tagakäikari kõri aas
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
tagakäikari kõri aas
Milline oleks parim lahendus, et elimineerida pasa sissetung ja hõõrdumine. Variant läheb käiku shima tagakäikariga st ärme hakka sramist heietama.
1. avid rollmajig + avid flack jacket
http://www.pricepoint.com/images/styleI ... AVDRG8.jpg
http://www.performancebike.com/product_ ... 0-3323.jpg
2. Nokon Konkavex, mitte täispikkuses, vaid ainult aasale ca 30cm.
http://terrengsykkel.no/img/guide/teste ... akerst.jpg
3. Aztec Powerlines
http://www.performancebike.com/product_ ... 0_2449.jpg
Või on veel mõni lahendus, mis mul kahe silma vahele on jäänud?
1. avid rollmajig + avid flack jacket
http://www.pricepoint.com/images/styleI ... AVDRG8.jpg
http://www.performancebike.com/product_ ... 0-3323.jpg
2. Nokon Konkavex, mitte täispikkuses, vaid ainult aasale ca 30cm.
http://terrengsykkel.no/img/guide/teste ... akerst.jpg
3. Aztec Powerlines
http://www.performancebike.com/product_ ... 0_2449.jpg
Või on veel mõni lahendus, mis mul kahe silma vahele on jäänud?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Mulle on jäänud tunne, võimalik, et vale, et kriitiliseks punktiks selle pasaohtliku kõrijupi kohal on tegelt ikkagi ülemine ots, ehk just ülevalt poeb mustus sisse. Seetõttu ei näe neil kolmel meetodil selle ohukoha ellimineerimiseks mingit lisaabi. Pikk horisontaaltoruni ulatuv kõri tundub see õige.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Alumine ots samamoodi ... aga jah ma ei näe ka erilist kasu performance osas selle kõrijupi asendamisel mingi bling-bling vidinaga. See lisarattakese variant tundub kõige totram ja kasutum - korjab kõntsa veel rohkem.Gunnar kirjutas:Mulle on jäänud tunne, võimalik, et vale, et kriitiliseks punktiks selle pasaohtliku kõrijupi kohal on tegelt ikkagi ülemine ots, ehk just ülevalt poeb mustus sisse.
Visuaalselt muidugi edevam.
Kõige lihtsam oleks kasutada neid uute trossidega tavaliselt kaasas olevaid sodi eest kaitsvaid kummilutusid.
Esialgsesse listi Gore-t ei pannud, sest ta on piduri- ja käigukomplektide tootmisest loobunud/lõpetanud.erikr kirjutas:GORE Ride On . tross on üleni PTFE torru aetud muud kõrid-värgid ka luttidega õigetes kohtades. on nüüd paar aastat peal olnud ja funkab nagu uus.
Poed müüvad vaid laojääke. Saksast enam ei saa, läbi müüdud. CRC.uk pakub veel vaid pidurikomplekti, aga kauaks temalgi varu jätkub
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=1590
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kartsin sedasama eksperimendis - kui panna X kinnine süsteem kokku Y kinnisega, et siis pääseb praht/muda sisemusse trosssi takistama.Gunnar kirjutas:kriitiliseks punktiks selle pasaohtliku kõrijupi kohal on tegelt ikkagi ülemine ots, ehk just ülevalt poeb mustus sisse. ..
Katsetasin - olemasolevale Gore Ultralightile (kinnine süsteem) konstrueerisin "sabaks" Nokon-i aasa (kah kinnine süsteem). Voilaa - Gore sisetoru mahtus kerge pinguga Nokon-i sisetorusse st on sama pasakindel nagu kumbki eelnevalt eraldi olles.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.