jooksud
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: jooksud
Ega siin eestis midagi eriti valida ei ole. Aga kui sulle tundub ahvatlev idee koonusega jooksudest ja vette absoluutselt mitte tõkestavast tagarummust, võid LX-i osta küll. Hell, osta või XT, ikka sama lugu.. Tested and tried.Ray kirjutas:Kas keegi oskab öelda kui head on LX rummud? Hetkel mul mingid Formula omad ja mõtlen, et äkki oleks kasulikum need LX vastu vahetada.
Porter Lifts Your Ranking
Hügi, Chris King, Hope... Aga see hind......Ray kirjutas:Mida siis soovitaksid?
Kui tublessi ihkad siis Mavic Crossmax. Crossroc, tundub, ei ole end meie tingimustes õigustanud. Võibolla sobib CrossRoc kuni 70kg sõitjale. Ega Crossmax wheelset ei tule kallim kui Hügi või Kingi rummudele ehitatud korralikud rattad.
ma jällegi mõtlen, et kui inimene ütleb LX siis on tal ca 1200 eeku rummudele, kui nüüd panna meie kaubandusest kirveima hinnaga X517 pöiad siis saame ca 2200 eeku juurde, jooksu ladumine ? 250 ja wheelset on üliräige ca 3900. kodarate eest ka veel mingi raha... sellises hinnaklassis soovitaksin Mavic Crossride millega ise sõidan teist hooaega ja mille saab netist kätte alla 4000 eegu. eeliseks kinnised laagrid, kvaliteetne pöid ja korralik ladumiskvaliteet. hüppamiseks ei kõlba, XC ja maratonid väga hea, Tahko kiviraja pidas samuti probleemideta vastu kuigi endal kaalu ca 84 kg. custom variandina soovitaksin jällegi DT Swiss Onyx rummusid, esi ca 33 EUR, taga ca 95 EUR. kodarad-pöiad soovija enda valikul. ladusin endale radiaalselt esiratta Onyxi rummule ja sõitsin talv ja kevad soola ja pasa sees, töötab nagu sveitsi kell. kalliste ja ülikorralike asjade nimesid teame kõik kuid osta jaksavad vaid üksikud ja siis ka crossmaxid.
Onyx on tõepoolest selline vahepealne (hinna mõttes) variant. Saad kvaliteetse asja üsna talutava hinna eest. Kui ma ei eksi siis Spezialiced pani onyx tagarumme oma Stumpjumperite kõvematele mudelitele.erikr kirjutas: custom variandina soovitaksin jällegi DT Swiss Onyx rummusid, esi ca 33 EUR, taga ca 95 EUR.
Re: jooksud
eelmised rattad olid ka endal lx+618+2.0noname. Väga tugev komplekt oli küll ja ei maksnud ka palju kõik kokku u 3kilo (seda siis poolteist aastat tagasi). Ja täitsa eestist saadaval. Siiamaani teenivad teist omanikku, kes minust kõvasti raskem ja nurinat pole kuulda. Muidu ikka jah neid shimano koonuseid kõvasti maha tehaks...igal pool. Muidugi hügi ja dt-ga on vahe oi oi kui suurRay kirjutas:Kas keegi oskab öelda kui head on LX rummud? Hetkel mul mingid Formula omad ja mõtlen, et äkki oleks kasulikum need LX vastu vahetada.
Kas radiaalsel ladumisel oli mingi tehniline/insenerlik põhjus? Too ju suht vähelevinud variant. Olen ka ise lasknud 0 ristiga jookse laduda, kuid seda sai tehtud, sest:erikr kirjutas: soovitaksin Mavic Crossride millega ise sõidan teist hooaega
. ladusin endale radiaalselt esiratta Onyxi rummule ja sõitsin talv ja kevad soola ja pasa sees, töötab nagu sveitsi kell. .
1. taastasin originaali, millel oli väljanägemise pärast nõutav radiaalladu.
2. omasin topeltpöidasid, milles nipliava oli ca 4 mm pikk (pöia põhja paksus) ja väga täpse läbimõõduga. Tahtsin alul teha 2X-ga, kuid kodarad jäid nipli poolt liig paindesse, sest nippel ei andnud end pöiaaugus suunata.
Kui tallinnasse asja on, siis kino kosmose juures Kalevi spordiklubi keldris on Velomaan. Kalju Koch (sina, kui mnt rattur, peaks teda teadma ) on mulle kümneid rattaid kokku lapanud k.a 650C ja 700C. Nüüd suvel on tal tööd palju, parem, kui ette helistad ja kokku lepid. tel. 6 46 35 04Road kirjutas: Kus kohas tasuks maantee tagajooksu ringi laduda lasta?
võibolla paari sõnaga et mismoodi see radiaalselt käiberikr kirjutas:tahtsin proovida, et kas saan hakkama. ses mõttes, et jooks ka sirgeks jääb. siiani sirge. ja on jäigem. ja tibake kergem.mart kirjutas: Kas radiaalsel ladumisel oli mingi tehniline/insenerlik põhjus? Too ju suht vähelevinud variant.
Re: jooksud
Kas värv hakkas meeldimaRay kirjutas:Kas keegi oskab öelda kui head on LX rummud? Hetkel mul mingid Formula omad ja mõtlen, et äkki oleks kasulikum need LX vastu vahetada.
LX sari on seeaasta ikka väääga edeva väljanägemisega,
haanjas nägin üht kuldsete LX vidinatega ratast..........silmatorkav igaljuhul
polegi vist "elusrattal" sellist varjanti omasilmaga näinud ja albumis on kah natuke uduselt.erikr kirjutas:see käib nii, et kodar ei lähe üle ühegi teise kodara. lühimat võimalikku teed pidi rummust pöiani. kui geomeetriatunnis kasutatud sõnadega siis kodar on risti nii pöia kui rummu ringjoone puutujatega.Rom kirjutas: võibolla paari sõnaga et mismoodi see radiaalselt käib
ütlesid veel et on jäigem ja kergem..........mille arvelt
elusratastel on variandina minu crossride esimene, Trek 9.8 all oleb Bontrager RaceLite esimene, Crossmax..., tegelikult on neid palju.Rom kirjutas: polegi vist "elusrattal" sellist varjanti omasilmaga näinud ja albumis on kah natuke uduselt.
ütlesid veel et on jäigem ja kergem..........mille arvelt
kergem nagu juba siin öeldi, lühemate kodarate arvelt, ega see mingi megaerinevus muidugi pole. jäikusest saad ise aru kui paar jõuvektorit peale joonistad radiaalsele või ristilaotud rattale. lihtsustatult võib väita, et radiaalsel toimib vaid kodar survele-tõmbele teljesuunaliselt, ristilaotul on aga kahest komponendist koosnev resultantvektor. tagarattaid üldjuhul vähemalt MTB-le ei laota radiaalselt kuna jõud läheksid üle matarjali ja konstrukstsiooni vastupanuvõime.
Viimati muutis erikr, 01. 07. 2003. 11:00, muudetud 1 kord.
Tegin copy-paste kodarate ladumise alustõdedest. Võib-olla läheb kellelgi seda infi vaja:
In the case of the "radial" (cross 0) pattern the spokes go straight out from the hub without crossing at all. Lower cross patterns use shorter spokes, so they are slightly lighter, and they can also be slightly stronger side-to-side. This pattern is only suitable for front wheels that don't use hub or disc brakes.
The more spokes a wheel has, the higher the cross number for a similar spoke angle.
48 spoke wheels are usually built cross 5,
40 spokes, cross 4;
36 spokes, cross 3 or 4;
32 spokes, cross 3;
28 or 24 spokes, cross 2...
In the case of unusually large hubs, particularly large hubs in small rims, fewer crosses are often indicated, to avoid bending the spokes where they exit the nipples. For example, the Rohloff Speedhub has 32 spoke holes, but is usually laced cross 2.
In the case of the "radial" (cross 0) pattern the spokes go straight out from the hub without crossing at all. Lower cross patterns use shorter spokes, so they are slightly lighter, and they can also be slightly stronger side-to-side. This pattern is only suitable for front wheels that don't use hub or disc brakes.
The more spokes a wheel has, the higher the cross number for a similar spoke angle.
48 spoke wheels are usually built cross 5,
40 spokes, cross 4;
36 spokes, cross 3 or 4;
32 spokes, cross 3;
28 or 24 spokes, cross 2...
In the case of unusually large hubs, particularly large hubs in small rims, fewer crosses are often indicated, to avoid bending the spokes where they exit the nipples. For example, the Rohloff Speedhub has 32 spoke holes, but is usually laced cross 2.
sinu ratast ei võta lahti aga üldjoontes sain aruerikr kirjutas:elusratastel on variandina minu crossride esimeneRom kirjutas: polegi vist "elusrattal" sellist varjanti omasilmaga näinud ja albumis on kah natuke uduselt.
ütlesid veel et on jäigem ja kergem..........mille arvelt
.. ja ei kohta ka. täis radiaalset tagaratast siis. Keegi idee mees võiks selle kokku lapata iseenesest ja ma tahaksin kohe mõnuga selle "ära" astuda. Sama kehtib ka kettaga esijooksu kohta.Ermo kirjutas: Vaata CrossMaxi ja Bontrager Race tagarattaid-
vasak pool on rist ( e. kassetti pool ) ning parem on
laotud radiaalselt. Tervenisti radiaalselt laotud tagajooksu
pole kah kohanud.
Keda muidu huvitab, siis tagumisel rattal ühe poole radiaalseks ladumine säästab kodarate arvelt ca 5 grammi (u. ühe kodara kaal), terve radiaalne vs 3x jooks ca 10g. Eks järeldage ise. Kui on FAKT, et jäikus ei kannata siis võib ju tagumine üks pool radiaalne olla (N: crossmax). Kui on ainult IDEE, siis soovitaks loobuda.
Esiratta juures on radiaalne õigustatud, kuni ketaspiduri saabumiseni.
Porter Lifts Your Ranking