easyjet
easyjet
easyjet plaanib keelata oma lennukites jalgrataste transpordi, millel on hüdraulilised pidurid ja/või vedrustus. põhjuseks on hüdraulikas kasutatavate vedelike omadus tekitada korrosiooni. see olevat ohtlik lennukikerele kui vedelik juhuslikult välja pääseb.
minu meelest kahvlites ei kasutata eriti korrosiooniohtlikke õlisid.
ja mineraalõliga täidetud pidurite (ntx magura) omanikke diskrimineeritakse
õigustamatult.
järsku on hoopis põhjuseks miljonite poissmeestest daunkillerite retked
inglismaalt alpidesse ja muudesse mägistesse piirkondadesse. räuskavad lennukis ja lastiruum on täis raskestipaigutatavat ja loopimist mittetaluvat
pagasit.
ja mineraalõliga täidetud pidurite (ntx magura) omanikke diskrimineeritakse
õigustamatult.
järsku on hoopis põhjuseks miljonite poissmeestest daunkillerite retked
inglismaalt alpidesse ja muudesse mägistesse piirkondadesse. räuskavad lennukis ja lastiruum on täis raskestipaigutatavat ja loopimist mittetaluvat
pagasit.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
selle loopimise talumiseks tuleb ratas korralikult ära pakkida, st tagakäikar, lenks maha, mullikile sisse ja teibiga raami külge kinni, raam, jooksud, amort jne mullikile sisse. kindlasti tuleb panna midagi hargi vahele, kas mõni vana rumm, või parajas pikkuses torujupp kiirkinnitusvõlliga, et raami/amorti sealt kokku ei pressiks. kõik siis omakorda spets ratta kotti v kohvrisse, v siis pappkasti.erikr kirjutas: olen näinud lennuki pagasist tulnud rattaid. ükski ratas ei talu matsu igast küljest ja suunast, eriti näiteks parempoolsest kus on käikarid, samuti lenksupealne kraam...
rattakohvri kahjuks räägib tema kaal - kui kiletatud pappkarp koos tugevduste jms kaalub ca 5-6 kg, siis korralik rattakohver alla 10 kg ei kaalu. Kunagi sellise rattakohvriga lennates näitas lennujaamas 26,5 kg, lisaks veel muu pagas ja kaalu piirmäär kipub üle minema - hea koht, kus lennutajatel külma näoga raha küsida.