Tubelessi parandamise vaht
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Tubelessi parandamise vaht
Kuna Hutchinson scorpion järjekindlalt lekib, siis üritasin vahuga lappida. Sai ostetud Hawaist 95 EEK. Ei toiminud. Kas spets tubelessidele vahtu Eestis veel kuskil müüakse või tuleks autopoodidesse kiigata? Või on hoopiski lahendus - kumm maha ja lapp peale Niipalju veel, et auk kummis on väike, kui hommikul pumbata siis saaks veel pealelõunal sõita, õhtul juba hilja.
Aga kui lapp on pandud ja ikka lekib? Tuttav mehhaanik lappis rehvi lausa paar katset, aga samast kohast ajab ikka läbi (nüüd tuleb sealt juba seepi, ha ha), tühjenemise tempo on selline, et paar-kolm päeva peale pumpamist toetab pöid läbi rehvi maha. Kas on lootust seda vahuga pidama saada kui ilmselt käib lekkimine kusagilt niidistiku kaudu jne? Millal peaks vahtu laskma, kas siis kui kumm täiesti tühi? Mis kujul see vaht seal rehvis on, kas on õigem see et sõita kohe peale vahutamist või võiks teha nagu uue DIY ust-ga, et hoida lekkivat kohta allpool ja loksutada ringjate liigutustega?
Kogemus selle HE vahuga - uus kumm (UST) mullitas igalt poolt külje pealt läbi. Avatasin kesest võistlust, et kumm on pooltühi, lasin vahu sisse. Ähmis, kiire, õpetust ei lugenud ja varem polnud kasutanud, hea kui pool vahust sisse läks, kumm jäi endiselt pooltühjaks ning siis sellest vahust kasu polnud, lekkis samamoodi edasi. Aga kui olin õhtul kummi täiesti täis pumbanud, alles siis hakkas vaht "tööle" ja asi sai korda.
Ühtlasi ka moraal, et kummivahetust ei maksa vahetult enne võistlust ette võtta.
Ühtlasi ka moraal, et kummivahetust ei maksa vahetult enne võistlust ette võtta.
teemaalgatajaga samasugune mure:
Crossmark UST lekib.
Veevannis leidsin augu üles, seespoolt midagi näha ei ole - selge pilt, seespoolt lappida ei oska nagu midagi ja lasin ühe tubelessi vahu sisse... käisin ja sõitsin nagu soovitatud, et lööks selle sisselastud pasa ühlaselt mööda perimeetrit laiali. Peale sõitu jätsin kummi augukohaga allapoole, et mögin ikka kindlapeale auku valguks. Järgmise päeva õhtuks oli ikka kumm töss.
Kumm maha, lateksiröginast puhtaks (krt teab, oli teine üle 3a. vana). Uus ballonitäis vahtu sisse ... jälle samad toimingud, igaks juhuks lõin veel peale sõitu max psi-d sisse. Järgmisel päeval seis sama nutune - elvis on lahkunud...
Kontroll veevannis näitab leket vanastheastkohast, pöia äär ja ventiil peavad ideaalselt. Auku (kummi keskel, tööpinnal) surkisin et kas midagi sees ei ole, no ei ole.
Any ideas?
Stan`s No Tube mögin? või poetan seda lateksit sisse, mis nö "torkekindlates" sisekummides on? või on nad sisuliselt kõik sama kraam ja lepin kerge peavaluga?
Crossmark UST lekib.
Veevannis leidsin augu üles, seespoolt midagi näha ei ole - selge pilt, seespoolt lappida ei oska nagu midagi ja lasin ühe tubelessi vahu sisse... käisin ja sõitsin nagu soovitatud, et lööks selle sisselastud pasa ühlaselt mööda perimeetrit laiali. Peale sõitu jätsin kummi augukohaga allapoole, et mögin ikka kindlapeale auku valguks. Järgmise päeva õhtuks oli ikka kumm töss.
Kumm maha, lateksiröginast puhtaks (krt teab, oli teine üle 3a. vana). Uus ballonitäis vahtu sisse ... jälle samad toimingud, igaks juhuks lõin veel peale sõitu max psi-d sisse. Järgmisel päeval seis sama nutune - elvis on lahkunud...
Kontroll veevannis näitab leket vanastheastkohast, pöia äär ja ventiil peavad ideaalselt. Auku (kummi keskel, tööpinnal) surkisin et kas midagi sees ei ole, no ei ole.
Any ideas?
Stan`s No Tube mögin? või poetan seda lateksit sisse, mis nö "torkekindlates" sisekummides on? või on nad sisuliselt kõik sama kraam ja lepin kerge peavaluga?
Gravity is a Bitch
UST on kohati huvitav müsteerium, et selline loogika ei pea alati paika. ise olen sarnaselt Kuldari probleemile prükkarisse lennutanud 2 UST kummi. Väljast vaatad, et augu koht selgelt näha, aga seespool pole mingit märki. Panin sisekummu lapi väljastpoolt vaadatuna täpselt vastu auku, kuid kumm ikkagi lekkis.Kirsa kirjutas:Kasuta augu lappimiseks õhukummi paika, mis liimi sisse poole.
Väljastpoolt tulevate mullide järgi saad ju siiski augu koha ära märkida.
Mina kui veel elus mitte kordagi tubelessiga sõitnud inimene, imestan siiralt selle üle, miks seda süteemi taevani kiidetakse. Niipalju, kui ma sellise info ja kaaskodanike muredega olen kokku puutunud, on nendega kogu aeg üks jama jama otsa. Ja jama võrdub pahatihti nii aja kui rahaga.
No kohe kuidagi ei saanud ütlemata jätta Kardetavasti liitun ise selle jandiga siis järgmine aasta.
No kohe kuidagi ei saanud ütlemata jätta Kardetavasti liitun ise selle jandiga siis järgmine aasta.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Poolteist aastat sõidan USTiga probleemivabalt. Mitmeid kordi olen sattunud maanduma teravatele servadele või muidu üle jama sõitnud, kõik korrad olen pääsenud ehmatusega, kumm jäänud alati terveks. Eks see on maitse asi, mina pean seda süsteemi töökindlaks ja ka mugavaks: eri mustriga kummide asemel pumpan erineva rõhu sisse ja valmis. Vahtude, lateksi, peeglite ja ussiõliga eksperimenteerinud pole, kasutan tootjate poolt pakutavaid lahendusi.Alvaro kirjutas:Mina kui veel elus mitte kordagi tubelessiga sõitnud inimene, imestan siiralt selle üle, miks seda süteemi taevani kiidetakse. Niipalju, kui ma sellise info ja kaaskodanike muredega olen kokku puutunud, on nendega kogu aeg üks jama jama otsa. Ja jama võrdub pahatihti nii aja kui rahaga.
Kõlab pisut liiga lihtsalt, aga Fillari-lehe veebiversioonist lugesin soovitust sedalaadi auke Super Attackiga parandada - väänad augu õieli, Loktatti tilgake sisse ja vajutad kinni. Viidet artiklile ei oska kahjuks anda.Kuldar kirjutas: ...Any ideas?
Stan`s No Tube mögin? või poetan seda lateksit sisse, mis nö "torkekindlates" sisekummides on? või on nad sisuliselt kõik sama kraam ja lepin kerge peavaluga?
Õnneks pole mul UST-iga vajadust olnud proovida, aga maantekal parandasin klaasikilluaugu niimoodi ära ja kestab 9 at-ist rõhku kenasti, ilma sisemise lapita, rohkem pole lihtsalt sisse löönud.
Tean, et MNT ja UST pole samad asjad, a kui muu ei aita, siis proovida vähemalt tasub? F-L soovitus käis muide just UST kohta.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Hutchinson Scorpioni puhul loctite asi ei töötanud. Selle kummiga oli ka sama asi, et mustri poolt lekkis aga seestpoolt paikamine ei aidanud. Aga hetkel ise küll STAN si pooldaja. UST pöid, tava RALPH ja siiani 2000 muretut km läbitud. Pumpama peab ka vähem kui tava USTi ja lippab ....Albert kirjutas:Kõlab pisut liiga lihtsalt, aga Fillari-lehe veebiversioonist lugesin soovitust sedalaadi auke Super Attackiga parandada - väänad augu õieli, Loktatti tilgake sisse ja vajutad kinni.Kuldar kirjutas: ...Any ideas?
Stan`s No Tube mögin? või poetan seda lateksit sisse, mis nö "torkekindlates" sisekummides on? või on nad sisuliselt kõik sama kraam ja lepin kerge peavaluga?
BRAINDEAD AND HAPPY
KUMMI liimimiseks peaks sobima ka kalipso parandamise liim, annab veniva liitekoha jne.
Ise ca aasta UST-ga sõitnud ja siiani ainult Nokiani toodanguga. Mingid augud, mis rehvi tulevad, viivad küll ainult rehvi äraviskamiseni - Nokianil on see sisepind ka selline krobeline, et sinna lapi panemine on puhas enesepettus. Mõni rehv püsib niisama nädalaid täis, ühe olen vahuga pidama saanud. Eks sisekummid ka vahest "hingavad", päris pumbavaba süsteemi vist polegi. Aga snakebite'i pole nii ammu näinud, et vist ei tunneks enam ära isegi kui ta Selveris vastu jalutaks...
Ise ca aasta UST-ga sõitnud ja siiani ainult Nokiani toodanguga. Mingid augud, mis rehvi tulevad, viivad küll ainult rehvi äraviskamiseni - Nokianil on see sisepind ka selline krobeline, et sinna lapi panemine on puhas enesepettus. Mõni rehv püsib niisama nädalaid täis, ühe olen vahuga pidama saanud. Eks sisekummid ka vahest "hingavad", päris pumbavaba süsteemi vist polegi. Aga snakebite'i pole nii ammu näinud, et vist ei tunneks enam ära isegi kui ta Selveris vastu jalutaks...
http://www.gazzatyres.com/show.php?obje ... &view=tipsAlbert kirjutas:lugesin soovitust sedalaadi auke .. Loktatti tilgake sisse ja vajutad kinni. Viidet artiklile ei oska kahjuks anda.
REPAIRING UST TYRES
A. Repairing punctures (smaller than 4mm cuts)
1. Don?t remove the tyre.
2. Dry the damaged area.
3. Clean it with acetone.
4. Pinch the tyre, so that the hole will open.
5. Glue the hole with cyanoacrylate glue (Loctite 4850).
6. Let it dry for approx. 3 minutes (keep the hole closed).
7. Inflate the tyre to the recommended pressure.
B. Repairing punctures (larger than 4mm cuts)...
Torkeauku peaks edukalt lappima auto & moto tubeless analoogvariant:
Designed specifically for the MTB tubeless tire, no interior tire rim repair is needed. Plug the hole right on the rim, and ride away with the self vulcanizing plugs
http://www.genuineinnovations.com/INmai ... egory=tire
Kuldari anomaaliat eelpoolsed ei aita lappida. Tal arvatavasti pääseb õhk kummi koordide vahele st sisenemine on x kohast ja väljumine y kohast.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Huvitav, kas Kuldari mure puhul võiks olla abi Eestiski müüdavast (vist AABE autokaubad) möginast nimega SLIME ?mart kirjutas: ...
Kuldari anomaaliat eelpoolsed ei aita lappida. Tal arvatavasti pääseb õhk kummi koordide vahele st sisenemine on x kohast ja väljumine y kohast.
http://www.slime.com/tiresealant/index.php
Mul loksub üks UST-ile ette nähtud pudel pikemat aega autos kaasa, siiamaani olen suutnud katsetamis-kiusatusele vastu panna. Pole otsest põhjust ka olnud muidugi.
Re: Tubelessi parandamise vaht
Nii, sain endale ka hingeõnnistusena uued kerged Specialized 2Bliss kummid, mis lekivad kui vana aurukatel. Just külgede pealt ja ühtlaselt.
On kahe aastaga midagi muutunud ehk selle vastu efektiivsemat rohtu, kui lihtsalt paar potskat tavalist tubeless vahtu sisse lasta?
Anyway jäävad Rakveres katsetamata, kahju.
On kahe aastaga midagi muutunud ehk selle vastu efektiivsemat rohtu, kui lihtsalt paar potskat tavalist tubeless vahtu sisse lasta?
Anyway jäävad Rakveres katsetamata, kahju.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Tubelessi parandamise vaht
Nt minu katsetus tava RR tubelessiks teha õnnestus Stans NoTubes ruginaga. Seinad ja randid oli põhi mure, aga kui jäi pidama, siis pidas.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubelessi parandamise vaht
OK, aga kas see on korduvkasutatav ehk kui võtad sellega töödeldud kummi maha ja paned millalgi uuesti peale, on õhupidavus samal tasemel? Nimelt ei ole plaanis nende kummidega pidevalt sõita. Kaalusin eile ära ka - 461gr. Vat see on alles kaalupedede unistus.Mati kirjutas:Nt minu katsetus tava RR tubelessiks teha õnnestus Stans NoTubes ruginaga. Seinad ja randid oli põhi mure, aga kui jäi pidama, siis pidas.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Tubelessi parandamise vaht
Oma vähesest kogemusest tundub, et on. Nimelt ei tekita Stans mitte õhukindlat kilet mantli sisse vaid just poeb "pooride vahele" ja ega seda sealt välja enam ei pese. Seega võid pärast stansi sisse valamist ja kummi õhukindlaks muutumist üleliigse Stansi välja valada. Uute aukude vastu siis küll kaitse kaob, aga jooks muutub kergemaks.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Tubelessi parandamise vaht
Ei oska öelda, pole võtt-pand. Oskan öelda seda, et eila õhta võtsin need tava RR maha ja asendasin UST'ga. Tavadel oli sees osaliselt selline kiht seina küljes küll, kuid see koorus kergelt maha. Järeldan, et asi vist jah ikka pooride vahele tunginud. Kummid hoidsid rõhku küll, kuigi pikaajalise seismise peale vajusid tühjaks ikka.Alvaro kirjutas:OK, aga kas see on korduvkasutatav ehk kui võtad sellega töödeldud kummi maha ja paned millalgi uuesti peale, on õhupidavus samal tasemel?...Mati kirjutas:Nt minu katsetus tava RR tubelessiks teha õnnestus Stans NoTubes ruginaga. Seinad ja randid oli põhi mure, aga kui jäi pidama, siis pidas.
PS! Miks vahetasin tava UST'i vastu ikka? Sest tava on ikka liiga õrn, eriti külgedelt. Võib-olla minu kaalu jaoks kah.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Re: Tubelessi parandamise vaht
Jah, selles mõttes korduvkasutav, et saad uuesti pöiale peale ja pidama. Selles mõttes mitte, et rõhu sissesaamine (kummi randi taha saamine) on ikka keerulisem kui tava UST iga. See. et seal Stansi sümboolne hermetiseeriv riba küljes on ei aita. Ja pane ikka sorts lateksit ka sisse, kuivalt pole mõtet ennast petta.Alvaro kirjutas:OK, aga kas see on korduvkasutatav ehk kui võtad sellega töödeldud kummi maha ja paned millalgi uuesti peale, on õhupidavus samal tasemel? Nimelt ei ole plaanis nende kummidega pidevalt sõita. Kaalusin eile ära ka - 461gr. Vat see on alles kaalupedede unistus.Mati kirjutas:Nt minu katsetus tava RR tubelessiks teha õnnestus Stans NoTubes ruginaga. Seinad ja randid oli põhi mure, aga kui jäi pidama, siis pidas.
BRAINDEAD AND HAPPY
Re: Tubelessi parandamise vaht
Tänud kaasa mõtlemast. Tegelikult see ikka on Tubeless kumm (Sauserwind 1.8) ja randi sain kohe 100% pidama, no problemo. Ta pole lihtsalt UST märgistusega, vaid Specializedi enda 2Bliss märgiga, mis suures plaanis sama. Lihtsalt see 460gr teeb selle, et seinad on lootusetult õhukesed. Oi ma nutsin ja halasin neid kumme taga täna seal pläga sees .........tõeline siga kirjutas:Jah, selles mõttes korduvkasutav, et saad uuesti pöiale peale ja pidama. Selles mõttes mitte, et rõhu sissesaamine (kummi randi taha saamine) on ikka keerulisem kui tava UST iga. See. et seal Stansi sümboolne hermetiseeriv riba küljes on ei aita.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee