kus värvida raami, kust saada scott kleepse?
kus värvida raami, kust saada scott kleepse?
kus värvida raami, kust saada scott kleepse?
raami värv võix olla ikka kvaliteetne et maha ei tulex k2hku ei usu et mingine spraysse mixitud autuvärv jääb peale
ON kellelgi kogemusi raami värvimisega?
Ja ehk keegi teab kust saada uusi scott kleepse mis lähex CrMo raamile peale
THX in advance
raami värv võix olla ikka kvaliteetne et maha ei tulex k2hku ei usu et mingine spraysse mixitud autuvärv jääb peale
ON kellelgi kogemusi raami värvimisega?
Ja ehk keegi teab kust saada uusi scott kleepse mis lähex CrMo raamile peale
THX in advance
pff
v@rvimine
Tartus tehakse p@ris h@sti selles kohas :
http://www.hot.ee/rattas/
Tuttaval tehti vana MNT ratas ja praegu on pidanud.
http://www.hot.ee/rattas/
Tuttaval tehti vana MNT ratas ja praegu on pidanud.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: kus värvida raami, kust saada scott kleepse?
olen lasknud mitmeid raame värvida ja embleeme taastada. Kallis lõbu.fwdfreak kirjutas: ON kellelgi kogemusi raami värvimisega?
Ja ehk keegi teab kust saada uusi scott kleepse mis lähex CrMo raamile peale
Ise kasutan selleks autovärvimis töökoda. aadressi ei ütle, muidu Corrosion jälle küsib mitu tonni maksab
Protsess on järgmine:
*võtad raamilt kõik vidinad küljest.
*joonistad logod maha kalka peale.
*pildistad logod, et logotegija näeks originaali kuju ja värve (võid ka ise värvid pantone lehviku abil üles märkida: ntx salatiroheline - pantone 736c).
*Viid kalka logotegijale. Too taastab arvutis logo kuju ja värvid. teeb sulle väljalõigatud kleepsud.
* Raam läheb liivapritsi või karestaja alla.
* Raamil tasandatakse lohud ja täkked.
* Haljaks lastud/karestatud raam krunditakse spets krundiga. olenevalt raami materjalist teras/alu/süsinikkiud.
* Krunditud raam värvitakse ja läheb ahju kuivama.
* Pannakse külge logod.
* lakitakse ja ahju.
* lakitakse ja ahju.
* lakitakse ja ahju (kolm kihti on piisav).
Värvi ja lakki laheb üllatavalt palju - ca nagu auto esiosa taastamisele.
Sellise menetlusega saad raami, mille kate on kvaliteetne
Ma ei tea scotist mõhkugi. Saan sinu jutust aru, et see firma teeb oma ratastele olenemata aastakäigust ja mudelist TÄPSELT ühesugust kleepsuindrek kirjutas:mart kle sa oled logodega ikka kurja vaeva näinud Nii lihtsat asja nagu scoti logo saab täiesti tasut hawaist. Mine ja küsi
Oma rataste logodega olen jah vaeva näinud/pappi köhinud, kuid olen ka saanud PEAAEGU täpse originaali läheduse.
mina lasin enda colnaxi ära värvida.Kaupo Krull tegi selle ilusti kõik 700 eest ära.Ja endal ka kleepse ja muud träni ei ole ja plegi vist vaja.tarmo kirjutas:mul oleks vaja vana CroMo raam puhastada vanast värvist, siis poleerida ja lakkida. värvi ja logosid ei taha. ei tea mis mehed küsivad sellise teenuse eest?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Uurisin elukutseliselt värvijalt, kas saab CrMo raami AINULT poleerida ja lakkida. Tema vastus:tarmo kirjutas:mul oleks vaja vana CroMo raam puhastada vanast värvist, siis poleerida ja lakkida. värvi ja logosid ei taha. ei tea mis mehed küsivad sellise teenuse eest?
Lakk on poorne kattematerjal, seega mõne aja möödudes satub niiskus metallini ja algab tumenemine. Lakki kasutatakse ainult tugevuse ja läike andmiseks.
Ka värv on poorne materjal, seega nn rooste tekib mõne aja pärast värvi alla.
Kõige tähtsam on õige krunt, mis tekitab väliskeskonnaga isolatsiooni ja seob värvi metalli pinnaga.
Seega sinu puhul on variandid:
kroomida (nõuab raami mahutavat vanni)
Leppida hõbedase või sarnase värviga.
Kvaliteetset peegelpinda CrMo ei võimalda.
Ja veel - poleeritud+lakitud alumiiniumiga pidi sama jama olema.
ei ole küll asjatundja kuid peaks olema vastupidi st. kruntvärvi ülessanne on imenduda värvitavasse pinda ning anda hea nakkuvusega aluspind kattekihile.mart kirjutas: Ka värv on poorne materjal, seega nn rooste tekib mõne aja pärast värvi alla.
Kõige tähtsam on õige krunt, mis tekitab väliskeskonnaga isolatsiooni ja seob värvi metalli pinnaga.
Ainult kruntvärviga kaetud osad lähevad väga kiiresti rooste.
no keemikud hakake peksma
Ise kah imestasin, kui krundi ja värvi teadet edastasin Aga mehega vaidlema ei kipu - pärast viimaks ei võtagi mind jutule. siis peaks kõik oma rattad ja vidinad ise guashshiga ära värvima .Rom kirjutas:ei ole küll asjatundja kuid peaks olema vastupidi st. kruntvärvi ülessanne on imenduda värvitavasse pinda ning anda hea nakkuvusega aluspind kattekihile.mart kirjutas: Ka värv on poorne materjal, seega nn rooste tekib mõne aja pärast värvi alla.
Kõige tähtsam on õige krunt, mis tekitab väliskeskonnaga isolatsiooni ja seob värvi metalli pinnaga.
Ainult kruntvärviga kaetud osad lähevad väga kiiresti rooste.
no keemikud hakake peksma
ei ei seda ma ei väitnud. Ma eeldasin, et teema algataja tahab lihtsalt oma rattale pärast värvimist jälle valmistaja logosid peale. Aga kui ta tahab 100% identseid, siis on asi jah nati keerulisem. Samas oli neid kleepse seal ikka igast aastakäigustmart kirjutas:...Saan sinu jutust aru, et see firma teeb oma ratastele olenemata aastakäigust ja mudelist TÄPSELT ühesugust kleepsu
Re: kus värvida raami, kust saada scott kleepse?
Kas liivaprits niigi õhukese seinaga raami auklikuks või tagahargilt pidurikinnitusi ära ei kuluta?mart kirjutas: * Raam läheb liivapritsi või karestaja alla.
* Raamil tasandatakse lohud ja täkked