K6rve EEC stardisüsteem
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
K6rve EEC stardisüsteem
Kuna uus süsteem suutis juba eos kirgi kütta, siis uuriks, kuidas peale praktilist kogemust asjaga rahul oldi.
Ehk kui oldi rahul, siis järelikult roheline tee ka teistele korraldajatele soovi korral.
Ehk kui oldi rahul, siis järelikult roheline tee ka teistele korraldajatele soovi korral.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Miinus ja hästi suur, kui midagi juhtub (loe kumm läheb katki), kuid 1-2 minutiga suudad asja korda saada, siis grupp on läinud ja ülejäänud tee pead üksi sõitma. pinguta või ära pinguta head tulemust enam ei saa. Sinu taga haigutab umbes 8 minutit tühjust ja kuna tagant tulijad sõidavad vabas vees ja grupis siis .................muutud nii-nimetatud skalbiks nende teele. Järgi oodata ei saa ajalinje kaotus oleks liiga suur ja üksi sõites puudub puhkuse võimalus, ehk tirrilaskmine grupis. Oma kogemus 30 km tulin suht üksi.
Sõidaks kõigist kiiremini, kuid ei jõua!!!
Olles see taganttulija (oma stardigrupi 24-s), siis peab seda kummutama. Sai rabatud praktiliselt algusest lõpuni üksi või siis "grupikese" ninas ja sellise raja ja ilma juures meeldis. Seega pole sellel kummivahetajal midagi kurta, sõidab ju samuti vabas vees.marx 77 kirjutas:kuna tagant tulijad sõidavad vabas vees ja grupis siis ...
Ratas on minu hobi, mitte elu
Eks uue süsteemi kirumine on hea ettekääne neile, kes sõita ei jõua
Ise sain tänu Espordis regamisel tehtud näpukale stardikoha kõige viimases otsas (ehk 1200 kanti) ja sõidu jooksul õnnestus seda parandada ca 700 võrra, mis mass-stardiga oleks minu vormi juures ilmselt väga palju suurem rabelemine. Tagantreast minnes tekkis igatahes võimalus oma tempos liikuda juba peale paari esimest kilomeetrit, eelmisel aastal mälu järgi miskit 600 numbriga startides käis troppides uimerdamine ikka palju pikemalt.
Two thumbs up!
Ise sain tänu Espordis regamisel tehtud näpukale stardikoha kõige viimases otsas (ehk 1200 kanti) ja sõidu jooksul õnnestus seda parandada ca 700 võrra, mis mass-stardiga oleks minu vormi juures ilmselt väga palju suurem rabelemine. Tagantreast minnes tekkis igatahes võimalus oma tempos liikuda juba peale paari esimest kilomeetrit, eelmisel aastal mälu järgi miskit 600 numbriga startides käis troppides uimerdamine ikka palju pikemalt.
Two thumbs up!
Hääletusse panin Ei lahtrisse linnukese kuna enda vaatevinklist oli halb aga nendele kes tagant tulevad, neil pole jah vahet mass start või sis gruppide kaupa. Point sis selles et ise startisin 10 viibe lindi tagant ning kellegi tuules polnud sõita. 500 + ... edasi meestel ei muutu sest suurt midagi mu arvates ju? sest tugevamate grupp vurab ees, ole vaid mees ja püsi tuules.
Mees on vaid mees, kuid jalgratas on võidusõit.
Armastus tuleb spurtidega.
Armastus tuleb spurtidega.