CrossMark UST ja XCR Dry2 Tubeless
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
CrossMark UST ja XCR Dry2 Tubeless
Tere.
Kas keegi omab kogemust nimetatud kummidega? Huvitaks nende pidamine ja veeremine võrreldes näiteks Twister Supersonic?uga.
Kasutust leiaksid esmalt Elion Cup jmt. maratonidel aga ka singlitel ei tahaks hätta jääda. Kuna lenksu ja sadula vaheline tihend nõuab veel tugevat häälestamist, siis loodaks eriti laskumistel rohkem pidavatele kummidele.
Kas keegi omab kogemust nimetatud kummidega? Huvitaks nende pidamine ja veeremine võrreldes näiteks Twister Supersonic?uga.
Kasutust leiaksid esmalt Elion Cup jmt. maratonidel aga ka singlitel ei tahaks hätta jääda. Kuna lenksu ja sadula vaheline tihend nõuab veel tugevat häälestamist, siis loodaks eriti laskumistel rohkem pidavatele kummidele.
Crossmark UST on tootja andmetel hea veeremisega kuiva raja kumm.
Enda kogemus k.a. Tallinna maratonil ja hiljem treeningul kruusal ja metsas oleks, et pidamisega pole probleeme isegi märjal rajal. Aegviidus olid kõik tõusud sõidetavad kummi poolest. Veeremine on minu jaoks üllatavalt tuim, twisteriga ei anna võrrelda, eriti suuremal kiirusel. Süüdi on ilmselt küllaltki kõrge muster.
Enda kogemus k.a. Tallinna maratonil ja hiljem treeningul kruusal ja metsas oleks, et pidamisega pole probleeme isegi märjal rajal. Aegviidus olid kõik tõusud sõidetavad kummi poolest. Veeremine on minu jaoks üllatavalt tuim, twisteriga ei anna võrrelda, eriti suuremal kiirusel. Süüdi on ilmselt küllaltki kõrge muster.
Re: CrossMark UST ja XCR Dry2 Tubeless
Panin just üks päev enne Rakveret Michelin XCR DRY(dual compund) tubelessi alla ja olen sellega sõitnud rakvere ja 2 korda veel.Madu kirjutas: Huvitaks nende pidamine ja veeremine võrreldes näiteks Twister Supersonic?uga.
Infoks võin öelda, et terve eelneva suve olen sõitnud twister UST-ga.
Alustuseks võin öelda et asfaldil veereb kõvasti halvemini, metsas pole vahe märgatav. Veereb umbes samamoodi kui racing ralph või hästi natuke halvemini (aga paremini kui paljud teised kummid, mida proovinud olen - kokkuvõttes veeremine on üsna ok).
Pidamine on parem kui twisteril ja pidamine on üldse kindel ja hea.
AGA - kuna segu tundub olevat kõvem, siis libeda juurika peal täheldasin mina natuke halvemat pidamist. Asi võis ka natuke suuremas rõhus olla, sest nii karvast kummi ei saa 1.9 atiga jooksutada (nagu contisid), sest nii ei pruugi üldse veereda. Kardetavasti siiski on kummisegu odavam/kõvem - plusspooleks siis pikem eluiga.
Muidu muster tundub oma tööd väga hästi tegevat. Pikisuuunas pidamine on väga hea. Kumm oli ees ja igatahes märjal heinal ja kruusal ei saanud pidurdades kummi kuidagi plokki - ennem tõusis tagaratas õhku - sellist pidamist olen vähe täheldanud.
Kumm on suhteliselt kitsa ja madala profiiliga. Seega kiirendades parem ja ei õõtsu nagu rockster/python/ralph - väljamaa kivide otsas sellevõrra jälle halvem.
Mudas käitumist ei saanud kahjuks rakveres(rakverre oleks twister üldse super olnud - ka ette) proovida, sest rada oli täiesti kuiv. Täna käisin vihmaga voorekal ning asi käitus üsna positiivselt ja ettearvatavalt - samas muster on suht tihe ja savise mudaga võib end täis õgida.
Ühesõnaga kui kummisegu oleks vähe pehmem/haakuvam, siis oleks metsa ideaalne kumm - hetkel kisub süda ikka rohkem twisteri/leaderi/speed kingi poole.
subjektiivne kogemus Crossmark UST -ga ytleb et pidamisega on ok (olid all saku 100, tahkos ja poolas paaril etapil) kuid kui võrrelda näiteks Racing ralphiga on veeremine ikka oluliselt halvem , nii et elioni sõitudel kindlalt ei soovita. hetkel sõidan nendega ,kuni lõpliku kulumiseni, ainult trennis. kindel on see et rohkem crossmarki osta ei kavatse.
suures osas ühinen tp-ga,
lubatud head külgpidamist pole Eesti tavaradadel täheldanud, käitub nagu iga teinegi (omast käest võrreldes ustRR, tavaFF ja ustTwisteriga) ja veeremine on nigelavõitu.
Poola ning Tahko (kuivadel) kividel ja juurikatel jäin väga rahule, küllap sellise rajamaterjali otsas ongi külgpidavust silmas peetud.
Mudas pole kogemust, aga muster nagu lubaks midagi. Ehk peale H100-t olen tiba targem.
Kummionu Kirsa võrdlusteooriast libedate juurikate osas ei oska midagi arvata... Mina sellist kummi ei tea, mis märjal ja poleeritud juurikal julgeks teeks.
lubatud head külgpidamist pole Eesti tavaradadel täheldanud, käitub nagu iga teinegi (omast käest võrreldes ustRR, tavaFF ja ustTwisteriga) ja veeremine on nigelavõitu.
Poola ning Tahko (kuivadel) kividel ja juurikatel jäin väga rahule, küllap sellise rajamaterjali otsas ongi külgpidavust silmas peetud.
Mudas pole kogemust, aga muster nagu lubaks midagi. Ehk peale H100-t olen tiba targem.
Kummionu Kirsa võrdlusteooriast libedate juurikate osas ei oska midagi arvata... Mina sellist kummi ei tea, mis märjal ja poleeritud juurikal julgeks teeks.
Gravity is a Bitch
Re: CrossMark UST ja XCR Dry2 Tubeless
Juunis, kui tubelessile üle läksin olin valiku ees. Üleüldiselt olen paadunud Rocksteri fänn, aga seda teatavasti otsi tikutule tikutulega taga. Crossmark UST oli ka üks variante siis. Sai uuritud siit ja sealt ja lõpuks kõrvale jäetud. Hetkel on all ees Rockster (ära tõin ) ja taga RRalph ning absoluutselt ei kurda (EEC + Tahko). Mingit õõtsumist ei ole tunnetanud, jo siis ei "noki" niipalju rattal.Kirsa kirjutas:...Kumm on suhteliselt kitsa ja madala profiiliga. Seega kiirendades parem ja ei õõtsu nagu rockster/python/ralph - väljamaa kivide otsas sellevõrra jälle halvem...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Poleeritud juurikas on tõesti raske juhtum, aga räägime mittepoleeritutest...Kuldar kirjutas:
Kummionu Kirsa võrdlusteooriast libedate juurikate osas ei oska midagi arvata... Mina sellist kummi ei tea, mis märjal ja poleeritud juurikal julgeks teeks.
Juurika peal ei suuda jah ükski muster midagi korda saata - sellesmõttes pole vahet mis kumm sul all on.
Aga asi on kummirõhus - madalama rõhuga ei põrka tagasi ja "kleebib" end paremini ja suurema pinnaga ümber juurika. Ja teine asi kummisegu.
Olen käinud samade juurikate peal vaheldumisi traadiga twisteriga (millel on väga kõva ja odav segu) ning UST-ga. Vahe on sees. Muidugi asi võib olla subjektiivne, sest kuna antud kummil on mustrit väga vähe, siis ta peab millelegi muule lootma.
Kuldar: ma arvan et mingi 2.3 või 2.5" karvane freeride kumm võiks juurika peal üsna turvaline olla.
Ok, aga mis siis ikkagi valida UST kummiks?
Seni olen Eestis sõitnud Jet S USTiga aga seda ei saa enam ja varsti on nad läbi. Mõtlen Michelin Dry2 ja Racing Ralphi vahel ja ei oska ära otsustada. Kasutaks ka lisaks Elionile veel HRK kohalikul krossil ja Tahkos.
Seni olen Eestis sõitnud Jet S USTiga aga seda ei saa enam ja varsti on nad läbi. Mõtlen Michelin Dry2 ja Racing Ralphi vahel ja ei oska ära otsustada. Kasutaks ka lisaks Elionile veel HRK kohalikul krossil ja Tahkos.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
nõus. kui praegu oleks vaja uut USTkummi, siis RRalphi võtaks kohe südamerahuga.erikr kirjutas:ralph on kindla peale minek.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"