easyjet

Kõikvõimalikud mõtted, mis tulevad pähe kui pole ammu sadulasse saanud või oled sinna liiga kauaks jäänud.
Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

easyjet

Postitus Postitas tarmo » 10. 02. 2006. 09:44

easyjet plaanib keelata oma lennukites jalgrataste transpordi, millel on hüdraulilised pidurid ja/või vedrustus. põhjuseks on hüdraulikas kasutatavate vedelike omadus tekitada korrosiooni. see olevat ohtlik lennukikerele kui vedelik juhuslikult välja pääseb.

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 10. 02. 2006. 12:12

Selle asemel võiks ju lastiruumi põranda mingi asjaga ära kaitsta, aga low-cost-carrier muidugi seda ei saa lubada.

Huvitav, kas nad kavatsevad keelata ka spontaanse oksendamise?

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 10. 02. 2006. 12:14

Arbo kirjutas:Huvitav, kas nad kavatsevad keelata ka spontaanse oksendamise?
Jahh, kui see on tingitud piduriõli joomisest.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 10. 02. 2006. 12:23

veiko kirjutas:
Arbo kirjutas:Huvitav, kas nad kavatsevad keelata ka spontaanse oksendamise?
Jahh, kui see on tingitud piduriõli joomisest.
krt, mul hakkas juba seda lugedes kergelt kõhus keerama... :roll: aga teoreetiliselt peaks olema võimalik enne lennukit need vedelikud rattasüsteemidest eemaldada.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11886
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 10. 02. 2006. 12:32

minu meelest kahvlites ei kasutata eriti korrosiooniohtlikke õlisid.
ja mineraalõliga täidetud pidurite (ntx magura) omanikke diskrimineeritakse
õigustamatult.
järsku on hoopis põhjuseks miljonite poissmeestest daunkillerite retked
inglismaalt alpidesse ja muudesse mägistesse piirkondadesse. räuskavad lennukis ja lastiruum on täis raskestipaigutatavat ja loopimist mittetaluvat
pagasit. :roll:
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 10. 02. 2006. 12:38

kusagilt käis juba uudis läbi et nad võtavad oma otsuse tagasi.

matts
Rattur
Postitusi: 199
Liitunud: 25. 04. 2004. 10:50

Postitus Postitas matts » 10. 02. 2006. 16:59

erikr kirjutas:/.../ daunkillerite /.../ loopimist mittetaluvat
pagasit. :roll:
:shock:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11886
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 10. 02. 2006. 17:16

matts kirjutas:
erikr kirjutas:/.../ daunkillerite /.../ loopimist mittetaluvat
pagasit. :roll:
:shock:
olen näinud lennuki pagasist tulnud rattaid. ükski ratas ei talu matsu igast küljest ja suunast, eriti näiteks parempoolsest kus on käikarid, samuti lenksupealne kraam...
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
kristjan07
Rattur
Postitusi: 855
Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25

Postitus Postitas kristjan07 » 11. 02. 2006. 12:56

tõesti lennukite peale visatakse asju pohhult, kedagi ei huvita sinu ratas, vm esemed...ja mu isalgi easyjet-iga lennates on kotis olnud klaasid puruks visatud (n)

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 11. 02. 2006. 14:03

erikr kirjutas: olen näinud lennuki pagasist tulnud rattaid. ükski ratas ei talu matsu igast küljest ja suunast, eriti näiteks parempoolsest kus on käikarid, samuti lenksupealne kraam...
selle loopimise talumiseks tuleb ratas korralikult ära pakkida, st tagakäikar, lenks maha, mullikile sisse ja teibiga raami külge kinni, raam, jooksud, amort jne mullikile sisse. kindlasti tuleb panna midagi hargi vahele, kas mõni vana rumm, või parajas pikkuses torujupp kiirkinnitusvõlliga, et raami/amorti sealt kokku ei pressiks. kõik siis omakorda spets ratta kotti v kohvrisse, v siis pappkasti.

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 13. 02. 2006. 10:32

Mullikilele alternatiiv oleks rattakohver. Tõsi küll, see oluliselt kallim, kui kõik muu pakke materjal, aga odavam, kui tagakäikar+lenks+käpp. Investeering oleks ühekordne ja ratta "tervise" huvides parim lahend.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 13. 02. 2006. 11:49

rattakohvri kahjuks räägib tema kaal - kui kiletatud pappkarp koos tugevduste jms kaalub ca 5-6 kg, siis korralik rattakohver alla 10 kg ei kaalu. Kunagi sellise rattakohvriga lennates näitas lennujaamas 26,5 kg, lisaks veel muu pagas ja kaalu piirmäär kipub üle minema - hea koht, kus lennutajatel külma näoga raha küsida.

Vasta

Mine “Üldfoorum”