Rakke Rattamaraton 2006
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Rakke Rattamaraton 2006
Käisine sõitsime täna raja läbi. Juba nädal enne võistlust on trass eeskujulikult märgistatud. Paaris kohas oleks äärepelat õigest teeotsast mööda pannud aga need olid ka sellised kohad kus võistluse ajal on suunanäitajad peal.
Elevust grupis tekitasid 2 lahtist koera 29ndal km-l. Veetakistusest oli ainult nire alles jäänud. Sai kuiva kingaga läbi - pritsis ainult sokid märjaks. Nägu läks naerule viimasele kruusalõigule viival uuel rajalõigul. Maasikas.
Elevust grupis tekitasid 2 lahtist koera 29ndal km-l. Veetakistusest oli ainult nire alles jäänud. Sai kuiva kingaga läbi - pritsis ainult sokid märjaks. Nägu läks naerule viimasele kruusalõigule viival uuel rajalõigul. Maasikas.
Re: Rakke Rattamaraton 2006
Mis mis...metsmaasikas, aedmaasikas või põllumaasikas ?riho kirjutas:Nägu läks naerule viimasele kruusalõigule viival uuel rajalõigul. Maasikas.
Re: Rakke Rattamaraton 2006
Ehtne metsmaasikas. Sul peaks see pealuu sisse kulunud olema. Või lasid Sa 24h autopiloodiga:-)?Rivo kirjutas:Mis mis...metsmaasikas, aedmaasikas või põllumaasikas ?
24h sõidul see laskumine mis tuli tagumiselt põlluringilt kruusale.
koerad peaksid nüüd seitsme lukutaga olema. peremees räägib, et pole kurjad, aga ega silti kaelas pole ja mine tea millal lihahimu tuleb. Igatahes lubas eilsest nad aresti panna. täna peksin veel oma 40 viita lisaks äkki ei solgita ja püsivad. teisipäeval 18.00 pidi suurem sõitmine tulema. täna käis ka palju raffast kimamas. rajaprofiil on ka valmis katsun homme kuhugile riputada ja mõned pildid rajast vast kah. nagu näiteks veetakistustest, mis hetkel pohkem porinired
täna uurisin L-Viru ja I-Viru meistrikatel raffa käest mis suppi ka teha- leidsime, et kõige parem oleks vast LUMEPALLISUPP
täna uurisin L-Viru ja I-Viru meistrikatel raffa käest mis suppi ka teha- leidsime, et kõige parem oleks vast LUMEPALLISUPP
lummepallisupp jää kuubikutegaennoeilo kirjutas:koerad peaksid nüüd seitsme lukutaga olema. peremees räägib, et pole kurjad, aga ega silti kaelas pole ja mine tea millal lihahimu tuleb. Igatahes lubas eilsest nad aresti panna. täna peksin veel oma 40 viita lisaks äkki ei solgita ja püsivad. teisipäeval 18.00 pidi suurem sõitmine tulema. täna käis ka palju raffast kimamas. rajaprofiil on ka valmis katsun homme kuhugile riputada ja mõned pildid rajast vast kah. nagu näiteks veetakistustest, mis hetkel pohkem porinired
täna uurisin L-Viru ja I-Viru meistrikatel raffa käest mis suppi ka teha- leidsime, et kõige parem oleks vast LUMEPALLISUPP
keegi pole sündinud võitjaks.On kas jutu ja naljamehed või tõsised treenijad
Salla kandis, peale Emumäge on palju viitasi minema loobitud eks taon öösel uuesti.
Rajaprofiilid
58 km
36 km
Rajal tehtud pildid on vastupidises järjekorras aadressil http://www.esnips.com/web/maraton
vaatamist alustage viimaselt lehelt alt ülespoole.
Rajaprofiilid
58 km
36 km
Rajal tehtud pildid on vastupidises järjekorras aadressil http://www.esnips.com/web/maraton
vaatamist alustage viimaselt lehelt alt ülespoole.
Sõitsin täna raja läbi, märgistus oli väga hea. Ei tundnud küll suunaviitadest puudust. Paar korda sai kogemata paar meetrit valesti sõidetud aga seda rohkem enese süü tõttu, et ei vaadanud.ennoeilo kirjutas:Salla kandis, peale Emumäge on palju viitasi minema loobitud eks taon öösel uuesti.
Rõõmsal jalgratturil on hambavahed sääski täis!
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Krt, jälle vana teema. Peale edukat ja suurepärast starti hakkasid kaarte segama mingid suva vennad. Panid salvokelkudega Emumäe laskumisest alla, üldse sõita ei osanud. Mina langesin jälle nende vandenõu ohvriks ja enne kui arugi sain, haakus minu põlv maapinnaga ja vedas ka ülejäänud maise keha mättasse. Põlvest omakorda väljastus 15,7 ml verd, mille nägemine mul pildi tasku keeras (sellesse tasku, milles geelid oli....). Kui ma jälle koomaseisundisat ärkasin, oli 150 meest möödunud. Oh kurjam.
Siis sõitis minu meeldivaks üllatuseks must mööda üks naisterahvas, kellega ma koos elan ja kellele ma veel abieluettepanekut teha pole julgenud. Tema nägemine süstis meeletut energiat minu turdunud kehasse ja koos kulgesime õnneliku lõpuni, kus ootas meid supp, kiirabi, hunnik haisvaid ja poriseid rattureid ning see salvokelgukamp.
Mina arvan, et edaspidi oleks vaja Elioni starti lubada vaid litsentsiga......
Oh kurjam, olen kogemata sisse loginud Alvaro konto alt, alles praegu märkasin. Mina ikka Kirsa olen ja muljed ka minu sõidust!
Siis sõitis minu meeldivaks üllatuseks must mööda üks naisterahvas, kellega ma koos elan ja kellele ma veel abieluettepanekut teha pole julgenud. Tema nägemine süstis meeletut energiat minu turdunud kehasse ja koos kulgesime õnneliku lõpuni, kus ootas meid supp, kiirabi, hunnik haisvaid ja poriseid rattureid ning see salvokelgukamp.
Mina arvan, et edaspidi oleks vaja Elioni starti lubada vaid litsentsiga......
Oh kurjam, olen kogemata sisse loginud Alvaro konto alt, alles praegu märkasin. Mina ikka Kirsa olen ja muljed ka minu sõidust!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Omaltpoolt ka kiidusõnu korraldajatele. Joogi jagamine pudelitest saab igaljuhul pluss-punkte. Võtsin omadest varudest 2, 0.5L pudelit kaasa ja pooltki ei jõudnud ära juua, kuna joogipunte tundus justkui niivõrd palju ning ega vahepeal joogipunktide vahel polnudki aega ega võimalust väga oma pudeli järgi haarata. Eks võibolla tänu sellele ka viimane lõpp tuli natukene raskelt.
Kirsa ma ei saa aru kuidas sa koguaeg mingite salvokatega kokku satud. Ma tulin nelja poolesaja peal ja väga viisakas seltskond oli. Vabandasin mina oma lolluste eest ja olid ka teised väga viisakad.
Esimene jõeületus tuli vaid liiga vara ning tekitas sinna paraja ummiku. Mõni singel oleks veel enne silda ära kulunud, et seltskonda natukene pikemaks venitada.
Muidugi vinge oli vaadata kuidas mingi hetk esimesed julged sumaki-sumaki läbi jõe hüppasid ning teised kohe riburadapidi järgi.
Kirsa ma ei saa aru kuidas sa koguaeg mingite salvokatega kokku satud. Ma tulin nelja poolesaja peal ja väga viisakas seltskond oli. Vabandasin mina oma lolluste eest ja olid ka teised väga viisakad.
Esimene jõeületus tuli vaid liiga vara ning tekitas sinna paraja ummiku. Mõni singel oleks veel enne silda ära kulunud, et seltskonda natukene pikemaks venitada.
Muidugi vinge oli vaadata kuidas mingi hetk esimesed julged sumaki-sumaki läbi jõe hüppasid ning teised kohe riburadapidi järgi.
Korraldajatele on kasulik kaasata ikka enam ja enam rattureid ,seega distsiplineerimata sandaalivennad ei kao kuhugi.Alvaro kirjutas:Krt, jälle vana teema. Peale edukat ja suurepärast starti hakkasid kaarte segama mingid suva vennad. Panid salvokelkudega Emumäe laskumisest alla, üldse sõita ei osanud. Mina langesin jälle nende vandenõu ohvriks ja enne kui arugi sain, haakus minu põlv maapinnaga ja vedas ka ülejäänud maise keha mättasse. Põlvest omakorda väljastus 15,7 ml verd, mille nägemine mul pildi tasku keeras (sellesse tasku, milles geelid oli....). Kui ma jälle koomaseisundisat ärkasin, oli 150 meest möödunud. Oh kurjam.
Siis sõitis minu meeldivaks üllatuseks must mööda üks naisterahvas, kellega ma koos elan ja kellele ma veel abieluettepanekut teha pole julgenud. Tema nägemine süstis meeletut energiat minu turdunud kehasse ja koos kulgesime õnneliku lõpuni, kus ootas meid supp, kiirabi, hunnik haisvaid ja poriseid rattureid ning see salvokelgukamp.
Mina arvan, et edaspidi oleks vaja Elioni starti lubada vaid litsentsiga......
keegi pole sündinud võitjaks.On kas jutu ja naljamehed või tõsised treenijad
to Alvaro:
Ooda pea nüüd hoogu . Käna panin ma ikka täitsa ise. Kõigil vahest juhtub. Vabalt oleks saanud sinna kurvi vähe vaiksemalt minna. Vaatasin just polarist et 31km/h oli sees .
Ja sa ise karjusid arstiauto juures veel kõvemini kui mina - räägi parem mis endal juhtus - kindlasti on sul endal salaviha pikali tõmmanud salvokelgumehe vastu ja elad minu nime alt välja.
Tegelikult oli üsna viisakas seltskond rajal, eks rada ole vähe laiem ka kui otepää. Aga rada oli hea - nagu ikka rakkes.
Peale matsu ja pildi taskust tagasi välja võtmist, ootasin siis Age ära - seltsis segasem sõita. Age lõpetaski siis 301-na(tema parim elioni üldkoht) ja mina 303.
Mulle lihtsalt tegi nalja, see kuidas seal tagapool sõideti. Metsas ja kivide/veeületuste juures võeti hoog maha ning kruusal jälle uhati. Ma ütleks et 300 kandis sõidetakse kruusal kiiremini kui 150 kandis. Mul tekkis lausa raskusi
PS! Aga nõu võite küll anda, mis põlve peale panna, ma kardan et paar päeva ta ei liigu
Ooda pea nüüd hoogu . Käna panin ma ikka täitsa ise. Kõigil vahest juhtub. Vabalt oleks saanud sinna kurvi vähe vaiksemalt minna. Vaatasin just polarist et 31km/h oli sees .
Ja sa ise karjusid arstiauto juures veel kõvemini kui mina - räägi parem mis endal juhtus - kindlasti on sul endal salaviha pikali tõmmanud salvokelgumehe vastu ja elad minu nime alt välja.
Tegelikult oli üsna viisakas seltskond rajal, eks rada ole vähe laiem ka kui otepää. Aga rada oli hea - nagu ikka rakkes.
Peale matsu ja pildi taskust tagasi välja võtmist, ootasin siis Age ära - seltsis segasem sõita. Age lõpetaski siis 301-na(tema parim elioni üldkoht) ja mina 303.
Mulle lihtsalt tegi nalja, see kuidas seal tagapool sõideti. Metsas ja kivide/veeületuste juures võeti hoog maha ning kruusal jälle uhati. Ma ütleks et 300 kandis sõidetakse kruusal kiiremini kui 150 kandis. Mul tekkis lausa raskusi
PS! Aga nõu võite küll anda, mis põlve peale panna, ma kardan et paar päeva ta ei liigu
Viimati muutis Kirsa, 15. 08. 2006. 12:31, kokku muudetud 2 korda .
Seda juhtub ka natuke eespool. Näiteks sini-valgetes värvides rattur, kellel ei olnud probleem kruusal ja asfaldil 50-ga tõmmata, jäi koos teise kahtlejaga ennem veetakistust seisma, vaatas sedas päris mitu sekundit (mõtles vist valgete sokkide peale) ennem kui julges sealt vaikselt läbi valguda. Olin kahe mehe taga kinni ja grupp oli päris paraja vahe sisse sõitnd. Pärast seda tõmbas ta mind küll grupile järgi, kuid vahetult pärast grupi kättesaamist sõitsin tema taga tee keskel olevas augus asuva kaika pihta (ca 8km ennem lõppu). Ei mingeid hoiatusi, ega käemärke, kuigi tavaliselt grupis neid ikka tehakse. Samas ei takistanud antud näide ja kõik muu seda meest esikahekümnesse sõitmast. St. kui jõudu on, siis tee mida tahad.Kirsa kirjutas:Mulle lihtsalt tegi nalja, see kuidas seal tagapool sõideti. Metsas ja kivide/veeületuste juures võeti hoog maha ning kruusal jälle uhati.
EDIT: tulemusi vaadates selgus, et kõnealune pidi leppima siiski kohaga esikolmekümnes.
Viimati muutis Oliver, 13. 08. 2006. 20:17, kokku muudetud 2 korda .
150-nene Diclofenac (erinevad tootjad pakuvad) abiks. Helista perearstile - seda nad üldjuhul kirjutavad vabalt välja, nii et pead ainult retsepti järgi minema. Suurema valu ja paistetuse peaks 2-3 tableti (2-3 päeva jooksul) juba ära võtma (müüakse 10 või 20 kaupa). Ma arvan, et kui see tablett sees, siis saad rahulikult trenni ka teha.... oma lemmikarstiga igaks juhuks muidugi konsulteeri (allergiad jms kõrvalnähud)Kirsa kirjutas:PS! Aga nõu võite küll anda, mis põlve peale panna, ma kardan et paar päeva ta ei liigu
Enda sõiduga rahul (arvestades segavaid elemente põlves), rada nagu ikka väga hea.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Olin ka sinivalge, kuid mina see kahtleja polnud. Ka ei olnud mul asja esikahekümnesse.Oliver kirjutas:Näiteks sini-valgetes värvides rattur, kellel ei olnud probleem kruusal ja asfaldil 50-ga tõmmata, jäi koos teise kahtlejaga ennem veetakistust seisma...
Aga sõidust nii palju, et suur kiitus rajameistritele huvitava raja eest (olin Rakkes esimest korda). Ja teine kiitus korraldajatele - siin juba mainitud pudelitest joogi jagamine, lisaks mainiksin ära valge värviga märgistatud juurikad-kännud-kivid . Juba 4. korda sel aastal saan tõdeda, et endal õnnestus välja sõita läbi aegade parim koht. Esisada juba paistab
If everything's under control, you're going too slow!
Üldiselt oli jah hea võistlus, rada oli üllatavalt mõnus võrreldes eelmise aasta uduse muljega, siiski oli üks koht, mille kallal norida: nimelt viimase 10-5 km peal oleval sirgel oli rajal 2 või 3 suurt auku, mille tähistamiseks olid sinna sisse torgatud lauad, millel lint ümber. Seal oleks võinud rajameister näha suuremat vaeva aukude ohutumaks muutmisega, kuna sellel lõigul sõideti postidele nii lähedal, kui andis, mistõttu mu lenks haakis ennast teise posti taha kinni - lendasin üle lenksu, kõrgele ja kaugele, keegi sõitis veel minust üle. Maitea, võibolla oli see minu viga, et ma ei märganud seda posti, aga minuarust olid nad niivõiteisti liiga lähedal. Sama post oli juba enne viltu, nagu oleks sinna ka enne sisse sõidetud. Ikkagi oleks võinud augud kasvõi kinni ajada või mingid lauad peale laotada, muidu oli võistlus ok.
Zero the Hero
Need postid-augud jäid ka mulle meelde, kuigi mina möödusin neist tänu õnnele siiski kadudeta. Sõitsin pundis neljandana ja nägin neid poste alles siis kui need mul kõrval olid. Korra jõudsin veel mõelda, et mis siis kui oleksin veidi vasakul sõitnud ja lenks oleks posti taha kinni jäänud. Aga nagu aru saada, leidus ka neid, kes mu mõtted ellu viisid.
Ma ei jõudnud märgata, mis seisus see post enne mind oli, kuid mina olin üks, kes sinna otsa sõitis. Peale väändunud pidurilingi ja shifteri midagi märkimisväärset ei juhtunud, kuid siiski ei olnud tegemist meeldiva kogemusega.urmo kirjutas:Sama post oli juba enne viltu, nagu oleks sinna ka enne sisse sõidetud.
Sõit muidu lahe aga endal juhtus seekord selline kulukas äpardus, et sai sõiduprillid tagant taskust kuhugi rajale kaotatud. Prillid olid Briko Endure valgete raamide ja kollase klaasiga. Seega, kui keegi äkki juhtus need leidma ning üleskorjama oleksin äärmiselt tänulik kui mulle sellest märku anda...
mail: allanharand@hotmail.com
tel. 5090668
mail: allanharand@hotmail.com
tel. 5090668
olid jah haiged postid panin ka põksu ära hea et sarvi ei olnud,muidu oleks natukene keerutand ka ümber posti.ise ka imestan et kuidas näpud terveks jäid.
enne fini?it oli ka üks puu vales kohas ja sinna se spurt jäi
oli raske aga raskused on selleks et neid ületada.
ja tulin veel ühe asja peale et ei maksa ikka eelmine päev lätlastega nina täis tõmmata
enne fini?it oli ka üks puu vales kohas ja sinna se spurt jäi
oli raske aga raskused on selleks et neid ületada.
ja tulin veel ühe asja peale et ei maksa ikka eelmine päev lätlastega nina täis tõmmata
Tänu kummi purunemisele (18-l kilomeetril) sai ka seal keskmikega sõidetud ja selles osas olen täitsa Kirsaga ühel meelel, et need kes seal 450-550 kohtadele sõidavad jõuavad kruusal ja asfaldil sõita küll, oli mulgi vahepeal seal raskusi tempot hoida, aga nii kui metsa vahele jõuti hoog rauges ja sõna otses mõttes kulgeti. Rada oli muidu MTB maratoni nime vääriline Tagant tulles suutsin ennast vastu tuult gruppe vedades ikka täitsa süsiks sõita nii et viimased kilomeetrid suutsin raskustega läbida
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Mulle see rada meeldib ja olen kindlasti ka järgmine aasta tagasi. Suured tänud korraldajatele. Aga et te liialt loorberitele ei jääks sis soovitaks midagi selle sillaga ette võtta, mu enda sõit lõppes seal silla eel, sest minutid seismist ja vaatamist kuidas teised võsast mööda jooksevad võttis parema koha lootused tokkide kohapealt ütleks vaid seda, et eks see ole grupisõidu viga. Esimene näeb, teine märkab juba sec hiljem neid, 5 mees saab ka võib olla mööda, aga 6 märkas seda juba otsa sõites. Komistasin isegi sinna, põlved purux, aga see käib asja juurde.
Lahe oli ka see et samal ajal kui ise võidu sõitsin vihmaga, varastati kodust samal ajal teisest autost helitehnika koos seal olnud riietega, et kui kellelegi pakutakse müüa sony mp3 makki puldiga siis oleks info eest tänulik.
Lahe oli ka see et samal ajal kui ise võidu sõitsin vihmaga, varastati kodust samal ajal teisest autost helitehnika koos seal olnud riietega, et kui kellelegi pakutakse müüa sony mp3 makki puldiga siis oleks info eest tänulik.
Mees on vaid mees, kuid jalgratas on võidusõit.
Armastus tuleb spurtidega.
Armastus tuleb spurtidega.
Meenutusi lõpetajate teise poole seest: respect kaassõitjatele - tea kas olen ise nõrgaks jäänud või teised tugevaks saanud, aga tundus tavalisest kiirem sõit olevat. Kruusa- ja asfaldilõikudel lihtsalt sõideti eest ära, tavaliselt olen seal pigem kohta parandanud. Metsa vahel oli jälle näha, et rahval jääb sõit oskuste, mitte jaksamise taha. Ning kes oskab veidi kiiremini edasi liikuda, sellel on vaja uskumatult rumalaid möödatrügimisi teha... natukene võiks ikkagi arvestada teistega või mis?
Huvitav, kui palju mõjutas tulemust see, et tagumine pidur hoidis veidi viltu ja üks klots oli kogu aeg vastu pöida..
Selle aasta Elionidest (Mulgi kui aimesõidu jätame välja ja Otepääl ei käinud), siis oli koht (suhtes lõpetajate arvu) kõige viletsam ja kaotus võitjale protsentides kõige väiksem. Aga tore oli sellegipoolest, kiitus raja eest ka minu poolt.
Huvitav, kui palju mõjutas tulemust see, et tagumine pidur hoidis veidi viltu ja üks klots oli kogu aeg vastu pöida..
Selle aasta Elionidest (Mulgi kui aimesõidu jätame välja ja Otepääl ei käinud), siis oli koht (suhtes lõpetajate arvu) kõige viletsam ja kaotus võitjale protsentides kõige väiksem. Aga tore oli sellegipoolest, kiitus raja eest ka minu poolt.
Viimati muutis Kuuporistaja, 14. 08. 2006. 09:17, muudetud 1 kord.
Enno! Löö postid maasse ja tõmba lint kahes reas postide peale ümber aukude, ehk siis tekita kaugelenähtav teekitsendus. Need postid, pigem roikad ilmusid eesoleva mehe tagant nii järsku, et mingitest hoiatussõnadest taganttulijalile, rääkimata käemärkidest polnd aega mõeldagi.ennoeilo kirjutas:aukude põhjuseks on koprad. mitmeid kordi täitsin neid aga järgmiseks päevaks oli sama seis. ainuke võimalus oleks luuk peale ehitada. korra isegi mõtlesin sellele . paljast luugist ei piisa, tuleks ka raskus luugile lisada ja paigaldada võistluspäeva hommikul.
Rada muidu meeldis, kell näitas 525 tõusumeetrit. Endal mingi viga külges, ei saand kuidagi pulssi alla, keskmine tuligi minu jaoks hirmuäratav 175. Koht mingi 270 kandis. Samas oli eesmärgiks saada tiimi jaoks 4 sõidu punkti kirja ning see ka õnnestus.
Kirsa! Ei sõideta seal 300-nda koha peal kuidagi eriliselt. Kui ma su valutavast põlvest möödusin, olimegi ca 300-ndal kohal, seda nn uut lõiku, mida sa mulle tutvustasid, võeti nii kiiresti kui võimalik, kruusal aga antakse igalpool tuld, nii 30-nda kui 300-nda koha peal.
Natuke liiga pikk oli sõit. Väsisin 35 km-l ära :/ Mitte haamer, aga jalg ei jõudnud enam, lõpus oli ka tugev krambihoiatus, aga samas ei saa öelda, et midagi kasutamata oleks jätnud. Finissis süsi. Rada oli pikk ja raske, algusepoole lõppematud põlluteed olid moraalilaostavad, see nagu ainuke miinus. Plaanitud alla 200 koht jäi mitme minuti kaugusele.
Ratas on minu hobi, mitte elu
No mis on rumal mööda trügimine? Tunnistan, et seekord trügisin ka ise päris palju, kuid alati mingi hoiatusega, stiilis "tulen paremalt". Mitu korda öeldi viisakalt, et palun mine, norm. Kitsastes kohtades on vaja kohati olla natuke nahhaalne möödumisel, kuid samas muidugi nii, et teisele kägarat ei orgunni. See kui möödutav ehamatab, on juba teatud mõttes kogemuse küsimus.Kuuporistaja kirjutas:...Ning kes oskab veidi kiiremini edasi liikuda, sellel on vaja uskumatult rumalaid möödatrügimisi teha... natukene võiks ikkagi arvestada teistega või mis?...
Taoliste ohtude puhul võiks näiteks natuke enne mingi hoitatav silt olla nagu laskumistel jne. See tõstaks vast valvsust natuke. Omal küll ausalt öeldes jäid need augud ja postid märkamata, õnneksholden kirjutas:Enno! Löö postid maasse ja tõmba lint kahes reas postide peale ümber aukude, ehk siis tekita kaugelenähtav teekitsendus. Need postid, pigem roikad ilmusid eesoleva mehe tagant nii järsku, et mingitest hoiatussõnadest taganttulijalile, rääkimata käemärkidest polnd aega mõeldagi....ennoeilo kirjutas:aukude põhjuseks on koprad. mitmeid kordi täitsin neid aga järgmiseks päevaks oli sama seis. ainuke võimalus oleks luuk peale ehitada. korra isegi mõtlesin sellele . paljast luugist ei piisa, tuleks ka raskus luugile lisada ja paigaldada võistluspäeva hommikul.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Niipalju mõjutaski! kui kiiretel lõikudel tuules ei jõua sõita, on tõenäoline, et pidur on peale vajunud. Jõukadu on sellise rikkega ikka päris hull.Kuuporistaja kirjutas: Kruusa- ja asfaldilõikudel lihtsalt sõideti eest ära, tavaliselt olen seal pigem kohta parandanud.
Huvitav, Kui palju mõjutas tulemust see, et tagumine pidur hoidis veidi viltu ja üks klots oli kogu aeg vastu pöida..
Nero
ehh, ma ei tea midagi postidest ega aukudest, ei mina näind neid. aga kuskil distantsi keskel oli üks laskumine kus läks nii haledalt et mingid juurikad, millest tavaliselt risti üle lastakse, keerasid mu esiratta kuidagi risti alla ja nii tuli üks korralik nippel - kiivriga maandusin ikka pea ees vasta maad. sain suht kähku püsti ja peale pudelite korjamist uuesti sõitma, möödujaid oli vaid max 10:) tundsin et sõrm vähe kirvendab kukkumisest, noh ikka juhtub, aga hakkasin vaatama ja vasak keskmine sõrm kuidagi selline imelik tuim ja väga veidralt kõver. mõtlesin et peaks kiirabisse pöörduma, aga TP-des ühtegi ei näinud ja mõtlesin ikka ilusti lõpuni sõita. esimese käigu vahetamine oli küll läbi rämeda valu aga muidu rahulikult oli täitsa ok sõita... pärast sõitu suht otse siis rakvere traumapunkti:P luumurdu polnud, kuid kõõlused puru ja näpp peab 5 nädalat sirge olema:S aga tulemus kõikidest ebaõnnestunud sõitudest siiski parim sellel hooajal:D
norm mehed ei nuta, vaid sõidavad lõpuni.Märt kirjutas:...ja nii tuli üks korralik nippel - kiivriga maandusin ikka pea ees vasta maad. ...tundsin et sõrm vähe kirvendab kukkumisest, noh ikka juhtub, aga hakkasin vaatama ja vasak keskmine sõrm kuidagi selline imelik tuim ja väga veidralt kõver. mõtlesin et peaks kiirabisse pöörduma, aga TP-des ühtegi ei näinud ja mõtlesin ikka ilusti lõpuni sõita. esimese käigu vahetamine oli küll läbi rämeda valu aga muidu rahulikult oli täitsa ok sõita...luumurdu polnud, kuid kõõlused puru ja näpp peab 5 nädalat sirge olema:S aga tulemus kõikidest ebaõnnestunud sõitudest siiski parim sellel hooajal:D
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Rumal mööda trügimine on see, kui risk, et teine selle tõttu kägara teeb, on liiga suur. Hakatakse liiga kitsas kohas mööda sõitma ja lõpetatakse kõrvalsõitjal seljas või esirattas. Meenutuseks, et jutt käib teise poole sõitjatest, kellel neid va oskusi ja kogemusi napib..No mis on rumal mööda trügimine? Tunnistan, et seekord trügisin ka ise päris palju, kuid alati mingi hoiatusega, stiilis "tulen paremalt". Mitu korda öeldi viisakalt, et palun mine, norm. Kitsastes kohtades on vaja kohati olla natuke nahhaalne möödumisel, kuid samas muidugi nii, et teisele kägarat ei orgunni. See kui möödutav ehamatab, on juba teatud mõttes kogemuse küsimus.
Ning muidugi see, et 2 reaga kruusalõikudel ei vaadata enne reavahetust taha ning laksatakse teistele külje pealt täiega sisse (isegi korra selle tõttu käpuli lõpetanud ning ka Rakkes õnnestus kahe mehe puntratantsu vaadata, mis lõppes õnneks nende püstijäämisega).
Mulle jäi silma mitmes kohas selline rumal käitumine, et kui on mingi S-kurv (nt metsavaheteel, kus sõidetakse kahes kõrvuti asetsevas jäljes), siis väga paljud sõidavad sellise S-kurvi otseks ehk püütakse iga hinna eest olla alati sisekurvis. Mis aga tähendab seda, et kõrvalt reast tulev mees sunnitakse võssa keerama. Et siis igaüks võiks püüda ikka oma sõidurida hoida ja mitte edasi tagasi pendeldada. Meil grupis ikka mitmeid kordi hüüti ka, et "EI VAJU PEALE!" aga mida sa seal karjud kui pulss punases
If everything's under control, you're going too slow!
Kes ees, see valib raja.sqber kirjutas:Mulle jäi silma mitmes kohas selline rumal käitumine, et kui on mingi S-kurv (nt metsavaheteel, kus sõidetakse kahes kõrvuti asetsevas jäljes), siis väga paljud sõidavad sellise S-kurvi otseks ehk püütakse iga hinna eest olla alati sisekurvis. Mis aga tähendab seda, et kõrvalt reast tulev mees sunnitakse võssa keerama. Et siis igaüks võiks püüda ikka oma sõidurida hoida ja mitte edasi tagasi pendeldada. Meil grupis ikka mitmeid kordi hüüti ka, et "EI VAJU PEALE!" aga mida sa seal karjud kui pulss punases
No ikka ei ole nii. Sisekurv on lühem ning selles reas tulija peaks selle teoreetiliselt kiiremini läbima, nii et .... Olen ise kümneid korda karjunud, et " ei lõika kurvi, vaid sõida oma reas" - vahel aitab.Olts kirjutas:Kes ees, see valib raja.
Ei maksa ennast lõpus nii söeks sõitaMati kirjutas:Omal küll ausalt öeldes jäid need augud ja postid märkamata, õnneks
Nägin eile ühte rumalat trügijat - kitsal laskumisel hakkas surus kahest rohelisest mööda ja siis paarisaja meetri pärast oli laskumise all kurvis kõveras ja oigas valjult! Jumal karistab!Mati kirjutas:No mis on rumal mööda trügimine?
Jään enda üteluste juurde, ehk saan kiiremini kurve läbida.Oled sa näinud vormeleid kõrvuti sama kiiresti kurvides sõitmas. Kui olen EES, valin ise trajektoori, MOTT.holden kirjutas:No ikka ei ole nii. Sisekurv on lühem ning selles reas tulija peaks selle teoreetiliselt kiiremini läbima, nii et .... Olen ise kümneid korda karjunud, et " ei lõika kurvi, vaid sõida oma reas" - vahel aitab.Olts kirjutas:Kes ees, see valib raja.
Teine asi on möödumisega. Kui ikka jalgu jääd, tuleb ikka kõrvale tõmmata. Endale jäi Rakke "KINAHMI" otsas üks "LooM" ette ja kui hõikasin, et "paremalt", ta ei teinud kuulmagi. Üritas pungestada edasi. Mees oli nii läbi, et ratas hakkas juurikate peal juba kontrolli alt väljuma. Õnneks sai mets läbi ja kruusale jõudes sai tast kohe mööda.
Hehh, jutt või asi. Ega ikka ei pea tõmbama küll. Ja Rakke on just hea näide, kus leidub lõike, kus tegelastest ei saa kohe kuidagi mööda, sest ideaaltrajektoorilt kõrvale minnes ootab selline kuumaastik ees, et pungestad iseennast selle möödumisega koomasse. Seetõttu ei saa ka oodata, et tegelane, kes on Sinust sõiduga eespool olnud, peaks vabatahtlikult sinna sohu tõmbama. Ja ei mäleta ka lähiajaloost situatsiooni, kus keegi oleks mölisenud sellise asja pärast.Olts kirjutas:Teine asi on möödumisega. Kui ikka jalgu jääd, tuleb ikka kõrvale tõmmata. Endale jäi Rakke "KINAHMI" otsas üks "LooM" ette ja kui hõikasin, et "paremalt", ta ei teinud kuulmagi. Üritas pungestada edasi. Mees oli nii läbi, et ratas hakkas juurikate peal juba kontrolli alt väljuma. Õnneks sai mets läbi ja kruusale jõudes sai tast kohe mööda.
Ehk siis kehtib reegel - kui Sa ringiga pole saanud, siis käib Sinu ja Sinu eessõitja vahel võrdne võitlus ja temast möödumiseks pead ise vahendid ja trajektoori leidma. Loomulikult ei tohi eessõitja Montoyat või McEwenit teha.
Mina andsin rajal kaks korda teed - siis kui ma oma prillidest enam mitte kui midagi läbi ei näinud ja laskumise peal täiesti seisma jäin, et kaader mööda saaks. Teine kord oli juba moraalituseseisundis, kui ma Kuldarile ja Veiksile vaba vett tekitasin Mäe talu singli peal.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee