Mehe elu on täis valikuid
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kui vanal kassetil on mingi kindel käik ära kulunud (kui sõidad enamuse ajast ühe või mõne käiguga) siis uue ostmisel vaata et selle käigu läheduses oleks rohkem valinud.higipull kirjutas:Ülekannete erinevused on suurema hammakaga variandi puhul veel suuremad. See võib maanteel ja kruusal segada, päris xc puhul ei tohiks probleem olla.
Tule Tahkosse. Siis mõtled teisitimaxspeed kirjutas:minuarust osad kardavad 11-34 kombinatsiooni nagu tuldtegelikult tuntav põhierinevus ainult esimeste väikeste osas 11-12-14 ja 11-13-15 jne. ilmselt kui ma uut kassetti hakkan ostma, võtan parem 11-34 ja viskan vända küljest väiksema hammaka minema, siis pole sel mingit mõtet enam ja kui on olukord kus läheks kergemat ülekannet vaja kui 32/34 e. suhtarvuna 0,94 siis on juba mõtekam jala käia.
See tundub tegelikult suht mõttekas variant, kuna ülekanne 32/34 on piisav iga sõidetava tõusu võtmiseks. Väga järskude tõusude puhul pole probleemiks tavaliselt mitte liiga suur väikseim võimalik ülekanne, vaid see, et esiratas hakkab õhku tõusma või tagaratas kaapima, olenevalt kuidas sadulas istud. Hetkel on mul taga mnt kassett, suurim hammakas kuskil 24-26 ja järskudel tõusudel on mõttetu kasutada vähemalt kahte väikseimat tagahammakat.AndreK kirjutas:Tule Tahkosse. Siis mõtled teisitimaxspeed kirjutas:minuarust osad kardavad 11-34 kombinatsiooni nagu tuldtegelikult tuntav põhierinevus ainult esimeste väikeste osas 11-12-14 ja 11-13-15 jne. ilmselt kui ma uut kassetti hakkan ostma, võtan parem 11-34 ja viskan vända küljest väiksema hammaka minema, siis pole sel mingit mõtet enam ja kui on olukord kus läheks kergemat ülekannet vaja kui 32/34 e. suhtarvuna 0,94 siis on juba mõtekam jala käia.
Ma ütleks ka selle peale et tule Tahkosse.urmo kirjutas: Väga järskude tõusude puhul pole probleemiks tavaliselt mitte liiga suur väikseim võimalik ülekanne, vaid see, et esiratas hakkab õhku tõusma või tagaratas kaapima, olenevalt kuidas sadulas istud. Hetkel on mul taga mnt kassett, suurim hammakas kuskil 24-26 ja järskudel tõusudel on mõttetu kasutada vähemalt kahte väikseimat tagahammakat.
selle kettide arvu ja vahetamissageduse kohta on vist aastast 2004 siin forumis päris pikki arutelusid. katsu üles leida.Eiffel kirjutas:Enda rattal ka kasseti ja keti vahetus ees.....
Mõtted, kogemused teretulnud.