Shimano 2007 mtb
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Shimano 2007 mtb
Esimesi teateid shima`07 MTB-grupi toodetest:
http://terrengsykkel.no/?1485 (sama saksa keeles)
http://www.rouesartisanales.com//article-1947566.html ingl.k.
http://terrengsykkel.no/?1485 (sama saksa keeles)
http://www.rouesartisanales.com//article-1947566.html ingl.k.
Gravity is a Bitch
Päris nii ikka ei ole: The shifters have the Dual Release function that stands for using the thumb or the index to change gears. Ehk siis kasutaja peaks saama valida, et kas nimetissõrmega või pöidlaga (RapidFire peaks olema siis, et pöidla ja nimetissõrmega)Olts kirjutas:Nagu piltidelt aru sain, siis XT vahetab analoogselt SRAMiga ainult pöidlaga.
If everything's under control, you're going too slow!
Cylcingnews'is nats teksti XTR 2007 kohta. On oodata carbon-Ti hammakaid.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
http://newxtr.shimano.com/publish/conte ... jp/en.html
Shimano lehel on juttu uutest XTR juppidest ja mõned pildid.
Shimano lehel on juttu uutest XTR juppidest ja mõned pildid.
mõned postid tagasi minu poolt viidatud loos vihjatakse keskmise hammaka osas carbo-Ti hammakale (asja juurutamise üheks põhjuseks olevat ka nurin XTR keskmise hammaka kehva kestvuse osas).Kuldar kirjutas:...Uuendustest niipalju, et väidetavalt on suur hammakas karbonist ja titaanhammastega (torx-poltidega).
The new middle ring will be a carbon and titanium component similar to those made by smaller firms such as CarbonTi. The teeth themselves will be made of titanium for durability, but they will be attached to a carbon fiber main body for reduced weight (and points for coolness, no doubt).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
For the first time, Shimano introduces a separate hydraulic brake lever at the XTR level. The system uses a radiallymounted reservoir, and featuring a hydraulic line position that ensures the levers can be mounted close together on narrow xc handlebars with no cable interference. It also allows excellent clearance for use on riser handlebars?even the newer 31.8mm diameter handlebar offerings.
http://light-bikes.com/News/SHIMANO_200 ... elease.pdf
http://light-bikes.com/News/SHIMANO_200 ... elease.pdf
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
mis puudutab toodete välimust siis, funktsionaalsusele lisaks on ka shimano hakanud tähelepanu pöörama emotsionaalsele lisaväärtusele. x- ekstreem... tähele rõhumise ja nurgelisema väliskujuga püütakse eelkõige nooremat agressiivsemat sõitjat. sram on selles segmendis edukam olnud. lillas lycras vanameeste hordid krõpsupaki reklaam seljal ei tundu enam nii ahvatlevana. vana inimene on ratsionaalsem niikuinii ostab kõik oma jupid kilohinnaga sealt kus odavam
no näed, sramiusulised on oma väljendites pisut radikaalsemad :)Rivo kirjutas: Käpp, vabandust nüüd väljenduse eest, on minu silmis jubedus ruudus.
Esmamulje oli tõesti nagu oleks vana koleda Ritchey käpa otsa popid carbon-Ti hammakad tõugatud.
Aga combo-lingid (disc) on samm ergonoomika paranemise suunas. Tänapäevased oversize lenksud (kui 56cm peale nudida) ei lase linke väga kokku lükata ja käiguvahetuse (käigu-pidurihoova) vajutamine kahe esimese sõrmega käis väga lingi juure pealt. Uued paistavad vähemalt pildi järgi mugavamad olema. Aga samas ei ulata sarvedelt hoides sõrmed vist enam lingini :(
Ja link ise on taastanud oma vanaheaxtrvpidurilingi kuju, millest mugavamat ja konkreetsemat mina pole kohanud.
Ketaspiduritest pole esialgu palju rohkem kuulda kui see, et kettad tulevad mõlemat sorti kinnitusega - nii centerlock kui 6-bolt ja valikusse ilmub lisaks 140mm ketas.
Pidurisadul on kahanenud nii mõõtmetelt kui kindlasti ka kaalult.
Tegelikult on kränk, esivahetaja ja ketaspidurid jätkuvalt proto staadiumis ja Sea Otteri festivalil (06-09.04.) neid veel ei näidata.
Gravity is a Bitch
Cyclingnews'st veel natuke juttu koos piltidega.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
nii,
2007 xtr-gruppo on siis lõplikult koos k.a. kränkset ja esikäikar:
http://cycle.shimano-eu.com/publish/con ... f_new.html
2007 xtr-gruppo on siis lõplikult koos k.a. kränkset ja esikäikar:
http://cycle.shimano-eu.com/publish/con ... f_new.html
Gravity is a Bitch
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
njaa ikka kuradima uhke väimus asjadel...nüüd tahaks ise veel neid komponente testida...või kas netis on mingeid teste nende kohta? ja ei tea kas mingid maailma tipp võistlejate ratturitele ilmuvad need jupid varstiKuldar kirjutas:nii,
2007 xtr-gruppo on siis lõplikult koos k.a. kränkset ja esikäikar:
http://cycle.shimano-eu.com/publish/con ... f_new.html
kui viitsid http://www.canadiancyclist.com/default2.html XC World Cupi ilgeltvenivaid pilte lahti tirida, siis näed viimasel kahel etapil seda riistvara juba päris paljudel.kristjan07 kirjutas: ja ei tea kas mingid maailma tipp võistlejate ratturitele ilmuvad need jupid varsti :P
Gravity is a Bitch
Alates oktoobrist siis kõik see mees keskmist titaanhammakat ostmaMati kirjutas: On oodata carbon-Ti hammakaid.
Middle-ring durability is a big issue for mountain bikers, especially in wet areas where the conditions tend to grind away the most-used chainring. Shimano claims that the titanium middle-ring teeth and a new nickel plating on the inside of the outer ring will provide "a conservative 100% increase in durability over prior generation XTR chainrings."
A welcome change is that the chainring bolt pattern of the new crank is the same as that of Shimano's XT and LX cranks. The previous generation used a unique 146/102/64mm set of pitch circle diameters. The new one is the same 104/104/64mm pattern as cheaper Shimano cranks and almost all other four-bolt designs.
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... /FC-M970-2
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Nagu lubati, pääseb pööbel `07 toodetele ligi alates septembrist.
Mingisuguse ülevaate uue xtr-i hinnatasemest saab http://www.cyclesurgery.com/ netipoe lehelt:
kränkset 300£ (6950 krooni)
tagakäikar 84.95£ (1970 krooni)
shifterid, paar 110£ (2550 krooni)
ehk siis koefitsent jämedalt 1,5 võrreldes "vanaga".
Mingisuguse ülevaate uue xtr-i hinnatasemest saab http://www.cyclesurgery.com/ netipoe lehelt:
kränkset 300£ (6950 krooni)
tagakäikar 84.95£ (1970 krooni)
shifterid, paar 110£ (2550 krooni)
ehk siis koefitsent jämedalt 1,5 võrreldes "vanaga".
Gravity is a Bitch
CRC-s RD-M971 saadaval (noh niivõrd-kuivõrd muidugi... 3 weeks to restock)
ahsoo, ja kränkset on kah letis.
V-piduri + pidurilingi kosmeetilise upgrade eest juurdemaksmine on kliendi (rahakoti) probleem.
ahsoo, ja kränkset on kah letis.
V-piduri + pidurilingi kosmeetilise upgrade eest juurdemaksmine on kliendi (rahakoti) probleem.
Gravity is a Bitch