XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega

Postitus Postitas Ermo » 03. 07. 2003. 09:40

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:58, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega

Postitus Postitas tarmo » 03. 07. 2003. 09:48

Ermo kirjutas:Kas ma olen millestki valesti aru saanud, kuid väideti, et uus XTR ketaspidur pole teistega, kui vaid XTR jooksuga compatible ?
Nüüd vaatan, et USAs rattad müügil 03 CrossMax SL / Spinergy Cyclone ja XTR ketas ?
kui xtr välja tuli , siis seda loeti suurimaks miinuseks et on ainult xtr jooksu kompatiibel. kevadel oli näha kuidas simpanen oma crossmaxidele oli xtr-d külge kruvinud. ütles, et oli ülemineku ise valmis nikerdanud.
sinu jutust tundub, et shimano on siiski mingi adapteri teinud?

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Re: XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega

Postitus Postitas Ermo » 03. 07. 2003. 09:53

-
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:58, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 03. 07. 2003. 10:47

Siin on variante oi kui palju.......
1. panna XTR pidur, aga mingi teise firma ketas, mis on siis universaalse kinnitusega (6 polti vist).
2. treida ise üleminek. Mina küll ei riskiks, kui arvestada, milline vastutus on esipiduril. Ja ketaspiduri koormused on ka hulka suuremad, kui tavalistel pöia omadel.
3. panna xtr kompatiibel rumm ja laduda oma kodarad ja pöid otsa.
4. Ja mis on viga panna alla uued XTR jooksud? Pole veel levinud, aga väljanägemise ja kaaluandmete järgi väga tegijad. Vanad Shimano jooksud ei kõlvanud tõesti kuhugi.... Liiga vähe kodaraid ja liiga raske pöid.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 03. 07. 2003. 10:53

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:57, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 03. 07. 2003. 11:09

Ermo kirjutas:
Alvaro kirjutas:Siin on variante oi kui palju.......
1. panna XTR pidur, aga mingi teise firma ketas, mis on siis universaalse kinnitusega (6 polti vist).
2. treida ise üleminek. Mina küll ei riskiks, kui arvestada, milline vastutus on esipiduril. Ja ketaspiduri koormused on ka hulka suuremad, kui tavalistel pöia omadel.
3. panna xtr kompatiibel rumm ja laduda oma kodarad ja pöid otsa.
4. Ja mis on viga panna alla uued XTR jooksud? Pole veel levinud, aga väljanägemise ja kaaluandmete järgi väga tegijad. Vanad Shimano jooksud ei kõlvanud tõesti kuhugi.... Liiga vähe kodaraid ja liiga raske pöid.
Nähtud rattad olid TOOTJA reklaam ja specs. näitas täis XTRi, seega ise treimine ja teine ketas välistatud. Samuti olid rummud Mavicu ja Spinergy originaalid.
simpaneni aretis kuulus kategooriasse "trei ise üleminek".

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 03. 07. 2003. 13:10

Alvaro kirjutas:Siin on variante oi kui palju.......
1. panna XTR pidur, aga mingi teise firma ketas, mis on siis universaalse kinnitusega (6 polti vist).
2. treida ise üleminek. Mina küll ei riskiks, kui arvestada, milline vastutus on esipiduril. Ja ketaspiduri koormused on ka hulka suuremad, kui tavalistel pöia omadel.
3. panna xtr kompatiibel rumm ja laduda oma kodarad ja pöid otsa.
4. Ja mis on viga panna alla uued XTR jooksud? Pole veel levinud, aga väljanägemise ja kaaluandmete järgi väga tegijad. Vanad Shimano jooksud ei kõlvanud tõesti kuhugi.... Liiga vähe kodaraid ja liiga raske pöid.
Kasutatuim versioon on esimene. Lihtsalt kasutatakse mõnda muud ketast. Mingeid probleeme pole.
XTR kompatible rummu kahjuks kuskilt võtta ei ole minu teadmist mööda. Väljaspool S-i tootesarjasid siis. Vaevalt et keegi üldse shimano XTR-ile spetsiaalselt vastavat rummu tegema hakkab. Eks see olegi shimano poolt taotluslik, oleks nad ju võinud selle teha kompatible kõigi teistega.
Mis XTR kettast eemale lükkab on integreeritud udupoppide käiguheeblite ja hüdraulilise pidurilingi kombo. Mul käisid külmavärinad üle selja, kui viirastus nende vigastamine kukkudes.
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 03. 07. 2003. 13:53

N kirjutas: Mis XTR kettast eemale lükkab on integreeritud udupoppide käiguheeblite ja hüdraulilise pidurilingi kombo. Mul käisid külmavärinad üle selja, kui viirastus nende vigastamine kukkudes.
Offtopic.
Olen ise magura õlipiduritega (HS 11 st pöiapealsed) maad kündnud. Pole häda - pidurilingid on ennast lenksul ärapööranud. Tõused püsti ja keerad kuuskandiga tagasi. Mu meelest vigastatakse palju rohkem tagavahetajat, kuna kaalu huvides ei kasutata kukkumiskaitset.

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 03. 07. 2003. 14:02

Offtopic.
Olen ise magura õlipiduritega (HS 11 st pöiapealsed) maad kündnud. Pole häda - pidurilingid on ennast lenksul ärapööranud. Tõused püsti ja keerad kuuskandiga tagasi. Mu meelest vigastatakse palju rohkem tagavahetajat, kuna kaalu huvides ei kasutata kukkumiskaitset.[/quote]

Iseenesest on see hea nipp ja tasub kõrva taha panna. Kui sain õieti aru - keerata heebel kinni nii, et see pidurdamise ajal ei liiguks, kuid võssa pannes või kukkudes toru peal järele annaks.
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 03. 07. 2003. 14:06

N kirjutas:Offtopic.
Olen ise magura õlipiduritega (HS 11 st pöiapealsed) maad kündnud. Pole häda - pidurilingid on ennast lenksul ärapööranud. Tõused püsti ja keerad kuuskandiga tagasi. Mu meelest vigastatakse palju rohkem tagavahetajat, kuna kaalu huvides ei kasutata kukkumiskaitset.
Iseenesest on see hea nipp ja tasub kõrva taha panna. Kui sain õieti aru - keerata heebel kinni nii, et see pidurdamise ajal ei liiguks, kuid võssa pannes või kukkudes toru peal järele annaks.[/quote]
See ju põhitõde, nagu seegi, et lenks kah niipalju kinni keeratud, et raskelt kündes viltu keeraks.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 03. 07. 2003. 14:46

mart kirjutas:... nagu seegi, et lenks kah niipalju kinni keeratud, et raskelt kündes viltu keeraks.
...ja siis tulevadki mehed siia ja nuputavad, miks kaelakausis loks sees on :idea: lenksud ikka enamasti nii tugevad ju, et rattakaalu kannatavad kukkudes ära :roll: iseasi, kui ise otsa lendad 8)

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 03. 07. 2003. 16:13

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:57, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 04. 07. 2003. 08:13

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:56, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 04. 07. 2003. 15:08

Seoses Tugrikuga, kas ei olnud mitte mingi saade kunagi nagu Tugriku jaht or smth?
No Pain No Gain

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 04. 07. 2003. 15:23

Ermo kirjutas:Nii vaatasin kodus kaugelt ja lähedalt, ning õigus oli
neil, kes väitsid, et KASUTATAKSE TEIST KETAST ( mitte Shimano originaali ). Kõik õigesti vastanud võivad endale kirja panna 5 tugrikut.
Tugrikujaht jätkub järgmise küsimuse tekkel :D :D :D
Seda et mingit muud ketast kasutada saab pole raske välja mõelda, aga kuidas toimib, see oli kahtlane. MBA mehed kiitsid heaks. Ei mäleta küll mis kettaga tegu oli.
Porter Lifts Your Ranking

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 04. 07. 2003. 15:29

mart kirjutas:[
See ju põhitõde, nagu seegi, et lenks kah niipalju kinni keeratud, et raskelt kündes viltu keeraks.
Oot oot :shock: , kui sa nii kaugele juba lähed paneb see mind mõtlema, mis tähendab sinu jaoks "nii tugevalt, et kündes viltu keeraks". On sul mingid Nm välja käia? Ma võin mõelda piduri heebli õige vähe/mõnevõrra õrnemale pingutamisele, kuid mitte mingil juhul Stemi ega leista.
Räägi veel sellest põhitõest...

Stemi saab kinni keerata vaid ühte moodi, ja see on KÕVASTI. Kui stem kukkumisel kohe risti on, ei anna see mulle mingit turvalisust, vaid vastupidi. Ja lõppude lõpuks, mis on olulisem?
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 04. 07. 2003. 15:34

Corrosion kirjutas:Seoses Tugrikuga, kas ei olnud mitte mingi saade kunagi nagu Tugriku jaht or smth?
Tugrik on Mongoolia rahvuslik valuuta ja aastaid eesti kõnekeeles olnud väärtusetu raha võrdkujuks.
Ärme tugrikust XTR ketaste teemas rohkem räägi.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 04. 07. 2003. 16:23

N kirjutas:
mart kirjutas:[
See ju põhitõde, nagu seegi, et lenks kah niipalju kinni keeratud, et raskelt kündes viltu keeraks.
Oot oot :shock: , kui sa nii kaugele juba lähed paneb see mind mõtlema, mis tähendab sinu jaoks "nii tugevalt, et kündes viltu keeraks". On sul mingid Nm välja käia? Ma võin mõelda piduri heebli õige vähe/mõnevõrra õrnemale pingutamisele, kuid mitte mingil juhul Stemi ega leista.
Räägi veel sellest põhitõest...

Stemi saab kinni keerata vaid ühte moodi, ja see on KÕVASTI. Kui stem kukkumisel kohe risti on, ei anna see mulle mingit turvalisust, vaid vastupidi. Ja lõppude lõpuks, mis on olulisem?
Sain juba Matilt, Indrekult sugeda :oops: . See kinnikeeramise teema läks teise foorumisse - kaelakausid. Sealsamas kah mu hädine seletus:
viewtopic.php?t=2163#15839

Sinna riputan ka mõned Nm jõuõlgu.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 04. 07. 2003. 16:25

Lähemal uurimisel ikkagi olingi selline saade nagu........ Ärme sellest siis räägi.. :roll:
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
huko
Rattur
Postitusi: 556
Liitunud: 24. 02. 2003. 00:46

Postitus Postitas huko » 04. 07. 2003. 22:55

N kirjutas:Seda et mingit muud ketast kasutada saab pole raske välja mõelda, aga kuidas toimib, see oli kahtlane. MBA mehed kiitsid heaks. Ei mäleta küll mis kettaga tegu oli.
Olen kuulnud, et XT-ketas sobib XTR-pidurisadulaga. :wink:
Signature sucks! Pilt

Vasta

Mine “Jupid”