![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Töö kiire ja korralik
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele
ingl k on väljend "don't kill the messenger"Olts kirjutas:Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele
Just, mina lihtsalt klienterikr kirjutas:ingl k on väljend "don't kill the messenger"Olts kirjutas:Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele
Mis seal salata. HRKl läks just üle 20KMati kirjutas:Just, mina lihtsalt klienterikr kirjutas:ingl k on väljend "don't kill the messenger"Olts kirjutas:Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele. Aga jah, liivakast on väike ja eks see on omaette küsimus kui hästi keegi oma liivakooke müüa suudab. Viimasel ajal on üleüldse importkoogid (loe: saksa) hästi läinud
. Seega kodumaistele hoian ikka pöialt
TÜHISTAGE SIIS RUTTUOlts kirjutas:Mis seal salata. HRKl läks just üle 20Ktellimus Actionisse. Loodan, et edaspidi saab ka kodumaistega(loe:netipoega)paremini kaubale. ...
Huvitav! Võimuladvik on mõista andnud, et Eesti lõpeb Jüri asulaga ära. Ei ole ju suudetud kiirteedki sellest kaugemale eriti teha. Me nagu rohkem mägieestlased. Sellepärast läheb meil juppe kah rohkem vaja. Ja eks me püüame sealt hankida, kust soodsam. Eks me paneme järgmine kord tellimuse kokku ja esitame oma "nõudmistega" ka kodumaistele netipoodidele.Mati kirjutas:TÜHISTAGE SIIS RUTTU. Olete eesti mehed või ei, krt.
hakkab pihta? Krt, kui sa omale poja/tütre saad, kas siis kukud kah kohe imestama et ei räägi ega kõnni kohe pärast sünnitust?k kohuke kirjutas:mnjaa midagi uut ja huvitavat ,aga valik on kuidagi väike ,kraami võiks rohkem olla
esmatarbekaup ju olemas. samas elu on näidand, et küsida võib kõikek kohuke kirjutas:...valik on kuidagi väike ,kraami võiks rohkem olla
On neil suurem valik kui Balti Autoosadel (rattakraami pean silmas)?
täpselt nii ongi. ise klient juba eelmise aasta juulist, siiani pole kyll ykski soovitud asi saamata jäänud. Kõik kokkulepped on korrektselt toiminud + väga mugav. Enam ei näe kyll yhtegi põhjust miks peaksin hakkama ise kusagilt saksast mingit tellimust aretama. Viimati sai uus mtb-gi neilt ostetud, kusjuures rattakomplekteerimisel oli Ermo asjalikust nõust palju abi. (ennetan igaks juhuks mõne tarkpea kommntaari - teen väga hästi vahet asjalikul soovitusel ja pähemäärimisel)Rivo kirjutas:See pood eksisteerib tegelikuses juba pikemat aega. Kodukas sai lihtsalt hiljuti valmis neti üles riputatud. Kõiki kaupu seal väljas pole, aga, nagu öeldakse - julge hundi rind on rasvane. Helista või meili, ning küsi sind huvitava kauba/toote hinda.
Minu kogemused siiani igati meeldivad ja positiivsed.
Tegelikult on valik siiski väga hea. Ei tohi unustada, et Eesti ratturite poolt tarbitav juppide hulk hooaja jooksul on ikka naeruväärselt väikene, võrreldes Saksamaaga. Seega tuleks olla üli-tänulik, et kegi on võtnud vaevaks pakkuda konkurentsi suurtele neti-poodidele ning teinud varuosade hankimise meie jaoks kordades lihtsamaks. Küsige julglt, valik on suurem kui esialgu tundubk kohuke kirjutas:ega ma sellega midagi halvasti mõtelnud,täiesti arusaadav,et iga uus asi nõuab "käimatõmbamist"ja aega,kuna tegu on uue ja harjumatu nähtusega eestimaal,siis tõin lihtsalt endale sügavas ajusopis väikse võrdluse ET BIKE-si ja teiste suurte netipoodide vahel,lihtsalt hetke emotsioon oli selline,mis ma ennist kirjutasin
Mati kirjutas:Külastage kodumaist :) http://www.et-bike.ee/index.php
Töö kiire ja korralik :!: Soovitan.
Tekitaks siia väikese ora, et tegijad ennast liiga mugavalt tundma ei hakkaks. Tegijal juhtub, aga seda tuleks ka tunnistada.SK kirjutas:See netipood on igati väärt ettevõtmine! .....aga ise eelistan alati otsimisele ja ootamisele kuluva aja pigem sadulas veeta 8)
Arvatavasti on asi liiga väikeses kattes ja sellest tingitud kaadripuuduses? CRC palkas hiljuti uue lao avamisel 200 uut inimest, muidugi on mõõtkava teine aga vihjeks käib küll. Hobi korras kaubandusega tegelejatelt (ma ei näe selliste hindade ja turu juures võimalust päevatöölt ära tulla) on ka kohatu eeldada superprofessionaalset suhtumist ja kauba peale logoga pastakat. Saad niipalju kui maksad, nagu igas valdkonnas.Gunnar kirjutas:Tekitaks siia väikese ora, et tegijad ennast liiga mugavalt tundma ei hakkaks. Tegijal juhtub, aga seda tuleks ka tunnistada.
sa mõtled et ala otsest tellimisvõimalust polekski siis?Lisaksin veel ühe väikse mõtte siia juurde: äkki olekski õigem see pood teha ümber grupiostukeskkonnaks, kus kõik saavad oma kasutajakontole kirjutada asju mida sooviks ja siis kollektiivse tellimuse kriitilise massi ületamisel mingi tarnija/tootja/tootegrupi/toote osas saabuks ka kaup?
Ja eelmine nädal oldi pool sellest Tahkos. Testiti õigetes tingimustes varustust ja juppe, mida teile müüakseAntti kirjutas:...Aga muidu taustainfoks sinu meilindusele väike vihje.
Ei lugenud Gunnari postitusest kusagilt välja, et tal kiire oleks olnud s.t paari päeva jooksul oleks tahtnud kätte saada...Mati kirjutas: Kui on kiire, siis on üldiselt see põhimõte, et maksad rohkem ja ostad kohalikust kaubandusvõrgust, kui saad.
oot oot pea nüüd ikka kinni, enne kui luulelend jälle kõrgustesse kaob. Mis SUPERprofessionaalsusest juttu on? Maailmataseme teenindusest on ka Eesti rattapoed suht kaugel. Kodanik räägib elementaarsetest vajadustest ja viisakusest siin - saada infot kui asi p****s on ja mitte tühje lubadusi. Mis krdi superfenomenaalsust see nõuab?konakona kirjutas: Hobi korras kaubandusega tegelejatelt (ma ei näe selliste hindade ja turu juures võimalust päevatöölt ära tulla) on ka kohatu eeldada superprofessionaalset suhtumist ja kauba peale logoga pastakat. Saad niipalju kui maksad, nagu igas valdkonnas.
SUPERprofessionaalsus on see et alati on kõik ideaalne. Ma ei tea mis "luulelennust jälle" jutt käib, aga see et alustamisjärgus ja "budget" suunitlusega ettevõtluses mõne tellimusega KÕIK peeti läheb, mis vähegi minna annab, ei peaks mingi üllatus olema. Kui äpardumisi hinna sisse ei arvesta ei saa ka nurinaid kinni maksta (tellisin korra sakslastelt ühe kiivri ja kui vale kiiver saadeti ning selgus et seda mida tellisin ei ole enam tootmises, anti raha tagasi ja öeldi et jäta kiiver endale - minu nurinat ei kuulnud keegi). Väga vabandan kui kellegi maailmapilti praod löön, aga saad jah täpselt seda mille eest maksad. Ja mida siin teavitada on, kas nõuad kõigile Kia'dele "see ei ole Mersu"-kleepse?Alvaro kirjutas: oot oot pea nüüd ikka kinni, enne kui luulelend jälle kõrgustesse kaob. Mis SUPERprofessionaalsusest juttu on?
Dude peab kindlasti kusagilt eksklusiivsest poest oma mittemineva ja kalli jupi hankima, aga kui dude tahab aasta või paari jagu kette, kassette, hammakaid ja trosse korraga ära osta kui sigaodavalt saab, oleks asjal jumet.ron kirjutas: kui ei siis on nii et mingi dude tahab kiirelt mingit ekslusiivset juppi (mis pole mingi eriti minev ja odav kaup ja aastas 2tk healjuhul müüakse) ja peab ootama millal järgmine tegelane sama asja tahab jne.
Tegelikult antud juhul ma rohkem ei ootagi kui väikseid vihjeid.Antti kirjutas:
Aga muidu taustainfoks sinu meilindusele väike vihje.
ÜKS VIHJESK kirjutas:Ma arvan,et kommunikatsiooniprobleeme tuleks lahendada ikkagi osapoolte vahel mitte foorumites....
Siin foorumis on ikka põhjust seda teemat närida, kuna me kõik vaatame selle koha reklaami selles foorumis. Oman ka kaubanduslikku kogemust reklaamiandjaga ja see ei läinud päris kokku alguses seda teemat lugedes tekkinud ootustega. Muidu OK pood.SK kirjutas:
Siin foorumis oleks põhjust häält teha, kui pood EI TAHA kliendi probleemi lahenda ja keeldub suhtlemisest ning rattureid vaja halva kaupmehe eest hoiatada.
Ma arvan, et see juhus on seotud puhtalt nende inimeste positiivse meelestatusega ja lihtsa abivalmidusega, mida ei tohiks kuritarvitada. Ehk siis ärge eeldage, et teil alati ja kõik jupid ka külge kruvitakse jne.tampico kirjutas:...Oma kolmanda tellimuse käigus avastasin uue ja mugava teenuse - liikuv mehhaanik. Ehk siis buss sõitis hoovile, tõi tellitud kauba ning pani vändad/keti/kasseti ka kohe rattale külge...