TREK 2006
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
1. 05a septembri promos pakuti lausa 300g kergemat 9,9-tErmo kirjutas:1. Messil väideti, et 9,9 on 100 g kergem kui 9,8 ...
Hetkel küll seda kuskilt välja ei loe.
2. No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
9.8 must on väga sümpaatne, fuel 110 on aga kahjuks ka punane
build a frame at least 300 grams lighter than the 9.8
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... /trekmtb06
2. Kunagi Huko mainis siin foorumis, et punane on kiirem (nt ferrari ja tuletõrjeauto ja jõuluvana)
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
chick magnetmart kirjutas:...2. Kunagi Huko mainis siin foorumis, et punane on kiirem (nt ferrari ja tuletõrjeauto ja jõuluvana)
aga jah carbon on ikka mustana shefim, nagu ka nt titaan titaanina.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
võimalik, et nood inimesed said selleks inspiratsiooni siit http://www.hawaii.ee/?id=4968&tpl=1005&year=2005#Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
Sellele uurimusele on ju suht palju tõendeid kah- Norra suusatajad, Peugeot, Ferrari ja kindlasti on neid veel. Ah jaa, (ei taha küll midagi ära sõnada, kuid) Veerpalu oma 2002 aasta OM-il võitis fischeri suuskadega, mille värvilahendus on punasega ja just lipsas ta telekas 15 km sõidu stardis samad suusad käes, nii et...maxspeed kirjutas:võimalik, et nood inimesed said selleks inspiratsiooni siit http://www.hawaii.ee/?id=4968&tpl=1005&year=2005#Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
Ja punane töötas jällegi
No norrakad olid täna vist "punases" täiega . Ja mis Andruse suuskadesse puutub, siis on see võiduvärv pigem kollane või must, mis Fischeri üks põhivärve.alar kirjutas:Sellele uurimusele on ju suht palju tõendeid kah- Norra suusatajad, ... fischeri suuskadega, mille värvilahendus on punasega ja just lipsas ta telekas 15 km sõidu stardis samad suusad käes, nii et... Ja punane töötas jällegimaxspeed kirjutas:võimalik, et nood inimesed said selleks inspiratsiooni siit http://www.hawaii.ee/?id=4968&tpl=1005&year=2005#Ermo kirjutas: No huvitav mis häda on inimestel teha punaseid rattaid.
Aga pöörduks nüüd moeteemadelt taas Trek 2006 juurde tagasi
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ok, this non-painted version is not so attractive for the price.
There is explanation (not a traditional oclv-carbon-tech-mumbo-jumbo):
The tubes, which include top, down, seat and both chain and seat stays as well as the single tube above the wishbone, are all unidirectional pre-impregnated carbon fiber roll rapped over steel mandrels. There is ~8 to 12 layers of varying orientation depending on the tube. These layers are tightly wrapped around the mandrels and then finally wrapped with a poly shrink tape and oven cured. After cure the mandrel is removed, tape peeled and the tubes are sanded smooth.
The lugs of the standard OCLV frame are laid up in mold halves like a clam shell. They are also multiple layers of pre-impregnated uni, in various orientations. Close the two halves together with a pressurized bladder inside, bake an viola. The lugs are finished on a CNC to machine the ends down so that the tubes will fit over them (opposite C40)
Glue lugs and tubes together in a traditional jig. Load finished product with polyester body filler and sand smooth. Requires paint or at least a light dusting to hide the body work. This is why you never see a production OCLV in clear.
Brian Schumann
Trek carbon engineer
There is explanation (not a traditional oclv-carbon-tech-mumbo-jumbo):
The tubes, which include top, down, seat and both chain and seat stays as well as the single tube above the wishbone, are all unidirectional pre-impregnated carbon fiber roll rapped over steel mandrels. There is ~8 to 12 layers of varying orientation depending on the tube. These layers are tightly wrapped around the mandrels and then finally wrapped with a poly shrink tape and oven cured. After cure the mandrel is removed, tape peeled and the tubes are sanded smooth.
The lugs of the standard OCLV frame are laid up in mold halves like a clam shell. They are also multiple layers of pre-impregnated uni, in various orientations. Close the two halves together with a pressurized bladder inside, bake an viola. The lugs are finished on a CNC to machine the ends down so that the tubes will fit over them (opposite C40)
Glue lugs and tubes together in a traditional jig. Load finished product with polyester body filler and sand smooth. Requires paint or at least a light dusting to hide the body work. This is why you never see a production OCLV in clear.
Brian Schumann
Trek carbon engineer
Gravity is a Bitch