Palun soovitage kiiret hübriidratast
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Palun soovitage kiiret hübriidratast
Palun soovitage selle summa eest parim ratas. Olen veel algaja ja ei orienteeru komponentides. Tänud ette.
Eesmärk:
linnas kihutamine (praktilised otsad)
Tingimused:
maastikuratta välimusega kiire tänavaratas, mis peab vastu ka auklikele tänavatele ja äärekividest laskumisele.
rattad 28"; raam ? (pikkus 188cm); esiamort; hind 7000-10000 krooni
mõned mudelid, mis endale on silma jäänud:
SCOTT Atacama T4 - 9700kr
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3755
SCOTT Atacama T5 - 6990kr
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3756
SCOTT Atacama T6 - ?
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3757
TREK 7700FX; 7500FX - ?
http://www.trekbikes.com/bikes/2003/cit ... 500fxe.jsp
NISHIKI Hybrid 352 - 7490kr
http://www.nishiki.com/pages/bikes_2003 ... &A=352&V=1
NISHIKI Hybrid 422 - 9390kr
http://www.nishiki.com/pages/bikes_2003 ... &A=422&V=1
AUTHOR ZENITH sx - 8600kr
http://www.author.ee/zenithsx.htm
Mis masti tegelane see NISHIKI on?
Eesmärk:
linnas kihutamine (praktilised otsad)
Tingimused:
maastikuratta välimusega kiire tänavaratas, mis peab vastu ka auklikele tänavatele ja äärekividest laskumisele.
rattad 28"; raam ? (pikkus 188cm); esiamort; hind 7000-10000 krooni
mõned mudelid, mis endale on silma jäänud:
SCOTT Atacama T4 - 9700kr
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3755
SCOTT Atacama T5 - 6990kr
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3756
SCOTT Atacama T6 - ?
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3757
TREK 7700FX; 7500FX - ?
http://www.trekbikes.com/bikes/2003/cit ... 500fxe.jsp
NISHIKI Hybrid 352 - 7490kr
http://www.nishiki.com/pages/bikes_2003 ... &A=352&V=1
NISHIKI Hybrid 422 - 9390kr
http://www.nishiki.com/pages/bikes_2003 ... &A=422&V=1
AUTHOR ZENITH sx - 8600kr
http://www.author.ee/zenithsx.htm
Mis masti tegelane see NISHIKI on?
Viimati muutis karzum, 02. 07. 2003. 09:10, muudetud 1 kord.
Endal on (mida tahaks müüa) Author Reflex ,kõva kahvliga ,ei ole sellist esiamordiga proovinud kuid arvan et ei ole asjal mõtet.
Rattaga olin niikaua väga rahul kui tuli tahtmine võistelda,juurikatele ta ikka ei sobi ning üle äärekivide täiega ei soovitaks kah sõita sellise rattaga.
Kuid minek on sellistel hea (ees ikkagi 48 hammast).
Rattaga olin niikaua väga rahul kui tuli tahtmine võistelda,juurikatele ta ikka ei sobi ning üle äärekivide täiega ei soovitaks kah sõita sellise rattaga.
Kuid minek on sellistel hea (ees ikkagi 48 hammast).
Ma ei taha nüüd siin öelda milline ratas kõige paremini vastu peab. Loomulikult kestavad kallimad kauem kuid ükskord on piir ees ja asi läheb liiga õrnaks ja kergeks. Kõige paremini kestab ratas millega ei sõideta. Mul on tööl ja metsas käimiseks 99a. rockwood ja ma ei tahagi paremat. Kestab ja töötab küll. Samas tean paljusid, kel kõik laguneb. Odavad ja kallid, vahet pole. Ma tahan öelda, et ka asjadel on hing. Kuda sa sellele "hingele meeltmööda" oled, nii kestab. Sõita peaks muidugi enne oskama.
hinnaklassist alla 10 tuhhi on vaid TIKI ja TIKI DELUXE. Nondest palju etem (samavõrra kallim) on DR. DEWcharlie kirjutas:mina kui paadunud Kona fänn, soovitaksin midagi sealt.
vaata http://www.surfhouse.ee
mina aga kiidaks karzumi selle ees, et kui eesmärk on linnasõit siis ka linnasõidu ratast otsitakse, mitte asjatu kohmakas mtb. Vaata et oleks tugevdatud/topeltpöiad (äärekivide tarbeks ja kitsad peaaegu ilma mustrita slikid. Küll siis alles lendab
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Jep, topeltpöid peaks tõesti üks esmaseid valiku tingimusi olema. Samas ära sa muaddib noori siin nende pöidadega liig kihutama innusta. Mul hale-koomiline näide. Tahtis üks keskooli eelik endale KORRALIKKU ratast. Saigi teine valitud ja ära ostetud. All olid väääga korralikud topeltveljed. Päev hiljem oli tagaratas munakujuline ja sisekumm snakebitega topelt auklikuks sõidetud. Küsisin, kuidas niiii ärateha õnnestus? Vastas, et sõitis umbes 40-ga äärekivist üles, esiratta jõudis üles tõmmata, aga kiiruse tõttu ei jõudnud peput sadulast tõsta .muaddib kirjutas:Vaata et oleks tugevdatud/topeltpöiad (äärekivide tarbeks.... Küll siis alles lendab
samas - kui ta oleks tagaratast jõudnud kergitada/kergendada, oleks arvatavasti sõit jätkunud mitmeid meetreid esirattal. see nõuab aga veel suuremat oskust
Viimati muutis mart, 01. 07. 2003. 15:40, muudetud 1 kord.
kui oluline maastikuratta välimus, siis on ainus eestis saadaolev variant Nishiki Bigfoot.
Veel Bigfooti.
Nishiki on muideks väga tegija ratas, mis Eestis levinud rohkem lõuna pool, kuna maaletooja Tartu firma.
Veel Bigfooti.
Nishiki on muideks väga tegija ratas, mis Eestis levinud rohkem lõuna pool, kuna maaletooja Tartu firma.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
sama rattaga sõidab üks eesti mees praegu ümber maailma ja ilma suurema kärata.Mati kirjutas:kui oluline maastikuratta välimus, siis on ainus eestis saadaolev variant Nishiki Bigfoot.
Veel Bigfooti.
Nishiki on muideks väga tegija ratas, mis Eestis levinud rohkem lõuna pool, kuna maaletooja Tartu firma.
ja veel :
Kummid: 29' WTB Nanoraptor 2,1
on tegelt 622 mm pöial, ainult vingelt kõrge ja lai.
Linnas kiireks punktist A punkti B jõudmiseks soovitaks kindlasti Authori Universaali.
Mu eelmine ratas oli Author Reflex SX amordiga ja on nüüdseks maha müüdud, sest prioriteedid on muutnud ja metsas võistlemiseks ta ei kõlba.
Aga linnas oleks see Reflex ka heast mägirattast kiirem, sest pikad vändad ja ees 48 hammast ning 28" rattad. Paari tugeva vändatäiega on ~45 km/h sees ja ka äärekive kannatab mõistlikul kombel amordiga isendiga võtta.
Author teebki just väga häid maastiku ja ebatasase tee suunitlusega universaale. Nishikil on ntx väga head maantee universaalid - millised aga Authoril ntx yldse puuduvad.
Lõhkusin oma reflexiga 2500 km ringi ja ei vahetand juppigi.
Zenithi asemele soovitakski reflexit sest vahe on ainult käiguvahetajates.
Niisama sõitmiseks on 8 käiguline kõvasti vastupidavam ja jupid odavamad.
Mu eelmine ratas oli Author Reflex SX amordiga ja on nüüdseks maha müüdud, sest prioriteedid on muutnud ja metsas võistlemiseks ta ei kõlba.
Aga linnas oleks see Reflex ka heast mägirattast kiirem, sest pikad vändad ja ees 48 hammast ning 28" rattad. Paari tugeva vändatäiega on ~45 km/h sees ja ka äärekive kannatab mõistlikul kombel amordiga isendiga võtta.
Author teebki just väga häid maastiku ja ebatasase tee suunitlusega universaale. Nishikil on ntx väga head maantee universaalid - millised aga Authoril ntx yldse puuduvad.
Lõhkusin oma reflexiga 2500 km ringi ja ei vahetand juppigi.
Zenithi asemele soovitakski reflexit sest vahe on ainult käiguvahetajates.
Niisama sõitmiseks on 8 käiguline kõvasti vastupidavam ja jupid odavamad.
Isiklikult vist amordist loobuks. Saaks selle raha eest parema ratta ja samas ei näe linnasõidul amordile vajadust. Lisaks on jäigaga püsti ikka minek hoopis teisest klassist Ka loobuks esimesest vahetajast, sest sellel pole ka tallinnas kasutust. Võibolla isegi vaataks singespeedi Rattad jätaks vist 26", aga midagi hästi kerget ja loomulikult tugev pöid. Deore ajab asja ära, aga võimalusel näiteks xt või 7.0. Ka oleks hea maantee kasett - leiad igaks kiiruseks sobiva ülekande. Kui sul on ka kingad plaanis osta siis näitex shimano M323 oleks peadaaliks sobiv. Kummid nii slickid ja peened kui julged. Ise vaataks marinit, igas hinnas on enamvähem hea ratas olemas alustades Muriwoodsiga ja lõpetades Highway One'ga ehk siis Urban seeria ja A.L.P seeria. Specialized Sirrus paistab päris hea. Tasuks kaaluda ka soomest ostu, kus valik märksa suurem
Sa räägid ju peaaegu maantee ratast. Linnaratas on minu arust muu asi.
Äärekivid, trepid, asfaldiaugud, kanalisatsioonikaevukaaned, ootamatult ette hyppavad objektid.
Pakiraami ja muud nänni tahaks vahepeal kylge riputada, ratas peaks olema tugevam, samas on teda tihti vaja vedada 5-le korrusele mööda kitsaid treppe.
Amordiga on sedasi ....
Author Reflexi ja zenithi all on 40mm käiguga RST vedru. Üpris jäik. Reguleeritav. Tavalisel sõitmisel see ei liigu üldse - isegi pysti sõkkudes, aga kui tuleb mõni serv või auk siis ikka kenasti vetrub kogu oma 40mm ulatuses ja hoiab ära nipli vmt. Maastikule selline tuim käsitlus ei sobi yldse, aga linnas ideaalne. Sõnaga asi teeb seda tööd mis ette nähtud.
Aasta jooksul ei vajanud see amort ka mingit hooldust :), raskema kodaniku puhul võivad muidugi vedrud kunagi ära vajuda.
Äärekivid, trepid, asfaldiaugud, kanalisatsioonikaevukaaned, ootamatult ette hyppavad objektid.
Pakiraami ja muud nänni tahaks vahepeal kylge riputada, ratas peaks olema tugevam, samas on teda tihti vaja vedada 5-le korrusele mööda kitsaid treppe.
Amordiga on sedasi ....
Author Reflexi ja zenithi all on 40mm käiguga RST vedru. Üpris jäik. Reguleeritav. Tavalisel sõitmisel see ei liigu üldse - isegi pysti sõkkudes, aga kui tuleb mõni serv või auk siis ikka kenasti vetrub kogu oma 40mm ulatuses ja hoiab ära nipli vmt. Maastikule selline tuim käsitlus ei sobi yldse, aga linnas ideaalne. Sõnaga asi teeb seda tööd mis ette nähtud.
Aasta jooksul ei vajanud see amort ka mingit hooldust :), raskema kodaniku puhul võivad muidugi vedrud kunagi ära vajuda.
Nii, käisin VeloSpetsis ja praegu on kõige tugevam kandidaat NISHIKI Hybrid 422.
AUTHOR'iga võrreldes tundus raam parem (+müügimehe soovitus) ja kummid natuke rohkem maastiku väljanägemisega. Väga slikke ei saagi alla panna, sest minu sõidustiili juures kuluks need vist ruttu läbi (kiirendusel käib kets all ringi ) . Kahvliga olen kahevahel, aga see ratas osta on ainuke võimalus amordi suhtes oma arvamus kujundada. Kui ei meeldi võib hiljem edasi tuunida.
Natuke raha peab jääma ka lisavidinate peale nagu topeltpöiad, rattalukk, porilaud, jne. Mis lisavarust veel vaja läheb?
NISHIKI Bigfoot on väga tore asi, aga eelarve läheb kahjuks lõhki.
AUTHOR'iga võrreldes tundus raam parem (+müügimehe soovitus) ja kummid natuke rohkem maastiku väljanägemisega. Väga slikke ei saagi alla panna, sest minu sõidustiili juures kuluks need vist ruttu läbi (kiirendusel käib kets all ringi ) . Kahvliga olen kahevahel, aga see ratas osta on ainuke võimalus amordi suhtes oma arvamus kujundada. Kui ei meeldi võib hiljem edasi tuunida.
Natuke raha peab jääma ka lisavidinate peale nagu topeltpöiad, rattalukk, porilaud, jne. Mis lisavarust veel vaja läheb?
NISHIKI Bigfoot on väga tore asi, aga eelarve läheb kahjuks lõhki.
Viimati muutis karzum, 01. 07. 2003. 21:20, muudetud 1 kord.
Ei, vahetatakse ära.Kirsa kirjutas:??? lisavidin topeltpöid?
Lõhkuja ma ei ole, sest vene rattad pidasi omal ajal hästi vastu.
edit: märkasin, et topeltpöid on juba originaalis
Viimati muutis karzum, 01. 07. 2003. 20:05, muudetud 1 kord.
Re: Palun soovitage kiiret hübriidratast
Margil pole vahet, aga värvil küll. Osta punast värvi ratas. Ferrarid on punased ja vaata kui kiiresti liiguvad!karzum kirjutas:...Eesmärk:
linnas kihutamine (praktilised otsad)...
Pühapäeval Tahkolt tulles kimas meist mööda kaks autot, Opel & Toyota. Mõlemad olid punased.
Signature sucks!
kuna sul ratas sellise hinnaga, ei tasu 690 eeki küll põdeda, eriti kui linnas pidevalt sõidad.karzum kirjutas:Endale jäi silma 490 kr maksev tross (oli vist maksimaalse jämedusega) ja 690 kr maksev U-lukk. Kas U-lukust tavaliselt natuke kergema trosslukuga on üldse midagi peale hakata?
aga tegelt tuleks isegi kaks lukku osta. tartus ülikooli mati teaduskonna hoone eest (peaukse juures, rattahoidlast) pandi mõni aeg tagasi lukustatud rattalt pihta esiratas ja sadul...
Hinnas polegi probleem. Probleem on selles, et trosslukku on mugavam kasutada ja kaal on väiksem. Või on trosslukud üldiselt saast?taavid kirjutas:kuna sul ratas sellise hinnaga, ei tasu 690 eeki küll põdeda, eriti kui linnas pidevalt sõidad.
aga tegelt tuleks isegi kaks lukku osta. tartus ülikooli mati teaduskonna hoone eest (peaukse juures, rattahoidlast) pandi mõni aeg tagasi lukustatud rattalt pihta esiratas ja sadul...
Esiratas või sadul on ükskõik, peaasi, et terve ratas kaotsi ei läheks. Siis on küll meel nii kurb, et lasen ajud murule .
Rattasõit on ajavõit