Käpp
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
ehk tegelikult siis Truvativ FiveD.Ray kirjutas:Käpp on miski truval fived
99% tõenäosusega 4-kant kinnitusega keskjooksule. ja hammakad ka 4 kohast kinnitusega. mingi asja peaks asemele leidma kuigi poest vist ilma hammakateta ja vasakpoolse vändata raske leida. pead käima mööda hooldusi ja uurima mis neil kapi all on. ei pea tingimata sama tootja / mudel olema... peaasi, et pikkus oleks sama
Viimati muutis erikr, 25. 06. 2003. 14:17, muudetud 1 kord.
laki tn rademaris rippusid seinal mingid käpad ilma hammakateta. üks vähemalt oli nelikant kinnitusega.erikr kirjutas:ehk tegelikult siis Truvativ FiveD.Ray kirjutas:Käpp on miski truval fived
99% tõenäosusega 4-kant kinnitusega keskjooksule. ja hammakad ka 4 kohast kinnitusega. mingi asja peaks asemele leidma kuigi poest vist ilma hammakateta ja vasakpoolse vändata raske leida. pead käima mööda hooldusi ja uurima mis neil kapi all on.
Augu "töötlemiseks" pole üldse treialit vaja. Hea lukksepp on etem. Olen tegelenud sellise probleemiga aga ma ei soovitaks midagi kui ise näinud ei ole. Seal võib olla mitmeid lahendusi, olenevalt keerme jäänustest. Kindlam on hankida uus ja hiljem rahulikult sellega tegelda. Kuidas taastada keeret antud kohas on nii pikk jutt, et ma siin ei üritagi. Uskuge mind.
treialil pole siin midagi teha. see on lukksepa töö kui täpne olla. kui keere on läinud siis aitaks ainult remont heli-coil uue terasest keermeniidi sissepanekuga. selle töökindluses pedaali puhul ei ole sugugi kindel. nõustun, et hangi uus vänt.charlie kirjutas:üks võimalus (arvatavasti parim) on osta uus komplekt väntasid, koos hammakatega.
võimalus on leida üks treial, kes seda auku töötleks ja uue vindi peale keeraks. kuid see ei pruugi lõpus nii töökindel olla.
Täna läksin Veloplus-i venna rattale mingit normaalset käppa küsima. Müüja siis küsis vastu, et mis raamisuurusega ratas on? Ma mõtlesin, et tohoh, mida kuradit, milleks seda vaja??? Ja siis küsis veel, et mis mõõdus mul keskjooks on??..seda ma ka ei teadnud, kuna ple minu ratas..A kurat ma ei teadnudki, et käppa valitakse keskjooksu möödu järgi... Seletage mulle kas tõesti on nii, ja kui on, sis milleks?
velo.clubbers.ee
Jah, müüja täpsustavad küsimused olid õigustatud.Lauri kirjutas: käppa valitakse keskjooksu möödu järgi... Seletage mulle kas tõesti on nii, ja kui on, sis milleks?
Keskjooksu nelikant võlli pikkus võib olla: 107mm, 113mm, 115mm, 118mm, 122.5mm, 127.5mm.
Kui pikkus jääb nõutavast lühemaks, hakkab võllil kinnikeeratud esihammakas vastu keskjooksu/esivahetajat/ alumist sidevarrast nühkima. Kui võll jääb nõutavast pikemaks (sõitu ei sega), on kett enamusel tagahammastel üleliigselt paindes (st chain line on vale).
Vända pikkus võib olla: 165mm, 170mm, 172.5mm, 175mm, 180mm.
Liig pika vändaga hakkad kurvis tagaratast tõstma. Liig lühikesega ei saa Sa kogu jõudu rakendada.
Liiga lühikese võlli pikkuse puhul võib saada veel vända peale, kui alumine hammakas ära võtta (paljud ei kasuta). Ka sel puhul jääb chain-line valeks. Mulle öeldi, et õige on siis (3-9 süsteemi puhul), kui keskmine hammakas on samal joonel tagant kuuendaga (suurema poolt lugema hakates).mart kirjutas: Kui pikkus jääb nõutavast lühemaks, hakkab võllil kinnikeeratud esihammakas vastu keskjooksu/esivahetajat/ alumist sidevarrast nühkima. Kui võll jääb nõutavast pikemaks (sõitu ei sega), on kett enamusel tagahammastel üleliigselt paindes (st chain line on vale).