, kui makse oleks mõistusepärane, ütleme 100-200 krooni kuus. Ma tahan, et ma saaks oma rattaga linnas käia või näiteks seda supermarketi juures auto katusele jätta. Ma arvan, et huvi oleks kindlasti," sõnas Hion ja lisas, et vähemalt pooltel kui mitte rohkematel juhtudel varastatakse ju ikka mujalt kui koduseinte vahelt.
"Kindlasti aitaks ratta populariseerimisele kaasa kindlus, et on võimalik saada vähemalt mõistlikku kompensatsiooni kaduma läinud ratta eest," sõnas Hion.