Käik "viskab üle"
Käik "viskab üle"
Tere. Probleem selles, et vokil viskab käik üle. Ja seda ainult siis, kui on tagumisel kõige väiksemal hammakal ja ikka mõnuga peale saab pressida. Kas asi on ketis? Just timmisin käiguvahetust ja sellest ta tingitud ei ole, sest see ei muutnud midagi. Samas hammakas ise ka ei saa läbi olla, sest sügisel sai vahetatud.
Suuret tänud ette ära.
Suuret tänud ette ära.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Kui sa vahetasid kasseti, kuid keti jätsid samaks, siis on probleem tõenäoliselt selles, et kett on rohkem kulunud, kui kassett. Soovitan keti ka ära vahetada. http://www.et-bike.ee võib pakkuda probleemile soodsa lahenduse.Velo-San kirjutas:Läbisõitu ei oskagi öelda, kuid kindlasti alla 1000km. On nagu meelde jäänud, et ketti saab pingutada. Kas on võimalik ja kui on, siis kuidas?
Edit: ja kui isegi saab pingutada, kas sel on mõtet?
Keti pingutamist kasutati nn ühekäigulisel rattal, kuid see meetod tõesti ainult pingutas.
Pilt ajaloolisest vokist: VOKK
Kas kaasajal toodetavad isendid on kettülekandega ja lausa käikudega?
Kas kaasajal toodetavad isendid on kettülekandega ja lausa käikudega?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Keti pingutamiseks" võetakse mõned lülid lihtsalt vahelt ära. Ketti pingutab käiguvaheti mis siis suurema jõuga seda pingul hoiab. See aga eeldab hoolikamat sõitu - kui peaks kogemata keti risti sõitma (eest suure ja tagant suure peale) võib see korralikult kinni kiiluda ja halvemal juhul näiteks käiguvahetaja ära murda.
Ulmetehnikast ???????, xtr on ulmetehnika, kuulge mehed vahet pole kas on xtr, ls või deore metall kulub sama moodi kahjuks või õnneksAntheuz kirjutas:Enda kogemus ütleb et tavaline kassetti ja keti kooslus on võimalik nii 500km suht peeneks ajada muidugi ei käi jutt xtr ja seesugusest ulmetehnikast.
viskab üle
Kirjutan ka oma keti üleviskamise mure siia teemasse ehk keegi oskab tarka nõu anda...
Kui kett eest on keskmise hammaka peal ja tagant kõikide väiksemate 5 hammakatega, viskab kett üle, kui kõvemini astuda. Eriti siis, kui pinnas on ebatasane. Eest väikese ja suurega seda ei juhtu. Täpselt ei saagi aru, kas üle annab eest või tagant . Kassett, kett ja esimene suur hammakas on just vahetatud (LX).
ps. Sama keti olen ketiluku koha pealt pooleks saanud, ära parandanud (vana neediga) ja siis üleviskamist testides, keti parandatud kohast üleviskamisel jälle katki astunud. Kas tõesti siis jääb kusagile esimeste hammakate vahele kinni ja siis viskab üle? Keskmine esimene hammakas tundub suht pealevaadates suht kulumata.
Kui kett eest on keskmise hammaka peal ja tagant kõikide väiksemate 5 hammakatega, viskab kett üle, kui kõvemini astuda. Eriti siis, kui pinnas on ebatasane. Eest väikese ja suurega seda ei juhtu. Täpselt ei saagi aru, kas üle annab eest või tagant . Kassett, kett ja esimene suur hammakas on just vahetatud (LX).
ps. Sama keti olen ketiluku koha pealt pooleks saanud, ära parandanud (vana neediga) ja siis üleviskamist testides, keti parandatud kohast üleviskamisel jälle katki astunud. Kas tõesti siis jääb kusagile esimeste hammakate vahele kinni ja siis viskab üle? Keskmine esimene hammakas tundub suht pealevaadates suht kulumata.
Re: viskab üle
99% tõenäosusega on ees keskmine hammakas kulunud. Ketti vana neediga parandada ei soovitata. Pane parem uuesti Sram'i või KMC uus ketilukk.Rainer Kuhi kirjutas: Kui kett eest on keskmise hammaka peal ja tagant kõikide väiksemate 5 hammakatega, viskab kett üle, kui kõvemini astuda. Eriti siis, kui pinnas on ebatasane. Eest väikese ja suurega seda ei juhtu. Täpselt ei saagi aru, kas üle annab eest või tagant . Kassett, kett ja esimene suur hammakas on just vahetatud (LX).
kuidas
Tänud soovituste eest,
Kuidas kindlaks teha, kas kett viskab eest või tagant üle? Kui soovitate keskmist hammakat vahetada, siis eeldate, et eest viskab üle? Ees keskmine hammakas tundub ikka päris suur olevat, et selle pealt üle hakkaks kargama.
Ise kahtlustan seda, et mingi asi (kõverus, takistus, valesti paigaldus, chinsucki laadne asi) paneb keti eest üle viskama, aga see pole mitte kulunud hammakast tingitud.
Kuidas kindlaks teha, kas kett viskab eest või tagant üle? Kui soovitate keskmist hammakat vahetada, siis eeldate, et eest viskab üle? Ees keskmine hammakas tundub ikka päris suur olevat, et selle pealt üle hakkaks kargama.
Ise kahtlustan seda, et mingi asi (kõverus, takistus, valesti paigaldus, chinsucki laadne asi) paneb keti eest üle viskama, aga see pole mitte kulunud hammakast tingitud.
Hammaka suurus eriti ei loe, kui kulunud on, sest mul on ka eest suurim hakanud üle viskama kulumise tõttu.
Kust viskab, saab kontrollida nii, et paned ntx eest teise ja tagant kolmanda peale, siis vändad maaga paralleelselt ja astud kogu raskusega eesmise vända peale, samal ajal tagapidurit blokis hoides. Kui üle viskab, siis vaatad kas kett liigub. Kui ei liigu, viskab eest, kui liigub, siis tagant. Kui aru ei saa, märgi üks lüli ketil ära (ntx hõõru läikima) ja võrdle selle asukohta enne jä pärast liikumist.
Kust viskab, saab kontrollida nii, et paned ntx eest teise ja tagant kolmanda peale, siis vändad maaga paralleelselt ja astud kogu raskusega eesmise vända peale, samal ajal tagapidurit blokis hoides. Kui üle viskab, siis vaatad kas kett liigub. Kui ei liigu, viskab eest, kui liigub, siis tagant. Kui aru ei saa, märgi üks lüli ketil ära (ntx hõõru läikima) ja võrdle selle asukohta enne jä pärast liikumist.
Zero the Hero
Sõidu pealt on arvatavasti kõige lihtsam kontrollida tõusu peal suure rauaga kangutades, kui ratas ei hüppa eriti, sest keti paneb üle viskama ikkagi suur jõud. Kui siis ka aru ei saa, võib jah panna kellegi kõrvale käima ja uudistama.
Loomulikult võib ka uurida hammakat niisama, ehk siis lihtsalt vaatad, kas on kulunud või mitte. Eeldusel et kett on korras, on hea kontrollida nii, et hoiad tagapidurit kinni, ja käega vajutad vändale. Kui kett tõuseb hammaste peal üle 1mm üles, on hammakas piisavalt kulunud.
Loomulikult võib ka uurida hammakat niisama, ehk siis lihtsalt vaatad, kas on kulunud või mitte. Eeldusel et kett on korras, on hea kontrollida nii, et hoiad tagapidurit kinni, ja käega vajutad vändale. Kui kett tõuseb hammaste peal üle 1mm üles, on hammakas piisavalt kulunud.
Zero the Hero
2/4 pole paigaltminekuks tõesti eriti raske, lihtsalt olen tähele pannud, et käigu alla vahetamine enne seisma jäämist on asi, mida kõik ei tee. Liiga suure ülekandega kangutamine on esimene põhjus keti ja hammasrataste deformeerumisel ja sedapidi asjakohane kommentaar. Sõites koormusi (paigaltvõtt ja tõus) väiksema ülekande ja suuremate pööretega kestavad kett+hammakad kordades kauem. Kui meeldib kangutada, võib ühekäiguliselerattale üle minna, nendega muide, võisteldakse sarnastel radadel kui tavaliste maastikuratastega.
Mehed, õigust räägite! Proovisin selle käega surumise meetodi ära ja tõepoolest keskmise hammaka pealt tõusis kett 0.5 kuni 1mm kõrgusele, teiste pealt mitte grammigi. Vahetasin siis kohe selle ära ja ei mingit üleviskamist enam. Tänud veelkord! Huvitav, kas tagumisi hammakaid peaks ka nii saama testida?
ps. Kindlaks otseselt ei õnnestunud teha, kas viskas üle eest või tagant, kuid ju siis ikka eest. Selle üleviskamise tulemusena arvatavasti läks ka mu kett kaks korda katki, kuna ees toimus midagi chainsucki laadset Paras mängimine on ikka nende kettide ja hammakate vahetusega, kõige kindlam on kõik korraga ära vahetada Aga ilmselt tasub ikka proovida säästuvarianti järjekorras, kett, kassett, esimesed hammakad.
ps. Kindlaks otseselt ei õnnestunud teha, kas viskas üle eest või tagant, kuid ju siis ikka eest. Selle üleviskamise tulemusena arvatavasti läks ka mu kett kaks korda katki, kuna ees toimus midagi chainsucki laadset Paras mängimine on ikka nende kettide ja hammakate vahetusega, kõige kindlam on kõik korraga ära vahetada Aga ilmselt tasub ikka proovida säästuvarianti järjekorras, kett, kassett, esimesed hammakad.
Kas õnnestub veel midagi päästa?
Siinseid foorumeid lugedes tuvastasin oma rattal kroonilise chainsucki. Viisin hooldusse, seal vahetati eest keskmine hammakas ja kett. Hooldusmees veel hoiatas, et esimesed paarsada km võib kett üle visata.
Läksin siis kohe sõitma ja tuvastasin järgmist. CS kadunud, käigud vahetuvad suurepäraselt. Aga taga viskavad kolm keskmist hammakat (9st) lootusetult üle. Ma ei räägi tõusudest, ka sirgel käib pidevalt plärts ja plarts. Sisuliselt pole mingit jõudu võimalik rakendada.
Probleem selles, et pühapäeval oli plaan Rakkes sõita. Paarisadat km ei jõua enam kuidagi läbida. Siit küsimus - kas on veel mingit rohtu, millega asi korda seada? Või võin end lugeda füüsikaseaduste ohvriks?
Läksin siis kohe sõitma ja tuvastasin järgmist. CS kadunud, käigud vahetuvad suurepäraselt. Aga taga viskavad kolm keskmist hammakat (9st) lootusetult üle. Ma ei räägi tõusudest, ka sirgel käib pidevalt plärts ja plarts. Sisuliselt pole mingit jõudu võimalik rakendada.
Probleem selles, et pühapäeval oli plaan Rakkes sõita. Paarisadat km ei jõua enam kuidagi läbida. Siit küsimus - kas on veel mingit rohtu, millega asi korda seada? Või võin end lugeda füüsikaseaduste ohvriks?
Re: Kas õnnestub veel midagi päästa?
Kasseti vahetus. Sul on uus kett (välja venimata) ja kulunud hammastega kassett, mistõttu viskab üle.Alfista kirjutas:Siit küsimus - kas on veel mingit rohtu, millega asi korda seada? Või võin end lugeda füüsikaseaduste ohvriks?
If everything's under control, you're going too slow!
üldiselt on nii, et igas korralikus rattapoes ei hakata sellise "pornograafiaga" üldse vaeva nägema. See on vaid ajutune lahendus. Kliendil on soodsam ja mõtekam osta kohe uus kassett.metslane kirjutas:käisid vale mehe juures hoolduses tagant hammakaid oleks pidanud ka taastama.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
sellepärast on pornograafia et iga mees ei saa hakkama.veloman32 kirjutas:üldiselt on nii, et igas korralikus rattapoes ei hakata sellise "pornograafiaga" üldse vaeva nägema. See on vaid ajutune lahendus. Kliendil on soodsam ja mõtekam osta kohe uus kassett.
ma tahaks neid nägusid näha kellel on xt või xtr kassett ja ketivahetuse aeg pannaks uus kassett peale lihtsam on ju paar hammakat taastada.
Mul on xt ja ei tegele taastamisega. Üks kassett kestab 4-5 ketti, lihtsalt kette tuleb õigeaegselt vahetada.metslane kirjutas: sellepärast on pornograafia et iga mees ei saa hakkama.
ma tahaks neid nägusid näha kellel on xt või xtr kassett ja ketivahetuse aeg pannaks uus kassett peale lihtsam on ju paar hammakat taastada.
no eks see on nagu suuskadega, mida ikka eriti ei taasta kui ikka lootusetult põhi läbi on. lihv on siis nagu ketivahetus.metslane kirjutas:käisid vale mehe juures hoolduses tagant hammakaid oleks pidanud ka taastama.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
nüüd on kõik kõvad mehed et ostavad aga uus kassette aga kui juhtub nii et mõni hammakas üle viskab siis on nutuvõru suu ümber.
tore on võrrelda ratast ja suuska tundub et üks mees pole kiivrit kandnud.
kui juba tobedateks võrdlusteks läks siis kui auto katki läheb siis vahetate ka välja?ja miks siis ültse kumme parandatakse?saaks ju uue osta ja miks vahetada?kohe uus ratas.pappi ju on ja kõik kõvad mehed
nüüd peaks teemat olema jälle:)
tore on võrrelda ratast ja suuska tundub et üks mees pole kiivrit kandnud.
kui juba tobedateks võrdlusteks läks siis kui auto katki läheb siis vahetate ka välja?ja miks siis ültse kumme parandatakse?saaks ju uue osta ja miks vahetada?kohe uus ratas.pappi ju on ja kõik kõvad mehed
nüüd peaks teemat olema jälle:)
mängisin natuke loteriid pakun, et metslasele peaks suusateema olema tuttavam kui rattateema ?metslane kirjutas:...tore on võrrelda ratast ja suuska tundub et üks mees pole kiivrit kandnud...
mis puutub vahetamisse ja remontimisse, siis teatud jupid on otstarbekam vahetada kui remontida. valik on personaalne. teatud asjad on nii odavad, et neid pole mõtet remontida ja samas teatud asjad on nii kallid, et neid pole mõtet remontida.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
nii mati loteriis sa peavõitu seekord ei saanud suusad min ei tõmba aga paraku olen sunnitud nendega tegelema.nii et mingi väikese võidu siiski saidMati kirjutas:mängisin natuke loteriid pakun, et metslasele peaks suusateema olema tuttavam kui rattateema ?metslane kirjutas:...tore on võrrelda ratast ja suuska tundub et üks mees pole kiivrit kandnud...
mis puutub vahetamisse ja remontimisse, siis teatud jupid on otstarbekam vahetada kui remontida. valik on personaalne. teatud asjad on nii odavad, et neid pole mõtet remontida ja samas teatud asjad on nii kallid, et neid pole mõtet remontida.
ja remontimeise ning vahetamise poolepealt on meil (eesti) riigis selline lugu et elatustase pole suurt kiita.valitakse siiski remontimise tee kui on võimalik.loetakse ju igat kopikat.
toon väikese näite jälle.ehk jõuab kohale(kuigi ma ei usu) viid ratta remonti.vahetatakse kett.tagant on 2 hammakat nats kulunud ja viskavad üle.mis teha?oletame et alla xt panna ei tahaks,eks need allapoole jäävad klassid ole paras porno.kas anda 50ne eegi eest käia neile või tellida et.bikest 600eegu eest uus.või siis lasta kohapeal panna uus.poodides peaks vist maksma 1200 kanti.valik on sinu
no siis ikka peavõit tuli, kuna just seda silmas pidasin.metslane kirjutas:nii mati loteriis sa peavõitu seekord ei saanud suusad mind ei tõmba aga paraku olen sunnitud nendega tegelema...Mati kirjutas:mängisin natuke loteriid pakun, et metslasele peaks suusateema olema tuttavam kui rattateema ?...metslane kirjutas:...tore on võrrelda ratast ja suuska ...
kui veel remontimisest rääkida, siis kus või kes seda lihvimist kvaliteetselt teeks? väidetavalt siis rattapoed ei viitsi sellega tegeleda. seega on ka teenuse pakkumine probleem?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
See on umbes sama haige suhtumine kui, et alla mersu pole mingi auto aga milleks vahetada juppe - see on ju kallis. Roosteplekile 30-eegune spray peale ja käib küll.metslane kirjutas:ja remontimeise ning vahetamise poolepealt on meil (eesti) riigis selline lugu et elatustase pole suurt kiita.valitakse siiski remontimise tee kui on võimalik.loetakse ju igat kopikat.
...
oletame et alla xt panna ei tahaks,eks need allapoole jäävad klassid ole paras porno.
Ilmselgelt pole järelikult vaja xt kassetti kui sama hästi käib ka kõige vajalikumas piirkonnas käiatud xt. Usun, et uus lx toimib paremini kui selliselt "remonditud" xt.
Millistest nukkadest/nukkidest räägid? Uuel kassettil pole ju hammakatel mõttetuid nukke? Ja need mis seal juba olemas on, on põhjusega sinna tekitatud. Saan su jutust nii aru, et võtsid tutika xtr kassetti ja lasid südamerahus 4 titaan ja 5 teras hammakat tippudest ÜMARAKSmetslane kirjutas: vahetasin käiatud ja kulunud xt uue xtri vastu välja ja käiguvahetus muutus väga robustseks.
ma polnud ültse selle asjaga rahul seni kui uuel xtril nukad maha käiasin.ja nii mõnusalt sujuvalt vahetab nüüd.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Rikas meesmart kirjutas:Millistest nukkadest/nukkidest räägid? ...Saan su jutust nii aru, et võtsid tutika xtr kassetti ja lasid südamerahus 4 titaan ja 5 teras hammakat tippudest ÜMARAKSmetslane kirjutas: vahetasin käiatud ja kulunud xt uue xtri vastu välja ja käiguvahetus muutus väga robustseks. ma polnud ültse selle asjaga rahul seni kui uuel xtril nukad maha käiasin.ja nii mõnusalt sujuvalt vahetab nüüd.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
rikkus on suhteline mõiste.
kui ikka ei tööta siis tuleb tööle panna.muidu sõida nagu(vabandan juba ette)sramiga ringi
ma ei saa teile öelda milliseid nukke käiasin,saate veel valesti aru ja siis olen mina süüdi et teil hammakad p.... keerasin.aga te mõelge ise.mõelge mõelge.vihjena võin öelda et netis te selle kohta jooniseid vaevalt leiate.
uute hammakate käiamisest veel:keegi uue xt vända keskmise hammaka probleemidega on kursis? või on see ka utoopia?
kui ikka ei tööta siis tuleb tööle panna.muidu sõida nagu(vabandan juba ette)sramiga ringi
ma ei saa teile öelda milliseid nukke käiasin,saate veel valesti aru ja siis olen mina süüdi et teil hammakad p.... keerasin.aga te mõelge ise.mõelge mõelge.vihjena võin öelda et netis te selle kohta jooniseid vaevalt leiate.
uute hammakate käiamisest veel:keegi uue xt vända keskmise hammaka probleemidega on kursis? või on see ka utoopia?
Kui see lahendus töötab siis on küll viimane aeg saata Shimanosse oma CV. Mis sa ikka ainult enda lõbuks käiad.metslane kirjutas:...
kui ikka ei tööta siis tuleb tööle panna.muidu sõida nagu(vabandan juba ette)sramiga ringi
ma ei saa teile öelda milliseid nukke käiasin,saate veel valesti aru ja siis olen mina süüdi et teil hammakad p.... keerasin.aga te mõelge ise.mõelge mõelge.vihjena võin öelda et netis te selle kohta jooniseid vaevalt leiate.
uute hammakate käiamisest veel:keegi uue xt vända keskmise hammaka probleemidega on kursis? või on see ka utoopia?
Vaikselt tekivad assotsiatsioonid
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
kui ma olen juhm, siis aidake mind õigele teele...
Mis käiamisest käib jutt? Kulunud hammakas on on igaühel silmade ees - hambavahed on keti tihvtiga pikaks kulunud, hamba töötav pool on delfiiniuime-kujuline. Mida siin käiatakse? teoreetiliselt tuleb enne materjali juurde keevitada ja siis "uueks" käiata.
ok, tõmbad viiliga hambal krae maha - ja siis? Hakkab paremini tööle või??? Uue või sellesama vana ketiga?
Ainus gemüüse mis on tööle hakanud, on kasseti vabade s.o. lahtiste hammakate ümberlappamine mnt- ja baigikasseti vahel. Projekti edukus sõltub kulumisastmest ja eest-suure või eest-keskmise kasutamisharjumustest.
Mis käiamisest käib jutt? Kulunud hammakas on on igaühel silmade ees - hambavahed on keti tihvtiga pikaks kulunud, hamba töötav pool on delfiiniuime-kujuline. Mida siin käiatakse? teoreetiliselt tuleb enne materjali juurde keevitada ja siis "uueks" käiata.
ok, tõmbad viiliga hambal krae maha - ja siis? Hakkab paremini tööle või??? Uue või sellesama vana ketiga?
Ainus gemüüse mis on tööle hakanud, on kasseti vabade s.o. lahtiste hammakate ümberlappamine mnt- ja baigikasseti vahel. Projekti edukus sõltub kulumisastmest ja eest-suure või eest-keskmise kasutamisharjumustest.
Gravity is a Bitch
loogiliselt võttes käiatakse delfiiniuime lame külg selliseks, nagu hamba teine külg. kui kõik hambad on kenasti ära käiatud, ei juhtu midagi hullu sest keti puksidega kokkupuutuvad pinnad on kõik samavõrra nihkes võrreldes uue hammakaga. tulemuseks on hammakas millel laiad hambavahed ja kitsad hambad. ja hea töö korral töötab nagu uus, järgmise korrani.Kuldar kirjutas:kui ma olen juhm, siis aidake mind õigele teele...
tõetera võis sellel jutul sees olla 20 aastat tagasi, siis kui tõesti iga jupp oli "tehvitsiit", nüüd aga kus kette ja kassette vedeleb lõunasöögi hinna eest igal pool, on see käiamine täiesti mõtetu. Ma olen enam kui kindel, et ükski klient ei pöördu rattapoe poole palvega hakata hammasrattaid käiama. Kui selleks tõesti vajadus on, tehku see asi ise ära, seda aga siin niimoodi propageerida... Uus asi on ikka uus asi ja see kasutatud ja käiatud kassett ei hakka kunagi töötama paremini uue ketiga kui uus kassett!riho kirjutas:Ehk siis metslase jutus on tõtera sees.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
No ehk siis ongi küsimus AJAS ja tehnoloogia arengus. Tänapäeval on jupid ehk rohkem täppisteadus kui 20 aastat tagasi. Sai ju siis ka teleka pildi paremaks kruvikeeraja abil. Ehk siis tänapäeval on asjad asendatavamad ja odavamad, kuid samas ka paremad .veloman32 kirjutas:...tõetera võis sellel jutul sees olla 20 aastat tagasi,...Uus asi on ikka uus asi ja see kasutatud ja käiatud kassett ei hakka kunagi töötama paremini uue ketiga kui uus kassett!riho kirjutas:Ehk siis metslase jutus on tõtera sees.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"