Esiteks tere siinsele kasutajaskonnale ja teiseks tuleksin välja küsimusega.
Nimelt ise ma selle alaga just väga sinapeal ei ole ja seega otsustasingi abi küsida targematelt, ehk teilt.
Nimelt plaanis osta ratas, suvel hea ringi vuhada sellega ja öist loodust/linna nautida.. Uurisin ja uurisin siin, kuid targemaks ikka ei saanud.
Silma jäi selline ratas siis: Schwinn (2006) Mesa GS, infot saab ratta kohta siit: http://www.schwinnbike.com/products/bik ... php?id=615
Mida sellisest arvata, mis on tema plussideks ja miinusteks? Kuidas hinna ja kvaliteedi suhe ka on?
Oskab keegi midagi tarka kosta?
Lugupidamisega, Olaf.
Schwinn (2006) Mesa GS.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Schwinn (2006) Mesa GS.
Viimati muutis Olaf, 23. 05. 2006. 23:23, muudetud 1 kord.
Ela rock'n roll, hästi!
Schwinn Mesa
Ratas on OK aga võimalusel lase amort välja vahetada lukustatava vastu. Uuena ostes, peaks selline võimalus olema.
Miks vahetada....... selleks, et hiljem kui lihtsalt asfaldil sõidad, siis esiots mõttetult ei õõtsuks ja kogu väntamise energia ikka liikumapanemiseks läheks.
Miks vahetada....... selleks, et hiljem kui lihtsalt asfaldil sõidad, siis esiots mõttetult ei õõtsuks ja kogu väntamise energia ikka liikumapanemiseks läheks.
Keegi oskab veel miskit öelda? Tahaks teada, kuna plaanis mõne päeva pärast ostma minna.
Ja vaat' mis siis saab, kui tuleb välja, et kehv ratas ja mul juba ära ostetud.
Ja vaat' mis siis saab, kui tuleb välja, et kehv ratas ja mul juba ära ostetud.
Viimati muutis Olaf, 23. 05. 2006. 23:22, muudetud 1 kord.
Ela rock'n roll, hästi!
kaupsis nägin schwinni mesa GS-i, kuid too oli vist vanem versioon, vähemalt oli tagakäikar deore, 2006 aga vaatan, et srami peale üle läinud.
igatahes ei meeldinud mul vanema versiooni üks asi: tagahammakas. too oli ka minu lugemise järgi 8-käiguline, aga väga ebamugava "asetusega". 4 väiksemat tagumist olid praktiliselt samasuured vahe vast 1 hammas, mitte enam. ning viimased 4 olid väga järsu vahega. ma ei tea, miks nii tehti, igatahes võinuks veidi võrdsemalt jaotatud olla.
igatahes ei meeldinud mul vanema versiooni üks asi: tagahammakas. too oli ka minu lugemise järgi 8-käiguline, aga väga ebamugava "asetusega". 4 väiksemat tagumist olid praktiliselt samasuured vahe vast 1 hammas, mitte enam. ning viimased 4 olid väga järsu vahega. ma ei tea, miks nii tehti, igatahes võinuks veidi võrdsemalt jaotatud olla.
Aga äkki ei olegi selline kasset halbHigh-Q kirjutas:kaupsis nägin schwinni mesa GS-i, kuid too oli vist vanem versioon, vähemalt oli tagakäikar deore, 2006 aga vaatan, et srami peale üle läinud.
igatahes ei meeldinud mul vanema versiooni üks asi: tagahammakas. too oli ka minu lugemise järgi 8-käiguline, aga väga ebamugava "asetusega". 4 väiksemat tagumist olid praktiliselt samasuured vahe vast 1 hammas, mitte enam. ning viimased 4 olid väga järsu vahega. ma ei tea, miks nii tehti, igatahes võinuks veidi võrdsemalt jaotatud olla.
Sõltub ju väga sellest, kus ja kuidas sa sõidad. Isiklik kogemus ütleb, et maanteel on bikega tavapärase "maastikuratta" kassetiga üpris ebamugav sõita, kuna ülekannete vahed on kohati liiga suured. Eriti annab see tunda kui treeningul olla koos maantee ratastel sõitvate kaaslastega. Proovid nii ja naa kuid ikkagi sobivat ülekannet ei leia. Et siis kiiremate hammakate väike erinevus annab maantee/linna sõidul pigem eelise.
Maastikul sõites on olukord muidugi tiba teine...
Tervitades,
Tarzic
Tarzic