Kona Blast"05 või midagi muud?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kona Blast"05 või midagi muud?
Tere.
Soovin osta endale ratast, millega sõita nii maastikul kui ka vahest asfaltil. Kaalu poolest umbes sinna 100kilo poole. Nii palju kui ma olen rattaid siin viimasel ajal vaadanud on kõige sümpaatsemaks saanud Kona Blast"05. Raha raatsiks ratta eest välja käia kuni 9000- Tahaks teada kui vastupidav see ratas on(et ega mu kaal talle palju ole ).
http://www.konaworld.com/shopping_cart/ ... rentid=182
Mis on selle ratta nõrgad küljed ja mis tugevad huvitavad mind ka.
Võite samas hinnaklassis soovitada midagi kas samaväärset või paremat!
Lugesin ka läbi muud Kona Blastiga seotud teemad, kuid need olid vanemad ja vanematest mudelitest!
EDIT: parandasin lingi
Soovin osta endale ratast, millega sõita nii maastikul kui ka vahest asfaltil. Kaalu poolest umbes sinna 100kilo poole. Nii palju kui ma olen rattaid siin viimasel ajal vaadanud on kõige sümpaatsemaks saanud Kona Blast"05. Raha raatsiks ratta eest välja käia kuni 9000- Tahaks teada kui vastupidav see ratas on(et ega mu kaal talle palju ole ).
http://www.konaworld.com/shopping_cart/ ... rentid=182
Mis on selle ratta nõrgad küljed ja mis tugevad huvitavad mind ka.
Võite samas hinnaklassis soovitada midagi kas samaväärset või paremat!
Lugesin ka läbi muud Kona Blastiga seotud teemad, kuid need olid vanemad ja vanematest mudelitest!
EDIT: parandasin lingi
Viimati muutis ffw, 13. 07. 2006. 12:07, muudetud 1 kord.
Re: Kona Blast"05 või midagi muud?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
kas pöiad on need mille külge pedaalid käivad vist?Gunnar kirjutas:Raam sama mis Cinder Conel ja Calderal, seega see peaks vastu pidama ja on ruumi arendada.
Kas 100kg all pöiad jäävad sirgeks, oskab ehk Mati öelda, st uuri surfhousest.
kas neid on mingeid "vängemaid" variante ka? ratta ostu mõte on seotud ka kaalu langetamisega(paari kolme kuuga peaks kaalu saama sinna 90-ne piirimaile)
kuna ise pole varem ketaspiduriga kokku puutunud, siis küsiks mis neis mehaaniliste ketaspidurite head on näiteks v-piduritega, ja mis neis halba on?
kuna pöid=velg, siis oled sa kapitaalselt puusse pannud !ffw kirjutas:kas pöiad on need mille külge pedaalid käivad vist?
pedaalid on veel tänase päevani kinnitunud VÄNDA külge.
VELG
VÄNT
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Midagi odavamat ei leidnudveloman32 kirjutas:
VÄNT
Mis nad nüüd niiväga nõrgad ikka. Ise olin sama probleemiga umbes aasta tagasi. Kaalu ligi 100kg ja pikkust 195cm. Polnud ka mõistliku hinaaga suure raamiga ja tugevat ratast võtta. Nüüd 1600km hiljem olen vaid korra lasknud lihthoolduse käigus tagumist jooksu rihtida. Hästi vähe viskas. Oleneb kõik sellest kuidas ja kui mõistlikult sõita. Kuni esimese pöia rihtimiseni on 100kg mehe all vahepeale mahtunud Elioni sarja sõidud ning ka tublisti metsavahel kangutatud. Küsisin ka ostes konsultatsiooni selle kohta, et kas peaks/tasuks äkki kodarad tugevamate vastu vahetada vm, kuid soovitati esimesed kõigepealt ära sõita ja kui tõesti tundub, et pöid on pehme ja kodarad liig peenikesed ega sellist kaalu ei kannata, et alles siis osta omale uued jooksud tugevamate kodaratega. Mis seal kohe ikka tuunima hakata.
Ketaspiduri kaalu, hinna ja kasuteguri suhte kasulikusest ma pole veel siiamaani hästi aru saanud eesti maastikurattasarja tingimustes. Kuigi mul oleks võimalik ka ketaspidurid paigaldada, siis praegu veel oma tagasihoidlike kogemuste põhjal ei oskaks neid küll taga igatseda. Tavaline V-brake on Eestis siiamaani ilusasti hakkama saanud.
Ise vahetasin just esimese Deore käiguvahetaja ära, kuna hakkas mehaaniku sõnul oli juba loks sees või paindus läbi ja oli pehme juba. Ühesõnaga ei tahtnud enam korralikult vahetada ka peale korduvat hoolduses timmimas käimist.
Selles hinnaklassis ma prooviks ketaspidurid veel mängust välja jätta ja tavalised V-pidurid võtta ning kui tõesti raam on sulle meelepärane siis võibolla tagumine käiguvahetaja LX või XT vastu välja vahetada ning kui ma õieti aru sain on rattal küljes korvi võimalusega pedaalid, et siis need korvidega pedaalid klippide vastu välja vahetada ning natukene korralikesse rattakingadesse investeerida.
Ratta vastupidavus sõltub küllaltki palju ikka sellest kuidas sa sõidad ja kui hästi sa ratta eest hoolt kannad. Selle raha eest väga palju paremat ratast on raske poeletist leida. Osta ära, sõida, tunne rõõmu kuniks on veel suvi ja ilusaid ilmad ning kui tunned, et enesetunne vajab paremat, siis järgmise oskad juba omadest kogemustests parema võtta. Vastu peab ta küll, kui sa teda meelega ei lõhu.
Paremat soovitada hetkel kahjuks ei oska, kuna enda jaoks sai mööda poode jooksmise aeg mööda ning oma rattaga olen rahul. Maksin täpselt selle eest mida sain. Deore/LX tasemest on harrastajale maa ja ilm.
Eelmine aasta olid Merida rataste hinnad letis justkui kõige paremad.
Ketaspiduri kaalu, hinna ja kasuteguri suhte kasulikusest ma pole veel siiamaani hästi aru saanud eesti maastikurattasarja tingimustes. Kuigi mul oleks võimalik ka ketaspidurid paigaldada, siis praegu veel oma tagasihoidlike kogemuste põhjal ei oskaks neid küll taga igatseda. Tavaline V-brake on Eestis siiamaani ilusasti hakkama saanud.
Ise vahetasin just esimese Deore käiguvahetaja ära, kuna hakkas mehaaniku sõnul oli juba loks sees või paindus läbi ja oli pehme juba. Ühesõnaga ei tahtnud enam korralikult vahetada ka peale korduvat hoolduses timmimas käimist.
Selles hinnaklassis ma prooviks ketaspidurid veel mängust välja jätta ja tavalised V-pidurid võtta ning kui tõesti raam on sulle meelepärane siis võibolla tagumine käiguvahetaja LX või XT vastu välja vahetada ning kui ma õieti aru sain on rattal küljes korvi võimalusega pedaalid, et siis need korvidega pedaalid klippide vastu välja vahetada ning natukene korralikesse rattakingadesse investeerida.
Ratta vastupidavus sõltub küllaltki palju ikka sellest kuidas sa sõidad ja kui hästi sa ratta eest hoolt kannad. Selle raha eest väga palju paremat ratast on raske poeletist leida. Osta ära, sõida, tunne rõõmu kuniks on veel suvi ja ilusaid ilmad ning kui tunned, et enesetunne vajab paremat, siis järgmise oskad juba omadest kogemustests parema võtta. Vastu peab ta küll, kui sa teda meelega ei lõhu.
Paremat soovitada hetkel kahjuks ei oska, kuna enda jaoks sai mööda poode jooksmise aeg mööda ning oma rattaga olen rahul. Maksin täpselt selle eest mida sain. Deore/LX tasemest on harrastajale maa ja ilm.
Eelmine aasta olid Merida rataste hinnad letis justkui kõige paremad.