Noh selline huumoriga lugu, et õppisin paar päeva tagasi rattaga sõitma. Ei ma ei ole imikueast tõusnud põnn vaid juba 20date keskel vanamees
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Lihtsalt varem pole nagu rattasõidu vastu huvi tundnud, nüüd aga käis naine peale ja surus lõpuks mu oma naisteka sadulasse sõitmsit õppima. Õppisin selgeks ja olen nüüd paar päeva sõitnud kah. Ja ostsime täna siis minu elu esimese ratta, millega nüüd ka nii 7-8 kilomeetrit sõitu seljataga. Rattaks sai mõnus hübriid author classic 22 se raamiga. Läks tusti kallimaks kui arvetsaime- ei tahtnud ju raha raisata väga sellise tundmatusse hüppe peale ja ega ta puu otsas kah ei kasva. Aga poodides uurides sai selgeks, et minu mõõtu koll(1m90 pikkust ja 110 kilo eluskaalu) vajab pisut toekamat ratast, kui need päris odavad mudelid, kui just ei taha edaspidi paaniliselt auke vältida. NOh sai sedaAuthorit enne ostu parklas pisut proovitud kah , müüja velospetsi poe uksel kaame näoge hambaid plagistamas - ehmatas vaeseke päris ära kui ütlesin, et olen 2 päeva tagasi sõitma õppinud ja tahaks proovisõitu teha proovisõitu teha
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Tundis kenasti muret kas ma tasakaalu pean ja nii edasi. heaküll proovikal endal kah oli sabin sees - kartsin poe vara rikkuda, aga pisukese tiirue järel sai selgeks, et see kurat on minu ratas ja sai ära ta ostetud.
Nüüd asjast kah - üritan tõsieslt pihta saada oma ratta käiguvahetusele - miks paganat on ühe lenksupoole peal 3 käiku ja teisel 8 ? kas nagu et 3 järku käike ja igat 8 , et siis kokku 24 ? Lihtsalt ei jaga asjast matsu välja veel. Mis kasu üldse rattal nii paljudest käikudest on ?