Tere kõigile!
Rattal hüdrauliline ketaspidur (Deore), uuest peast pidurdusjõud hea, aga hooaja lõpupoole (eelmine sügis) töötas pidur nagu tainas, jõuga pidid lingi põhja vajutama et asi toimima hakkaks. Varemalt olid nagu vormeli piloot kes käike roolilt vahetab, kerge puudutus ja pidur rakendus. Vahetasin ka klotsid, mitte tattigi ei aita. KAS ON ASI SELLES ET ÕLI ON KUSKILT LEKKIMA HAKANUD? Silma nagu hakand ei ole. Ootan nõuandeid.
Nael kummi!!!
Ketaspidur ei pidurda nii nagu enne, milles asi?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
-
- Rattur
- Postitusi: 1
- Liitunud: 09. 05. 2006. 18:14
1. õhk sees või õli kogus puudulik (imestada pole põhjust - õli "kaob" ajapikku kolvi ja silindri vahelt, kuna on seal ka määrdeainena. Autodel on selleks puhuks eraldi pidurivedeliku anum, mida aeg-ajalt täitma peab).
2. rootorid õlised või kaetud miski kihiga, mis töötab libestina
3. kolvid kinni või nende käik takistatud
deore on üks lolli- ja töökindlamaid, samas ka raskeim ja odavaim hüdropidur. Pidurdab korralikult ja tavajuhul 1 näpuga, 2 näpuga PEAB korras deore töötama ideaalselt igas tingimuses, kuniks klots kulunud lõpuni.
Nagu teistelgi hüdraulilistel piduritel, seab ka deore klots ise oma kauguse rootorist, pidurdusjõud klotsi kulumisest EI sõltu (sama on ju ka tsiklite ja autode ketaspiduritega, et juht ei märka klotsi läbikulumist enne, kui metall vastu metalli häält tegema hakkab).
2. rootorid õlised või kaetud miski kihiga, mis töötab libestina
3. kolvid kinni või nende käik takistatud
deore on üks lolli- ja töökindlamaid, samas ka raskeim ja odavaim hüdropidur. Pidurdab korralikult ja tavajuhul 1 näpuga, 2 näpuga PEAB korras deore töötama ideaalselt igas tingimuses, kuniks klots kulunud lõpuni.
Nagu teistelgi hüdraulilistel piduritel, seab ka deore klots ise oma kauguse rootorist, pidurdusjõud klotsi kulumisest EI sõltu (sama on ju ka tsiklite ja autode ketaspiduritega, et juht ei märka klotsi läbikulumist enne, kui metall vastu metalli häält tegema hakkab).
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.