Rakke Rattamaraton 2006

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 14. 08. 2006. 15:17

Olts kirjutas:Kes ees, see valib raja.
Seal kus Sina sõidad ja mina vahest :), seal on mehi vähem ja metsateedel ei olegi kahte rivi. Taoliselt juhul sõidan ma ka kurvid sirgeks ja kellelgi ei ole probleemi. Tagapool kus punt suurem ja tähelepanu väiksem võtsin ma tõesti kaarega - iial ei tea kust keegi võib sisse põrutada. Eespool on rohkem tuttavam rahvas ja tuntakse rohkem üksteist.

Möödumise kohapealt ütleks, et tõesti ei pea eessõitja võssa hüppama, see võib endale valusalt kätte maksta. Aga kui öeldakse tagant midagi ja ise tunned oled oma aeglust ning eessõitjatega vahe käriseb, siis võiks natuke kõrvale võtta küll.
Seda möödumise ja mittemöödumise värki õpib väga hästi XC võistlustel, seal saab seda iga ringiga aina rohkem praktiseerida. 2003/2004 kui ma palju xc-d sõitsin, aga nõrk olin, siis ma hüppasin liiga palju vabatahtlikult võssa, mõeldes et see kes taga logistab on kindlasti juba ringi sisse tegemas, oli aga hoopis otsene konkurent. Kuna maratonil käib kogu aeg 1-1 vastu võitlus, siis ei ole mingit põhjust ise kraavi sõita. Parem on kui ootamatuid liigutusi ei tee, küll siis teine koha leiab kus mööduda.
Viimati muutis Kirsa, 14. 08. 2006. 19:12, kokku muudetud 2 korda .

KaidoK
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 04. 08. 2003. 15:45

Postitus Postitas KaidoK » 14. 08. 2006. 16:01

Selle kurvilõikamise teema puhul on nii,et esisaja piirimail sõidetakse nii nagu Olts kirjutab ja kui kõik on sellest teadlikud, siis asi toimib. Hea(või halb) näide on siin Kuhlap - kui ta on sinust kasvõi pool rattapikkust ees,siis keerab ta julmalt ette ja sina pead siis kasvõi pidurid plokkis pidama saama. Kui sa oled sellest teadlik, siis oskad seda juba oodata ja pidurdad enne. Ka siin Rakkes sõideti nii ja mingeid suuri probleeme see ei tekitanud.
Aga muidu oli rada hea ja orgunn tasemel nagu alati. Vihm tegi asja ainult huvitavamaks ja tõenäoliselt ka natuke raskemaks. Mul õnnestus lõpus vahetult enne staadionile jõudmist metsas juurikatel külg maha panna - läksin kurvis lõikama ja lõikasin näppu. Kaotasin kukkumisega paar kohta, aga sellele vaatamata selle hooaja parim Elioni tulemus :D .
Suur tänu AndreK-le, kellega ühes grupis sõitmine ja omavaheline võistlemine sundis viimaste meetriteni pingutama - ei tea, kas oleksin ilma sellise motivaatorita oma tulemuse saavutanud 8)

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 14. 08. 2006. 16:30

Kirsa kirjutas:...Seal kus Sina sõidad ja mina vahest :), seal on mehi vähem ja metsateedel ei olegi kahte rivi. ...Tagapool kus punt suurem ja tähelepanu väiksem võtsin ma tõesti kaarega - iial ei tea kust keegi võib sisse põrutada....
Mul tekib siin selline tunne, et äkki mõned ei oska lihtsalt väiksegi grupiga koos sõita. Harjunud üksi metsas kangutama ja kui nüüd võõrast higihaisu ninna lööb, siis kohe närv must. Maanteel grupisõit äkki abiks harjumuse tekitamisel. Maanteel minnakse vahest ikka karmilt tiheda grupiga kurvi ja saadakse hakkama.

Ausõna ma ei ole kordagi tundnud probleemi mingite gruppide või tihedate puntide pärast. Kui mõistusega ja silmad lahti sõita, siis saab ka poogeldajatest mööda ja eemale. Ja kui ei saa eemale, siis järelikult see ongi tasemele vastav elu :!:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
marx 77
Rattur
Postitusi: 99
Liitunud: 07. 04. 2006. 19:12

Postitus Postitas marx 77 » 14. 08. 2006. 17:25

ka minu poolt siis väikesed mõtteterad.
Möödasõitude koha pealt ei ole ju raske tagant tulijal suu lahti teha ja anda teada, kummalt poolt mööda üritad saada. Minu puhul töötab, kui tagant tuleb kiirem võtan ikka veitsa eest. Ka vastupidi on see toiminud
Antud sõiduil sõitsin 550 kandis ja seal oli seda mõttetud mööda sõitmist väga palju. (loe grupis näeb mõni mees hullu vaeva, et et oma kohta ühe koha võrra parandada, samas hetk hiljem ei suuda gruppi koos hoida) 300 kandis sellist mõttetud sebimist ei ole.
Raja kohta on laituseks välja toodud need suured postid keset teed, kuid vaid korra on räägitud sõidu alguses olevast jõesillast (Umbes 10-s km), mis tekitas tõsise tropi. 500 - 600 kandis ootasime selle silla ületus järjekorras minuteid 3 ja arvan, et seal oli startijaid alates 500 numbrist kuni 800;900-ni välja. Jääb mulje et 300 kandis oli kõik ok veel VÄ.
Muidu võib sõiduga rahule jääda :D ka minu selle aasta parim tulemus, (joodiksportlase elu ei ole kerge) kuigi teist sõitu järjest suutsin liikuma saada esimese käiguvahetaja ja viimased 15 km 9 käigulisega tulla.
Sõidaks kõigist kiiremini, kuid ei jõua!!!

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 14. 08. 2006. 17:32

Mati kirjutas:Mul tekib siin selline tunne, et äkki mõned ei oska lihtsalt väiksegi grupiga koos sõita. Harjunud üksi metsas kangutama ja kui nüüd võõrast higihaisu ninna lööb, siis kohe närv must. Maanteel grupisõit äkki abiks harjumuse tekitamisel. Maanteel minnakse vahest ikka karmilt tiheda grupiga kurvi ja saadakse hakkama.

Ausõna ma ei ole kordagi tundnud probleemi mingite gruppide või tihedate puntide pärast. Kui mõistusega ja silmad lahti sõita, siis saab ka poogeldajatest mööda ja eemale. Ja kui ei saa eemale, siis järelikult see ongi tasemele vastav elu :!:
Ma vaatan, et sa juba pikka aega saad asjadest valesti aru. Ma üritan lihtsalt öelda, et xc võistlused või metsas rohkem trenni teha tuleks paljudele maratonisõitjatele suureks kasuks. Loomulikult saab poogeldajatest mööda, aga miks mitte ei võiks nad olla mittepoogeldajad. Ma ei ole nii isetu, et mõtlen ainult endale! Sinu naine ei sõida maratone, minu oma sõidab. Iga kord kui ma lõpetan, siis need järgnevad 10-15 minutit ma ootan hingevärinaga, kas tuleb ikka tervena finishisse või sõitis äkki "poogeldaja" külje pealt sisse. Naisterahvastel tuleb hea rattasõiduvalitsemine raskemalt kätte.

Asi pole mitte tiheduses, vaid ettaarvamatus käitumises. Nn. Tartu Madise pundiga voorekal käia on täielik mõnu. Mehed on(vist) aastaid koos sõitnud. Sõidetakse tehniliselt singlil üksteise tagarattast poole meetri kaugusel, aetakse juttu ja visatakse nalja. Mitte keegi ei jää kellelegi ette ja kes on laskumistel aeglasem, see siis pingutab ekstra et mitte lüüa rongi mõra.

Häda on pigem selles, et eesti maraton ei ole liha ei kala. Õigel maratonil sa võitled iseendaga, sest sõit on pikk (4-5h) ja oled ettevaatlik, esmatähtis on elusalt finishisse jõuda. XC võistlusel annad täie rauaga ja oled kõigeks valmis - poogeldajateks, tagant tulijateks, ülitehnilisteks lõikudeks.
Elionil ma sõidan metsas nagu xc võistlusel - lõikan kruve ja üritan igalt poolt sekundit võita, sest sõit saab kohe kohe otsa ja kruusal nagu maanteevõistlusel - grupisõit ja käemärgid.

Loo moraal on(kes veel aru ei saanud) - sõitke rohkem XC krossivõistlusi, tuleb tulemusele ja tervisele kasuks. Lisaks võidad sama pingutuse juures aega.
Viimati muutis Kirsa, 14. 08. 2006. 19:10, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 14. 08. 2006. 18:02

Kirsa kirjutas:
Mati kirjutas:Mul tekib siin selline tunne, et äkki mõned ei oska lihtsalt väiksegi grupiga koos sõita....Ausõna ma ei ole kordagi tundnud probleemi mingite gruppide või tihedate puntide pärast. Kui mõistusega ja silmad lahti sõita, siis saab ka poogeldajatest mööda ja eemale. Ja kui ei saa eemale, siis järelikult see ongi tasemele vastav elu :!:
Ma vaatan, et sa juba pikka aega saad asjadest valesti aru...Loomulikult saab poogeldajatest mööda, aga miks mitte ei võiks nad olla mittepoogeldajad...Naisterahvastel ei tule hea rattasõiduvalitsemine ka nii iseenesest ja ma arvan et ma tean mida ma räägin!...Asi pole mitte tiheduses, vaid ettaarvamatus käitumises......Loo moraal on(kes veel aru ei saanud) - sõitke rohkem XC krossivõistlusi.
Ma saan vast teisti aru. Ja arvan, et sa kipud nats vinti ülekeerama selle lokkava oskamatuse üle. Lisaks tegid sa oma viimase postitusega ülekohtuselt liiga ka naisterahvastest ratturitele. Vaat et sa järgmisel võistlusel ühtegi naist endast ette ei lase. A ja muuseas mitu EMV medalit ja kellel teie peres on.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

metslane
Rattur
Postitusi: 825
Liitunud: 28. 03. 2006. 07:38

Postitus Postitas metslane » 14. 08. 2006. 21:19

kirsa räägib õigust.tõmblejaid on tõesti palju ja väga ettearvamatud on nende manöövrid.

velowend
Rattur
Postitusi: 98
Liitunud: 14. 10. 2005. 23:08

Postitus Postitas velowend » 14. 08. 2006. 21:33

eriti vihale ajas mees kes märgates silti ,ERITI OHTLIK ,oleks justkui vastupidist mõistnud ja pidi mööda litsuma.Sellel hetkel oli tunne, et peaks hakkama pesapalli harrastama ja tõsise asjaarmastajana kurikat kaasas kandma;))
keegi pole sündinud võitjaks.On kas jutu ja naljamehed või tõsised treenijad

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 14. 08. 2006. 21:45

velowend kirjutas:eriti vihale ajas mees kes märgates silti ,ERITI OHTLIK ,oleks justkui vastupidist mõistnud ja pidi mööda litsuma.Sellel hetkel oli tunne, et peaks hakkama pesapalli harrastama ja tõsise asjaarmastajana kurikat kaasas kandma;))
:lol: kas siis ei tohi mööda minna? see võisin vabalt mina olla.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 14. 08. 2006. 21:47

Ma ei ole täheldanud tõmblejate arvukuse tõusu võrreldes eelmiste aastatega. Pigem vastupidi. Ka kägaraid olen vähem märganud. Rakkes sai neid üle pika aja päris mitu nähtud, kuid need olid pigem kukkujate endi poolt endale orgunnitud. Seega väidaks, et liikluskultuur on läinud paremaks :roll:

Ja muuseas ka tõusude võtmine on paranenud, ei jalutata enam nii palju. Laskumised vajavad veel küll harjutamist. Alla küll saadakse, aga veits kiiremini võiks. Samas arvestades Rakke osasid päris juurikaseid ja lahtise mullaga laskumisi, ütleks, et päris viisakalt sõideti alla.

Ja üks asi veel teeb rõõmu, inimesed on muutunud ka lahkemaks. Päris mitu korda öeldi viisakalt palun kui möödasõidu kavatsusest teatasin. Ei mingit nurinat. Samuti hämmastas positiivselt üks sell, kes peale ühte kurvi vabandas, et vist natuke ette vajus. Kusjuures mul polnud üldse probleemi sel hetkel, mingit kommentaari ei eelnenud.

Vist mõjutab suhtumist ka meelestatus millega rajale minnakse.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Albert
Rattur
Postitusi: 109
Liitunud: 19. 12. 2003. 17:13

Postitus Postitas Albert » 14. 08. 2006. 22:18

AndreK kirjutas:
Olts kirjutas: Kui olen EES, valin ise trajektoori
Nii see on. Ja toimib väga hästi. Vähemalt seal kus mina sõidan. Ja ei ole kellelgil mingit kobinat.
Mõlemal mehel jummalast õigus, aastaga olen ära õppinud, et ei tasu 200-300 koha peal sõites mitte teiste hoolivusele vaid iseenda tähelepanelikkusele ja kaassõitjate trajektori lugemise oskusele loota. Möödunud aasta, kui üks roheline mulle paar kilti enne lõppu ette keeras ja kaua ning pingeliselt otsitud kummi ning sellega ka hea sõidu lõhkus, siis jagas foorum Oltsi ja AndreK praegu kaitstud seisukohaga seisukohaga mulle tarkust. Sel aastal olen teinekord kasutanud pidureid, kui keegi ette keerab :).

Sõit ise oli lahe, peale selle silla, mille taga pulsoka järgi 2 minutit 0-kiirusega ootasin, ei oska millegi üle pahameelt tunda, auke ja tokke ei märganud, rada oli suurepärane, kohe nauding oli põllulõike 2-vedrulisega sõita :o)
Mis möödumisse puutub, siis mina teatan alati kõva häälega kummalt poolt punnima lähen, teab teine mees mitte ehmatada ning on minu oma asi, kas passin sabas või ponnestan end või pooleks, kui ikka mööda tahan saada.
Muidugi oleks lahe, kui eesõitja taha vaataks ja kohta otsiks, kus mind mööda lasta saaks :o) aga Tahko või möödundaastase H100 sõbralikkuseni on meite kandis ilmselt veel pikk maa kerida. .o(

Kuuporistaja

Postitus Postitas Kuuporistaja » 14. 08. 2006. 22:37

Sellel hetkel oli tunne, et peaks hakkama pesapalli harrastama ja tõsise asjaarmastajana kurikat kaasas kandma;))
Elion läheb siis tõeliseks multispordiks kätte, lisaks hokikiivritele ja salvokelkudele ka pesapallivarustus :p

Nastix
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 28. 09. 2003. 17:17

Postitus Postitas Nastix » 14. 08. 2006. 23:38

Sõit oli mõnus, kui ratta mitte kõige paremini toimimine välja arvata. Palju kirutud silda ma ei ületanudki, vaid otsustasin selle kõrvalt ojast läbi minna, enne seda sai veel igaks juhuks oja sügavuse kohta küsitud :D. Ma ei tea, kas ma olin esimene, kes sealt läbi läks, aga igatahes hakati kaasa elama :lol:. Kui raja peale välja jõudsin, siis ütles veel üks rattur, et tublid poisid :lol:. Postidest õnnestus ka edukalt mööda sõita, sest mööda kruusa sai enamus aega üksinda sõidetud.
Signature not found, please try later!

Kasutaja avatar
Priit
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 22. 04. 2003. 09:02

Postitus Postitas Priit » 15. 08. 2006. 07:46

[Raja kohta on laituseks välja toodud need suured postid keset teed, kuid vaid korra on räägitud sõidu alguses olevast jõesillast (Umbes 10-s km), mis tekitas tõsise tropi. 500 - 600 kandis ootasime selle silla ületus järjekorras minuteid 3 ja arvan, et seal oli startijaid alates 500 numbrist kuni 800;900-ni välja. Jääb mulje et 300 kandis oli kõik ok veel VÄ..[/quote]

Oli ka 200-300 kohtade peal seal silla juures suur ummik. Minu arust on see samuti natuke jama koht, selline tunne oli , nagu oleks uus start antud. Ainult et nüüd oli tegemist kitsama stardikoridoriga.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 15. 08. 2006. 08:22

Priit kirjutas:Oli ka 200-300 kohtade peal seal silla juures suur ummik. Minu arust on see samuti natuke jama koht, selline tunne oli , nagu oleks uus start antud. Ainult et nüüd oli tegemist kitsama stardikoridoriga.
Arvestades seda, et see oli ka minu arvates ainus tropikoht, siis ei ole selle mõju ajaliselt väga hull. Omal oli kogu sõidu peale seisuaega alla minuti (200-300 koha vahel sõites).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 15. 08. 2006. 08:29

marx 77 kirjutas:...kuid vaid korra on räägitud sõidu alguses olevast jõesillast (Umbes 10-s km), mis tekitas tõsise tropi. 500 - 600 kandis ootasime selle silla ületus järjekorras minuteid 3 ja arvan, et seal oli startijaid alates 500 numbrist kuni 800;900-ni välja. Jääb mulje et 300 kandis oli kõik ok veel VÄ.
Kolleegilt kuulsin, et sinna tekkis järjekord juba enne esimese 100 ratuuri kohale jõudmist. Tema pakkus, et kuna sild oli libe ja kreenis, siis keegi ilmselt üle sõites libastus ja ikaldus, mis tekitas järjekorra.
If everything's under control, you're going too slow!

Ants_M
Rattur
Postitusi: 75
Liitunud: 19. 08. 2004. 10:29

Postitus Postitas Ants_M » 15. 08. 2006. 10:22

Ants.
E mail:Antsmug@gmail.com
Mob 5149890

Ants_M
Rattur
Postitusi: 75
Liitunud: 19. 08. 2004. 10:29

Postitus Postitas Ants_M » 15. 08. 2006. 15:19

Ants.
E mail:Antsmug@gmail.com
Mob 5149890

mrt
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 03. 06. 2004. 15:24

Postitus Postitas mrt » 15. 08. 2006. 15:48

Möödasõidueetikast on siin OT-na juba väga pikalt räägitud, tegelikult oli selle sillaületuse juures ka väga palju just eetikat ja viisakust mängus: rafas on u kümnerealises massis märjas võsas kõrvuti, sillale mahub 1 korraga - klassikaline järjerjekord nõukaaja lihapoe ainetel. Igatahes ei kehti see, et kes oli enne sabas, saab enne üle!
Seepärast ongi ajakaotus sillaületuse järjekorras erinev:
Albert kirjutas:... silla, mille taga pulsoka järgi 2 minutit 0-kiirusega ootasin...
Mati kirjutas:... Omal oli kogu sõidu peale seisuaega alla minuti (200-300 koha vahel sõites)...
Ise ootasin seal julgelt üle minuti, samuti ~300 koha kandis. Ei heida ette midagi nendele, kes rohkem rapsisid ja rutem läbi said, enda panused olid seekord lihtsalt piisavalt madalad ja kiiret polnud (eelmisel aastal olin läbinud silla ILMA täielikult seisma jäämata ~150+ kohal!). Holden paistis seal järjekorras ka muhelevat ega saanud pihta, mis pull on - H100 puhul oleks vähemalt aega küllaga, aga elionil maksavad ju sekundid. :o

Ühesõnaga möödasõiduõigustele lisaks tõstatub küsimus: kellel on kümnerealises liikluses eesõigus ühesesse koridori esimesena siseneda?
Mõttetute küsimuste vältimiseks oleks pigem mõistlik sellist või(s)tluseetikat vähem proovile panna ja raja kitsaskohta parendada...

Enno saab oma korralduse eest ikkagi täismatsu punkte. Väga hea! Sest tühja see sild - kui selle tühja kallal norida, siis noriks ka ühe teise vana konnasilma juures: "Rada ümber väetisehoidla, et vähendada kiirust". Minu arvamus on, et sellisel ohu hindamisel tuleks pooltele laskumistele "väetisehoidlad" juurde pookida...

ennoeilo
Rattur
Postitusi: 105
Liitunud: 27. 06. 2005. 16:26

Postitus Postitas ennoeilo » 15. 08. 2006. 19:19

selle väetisehoidlaga on nii: tavaliselt uhub vihmavesi laskumisele tohutu vao ja suure kiirusega on see lausa mõrvarlik. olen näinud ühel maratonil sarnast kohta praktiliselt igal aastal ja judinad tulevad peale kui mõtlen, et pooled on veel peale mind tulemas. esimesest poolest on niigi juba oigavaid mehi võsavahe täis. vot seepärast tahakski veidi kiirust seal maha saada. ainuõige lahendus on ilmselt laskumine teha silohoidla tagant ja siis ümber väätisehoidla.
sillaksekene kruusa karjääris oli kitsaskoht ennemgi ja nüüd on ilmselt tema aeg ümber. äkki algavad projekteerimistööd juba sügisel. plaan oli natsa toimetada ka nüüd, kuid üks palagan 21-22 juulil võttis palju aega ära, just aega. see pole muidugi vabandus, ega keegi ei sunni mind selliste asjadega tegelema.
tänaseks on sõitu meenutamas vaid mustendav rada, kogu krempel ja iga viimane lindijupp korjatud. homme ülehomme võtan ratta,et vaata millega rajal hakkama on saadud. ühe nalja juba leidsin: keevitataud sadularelsi :)
tänan siinkohal kõiki, kes võtsid vaevaks rakkesse tulla ja äkki kohtme veel sellises olukorras: pean peenikest naeru, teie kirute mind ja emumäge! (mude sealt annaks veel kolmandatki korda ronida kui häste settida)

Albert
Rattur
Postitusi: 109
Liitunud: 19. 12. 2003. 17:13

Postitus Postitas Albert » 16. 08. 2006. 09:24

Enno, võib-olla on see hull idee, aga ikkagi - ehk võib selle silla üldse likvideerida ja võistlejad läbi veetakistuse lasta?! On ju tegemist ikkagi maastikuratta sõiduga ja Eestimaine maastik pakub selles kohas sellise võimaluse :-) !?!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 16. 08. 2006. 11:17

Albert kirjutas:Enno, võib-olla on see hull idee, aga ikkagi - ehk võib selle silla üldse likvideerida ja võistlejad läbi veetakistuse lasta?! On ju tegemist ikkagi maastikuratta sõiduga ja Eestimaine maastik pakub selles kohas sellise võimaluse :-) !?!
Mõttena pole utoopia, arvestades nt ka selle aasta uuendusi Rakvere Maratonil. Saab trepijooksu harrastada :) .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

raulk
Rattur
Postitusi: 1849
Liitunud: 07. 07. 2005. 11:57

Postitus Postitas raulk » 16. 08. 2006. 11:37

Selline veest läbi minek pole tõesti halb mõte.
Lätis Erglis lasti 83 km trassi 11 km-l läbi korraliku jõe
mis paarkümment meetrit lai
ja ratas tuli igathes selga võtta

Kuuporistaja

Postitus Postitas Kuuporistaja » 16. 08. 2006. 11:40

Kuidas selline veest läbiminek jalalihastele mõjub? Viimane kord, kui olin sunnitud jõge forsseerima (orienteerumisel), sain meeletu jalalihase valu sellest ning kõndisin pisarsilmi lõpuni. Vesi oli siis küll hulka külmem ja vees viibimise aeg pikem kui sellisest ojast läbi lipsates, ehk ei jõua midagi halba teha?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 16. 08. 2006. 11:56

veidi ettekujutust, kuidas võidusõidul jõge forsseerida
http://www.bikechallenge.pl/index.php?action=foto&id=05

tingimused on kõigile samad, mõnel võtab tõus jala krampi, teisel laskumine, kolmandal kruusal uhamine, neljandal läbi jõe minek....
minu poolthääl silla eemaldamisele.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 16. 08. 2006. 12:15

erikr kirjutas:veidi ettekujutust, kuidas võidusõidul jõge forsseerida
http://www.bikechallenge.pl/index.php?action=foto&id=05

tingimused on kõigile samad, mõnel võtab tõus jala krampi, teisel laskumine, kolmandal kruusal uhamine, neljandal läbi jõe minek....
minu poolthääl silla eemaldamisele.
See jõgi oli ikka mõnus. Esiteks olid põhjas suured kivid, mis takistasid olulisel määral väsinud jalgadega edasi liikumast. Teiseks oli trass piki jõge ja vastuvoolu. Väga sügav ei olnud, natuke üle põlve. Aga vesi oli jääkülm.
Sõitma hakates olid jalad kui jäätykid, aga kuulasid sõna. Mingist krambiteemast ei saa veega seoses küll juttu olla, see pidi puhas juhus olema. Kui tegemist Ergli sarnase jõeületusega, siis oleks tore hoiatav silt "Sposaite mobilnõje telefonõ", sest kellegi jutu järgi oli see Rakke jõekoht küll kitsas aga sügav.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

higipull
Rattur
Postitusi: 80
Liitunud: 07. 07. 2005. 13:43

Postitus Postitas higipull » 16. 08. 2006. 13:05

velowend kirjutas:eriti vihale ajas mees kes märgates silti ,ERITI OHTLIK ,oleks justkui vastupidist mõistnud ja pidi mööda litsuma.
Minule meeldib ka hüüumärkidega kohtades võimalusel ilma jõupingutust tegemata kellestki mööda veereda. See õnnestub, sest need märgid panevad mõned sõitjad lihtsalt liiga kõvasti pidureid vajutama. Või pigem siiski õnnestus, sest nüüd esisajas oskavad kõik ka laskumisi suhteliselt hästi sõita.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 16. 08. 2006. 16:10


metslane
Rattur
Postitusi: 825
Liitunud: 28. 03. 2006. 07:38

Postitus Postitas metslane » 16. 08. 2006. 21:04

higipull kirjutas:
velowend kirjutas:eriti vihale ajas mees kes märgates silti ,ERITI OHTLIK ,oleks justkui vastupidist mõistnud ja pidi mööda litsuma.
Minule meeldib ka hüüumärkidega kohtades võimalusel ilma jõupingutust tegemata kellestki mööda veereda. See õnnestub, sest need märgid panevad mõned sõitjad lihtsalt liiga kõvasti pidureid vajutama. Või pigem siiski õnnestus, sest nüüd esisajas oskavad kõik ka laskumisi suhteliselt hästi sõita.
suhteliselt :D selles on sul õigus.

Kasutaja avatar
Olivers
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 26. 10. 2004. 16:57

Postitus Postitas Olivers » 26. 08. 2006. 15:23

ITV lehel siis video ka olemas!

Vasta

Mine “Eesti võistlused”