Mis Jalgrattaga keegi talvel trenni teeb
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Mis Jalgrattaga keegi talvel trenni teeb
Mis ratasega trenni nüüd talvel teete?
Ise mingi 25kg championiga sest ei taha õiget ratast ära rikkuda
Sram 5.0 peal isegi
Ise mingi 25kg championiga sest ei taha õiget ratast ära rikkuda
Sram 5.0 peal isegi
one hundred protsent bodypekk
Ega peale MTB pole millegi muuga talvel trenni teha.
Soojale maale minemiseks pole nii hea finantsseis, et MNT lõunalaagrit saaks teha.
2 ratast on täitsa piisav: MTB ja MNT
Talvel lihtsalt tuleb pärast sõitu paremini hoolitseda. Talveks kruvin platvorm pedaalid külge ja naelad alla. Saab nii rahulikult distantsitrenni teha. Alla -10 kraadi rattaga sõitma ei kipu. Pigem juba suuskadel.
Soojale maale minemiseks pole nii hea finantsseis, et MNT lõunalaagrit saaks teha.
2 ratast on täitsa piisav: MTB ja MNT
Talvel lihtsalt tuleb pärast sõitu paremini hoolitseda. Talveks kruvin platvorm pedaalid külge ja naelad alla. Saab nii rahulikult distantsitrenni teha. Alla -10 kraadi rattaga sõitma ei kipu. Pigem juba suuskadel.
Keep momentum
Mis nende fullsusserite ja muude heade ratastega siis talvel niiväga juhtub? Ok sellest on juttu olnud et sool liiga kasulik ei ole aga metsas soola ei ole? Lumes saab ratas varem või hiljem märjaks aga sama juhtub vihmaga? Ja "head jooksud" on ju laagrite peal, kui nendega peaks midagi juhtuma, vahetad laagrid ära ja sõidad edasi. Kuigi ma olen kuulnud et paljudel autodel kasutatakse ka kuullaagreid ja mõned pidid isegi talvel nendega sõitma ja ei pidanud väga hull olema!
Ja kui amort külmaga ei tööta siis on ta jäik (jäigem) aga mis siis?
Mul on ainult 1 ratas ja sellega sõidan ka talvel. Naelad panen alla kui jää tuleb ja saab merele minna - saab suvistest erinevaid marsruute teha.
Ja kui amort külmaga ei tööta siis on ta jäik (jäigem) aga mis siis?
Mul on ainult 1 ratas ja sellega sõidan ka talvel. Naelad panen alla kui jää tuleb ja saab merele minna - saab suvistest erinevaid marsruute teha.
Ühinen täiesti konakona jutuga. Kes ikka rattasõitu armastab, hoolitseb nii ratta kui enda eest. Ja laagerjooksud on minu kogemusel paremad, kui deore kuulidega võrrelda. Aga see on minu arvamus ja teine topic selle arutamiseks. Ketaspidur on talvel ka minu arvates parem, kuna natuke sügavamas lumes võib pöiapidur nii hästi töötamast lakata. Lisaks ei kavatse amorti talvel jäiga kahvliga asendada, kuna jäigal pole kettasadula kinnitust.
Keep momentum
Õig vastus on: mitte midagi ei juhtu. See on lihtsalt üks rattaomanike müüt. Kui on natukenegi tahtmist oma ratast hooldada, siis pole vahet mis aastaajal sõidad. Samuti ei tasu karta jooksude, keskjooksu ja mujale sisse minevat talvist paska. Tuleb lihtsalt ratast puhastada. Mida karta rohkem - kas lumist metsateed või suvist vihmamärga maanteed? Näiteks vihmaste ilmadega suvel maanteel sõites võib olla oluliselt hullem kui märtsikuises lobjakas. Kõik maanteeratta omanikud on kindlasti suvel peale vihmast sõitu eemaldanud oma ratta raamilt ja ülekandesüsteemilt musta kiti laadset raskelt eemalduvalt plöga.konakona kirjutas:Mis nende fullsusserite ja muude heade ratastega siis talvel niiväga juhtub?
hea näitena võin tuua oma maanteka 105 rummud, mis ma võtsin lahti peale 2 aastast ruunamist igasugustes ilmaoludes. tulemuseks oli täiesti valge ja puhas määre kuulide ümber. olin üllatunud, sest ootasin hoopis midagi muud
Talvejooksud on tegelikult samad asjad milledega suvel trenni teen.
Minu arust on mõttetu ringi hööveldada kergete ja kallite võistlusjooksudega - trenni tulebki raskema rattaga teha.
Kui oma amordist hoolid, siis pidev talvelsõit küll amordile hea ei ole.
Ja minu 3 aastane kogemus 2 mtb-ga ja terve rivi erinevate jooksudega ütleb et ükski täislaagri jooks ei ole nii ilmastikukindel kui XT koonustel rumm. Mavicul iga paari kuu tagant laagreid vahetada oleks ka päris kallis lõbu - xt-ga aga laseb mööda lompe mõnuga ringi ilma hirmu tundmata. Ja kolmandaks, miks ei või ka trenni/talvejooksud ntx laagritel olla.
Minu arust on mõttetu ringi hööveldada kergete ja kallite võistlusjooksudega - trenni tulebki raskema rattaga teha.
Kui oma amordist hoolid, siis pidev talvelsõit küll amordile hea ei ole.
Ja minu 3 aastane kogemus 2 mtb-ga ja terve rivi erinevate jooksudega ütleb et ükski täislaagri jooks ei ole nii ilmastikukindel kui XT koonustel rumm. Mavicul iga paari kuu tagant laagreid vahetada oleks ka päris kallis lõbu - xt-ga aga laseb mööda lompe mõnuga ringi ilma hirmu tundmata. Ja kolmandaks, miks ei või ka trenni/talvejooksud ntx laagritel olla.
Mis Sa arvad mis tingimustes ja kaua ma peaks oma DT Swiss Onyx rummu testima, et tulemustest pajatada võiks? Minu eelmine DT Swiss ilma kettata rumm pidas nöögile 2 aastat vastu. Sinna sisse läheb ka survepesu pärast võistlusi. Ja siis oli ka tegelikult ainult 1 laager vaja vahetada. Sellega sai talvel vähe sõidetud aga kevadel küllaga. Ja rummuni veelombid olid tavalised sel ajal. Nüüd targemana üritan selliseid asju vältida.Kirsa kirjutas:Ja minu 3 aastane kogemus 2 mtb-ga ja terve rivi erinevate jooksudega ütleb et ükski täislaagri jooks ei ole nii ilmastikukindel kui XT koonustel rumm.
Keep momentum
Peale värvimist liigub ratas kohe 2 korda kiiremini eks?m2hKa kirjutas:...värvisin veel porikad raamiga samat värvi ka, päris püss on
Ma sõidan ühe ja sama rattaga aasta ringi. Amort on mul niikuinii läbi omadega ja seetõttu enam eriti ei huvita, kas sellega talvel juhtub veel midagi või mitte. Kui päris otsad annab tuleb lihtsalt uus ja korralikum osta. Peale igat sõitu võtan mootoripuhastusvedelikuga suurema raamile ja juppidele tekkinud keemia ära ja sellest on siiamaani piisanud. Suurema hoolduse teen üldiselt 2-4 korda aastas.
Talvel sõitmisest:
Mulle ikka ulme. Kus ja kuidas saaks Tartu kandis talvel madala pulsiga näiteks 3h sõite teha? Mõte sellest, et paneks lumevallide ja autode vahel Võru või Otepää poole ajama, tundub ohtlik ja ebaratsionaalne. Keegi tõesti treenib nii ja julgeb soovitada? Toomel või Vooremäel lume ja jääga jällegi baasettevalmistuseks läheb intensiivsus liiga kõrgele.
Seni loodan suusa ja jooksu peale.
Mulle ikka ulme. Kus ja kuidas saaks Tartu kandis talvel madala pulsiga näiteks 3h sõite teha? Mõte sellest, et paneks lumevallide ja autode vahel Võru või Otepää poole ajama, tundub ohtlik ja ebaratsionaalne. Keegi tõesti treenib nii ja julgeb soovitada? Toomel või Vooremäel lume ja jääga jällegi baasettevalmistuseks läheb intensiivsus liiga kõrgele.
Seni loodan suusa ja jooksu peale.