Ratta kaal
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Ratta kaal
tavaliselt on poodides ratta kaal märgitud nt Scot Comp Racing 12.4.
Kas see on pedaalide või ilma pedaalideta?
ja kas ratturite keeles on ka kaal mõeldud sellisena nagu poest saadud, igast pedaalide ja jubinateta või siis pärast kõige stuffi kylge kruvimist?
Kas see on pedaalide või ilma pedaalideta?
ja kas ratturite keeles on ka kaal mõeldud sellisena nagu poest saadud, igast pedaalide ja jubinateta või siis pärast kõige stuffi kylge kruvimist?
No Pain No Gain
Kuna soomlased on kange kalarahvas, siis nö. fillariüritustel on tihti kohale tassitud selline kalade kaalumise riistapuu, millel on diginäidikud. Iga soovija võib oma ratta sinna stemmipidi üles riputada ja näha oma ratta võistluskaalu. Pilt on igastahes objektiivsem, kui nö. tehaseandmed. Pole Eesti üritustel sellist lõbu nagu silma jäänud, aga huvilisi vist oleks murdu...
Olen kusagil enne maininud üht suht käepärast kaalumise varianti: astud inimesekaalule ja fikseerid näidu. Seejärel teed sama ratas näpus. Misjärel lahutad viimasest tulemist esimese. Saadud vahe ongi ratta kaal. Olen toda retsepti kasutanud kümneid kordi, tavaliselt aiapidudel, kui teemaks tuleb kohalolijate rataste kaal. Loomulikult on kaalumise täpsus sõltuv konkreetse kaalu täpsusest, kuid ca +/- 200 gr kõikumist ei tohiks rattaomanikku minestusse viia .tavaline jobu kirjutas: kalade kaalumise riistapuu, millel on diginäidikud. Iga soovija võib oma ratta sinna stemmipidi üles riputada ja näha oma ratta võistluskaalu. Pilt on igastahes objektiivsem..
sa pead silmas (ratta)kaalujälgijaid . Mul selliseid grillõhtule tavaliselt ei tule, mul rohkem tavaratturid, kel rattasõit on fun. aga kaalumise teema on sageli puhtpraktiline. Ntx auto katusetorul on märge max 35 kg, st kaks toetustoru kannatavad 70 kgd. Kui katusel on 4 raami, siis on kasulik rattad üle kaaluda . eriti kui tegemist matkaratastega, mille kaal kipub 20-25 kg kanti.Rom kirjutas:mart kirjutas:tavaline jobu kirjutas: kuid ca +/- 200 gr kõikumist ei tohiks rattaomanikku minestusse viia .
Mine sa hulle tea mis teevad
Kus kohast sa seda kandevõimet loed. Mulle on selline inf täielik uudis seni olen ainult kandetalade numbreid jälginud.Rom kirjutas:mnjaaa ja eriti veel siis kui autokatuse max kandevõimeks on märgitud 40 kg, nagu olen juhtunud nägemamart kirjutas: eriti kui tegemist matkaratastega, mille kaal kipub 20-25 kg kanti.
Juhtusin uue Honda CRV manuaali lugema ja seal sellised numbrid olid,mart kirjutas:Kus kohast sa seda kandevõimet loed. Mulle on selline inf täielik uudis seni olen ainult kandetalade numbreid jälginud.Rom kirjutas:mnjaaa ja eriti veel siis kui autokatuse max kandevõimeks on märgitud 40 kg, nagu olen juhtunud nägemamart kirjutas: eriti kui tegemist matkaratastega, mille kaal kipub 20-25 kg kanti.
kuigi ei te mis kohapeale see 40 kg mõeldud oli.
Selle autoga katusepeale küll maanduda ei tahaks
kui natuke hallollust liigutada, siis ei ole keeruline mõista, et autoga sõites ei mõju raamikinnitustele ainult gravitatsioonijõud maakera keskme suunas, vaid ka kesktõmbejõud kurvis, inerts pidurdamisel ja kiirendamisel, mis on otseselt seotud raamile kinnitatud koorma massiga. need kinnituskohad peavad selle üle elama.