Slingshot Ripper
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Slingshot Ripper
Midagi huvitavat disaini ja raamitehnoloogia poolest. Riistapuule tahetakse omistada ka suht lennukas tiitel - intended to be the ultimate cross-country race machine. Tehnikaosakond võiks nüüd täpsemalt kommenteerida kah .
As well as a new frame material, the Ripper features improvements to Slingshot's SPT (Sling Power Technology) suspension design. The system uses a composite flex board, stainless cable down tube and spring to provide a low-weight suspension design. The Ripper features a flex board that can be repaired in the field. Shaped like a "dogbone" the board is easily installed without the use of glue (as on older models) allowing the owner to service the bike if board replacement is required. This process used to require the owner to ship the bike back to Slingshot.
The Slingshot Ripper frame retails for $1,400, and is available in 14", 16", 18", and 20" sizes.
For more information see http://www.slingshotbikes.com
As well as a new frame material, the Ripper features improvements to Slingshot's SPT (Sling Power Technology) suspension design. The system uses a composite flex board, stainless cable down tube and spring to provide a low-weight suspension design. The Ripper features a flex board that can be repaired in the field. Shaped like a "dogbone" the board is easily installed without the use of glue (as on older models) allowing the owner to service the bike if board replacement is required. This process used to require the owner to ship the bike back to Slingshot.
The Slingshot Ripper frame retails for $1,400, and is available in 14", 16", 18", and 20" sizes.
For more information see http://www.slingshotbikes.com
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Re: Slingshot Ripper
Puudu on veel eest lefty ja tagant rightyMati kirjutas:Midagi huvitavat disaini ja raamitehnoloogia poolest.
Ratas ribadeks
kiibi saab panna chainstay külge. naljakas nägemus neil juppide komplekteerimise tasemest. suht asine gruppo + fsa jooksud-torud ja siis äkki mingid mehaanilised kettad. come on....
ok, vaatasin ka tootja kodukalt, seal xtr kettad
http://www.slingshotbikes.com/
ok, vaatasin ka tootja kodukalt, seal xtr kettad
http://www.slingshotbikes.com/
Sarnase raamiga riistapuud nägin hiljuti Stockholmis mingi kaubanduskeskuse Puma poes. Klikake seda linkija avage The Puma Bike aken. See konkreetne ratas ise on küll linnalapse tänavasõidukiks mõeldud. Singelspeed jne.
Sarnasus Slingshotiga on vaid visuaalne.riho kirjutas:Sarnase raamiga riistapuud nägin hiljuti Stockholmis mingi kaubanduskeskuse Puma poes. .
The main innovation lies in that the down tube is a wire that doubles as a bike lock. If this bike lock is broken the bike looses its structural strength and then becomes useless for the transgressor.
Biomega Puma
OT: Insenertehniliselt on palju põnevam Biomega Copenhagen, millel on rummusisene + kardaaniga ülekanne.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
tundub, et tegu on mingi elastse junniga, mille eesmärk on töö vert.tasapinnalise konsool-liigendina:
At the heart of the Ripper remains the famous SPT (Sling Power Technology) ? an energy returning system which utilizes a composite flex board, stainless cable down tube and spring to provide the rider with un-matched performance and comfort. New to the Ripper, is a field fixable flex board.
Selle ideekavand või prototüüp vilksatas siin-seal millalgi sept.-oktoobris, aga siiani puuduvad tõsiseltvõetavad arvustused, kuidas selline mid-suspension-design rajal toimib. Põhiline tolmutamine on käinud pilkupüüdva trossi ümber ja et need-need sõitsid sellega (anti selline machine kätte) - olid põnevil, see-see mees oli kiirem.
Down-tube töötab staatiliselt koormatud raamielemendina ainult tõmbele ja tõmmatud sidevarda asendamises trossiga on tõepoolest ratsionaalne iva. Aga dünaamilises koormusolukorras (kaasa arvatud pedaalimisest tekkivad jõud) on tal raamijäikuse tagamise funktsioon, mille saavutamiseks käib pidev sebimine enamuse xc-suunitlusega FS raamide-raamiamortide arendajate seas (kõik need smart-, brain- ja vägisilukustused, pro-pedal süsteemid jne.)
Rääkimata sellest, et see flexingjunn minetab igasuguse arvestatava külgsuunalise jäikuse s.t. pedaalides jääb raamist töötama rear triangle (ok-ok, "tagakolmnurk").
Eeltoodu käib siis tavamõistes mountain bike omaduste suhtes. Allalaskmise- ja bunnyhopimeestel ja kargajatel-vingerdajatel on kahtlemata oma nägemus.
Tootearendus on insenerluse ja marketingi sümbioos ja uudsete lahenduste pakkumine on tervitatav. Vähemalt on mille kalla iriseda.
Tuli vist mingi tagurliku ja kibestunud vanapässi targutamine?
Lihtsalt minu arvamus. Kui seda keegi üldse küsis.
... sisimas olen sügavalt veendunud, et me paari-kolme aasta pärast ei arutle siinsamas tõsimeeli, et milline tross see kõige parem on ... titaan või CNT-carbon vms.
At the heart of the Ripper remains the famous SPT (Sling Power Technology) ? an energy returning system which utilizes a composite flex board, stainless cable down tube and spring to provide the rider with un-matched performance and comfort. New to the Ripper, is a field fixable flex board.
Selle ideekavand või prototüüp vilksatas siin-seal millalgi sept.-oktoobris, aga siiani puuduvad tõsiseltvõetavad arvustused, kuidas selline mid-suspension-design rajal toimib. Põhiline tolmutamine on käinud pilkupüüdva trossi ümber ja et need-need sõitsid sellega (anti selline machine kätte) - olid põnevil, see-see mees oli kiirem.
Down-tube töötab staatiliselt koormatud raamielemendina ainult tõmbele ja tõmmatud sidevarda asendamises trossiga on tõepoolest ratsionaalne iva. Aga dünaamilises koormusolukorras (kaasa arvatud pedaalimisest tekkivad jõud) on tal raamijäikuse tagamise funktsioon, mille saavutamiseks käib pidev sebimine enamuse xc-suunitlusega FS raamide-raamiamortide arendajate seas (kõik need smart-, brain- ja vägisilukustused, pro-pedal süsteemid jne.)
Rääkimata sellest, et see flexingjunn minetab igasuguse arvestatava külgsuunalise jäikuse s.t. pedaalides jääb raamist töötama rear triangle (ok-ok, "tagakolmnurk").
Eeltoodu käib siis tavamõistes mountain bike omaduste suhtes. Allalaskmise- ja bunnyhopimeestel ja kargajatel-vingerdajatel on kahtlemata oma nägemus.
Tootearendus on insenerluse ja marketingi sümbioos ja uudsete lahenduste pakkumine on tervitatav. Vähemalt on mille kalla iriseda.
Tuli vist mingi tagurliku ja kibestunud vanapässi targutamine?
Lihtsalt minu arvamus. Kui seda keegi üldse küsis.
... sisimas olen sügavalt veendunud, et me paari-kolme aasta pärast ei arutle siinsamas tõsimeeli, et milline tross see kõige parem on ... titaan või CNT-carbon vms.
Gravity is a Bitch