priidik kirjutas:Temposõidus on pöörete arv kindlasti individuaalne. Olen proovinud nii ja naa. Kangutada oskab iga üks ja minu arust on see raskem viis ja põhjustab suuremaid piinasid sõidu ajal. Kerides on võistlustel lihtsam (eeldusel et kiirus on sama) aga jubedalt on vaja trennis vaeva näha et jalg tööle hakkaks. Aga eks igaüks proovib ikka pidevalt sisse suruda suurimat rauda mis ta suudab ringi ajada, ideaalis isegi natuke suuremat kui suudab (ületades AnL).
kui eelmine aasta olin rohkem "kerija" tüüpi,siis see aasta rohkem kangutan...ja just nii,et üritan panna sisse veel raskema käigu kui ringi ajada suudan...tundub,et raskel maastikul on sellest kangutamisest küll kasu,maratonidel pole kasu nagu märgatav...maanteerattal on mul vändad 2,5 mm lühemad ja sellega on ikka väga raske kangutada

samas pikematel sõitjatel on ju vändad mõlemal rattal ühe pikkused ja seega pole ratastel nii suurt vahet kui mul..