Vaatasin eelmise aasta kommentaare ja tundub, et see tagasipööre sul mingi nõiutud koht.erikr kirjutas:suutsin paar km enne taga otsas olevat pööret hoo peal lohakalt keti maha vahetada. ca 40-ga läks kogu punt mööda, enam tuule kätte jäänuna kätte ei saanud.
Tartu Rattaralli 2006
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Jah, see skalp jäi eile paljudele unistuseks.sqber kirjutas:... Holdeni skalp jäi aga ka seekord võtmata (nagu ma Mulgi EEC-l).
Aga algusest siis. Riia tõusul nägin aind eemalduvat Matit, kelle eesmärk oli vist ca 3:20 gruppi saamine . Pulss kuni Tatra laskumiseni 180-182, sai rebitud järgi ja taas maha jäädud küljetuules. Üritasime ikka paremasse punti saada, aga vist see 3:37 punt kaduski seal (loe: ei jõudnud küljetuules olla) ära.
Enne Otepääd sai mingi kamp kiirabile tuulde ja suutis grupile järgi saada (ise murdsin ka siis just gruppi sisse). Edasi loksuti rahulikult (oli ka vaja varusid taastada) ning tagant tulnud kari hagijaid said meie pundi Otepääle tagasi tulles kätte. Edasi taas loksumine, aga raskeks läkski peale Elvat, kui eesolev rahvas otsustas grupi pikaks tõmmata. Pulss taas 182 peale, ühe nuuskamise ajal tuli juba ninast verd (ja see on rahvasport ). Siis hakkasid profid tembutama ja äärtest paugutama (selle 3:40 peas nad lõpetasidki). Lõpuspurt ja grupi 8-s koht
Eile veel 300 sees, protokollis aga 301.
möödunud aastal juhtus sama jama kurvis kus punt venis hästi pikaks. siis sain pundi lõpuga jälle kaasa. sel aastal lagedal allamäge. aga mingi nõidus seal maa sees kusagil on jah.brg kirjutas: Vaatasin eelmise aasta kommentaare ja tundub, et see tagasipööre sul mingi nõiutud koht.
Vaata Lasse lõpuaega! 25km enne lõppu sõitis ta väidetavalt veel Augi kõrval. Sellest grupist maha jääda pole harrastajale just teab mis suur häbi..Nero kirjutas:Huvitav kas: 82 203 Nolvik Lasse sõitis sellel aastal baigiga? Mehed kes kurtsid strdikorralduse üle, et vaene Lasse, peavad tõdema, et mitte stardikoht ei sõida, vaid mees!
Kuigi olin enamus maad pundi keskel loksunud, siis Elva vahel üritasin paaril korral jälitamist alustada. Ei jaksanud. Samas tagantjärgi teades, et Oliver selle põgenemise orgunnis, siis jälitamiseks oleks pidanud ka kõvem organisaator olema, eks oleks 5-6 meest tööle pannud. .... oleksidspl kirjutas:Edaspidi sai vahelduva eduga ees käia aga selle hetke kui meie aktiivsemad mehed minema said magasin taga toitumisega maha ja üksi püüdma minna ei julenud kah.
Esimene ohtlik moment oli selleks hetkeks tagant ette trüginud nr 26x (number muudetud ) poolt. Vend sättis end esimesse ritta ja tegi seal paar täisti süüdimatut jõnksu. Esimene kord jäi rahvas püsti. U 200m enne finshit suudeti siiski ära korraldada. Ei pannud tähele kes selle korraldas, kuid see pidi oleme rivi esimeses või teises reas. Pidurdasin maha ja sain vasakult mööda. Olin siis selles 3:37 grupis u. 20s.spl kirjutas:linna jõudes viaduktil sai grupi ette otsa mindud ja hoidsime oma klubi meestega tempot nii palju üleval et suvalised vingerdajad ette ei saaks.
muljeid lõpust
K*radi biorobotid, ma ütlen Veri, krambid ja paneelid - harrastussport my ass!
Sel aastal tuli siis kuldmärk. Tagumise otsa (4:59) sõitja muljed on head. Esimest aastat maanterattaga, varasemad aastad hübriidiga.
Üks kukkumine oli 10 km suht nina ees, aga sealt sai õnneks ilusti mööda.
Siis hakkas ratas kolisema ja aru ei saanud mis asi koliseb. Pidasin kinni ja ikka ei saanud aru. Kartsin, et midagi tagavahetajaga. 67 km hakkasid jalad krampi kiskuma ja vahelduva eduga lõpuni välja. Teist korda Otepääl olles selgitasin välja kolina põhjuse. Tagumise kasseti hammakad olid lahti ja kolisesid üksteise vastu. Ei osanud sellist asja alguses vaadatagi. Palu punkti tehnoabi mehed ütlesid, et hammakate loksumine finishini jäänud maaga kassetti ära ei lõhu ja otsest vajadust remondiks ei ole.
Tagumises otsas oli parasjagu tuulelohesid. Seni kuni krampe polnud aitasin ka gruppi vedada, aga ikka oli nii, et 2-4 meest vedas ja 10 istus sabas. Tänud sellele viisikule, kes mind Hellenurmest Elvani lennutas. Turu tänav oli paras piin, krampis jalgade ja vastutuulega oli vaja ikka 5 tunni sisse ära punnida.
Oma tempos jõudsin ka loodust nautida, Palu kandis nägin ronka ja mingit röövlindu. Järgmiseks aastaks siis rohkem jõutrenni ja eesmärk 4:30
PS Pangodi juures pakutakse rabarberit. Pole ise julgenud kunagi võtta, kuna juba mõte happest kiilub maksa kinni.
Sel aastal tuli siis kuldmärk. Tagumise otsa (4:59) sõitja muljed on head. Esimest aastat maanterattaga, varasemad aastad hübriidiga.
Üks kukkumine oli 10 km suht nina ees, aga sealt sai õnneks ilusti mööda.
Siis hakkas ratas kolisema ja aru ei saanud mis asi koliseb. Pidasin kinni ja ikka ei saanud aru. Kartsin, et midagi tagavahetajaga. 67 km hakkasid jalad krampi kiskuma ja vahelduva eduga lõpuni välja. Teist korda Otepääl olles selgitasin välja kolina põhjuse. Tagumise kasseti hammakad olid lahti ja kolisesid üksteise vastu. Ei osanud sellist asja alguses vaadatagi. Palu punkti tehnoabi mehed ütlesid, et hammakate loksumine finishini jäänud maaga kassetti ära ei lõhu ja otsest vajadust remondiks ei ole.
Tagumises otsas oli parasjagu tuulelohesid. Seni kuni krampe polnud aitasin ka gruppi vedada, aga ikka oli nii, et 2-4 meest vedas ja 10 istus sabas. Tänud sellele viisikule, kes mind Hellenurmest Elvani lennutas. Turu tänav oli paras piin, krampis jalgade ja vastutuulega oli vaja ikka 5 tunni sisse ära punnida.
Oma tempos jõudsin ka loodust nautida, Palu kandis nägin ronka ja mingit röövlindu. Järgmiseks aastaks siis rohkem jõutrenni ja eesmärk 4:30
PS Pangodi juures pakutakse rabarberit. Pole ise julgenud kunagi võtta, kuna juba mõte happest kiilub maksa kinni.
Kui väntan, siis jõuan.
Ma ei kommentaari seda sõitu üldse. Teatud vigu lihtsalt kordab aastast-aastasse. VIP-telgi menüü oli ka kesine see aasta, krt (oleks pidand ikka Kuldari kalaletiga tutvuma ).holden kirjutas:...Aga algusest siis. Riia tõusul nägin aind eemalduvat Matit, kelle eesmärk oli vist ca 3:20 gruppi saamine ....
Viimati muutis Mati, 29. 05. 2006. 13:56, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Statistikat
Statistikat kah.
133 fini?isse jõudis 1252 ratturit.
Esimese poole sisse mahtusid need, kel aeg parem kui 4:00:52 (33,13 kmh). Eelmisel aastal oli vahejooneks 4:02:16. Üle-eelmisel 4:08:53.
308. Tallinnlasest mahtusid esimesse poolde 152.
358. Tartlasest olid I pooles 157.
24. Võrumaa esindajast kõvemate seltskonnas 14!
Esimesse veerandisse mahtusid need, kel aeg parem kui 3:40:56 (36,12 kmh). Eelmisel aastal 3:44:35. Üle-eelmisel 3:42:52.
Sealt vahelt läks see aasta kahe tulise konkurendi, holdeni ja mati piir
Ehk annavad inimesed aimu, mis kiirusega Riia mäest üles uhasite (ja kas see ka ära tasus), mis kiirusega Pangodi vahefini?is uhasite ja mis kiirus oli rolleriraja tõusul ning Otepääle tagasitulles. Kus saavutati maksimumkiirus (Kas peale Otepää TP-d või mujal). Kuskohas saavutati maksimumpulss?
Minul Riia mägi 23kmh, mujal kuni 20. Suurim kiirus Otepää TP järel, aga ka alguses peale raudtee viadukti. Max pulss tuli Pangodi vahefini?i eel.
133 fini?isse jõudis 1252 ratturit.
Esimese poole sisse mahtusid need, kel aeg parem kui 4:00:52 (33,13 kmh). Eelmisel aastal oli vahejooneks 4:02:16. Üle-eelmisel 4:08:53.
308. Tallinnlasest mahtusid esimesse poolde 152.
358. Tartlasest olid I pooles 157.
24. Võrumaa esindajast kõvemate seltskonnas 14!
Esimesse veerandisse mahtusid need, kel aeg parem kui 3:40:56 (36,12 kmh). Eelmisel aastal 3:44:35. Üle-eelmisel 3:42:52.
Sealt vahelt läks see aasta kahe tulise konkurendi, holdeni ja mati piir
Ehk annavad inimesed aimu, mis kiirusega Riia mäest üles uhasite (ja kas see ka ära tasus), mis kiirusega Pangodi vahefini?is uhasite ja mis kiirus oli rolleriraja tõusul ning Otepääle tagasitulles. Kus saavutati maksimumkiirus (Kas peale Otepää TP-d või mujal). Kuskohas saavutati maksimumpulss?
Minul Riia mägi 23kmh, mujal kuni 20. Suurim kiirus Otepää TP järel, aga ka alguses peale raudtee viadukti. Max pulss tuli Pangodi vahefini?i eel.
Ratas ribadeks
Sain minagi see aasta TRR'l käe valgeks (õigemini piimhappe põlvedesse).
Kuna ettevalmistus jäi kasinaks ainult 400km ja sedagi lühikeste otsadega, siis tänu sellele saabus 15 km kandis surnud punkt, kus organimsi olid need nii nimetatud kiirete kalorite varu ammendunud ja "sahvri" kallale minemiseks veel ümberlülitust ei tehtud.. Tõsine mõte tekkis, et rajalt minema ronida, sest ei olnud lihtsalt millegi najal sõita enam. Tänu sellele sai ka mitmele grupile lihtsalt lehvitatud, kelledest ma lihtsalt läbi vajusin. Peale Pangodi tõusu sai organism ka lõpuks aru, et sedakorda on hõlpelu läbi ja hakkas uuesti tööle. Kuskil 30 km paiku püüdis mind kinni miski grupp, mille peasse ka ise kuni Otepääni jäin. Otepää TP's oli lihtsalt vaja tankida. Ja peale seda algas tõsine sõit. Miski grupp liikus konstantselt 100m eespool ja sai üritatud neid kätte saada, aga füüsiliselt polnud seda särtsu jalas, et astuda.. Nii ma siis loobusin ja mõtlesin, et ehk on veel tagapool midagi, ja lasin natukene aega meeldivas 21-24 km/h tempos, kaua muidugi sellisest venitamisest välja ei tulnud, energia taastus ja püüdsin ennem teistkorda otepääle jõudmist miski 2-3 inimeselise pundi kinni.. Nendega tekkis isegi vaikiva kokkuleppe alusel miski omamoodi toimiv karussell, kuid ennem Elva TP'd vajutasin lihtsalt neilt eest ära..
Jõu ja motivatsiooni andsid tagasi Elvas lühikesedistantsi pühapäevitajad, kellede sõnavarast puuudvad absoluutselt väljendid nagu sirge sõidujoon, mittejärsud liigutused ja teistega arvestamine. Ühesõnaga see kõik motiveeris ja tõi lagedale viimased jõuvarud, et kiiremini finishisse ära saada.. Finishis tõdesin, et midagi nagu andmata ei jäänud endast aga rahulolu ka ei tekitanud, aeg 4.50, märksõnaks jäi, et järgmine aasat eelnevalt rohkem kilomeetreid ja mahtu..
Kuna ettevalmistus jäi kasinaks ainult 400km ja sedagi lühikeste otsadega, siis tänu sellele saabus 15 km kandis surnud punkt, kus organimsi olid need nii nimetatud kiirete kalorite varu ammendunud ja "sahvri" kallale minemiseks veel ümberlülitust ei tehtud.. Tõsine mõte tekkis, et rajalt minema ronida, sest ei olnud lihtsalt millegi najal sõita enam. Tänu sellele sai ka mitmele grupile lihtsalt lehvitatud, kelledest ma lihtsalt läbi vajusin. Peale Pangodi tõusu sai organism ka lõpuks aru, et sedakorda on hõlpelu läbi ja hakkas uuesti tööle. Kuskil 30 km paiku püüdis mind kinni miski grupp, mille peasse ka ise kuni Otepääni jäin. Otepää TP's oli lihtsalt vaja tankida. Ja peale seda algas tõsine sõit. Miski grupp liikus konstantselt 100m eespool ja sai üritatud neid kätte saada, aga füüsiliselt polnud seda särtsu jalas, et astuda.. Nii ma siis loobusin ja mõtlesin, et ehk on veel tagapool midagi, ja lasin natukene aega meeldivas 21-24 km/h tempos, kaua muidugi sellisest venitamisest välja ei tulnud, energia taastus ja püüdsin ennem teistkorda otepääle jõudmist miski 2-3 inimeselise pundi kinni.. Nendega tekkis isegi vaikiva kokkuleppe alusel miski omamoodi toimiv karussell, kuid ennem Elva TP'd vajutasin lihtsalt neilt eest ära..
Jõu ja motivatsiooni andsid tagasi Elvas lühikesedistantsi pühapäevitajad, kellede sõnavarast puuudvad absoluutselt väljendid nagu sirge sõidujoon, mittejärsud liigutused ja teistega arvestamine. Ühesõnaga see kõik motiveeris ja tõi lagedale viimased jõuvarud, et kiiremini finishisse ära saada.. Finishis tõdesin, et midagi nagu andmata ei jäänud endast aga rahulolu ka ei tekitanud, aeg 4.50, märksõnaks jäi, et järgmine aasat eelnevalt rohkem kilomeetreid ja mahtu..
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
vedelikutarve ja võime vedelikupuudust kannatada on erinevad. mul kulub ka palju vedelikku. kasutan camelbakki, seda ka TRR kuigi näen sellega mnt rattal tobe välja. kuid olgu nii kui et pudeliga pidevalt sebides veel pundi teele maha raban. Tallinna rattaralli läheb mul 2 pudeliga, kummagi maht 1 liiter. siit soovitus - hangi endale suuremad pudelid.Käru kirjutas:Mind huvitab et kuidas on võimalik 4 tundi sõita 2 pudeli joogiga?
Sõitsin mina hiigelsuures tiba-alla-neljatunni-rongis. Teeninduspunktides pidasid kinni ainult üksikud. Minu joogivaru lõppes enne Palu(?) punkti (see mis on Otepää ja Elva vahel). Seal pidasid peale minu kinni ainult 2 meest. Kollane vahetuspudel luttipidi hambus saime pundi kätte. Saadud pooliku pudeli oleksin kohe heameelega tühjendanud aga üritasin siiski kokkuhoidlik olla. Haamripoiss hakkaski vaikselt toksima ja Elva raudteeületusel jäin maha.
Et siis no mida moodi sõidetakese ilma joogivaru täiendamata?
paljud orgunnivad endale ka pudelivahetuse otepääle. 1 vahetus otepääle tulles, teine elva poole minnes, lisaks võib veel elvas. pudelit vahetada tõusul, muidu jääb pundist maha või ei saa andjalt pudelit kätte.
Viimati muutis erikr, 29. 05. 2006. 15:32, muudetud 1 kord.
Kuna võtsin nõuks joogipunkte mitte külastada, siis kartsin ka enne starti janusse jäämist. Enne starti jõin üksjagu vett "ette" ja teele kaasa vedasin 3x0.7l jooki (2tk ratta küljes ja 1 tagataskus): kahes neist spordijook, kolmandas vesi. Jätkus vabalt lõpuni ja jäi ülegi ~0.5l.Käru kirjutas:Mind huvitab et kuidas on võimalik 4 tundi sõita 2 pudeli joogiga?
Et siis no mida moodi sõidetakese ilma joogivaru täiendamata?
Väga hea, et kõik ratturid joogipunkte ei tarbi, eriti need tähelepanudefitsiidiga isendid! Mõtlesin juba Otepää punktis, et hoian oma jooki kokku ja tarbin ühiskondlikku, grupi tempo oli ka madal ja seda soosiv. Peale minu keegi joogipunkti suunas ei keeranudki. Hakkasin juba pudelit haarama, kui üks naljatilk mulle otse külje pealt sisse lendas. Sain küll pidurada, aga hoop oli piisavalt tugev, et lendasin laudadele otsa, sealsed banaanitükid ja muu kola paiskus õhku, väikesed tüdrukud teispool lauda tegid elu kiireima tagasihüppe ja mina mõtlesin seni elatud elu peale. Rammija-mehike põgenes samal ajal tagasi vaatamata nagu õunavaras...Tänu kergetele plastmasslaudadele oli õnnelik õnnetus ja jäin terveks, aga kui selliseid ootamatu trajektooriga joogivõtjaid on palju, siis on joogipunktist läbi sõitmine eluohtlik.Käru kirjutas:Teeninduspunktides pidasid kinni ainult üksikud. Minu joogivaru lõppes enne Palu(?) punkti (see mis on Otepää ja Elva vahel). Seal pidasid peale minu kinni ainult 2 meest.
Ilm oli säärase ürituse jaoks seekord viimase peal, juba 20 soojakraadi juures on vedelikutarve palju suurem ja Elva-Tartu lõik oleks "haamrimehi" täis olnud.
Minu kogemus näitab, et vedelikutarve sõltub samuti treeningmahust. Hakkasin kestvusspordiga tegelema u. 2001, siis suusatamise ja jooksuga. Esimestel suusamaratonidel jõin igas punktis 3-4 topsi juua ja omal oli ka pudel seljas, mida TP-des täitsin. Nüüd pudelit kaasas ei kanna ja piirdun 1-2 topsiga. Vanasti kulus tunnisel jooksu treeningul 0,75l pudel juua ära ja teine pärast autos. Nüüd alla tunnisele treeningule juua kaasa ei võta, pärast rüüpan veidi taastusjooki. Sõltub muidugi ka ilmas.Käru kirjutas:Mind huvitab et kuidas on võimalik 4 tundi sõita 2 pudeli joogiga?
Aga konkreetselt TRRst. Ka mina kardsin, et 2 pudelist jääb väheks ja pidasin seetõttu 3 korda joogipunktides kinni. Otepääl olin õnneks grupi ees, tüdrukud andsid kollase pudeli kätte ja sain kohe grupis edasi sõita. Sihval tegin vea ja jäin seisma ja teised seisma jääjad blokkisid mu kinni. Kui sõitma sain oli grupp kadunud. Tuli siis terve rollerirada kõva tööd teha. Kõige järsemal tõusunukil sain grupi saba kätte ning Otepääle sisse sõites tõusul ka grupi pea. Õnneks oli jalas jõudu, kuid kindlasti mõjus see minu võimele peale Tõraveret laksijatega kaasa minna. Ka Elvas haarasin pudeli, kuid õnneks oli grupp seal nii pikk, et kui eesotsas seisma jäin, siis sain pudel käes juba grupi keskel liikuma (tõusu peal ju). Tulemuseks oli, et finishis oli pool pudelit enda jooki alles
Nii et ei oska muud soovitada kui treeningmahtu või jook kotiga selga. Eelmine aasta sõitsin 4.10-4.15 kulgevas grupis ja seal küll väga paljud jäid TPdes seisma. See aasta 4.00 punt tuhises jah täiega mööda.
joomine
1,5L joogist tuli rajal hästi välja, natuke jäi ülegi (177cm, 71kg). Jõin päris tihti, aga vähe. Ei plaaninudki TP'sid külastada ohutuse mõttes. Kuna aga Sihvas olin grupi ees üksinda, siis neiu ulatatut ei saanud vastu võtmata jätta Palul juhtus ka samamoodi, aga siis keegi uljas tahtis ise neiu pudelit, spurtides tagant ja keerates mulle järsult ette. Vähe jäi asfaldi nuusutamist puudu.
Ilmselt sõitsime koos, enda lõpuaeg tuli umbes 2:07, ise olin punases riides ilma numbrita kodanik... Piinlik lugu, aga starti vaatama tulles ei suutnud vastu panna väike trenn kaasa teha, olgugi et regamisega lootusetult hiljaks jäin. Et pattu heastada, üritasin erinevaid punte jõudumööda vedada, loodan et kellegi sõitu ei takistanud.wipper007 kirjutas:Kas keegi siin üldse 69km sõitis?
Endal oli parasjagu tegemist, et sealgi kiiremas pundis püsida.
Aga no 200 trenni km-i pealt vist annagi alla 2:08 sõita..
Väga tublilt andsid lühikesel distantsil pedaali erinevad põlvepikkused noored trennipoisid (ja tüdrukud), lausa rõõm vaadata kuidas seljad kaugusesse kadusid
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Ma ka suht vähe joon (võib olla peaks rohkem). Rattarallil üritasin, tagajärg - Hellenurme ja Elva vahel andis põis märku. Asi sai aetud nagu Ulrich mingil Touri etapil. Ja joogi kuluks pikal distantsil tuli seekord, no mitte rohkem kui 1,25 liitrit. Baigiga sõites startides viimasest grupist ja lõpetades 3.50 kandis.Käru kirjutas:Mind huvitab et kuidas on võimalik 4 tundi sõita 2 pudeli joogiga?
Et siis no mida moodi sõidetakese ilma joogivaru täiendamata?
Viimati muutis tõeline siga, 29. 05. 2006. 16:34, muudetud 1 kord.
BRAINDEAD AND HAPPY
joogi punktid
Joogi punktid peaks olema tähistatud juba aegsasti u?1km enne ja mõlemal pool teed, siis teaks kuhu poole ennast hoida! Kaks aastat oma joogiga (1,7l) hakkama saanud. Sel aastal oleks samuti joogi punktis insitendi ohvriks langenud!
Käru kirjutas: Et siis no mida moodi sõidetakese ilma joogivaru täiendamata?
Kood: Vali kõik
*1,5 liitrit enne starti otse makku;
*1,35 liitrit 2 pudeliga kaasa;
järgi jäi jooki ca 0,5 liitrit, kõrvalist abi ei kasutanud, kaalu oli enne TRR-i ilma joogita 90 kg, pärast TRR-i 86 kg.
Re: joogi punktid
kui oled juba 2 aastat osalenud siis peaksid peast teadma neid punkte ja ise varakult õigele poole hoidma.eedu kirjutas:Joogi punktid peaks olema tähistatud juba aegsasti u?1km enne ja mõlemal pool teed, siis teaks kuhu poole ennast hoida! Kaks aastat oma joogiga (1,7l) hakkama saanud. Sel aastal oleks samuti joogi punktis insitendi ohvriks langenud!
Tartsi postitusele lisaks veel juurde, et korralik laadimisprotsess võistlusele eelnevatel päevadel annab ka palju juurde. Ise jõin nendel päevadel maltodekstriini lahust. Teooria ütleb, et süsivesikute akumuleerimiseks organismi seotakse ära ka suur kogus vett (seepärast pole harv kui laadimisprotsessi tulemusel kaal oluliselt tõuseb). Kui nüüd hakkad süsivesikuid ära tarbima, siis peaks vesi teoreetiliselt vabanema. Lisaks reedesele-laupäevasele laadimisele jõin teel Tartusse ära veel 0,5l maltodekstriini lahust. Pudelitega oli kaasas 2*0,75 l jooki ja jätkus täpselt (kuigi veidi rohkem jooki poleks paha teinud, alates Elvast pidin oma joogire?iimi rangelt jälgima, et lõpuni jätkuks). Joogi kogusest olulisemaks pean ma joogi liigmagusat maitset (kasutasin Maximi, mida enam eales ei osta) aga see on juba hoopis teine teema.Käru kirjutas: Et siis no mida moodi sõidetakese ilma joogivaru täiendamata?
If everything's under control, you're going too slow!
Ei ole Tartlane ja pundis sõites ei vahi ringi eriti. Selgi aastal nägin mitut olukorda, mis tekkisid just kõrvale vahtimisest(sõidu trajektoor muutub), toitumisest(käe tasku ajamisel unustatakse tee jälgimine), lobisemisest(vahitakse teisele näkku rääkimise ajal). Mind sõideti sel aastal teelt välja sirge tee peal! Üks-kaks kõrval vend vajus 1meetri võrra kõrvale ja mulle peale. Enda ees oleva venna jõudsin päästa(tõmbasin ratta taha ära), aga endal saadud hoobist tasakaal läind ja kruusa peale hõissassaa!! Ribid sees ja esiratas vabastatud klotside vahel vabalt ringi ei käinud(finisis tuvastasin), baranka ühe külje pealt 5cm kitsam. 50km sõitu, oma grupi sain veel kätte aga Lõuna-keskuse juures võtsid pidurid,valutav külg ja ribid oma. Viimased 8km suht üksi 32km/h keskmine. Aeg alla 4h. Tänud 742-le, vedas viimased paar km-d tuulelohet kuigi oli ise ka läbi.
See on tõsi, et eelnevail päevil söödud magus ja joodud vedelik toiduvajadust vähendab. No vähemalt minu puhul. Kaasas oli kaks 75cl pudelit, ühes isotooniline ja teises süsivesikurikas(toit) jook. Neid vahelduvalt kummutades jagus ilusti lõpuni. Seda skeemi soovitas muideks Hr. Sigvard Kukk ise. Peale selle unustas minu kallis kaasa (naiste seitse muideks) energiageelid maha, algul olin kuri, aga sai ilusti ilma hakkama. Meie pundis hõikasid esimesed kõva häälega JOOJAD PAREMALE(vasakule), nii õnnestus suurem segadus TP-des ära hoida.
Koht 217 ja ratas bike
Koht 217 ja ratas bike
sqber`i retsepti täienduseks veel niipalju, et seekord manustasin õhtul enne starti tavapärasest poole rohkem B-grupi vitamiine, e ühe asemel kaks.
tulemus- rajal jooki jagus ja mõlema 0,75 pudeli põhja jäi osake alles.
kõik sõltub tegelt ilmast.
2002 või 2003 palavaga, lasin nelja-poole tunniga 6l (kuus liitrit) vett nahavahele.
tulemus- rajal jooki jagus ja mõlema 0,75 pudeli põhja jäi osake alles.
kõik sõltub tegelt ilmast.
2002 või 2003 palavaga, lasin nelja-poole tunniga 6l (kuus liitrit) vett nahavahele.
Arvata võib Rohkem huvitab mind see, kus ta praegu on Sel momendil oli peamine kähku minema saada ja selle jupi puudumine tuli siis välja kui juba hilja. Õhtul sõitsin seal veel läbi aga ei miskit.erikr kirjutas:see polari andur oli teist 2 m eemal tee peal.harles kirjutas:Hiljem tuvastasin, et Polari kiiruseandur kadunud .....
siis ei näe sa ka ju neid 1 km enne TP-d olevaid silte. püüdsin oma katkendlikku linti tagasi kerida ja minu meelest isegi oli enne osasid TP-sid eelhoiatavad sildid väljas. kui jälgid taustsüsteemi siis saad end ise teatavate ikalduste suhtes varakult kindlustada. inimliku lolluse vastu sellest muidugi abi pole.eedu kirjutas:Ei ole Tartlane ja pundis sõites ei vahi ringi eriti.
mina ka pole tartlane.
kuna jutt juba teemast natuke mööda on läinud siis jätkuks niipalju, et läksin rajale 1L joogiga-ühes spordijook, teises vesi. Kui neid mõlemit ühtlaselt aegajalt tarbida (endal 15-20min tagant), siis jääb sellest veel ülegi. Kummastki pudelist sain lõpus veel janu kustutatud (sest korraldajate poolt ei olnud see aasta märjukest ette nähtud ).
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
ja ka sedasi saab antud teemat vaadelda, http://www.ejl.ee/index.php?page=&actio ... cle_id=512
Rõõm lugeda, et siin kommijatest suurem osa sellest tohutust 3:55-4:00 grupist.
Ise startisin 500-1000 grupist ja esimesed 20km sai roppu moodi tööd tehtud. Pakun, et pulss oli kuhugi 200 alla. Riia mäest 30km/h üles ja sealt edasi kuni 45km/h. Tatra orus sain alles hea kiirusega pundi kätte, enne seda lohistasin enda järel 10-15 mehelist loodrite seltskonda, kes kordagi vedada ei tahtnud. Vahepeal oli tunne, et nüüd on haamer ja 20 km asi piirdubki (See lõik oli kalle_100% jaoks mõeldud, kes statistikat peab)
Õnneks oli normaalne seltskond ja hea tempoga sai gruppe söödud ja söödi meidki ja tundus, et nii see 100-150 grupp tekkiski.
Esimesed krambid sain Pangodi tõusul. Sealt edasi tuiskasin selle suure grupi peas oma vana Peugeotiga aga vedama enam ei jaksanud minna. Grupp oli viisakas (hoiatati kukkujatest ja kurvidest) aga vedajaid oli vähe. Ise kaasa arvatud
Peale Elvat Tõravere kandis sai kinni püüdud veel üks suur grupp ja sinna minu jõunatuke jäigi. Edaspidi liikus grupp loiult ja vahepeal arvasin, et teen veel hea fini?ispurdi aga siis, kui Lõunakeskuse juures grupi pea kiirendas oli jaks otsas. See tohutu grupp tuhiseski minust nüüd mööda ja Tartus Ringtee tänaval see haamer tuligi. Fini?isirgel oli kiirust kõigest 25km/h. Kes tahab näha, kuidas haamri saanud Tom välja näeb, siis vaadake pilte fini?ikoridoris selili olevast kollases tuulejopes mehest. Lõpuks aeg 3:58 ja ise väga rahul. Tänud meestele, kes tõusudel mõne hea sõnaga toetasid, kui krambid ropult valu tegid.
Siinkohal tervitused AA-le, kes mind eelmine aasta TRR tiris, kuid see aasta ise osa võtta ei saanud (mingi tundmatu haigus- kui kuulis minu supervormist).
See aasta treenitus enne TRR 400km, eelmine aasta vist 70km
See aasta suurim kiirus 60km/h ja väikseim 17km/h
Ise startisin 500-1000 grupist ja esimesed 20km sai roppu moodi tööd tehtud. Pakun, et pulss oli kuhugi 200 alla. Riia mäest 30km/h üles ja sealt edasi kuni 45km/h. Tatra orus sain alles hea kiirusega pundi kätte, enne seda lohistasin enda järel 10-15 mehelist loodrite seltskonda, kes kordagi vedada ei tahtnud. Vahepeal oli tunne, et nüüd on haamer ja 20 km asi piirdubki (See lõik oli kalle_100% jaoks mõeldud, kes statistikat peab)
Õnneks oli normaalne seltskond ja hea tempoga sai gruppe söödud ja söödi meidki ja tundus, et nii see 100-150 grupp tekkiski.
Esimesed krambid sain Pangodi tõusul. Sealt edasi tuiskasin selle suure grupi peas oma vana Peugeotiga aga vedama enam ei jaksanud minna. Grupp oli viisakas (hoiatati kukkujatest ja kurvidest) aga vedajaid oli vähe. Ise kaasa arvatud
Peale Elvat Tõravere kandis sai kinni püüdud veel üks suur grupp ja sinna minu jõunatuke jäigi. Edaspidi liikus grupp loiult ja vahepeal arvasin, et teen veel hea fini?ispurdi aga siis, kui Lõunakeskuse juures grupi pea kiirendas oli jaks otsas. See tohutu grupp tuhiseski minust nüüd mööda ja Tartus Ringtee tänaval see haamer tuligi. Fini?isirgel oli kiirust kõigest 25km/h. Kes tahab näha, kuidas haamri saanud Tom välja näeb, siis vaadake pilte fini?ikoridoris selili olevast kollases tuulejopes mehest. Lõpuks aeg 3:58 ja ise väga rahul. Tänud meestele, kes tõusudel mõne hea sõnaga toetasid, kui krambid ropult valu tegid.
Siinkohal tervitused AA-le, kes mind eelmine aasta TRR tiris, kuid see aasta ise osa võtta ei saanud (mingi tundmatu haigus- kui kuulis minu supervormist).
See aasta treenitus enne TRR 400km, eelmine aasta vist 70km
See aasta suurim kiirus 60km/h ja väikseim 17km/h
2 sekundit enne peaministrit jõuti kohale niimoodimaxspeed kirjutas:ja ka sedasi saab antud teemat vaadelda, http://www.ejl.ee/index.php?page=&actio ... cle_id=512
http://argoa.com/Tartu%2025%20rattarall ... _9458.html
Kas Sul hakkasid kingad pigistama või varbad higistama?seiko kirjutas:2 sekundit enne peaministrit jõuti kohale niimoodi ;-)
http://argoa.com/Tartu%2025%20rattarall ... _9458.html
Enda maraton kui selline oli rahulik. Ei mingeid ekstravaganza emotsioone. Kiita võib ainult hullu moodi rassinud mehi, kes meil pundi ees olid. Nimesi ei hakka nimetama, aga Assa Kesoro särk oli seljas ja siisnses foorumis on Iron Maiden slaidina välja toodud.
Kiitus sellistele meestele ja kui tugevamaks saan, tulen tulevikus appi
Kiitus sellistele meestele ja kui tugevamaks saan, tulen tulevikus appi
69- rajalisi on meil siin vähevõitu, aga seda sõitnuna võin kinnitada, et oli lõbus sealgi. Kui Riia mäest üles sai, oli osa rahulikumat seltskonda juba "võetud" ja üritajaid küllaga, kellega eesminejaid püüdma minna. Noored trennipoisid nende hulgas, aga neist on targem eemale hoida - ümbrust nad ei märka ja väga suurt segadust külvavad. Elvas pika ringiga kohtumine tõi elevust juurde ja sai kiirelt "koju". Hea sõit, ja treeningu vähesust arvestades õige distants. MTB ja 2.12 on selleks korraks hästi küll
Jäi ka minul seekord väärtuslik skalp maha tirimata ning enda oma loovutasin kuskil otepää kandis. Kuid holdeni vere nuuskamine annab hea lootuse revan?iks TRM-l. Pealegi on vaja ju neliku arvestuses selle sõiduga napilt käest ära antud edu tagasi saadaholden kirjutas:Jah, see skalp jäi eile paljudele unistuseks.sqber kirjutas:... Holdeni skalp jäi aga ka seekord võtmata (nagu ma Mulgi EEC-l).
... ühe nuuskamise ajal tuli juba ninast verd (ja see on rahvasport )...
TRR 2006 oli esimeseks maanteevõistluseks üldse.
Startisin viimasest grupist ja kohe alguses sai endast kõik välja pandud. Õnneks sain juba Riiamäel neli tugevat kaaslast, kellega koos karussellitades sai head kiirust hoides ettepoole jõutud. Enne Tatra orgu jäin ikkagi maha.
Enne Otepääd sai ennast veel kõvasti oherdatud...aidates kaks punti järgi 3:37 lõpetanud grupile, kus saigi lõpuni loksutud. Enne Elvat hakkasid jalakrambid kimbutama, mis välistasid igasuguse eest ära sõitmise katsed või kaasaminemised . (treeningmahtu pole lihtsalt )
Nendest kahest vahejuhtumist millest juba juttu on olnud (Otepää laskumine ja 300m enne fini?it) õnnestus eemale hoida.
Pean ütlema et väga mõnus ikka oli. Hea vaheldus lõputöö kirjutamisele ja unetutele öödele
Startisin viimasest grupist ja kohe alguses sai endast kõik välja pandud. Õnneks sain juba Riiamäel neli tugevat kaaslast, kellega koos karussellitades sai head kiirust hoides ettepoole jõutud. Enne Tatra orgu jäin ikkagi maha.
Enne Otepääd sai ennast veel kõvasti oherdatud...aidates kaks punti järgi 3:37 lõpetanud grupile, kus saigi lõpuni loksutud. Enne Elvat hakkasid jalakrambid kimbutama, mis välistasid igasuguse eest ära sõitmise katsed või kaasaminemised . (treeningmahtu pole lihtsalt )
Nendest kahest vahejuhtumist millest juba juttu on olnud (Otepää laskumine ja 300m enne fini?it) õnnestus eemale hoida.
Pean ütlema et väga mõnus ikka oli. Hea vaheldus lõputöö kirjutamisele ja unetutele öödele
Inimkeha areneb rutiinis
pilte TRR 2006
Kuna ise ei osalenud siis sai vaadatud ja pilte tehtud
Pildid Tartu Ringtee silla tõusust leiab
http://alar.bravehost.com/images
Eriti muljetavaldav seltskond oli kahel tandemtõukerattal:
http://alar.bravehost.com/images/slides/IMG_7348.html
sirge maa peal arendasid tõukeratturid kiirust 18km/h.
Silla juures olid nad u. 6h-ga.
Pildid Tartu Ringtee silla tõusust leiab
http://alar.bravehost.com/images
Eriti muljetavaldav seltskond oli kahel tandemtõukerattal:
http://alar.bravehost.com/images/slides/IMG_7348.html
sirge maa peal arendasid tõukeratturid kiirust 18km/h.
Silla juures olid nad u. 6h-ga.
Viimati muutis Al, 30. 05. 2006. 22:01, muudetud 1 kord.
3:37 pundis toimunud kukumisest. Lõikasin grupi kõrval üksi tuult ja ilmselt oldi mul tuules. Jõudsin just jalgades tuimust tunda ja näha, et palju pole enam lõpujooneni jäänd. Ei hakand enam kellegi tuult otsima ja vajutasin nii, kuis jaksasin. Korraga nägin meie grupis olnud slickidega baigimehe tagaratast enda esirattas. Kust ja kuna ta paremal olnud grupist välja sööstis, ei näinud. Mina olin ometi jumala otse pannud. Pärast Auras üks mees seletas, et ta olla lambist 2 meetrit vasakule tõmmand. Enne asfalti käis veel mõte läbi, et pekki, mingi 30 meest on ju minu taga. Siis hakkas neid kogunema mu otsa. Väga õnnelikult läks tegelikult, sest sain ainult naha siit-sealt maha. Ratas lagunes peale minu vist ainult veel ühel mehel. Minu rattal kõlbab nüüd vaid raam, tagapidur, keskjooksuvärk, esikäikar, kraabitud sadul ja kett
Jäime siis kahekesi jalameheks 300 meetrit enne finishit ja panime mõlemad jooksuga edasi. Kusjuures olin löödud, et kaaslane mulle viimasel sajal jooksus ära vajutas. Ometi olin 2 nädalat tagasi Tartu jooksumaratonil eluvormis Ilmselt oli vastane triatleet. Kuskilt finishikanga kõrvalt hüppas välja Indrek Kelk ja kutsus mind jooksus võitnu tagasi. Tema kiip polnud lõpuaega fikseerinud. Seega lõpuprotokollis jäin temast ette, kuigi see ei lohuta eriti.
Jäime siis kahekesi jalameheks 300 meetrit enne finishit ja panime mõlemad jooksuga edasi. Kusjuures olin löödud, et kaaslane mulle viimasel sajal jooksus ära vajutas. Ometi olin 2 nädalat tagasi Tartu jooksumaratonil eluvormis Ilmselt oli vastane triatleet. Kuskilt finishikanga kõrvalt hüppas välja Indrek Kelk ja kutsus mind jooksus võitnu tagasi. Tema kiip polnud lõpuaega fikseerinud. Seega lõpuprotokollis jäin temast ette, kuigi see ei lohuta eriti.
Pauguga lõpuspurt
No tere!jyrx kirjutas:Jäime siis kahekesi jalameheks 300 meetrit enne finishit ja panime mõlemad jooksuga edasi. Kusjuures olin löödud, et kaaslane mulle viimasel sajal jooksus ära vajutas. Ometi olin 2 nädalat tagasi Tartu jooksumaratonil eluvormis Ilmselt oli vastane triatleet. Kuskilt finishikanga kõrvalt hüppas välja Indrek Kelk ja kutsus mind jooksus võitnu tagasi. Tema kiip polnud lõpuaega fikseerinud. Seega lõpuprotokollis jäin temast ette, kuigi see ei lohuta eriti.
Olen seesama kes sinuga fini?isse jooksis (mööda jooksis). Triatleet ma pole aga õiget aega tahaks kirja saada küll. Kas oskad ehk anda hr. Indrek Kelgu meiliaadressi või mingit muud head nõu kuidas lõpuprotoklli tegelik aeg saada.
Muide mul on ka paar pilti sellest fini?ist - kui soovid võin meilida.
Endal läheb vahetusse esijooks ja lenks koos paelaga - võibolla ka tagavahetaja.
Re: Pauguga lõpuspurt
Tartu Maratoni kodulehel on ikka esialgsed tulemused. Ehk nad tõesti on nõus sellist parandust tegema. Aga kontaktidest pakuvad nad ainult tartumaraton@tartumaraton.ee ja 742 1644.Kas oskad ehk anda hr. Indrek Kelgu meiliaadressi või mingit muud head nõu kuidas lõpuprotoklli tegelik aeg saada.
Objektiivsust silmas pidades olen nõus kohta vahetama
Kas kellelgi kaasvõistlejatest on vastuväiteid
observer@hot.eeMuide mul on ka paar pilti sellest fini?ist - kui soovid võin meilida.
Kood: Vali kõik
Teatis!
Vastuseks Eesti jalgrattaringkondades ja spordipressis levivatele kuulujuttudele teatame, et 28. mail 2006.a. toimunud SEB Ühispanga 25. Tartu Rattaralli raames võetud dopinguproovide tulemuste vastused on saabumata ja seega spekulatsioonid positiivsest dopingujuhtumist Rattaralli raames on kuni testide vastuste saabumiseni täiesti alusetud!
SEB Ühispanga 25. Tartu Rattarallil testiti Eesti Antidopingu Keskuse poolt Rattaralli võitjat ja 2 loositud sportlast. Tavapraktika on, et dopingudestide vastused Helsingis paiknevast WADA laborist saabuvad 4-6 nädala jooksul peale testimist.
Peame vajalikuks juhtida jalgrattasõprade tähelepanu asjaolule, et dopingutesti ei tohiks ära segada rasedustestiga, kus indikaatorpaber annab testitava seisundist vastuse juba mõne minutiga.
Klubi Tartu Maraton
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
See paralleel rasedustestiga tekitab vägisi mõtteid, et Klubi Tartu Maraton omab kogemusi ka ratturite rasedus-seisundi mõõtmiselMati kirjutas:Kood: Vali kõik
Peame vajalikuks juhtida jalgrattasõprade tähelepanu asjaolule, et dopingutesti ei tohiks ära segada rasedustestiga, kus indikaatorpaber annab testitava seisundist vastuse juba mõne minutiga. Klubi Tartu Maraton